Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Motosiklet Alırken Dikkat Edilmeyen Nokta: Ağırlık (KTM versus 3 Japon)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı cerkezbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ağırlık bilgileri makinelerin kendi resmi sitelerinden aldım. Yanlış nerede?
    Motor agirlinin motorun hangi bolumunde yani motor agirlik merkezine gore deisir ağır dediginiz bir motorun agirlik merkezi orta noktada ise motorun, size agirligini daha az hissetircektir. Bundan dolayi kisiyr konfor acisindan daha hafif gelirken ve kolay kullankm saglarken ayni zamanda yolda ruzgara karsi direnci articaktir..

    Kissadan hisse motorun agirli onemlidir ama daha onemlisi agirligin motorun hangi merkezinde toplanmis olduguna bakmalisiniz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı redmap adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 5 cmlik farklar ile, altındaki motora bakmadan duke ve z250 sl yi pigme motoru yaptıran kafaylada sana başarılar diyorum. Sürücü ebatları diyosunda pegler ile koltuk mesafesini ölçsen arada bir fark olmadığını anlayacaksın.Mt25 farkı sürücünün kapladığı alandan çok kuyruk krenaj vs gibi alanlarda etkili.Diz ve depo kavrama konusunda z250sl mt25 den daha çömert.Depo yapısına bak anlarsın zaten. Bu motorları boyundan dolayı rahat süremeyen adam mt25 ide rahat süremez.Piskolojik algı oluşmuş tıpkı sendeki gibi.
    sen daha çok pigme lafıma taktın heralde, markanın tasarımsal hatasını eleştirmek için ironi yaptım. Sen bunu mesnetsiz genelleme olarak algılıyorken bana psikolojik algıdan falan bahsetme şimdi.. Tamam en iyisi z250 sl.
    sven stands ready.

  3. #63
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Ben en iyisi bu veya şu motor demedim.Sadece ergonomik tasarımından dolayı yanlış bir algı var.Yani altındaki motorla mutlu olacak fakat ebatlarından dolayı duke ve z250 sl de mutlu olunmayacak üstüne böylede bir söz söylenecek bir durum yok.Diğer artılara değinsen çift silindir daha kalıblı bir görüntü, titreşim vs.tamam sen haklısın mt25 derimde sen direk sığmama konusuna değiniyorsun böyle birşey yok onu anlatıyorum.

  4. #64
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    iki tekerin küçüğü, hafifi makbûldür; büyük olup da "aile motoru" yapacak haliniz yok.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)