Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Hocam ancak kısmen katılabiliyorum:
1. evet ama kayış değişimi, varyatör bakımı değişimi ve temizliği var. 125/150cc'likler gene neyse ama daha büyük hacimli sukuterlerin bakımları epeyce tuzlu. Misal 125cc sukuter kayışı japon Bando marka 15-20TL 250cc... Ya de ön varyatör 125cc Çinli sukuterin ön varyatörü 25-40TL 250cc

2. Doğrudur. Kask sığmıyor, birçok insan dert ediyor ama bagaj çok işe yarıyor.

3. Çoğunlukla doğru ama büyük hacimliler epeyce sürat yapabiliyor. En güzeli sukuterler çok iyi kalkış yapıyor.

4. Tam tersi aynı otomatik arabadaki gibi aynı hacimli motordan 1 lt daha fazla yakar.

5. motoruna göre değişir, özellikle de italyan olanlarda

6. hiç belli olmaz. Sukuterler bazı yerlerde daha çok kazaya karışıyor.

7. o da belli olmaz, her motor çalınabilir. Anca ikinci cihan harbinden çıkmış gibi olanlara pek bakmayabilirler.

8. sizin motora da çanta takılır, sizin motorla da uzun yola çıkılır. Ha AEA'nın kanalında en güzel örneği mevcut Gökhan Eren Hoca 250cc'lik motorla 70000km'yi devirdi.

9. kesinlikle yanlış.

10. Duruma göre değişir. Dizinizin arasında bir şey yok. Denge olayı debriyajlı motordan farklıdır. su sıçratma konusunda haklısınız epeyce koruma sağlıyor.
Aslında yazımı pcx ve nmax'in CB500F'e göre ve ş.içi trafiği bazında yazmıştım. Her cc motosikletle uzun yol yapılır sabır ve güvenlik meselesi (Büyük cc tercih ederim. Daha güvenli) Büyük cc scooterlarda sizin haklılığınız var. [COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------

Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Hocam uzun sure kullandik ne tik dedi ne bisey malini sev sahip cik bakimini yaptir hic xmaxin ole biseyi oldugunu duymadim..
Benim malım herzaman çok kıymetlidir. Valla okuduğum yorumlara ve izlediğim videolara istinaden yorum yaptım. Hatta birtane burgman 200 incelemesi izledim youtube kanalında adam xmaxtan üstün diyor baya baya. Her malda iyi kötü bişiler denk geliyor demek ki şans?