Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motosiklet Alırken Dikkat Edilmeyen Nokta: Ağırlık (KTM versus 3 Japon)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    Motosiklet alırken dikkat edilmeyen nokta, motosikletin ağırlığı. KTM ile 3 Japon markasını 250 cc Naked üstünden kıyasladım. Sizce hangi makine tercih edilebilir?

    Pisman bunu beğendi.
    İçeceğin suda köpek öldürme. Çerkez Atasözü.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Suzukinin motoru en az güçsüz ve en ağır yani malzemeden çalmamış.
    Bu iyiye işaret şaseyi rahat rahat eğemezsiz ve fiyata da yansıtılmamış malzemedeki fark, ağırlık fazlası yakıtı da olumsuz etkilememiş
    Tercihim Suzuki

  3. #3
    aliberkgngr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul & Bilecik
    Motosikleti
    CG100>>CBR250>>NMAX
    Alıntı cagiran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzukinin motoru en az güçsüz ve en ağır yani malzemeden çalmamış.
    Bu iyiye işaret şaseyi rahat rahat eğemezsiz ve fiyata da yansıtılmamış malzemedeki fark, ağırlık fazlası yakıtı da olumsuz etkilememiş
    Tercihim Suzuki
    mantığınız çok yanlış ağırlık artışını sağlamlık ve malzemeden çalmakla nasıl ilişkilendirdiniz anlayamadım. Günümüzde ağırlığı hafif olup çok sağlam olan malzemelerde var.

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motorun ağır olması iyi hafif olunca yol tutuşu kötü olabilir. Mesela Bajaj Pulsar 200NS, 140 kilo ağırlığında ve kaliteli lastikler kullanmama rağmen yokuş çıkarken virajlarda arkadan kayma eğilimi gösteriyor. KTM Duke 250 de Pulsar ile akraba olduğundan virajlarda benzer performans gösterecektir.

  5. #5
    TrailBraking - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2015
    Şehir
    Dünya
    ''Ne kadar ağır olursa o kadar çok yere baskı uygular, yeri daha iyi tutar'' tezi ilk başta mantıklı gelse de gereksiz derecede ağır olan bir motor, optimum derecede ağır olan bir motordan daha kötü yol tutuşu sergileyebilir.
    Pisman bunu beğendi.

  6. #6
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Siz motosiklet seciminizi motorun agirligina gore mi yapacaksiniz?
    mantila ve berkcigdem bunu beğendiler.

  7. #7
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Seçeneklerin arasında ktm varsa diğerlerini pek düşünmem 😄
    KaskReis bunu beğendi.

  8. #8
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    KTM'deki ABS 3.000 TL. Onu çıkarsak, motor 13.000'e geliyor. Diğer makinelerde ABS olmadığına göre, KTM açık ara ideal motor olmuyor mu?
    İçeceğin suda köpek öldürme. Çerkez Atasözü.

  9. #9

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Duke çok hafif ama çokta konforsuz. Diğerleride hemen hemen aynı. Ayrıca biraz kalıplıysanız altınızda ufak kalıyorlar. Ama inazuma için bunlar geçerli değil. Ben alacak olsam inazuma alırım. Herkesin önceliği farklı.
    Duke eğer 390'sa belki önceliğim değişebilir.
    Not: Ayrıca listede yanlışlar var. Inazuma hepsinden fazla yakar, z250'nin ABS'li veriyonuda var diye biliyorum

  10. #10
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    Akaryakıt tüketim değerleri, kendi sitelerinin verdiği resmi değerler. ABS'li 250 SL için tablo aşağıdaki gibidir.

    İçeceğin suda köpek öldürme. Çerkez Atasözü.

  11. #11
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ben araba alirken bile dikkat ediyorum agirliga. Beygir gucunden cok daha onemli bence.

    Araba veya motorsikleti hafif uretmek pahali. Sadece plastik benzin deposu bile celikten en az 2 kat daha pahali. Ozel kimyasal islem gormesi gerekiyormus plastigin guvenli sekilde surekli benzin tasiyabilmesi icin. Ayni sekilde tirelli sase de pahali.

    Ama sadece agirlik ve benzin gucune bakilarak motorsiklet alinmaz. Inazuma relazet gozukuyor listede ama populer olmasi bosuna degildir.
    cerkezbiker bunu beğendi.

  12. #12
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bu motosikletler günlük kullanım amaçlı motosikletler.
    Yani yol yapacaksan ağır iyidir, spor yapacaksan hafif gibi bir yaklaşımı bunlara uygulayamazsınız.
    Yol yapacaksanız başka motosiklet alacaksınız.

    Bu modellerin kullanım amacı hedeflerine bakıldığında hafif olanı tercih etmek akıllıca olur.
    Fakat gücü de çok fazla olmamalı. Hayatımızı kolaylaştırmak için dünya para verip asfalt üzerinde güreş tutmanın bir anlamı yok.

    Para demişken. Bana göre hiçbiri etiketlerinde yazan rakamı hak eden motorlar değiller.
    hattoi ve essegesse bunu beğendiler.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  13. #13
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosikletler günlük kullanım amaçlı motosikletler.
    Yani yol yapacaksan ağır iyidir, spor yapacaksan hafif gibi bir yaklaşımı bunlara uygulayamazsınız.
    Yol yapacaksanız başka motosiklet alacaksınız.

    Bu modellerin kullanım amacı hedeflerine bakıldığında hafif olanı tercih etmek akıllıca olur.
    Fakat gücü de çok fazla olmamalı. Hayatımızı kolaylaştırmak için dünya para verip asfalt üzerinde güreş tutmanın bir anlamı yok.

    Para demişken. Bana göre hiçbiri etiketlerinde yazan rakamı hak eden motorlar değiller.
    orda aldığı parayı hak etmeyen tek motor yamaha. ktm'ye 16 veriyon da içinde lastik, abs, kaydırmalı debriyaj gibi eşantiyonları var.

  14. #14

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Biryerde ktm geçiyorsa tek geçerim,bir alırsın tam alırsın

  15. #15
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orda aldığı parayı hak etmeyen tek motor yamaha. ktm'ye 16 veriyon da içinde lastik, abs, kaydırmalı debriyaj gibi eşantiyonları var.
    Biri birinden üstün olabilir ama çok spesyal hede hödeleri yoksa yapacağı 10-12 bin lira bu motorların.

    Bir kere çoktan tedavülden kalkmış motorlar. Boyayıp boyayıp Asya ülkelerinde satmaya devam ediyorlar.
    Avrupa'da 3500 - 3800€ gibi sattıkları motorlar Türkiye'de kıymete biniyor.

    Ama vergi!!!
    demeyin çünkü Honda alt segmentte bazı modelleri Türkiye'de Avrupa ile aynı fiyata hatta bazen üç beş kuruş aşağıya satabiliyor. Doğrusu bu benim çok sinirimi bozuyor.

    Halkın alım gücü zaten kısıtlı. Avrupalının 2 aylık maaşıyla alabildiği motorları Türk halkı en az 10 ay çalışarak alabiliyor.

    Hele Hintli ve Çinli markalarda kazık daha da büyüyor.
    Hindistan'da 3500 lira olan motor Türkiye'de 6000 - 6500 lira gibi fiyatlarla satılıyor.
    Çin'de 350 - 500 dolar olan motosikletler Türkiye'de 3500 - 4000 lira.

    Kazığın boyutunu hissedebiliyormusunuz?
    pea, fedos, hattoi ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #16
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    yakında arkadaşlar ben motor alacağım kaç kilo alayım diye başlık açılırsa şaşırmayın şaka şaka ama gerçek olan bir şey var tamam hafif ama dayanıklı meteryaller mevcut ama siz inanıyor musunuz ki 10-20bin tl arası satılan motosikletler de o malzemeyi kullanacaklar o yüzden ben ağırı makbuldür diyorum

  17. #17
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı freewill adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yakında arkadaşlar ben motor alacağım kaç kilo alayım diye başlık açılırsa şaşırmayın şaka şaka ama gerçek olan bir şey var tamam hafif ama dayanıklı meteryaller mevcut ama siz inanıyor musunuz ki 10-20bin tl arası satılan motosikletler de o malzemeyi kullanacaklar o yüzden ben ağırı makbuldür diyorum
    Ağır Abi!...

  18. #18

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Ktm en iyisidir çünkü benim ktm em var.

  19. #19

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Acik ara ktm diyorum üzerinde gelen lastikleri de muadillerinden one tasiyor ayrica wp suspansiyonlari ve tasarimi benim gonlumu fethetti belki fanatiklik ama bence ktm :DD

  20. #20
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    KTM nin o kadar hafif olması normal ufacık tefecik içi dolu turşucuk nede olsa... z250 de ufalta ufalta g*t cebine sığdırdılar ona da dicek bişi yok. İnazuma nın rahatlığı konforu ortada adamlar malzemeden kısmamış bol bol koymuş. MT-25 de 250cc bir naked ağırlığında ideal laf yok boyut olarak KTM ve Duke ün yanında sanki bi MT-07

    Hiç bir zaman KTM seçmem, İnazuma nın tipini beğenmiyorum, Kawasaki nin yeni SL modelleri kızlar için çıkarılmış gibi, benim için bu listede tek seçenek MT-25.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)