Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

250'lilik Cruiser önerisi ?

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Herkese merhaba,
    yaklaşık 1 yıldır cruiser motora acayip bir şekilde merak sarmış durumdayım.
    1 yıldır araştırıyorum, bu 1 yılda çinlilere de gitti gönlüm, japonlara da, korelilere de.
    Kısacası bana motor önerin ve bende 1 hafta içinde gidip alayım o motoru. bütçem 10,000 tl kadar ekipman için ayrı bir bütçe ayırdım.
    Ehliyetim var ama tecrubem hiç yok.
    ben bir kaç model düşünüyorum aslında ama bir de siz bir şeyler söyleseniz süper olur işte yetkili servisi olsun, sürekli arıza yapıp beni motordan soğutmasın, az şekil olsun uzun yol gidebilsin ( ama işte bütçede malum )
    Bajaj Avenger 150
    Superlight 200
    Daelim daystar 250
    hyosung 250
    sıfır olarak düşünebileceğim motorlar
    bunu çok sevdim mesela
    SUZUKI MARAUDER 250
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13280379/detay

    Herkese şimdiden çok teşekkürler. ( forumda yeniyim bir hatam olduysa affola.)


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Paix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Hyosung Gv250 10'
    aralarında bir tek hyosung gv250 V motor diğerlerine göre bence bir adım önde. artıları cüsseli, bol torklu, titreşimi az, kıvrak ve mekanik yönden pek sorun çıkartmaz. eksilerine gelirsek servis sağlayıcı berbat(daha işim düşmedi ama herkes söylüyor vardır bir bildikleri), fiyat olarak diğerlerinden biraz pahalı, elektronik ufak tefek sıkıntılar çıkarır( küçük sıkıntılardır gv 250 kullanıcıları sayfasına girip biraz gezersen anlarsın)
    Fikir sahibi olduğum ve tek kullandığım hyosung olduğu için onun hakkında yazdım. Diğer tercihleri bende araştırdım alacağım zaman fakat Gv250de karar kılmıştım. V motor olması benim için büyük bir kriterdi. ha birde Lifan LF250 çok kafama takılmıştı araştırmak istersen onu da listeye ekle bi düşün derim.
    parnasus bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Alıntı Paix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aralarında bir tek hyosung gv250 V motor diğerlerine göre bence bir adım önde. artıları cüsseli, bol torklu, titreşimi az, kıvrak ve mekanik yönden pek sorun çıkartmaz. eksilerine gelirsek servis sağlayıcı berbat(daha işim düşmedi ama herkes söylüyor vardır bir bildikleri), fiyat olarak diğerlerinden biraz pahalı, elektronik ufak tefek sıkıntılar çıkarır( küçük sıkıntılardır gv 250 kullanıcıları sayfasına girip biraz gezersen anlarsın)
    Fikir sahibi olduğum ve tek kullandığım hyosung olduğu için onun hakkında yazdım. Diğer tercihleri bende araştırdım alacağım zaman fakat Gv250de karar kılmıştım. V motor olması benim için büyük bir kriterdi. ha birde Lifan LF250 çok kafama takılmıştı araştırmak istersen onu da listeye ekle bi düşün derim.
    Çok teşekkürler. hyo. da kronik sorunlar var mıdır? Ben mesela benzin göstergesindeki sorunu duymuştum.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Hocam ,
    Bu saydığım motorlardan hiç birine binmedim anlamamda ,lakin benim bir felsefe vardir. Hiç bilmedigim bir yerde yemek yiyecek isem en kalabalık lokantaya giderim.

    Hiç anlamadığım kabap patlıcan gibi sebze alacak isem en kalabalık tezgaha giderim ordan alırım.

    Yani tutulan motor iyidir. Felsefe bu😂😂😂..

    Pişman oldun bu iş bana gore değil dedin, acil para lazım satmaya kalksan kolay satarsin.

    Bir sıkti oldu mekanik veya elektronik açıdan kuvvet ile muhtemel başkası senden önce yaşamıştır çözümünü kolay bulursun..

    Kenar atacak bu para çöp de olsa önemi yok diyeceğin bir para ise ve onu harcıyor isen o zaman git motoguzi al ,ne biliyim tarzın en kralını al ama bu para senin için değerli ise o zaman sana tavsiyem tutulan motor al...
    parnasus bunu beğendi.

  5. #5
    acestor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    reklamlar...
    Falcon Freedom 250 ve Regal Raptor Daytona 250 var, kalite konusunda çok iyi olmadıklarını düşünüyorum. Regal bir arkadaşımda vardı kontak yerinden çıkmıştı öyle takıyordu anahtarı
    parnasus bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ,
    Bu saydığım motorlardan hiç birine binmedim anlamamda ,lakin benim bir felsefe vardir. Hiç bilmedigim bir yerde yemek yiyecek isem en kalabalık lokantaya giderim.

    Hiç anlamadığım kabap patlıcan gibi sebze alacak isem en kalabalık tezgaha giderim ordan alırım.

    Yani tutulan motor iyidir. Felsefe bu������..

    Pişman oldun bu iş bana gore değil dedin, acil para lazım satmaya kalksan kolay satarsin.

    Bir sıkti oldu mekanik veya elektronik açıdan kuvvet ile muhtemel başkası senden önce yaşamıştır çözümünü kolay bulursun..

    Kenar atacak bu para çöp de olsa önemi yok diyeceğin bir para ise ve onu harcıyor isen o zaman git motoguzi al ,ne biliyim tarzın en kralını al ama bu para senin için değerli ise o zaman sana tavsiyem tutulan motor al...
    Haklısın ibre hyosungtan yana :D

  7. #7
    PULSAR NS200 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS- HYSUNG GV 250
    Sn Paix ve diger saygıdeger arkadaşlar merhabalar,

    Beinm ilk motorum pulsar200ns'di onu bir aldıgımda gülmüştüm ve birde sattıgımda güldüm.
    Hayatta böyledir aslında ya hep gülerek yaşarsın yada bir yerde gülmeler durur ve ya sonsuza
    kadar gülmez yada bir süre sonra yeniden gülersin falan.

    Pulsardan Sonra hysung gv250aldım onu aldıgımda güldüm ve gülmeye devam ediyorum. Kolay kolay satmam.
    yani;

    hysung gv 250 iyi verahat bir motordur. Çoksürat beklememelisin ortalama otobanda 90-110 ve max 150 eywallah iyidir burakamlar demelisin.
    Ben kullanıcısıyım. Hiçbir sorunu yok ve çok rahat oturma pozisyonu ve keyifli sürüşü vardır.
    Kolaybozulan bir yapısı yoktur çünki geneli mekanik.

    Saygılar,
    parnasus bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    03 Haziran 2016
    Motosikleti
    Activa 100
    Daelim daystari daha derin arastirmani tavsiye ederim, yakit tuketimi, saglamligi ile one cikiyor
    parnasus bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Alıntı CaptainBlues adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daelim daystari daha derin arastirmani tavsiye ederim, yakit tuketimi, saglamligi ile one cikiyor

    Aklımda ilk Daystar var aslında. Ama sahibinden baktığımda bile fazla ilan göremiyorum. bu da servisini, yedek parçasının bulunuşunu düşündürmekte. Forumda da pek bir bilgi bulamadım daystarla ilgili :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------

    Alıntı PULSAR NS200 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sn Paix ve diger saygıdeger arkadaşlar merhabalar,

    Beinm ilk motorum pulsar200ns'di onu bir aldıgımda gülmüştüm ve birde sattıgımda güldüm.
    Hayatta böyledir aslında ya hep gülerek yaşarsın yada bir yerde gülmeler durur ve ya sonsuza
    kadar gülmez yada bir süre sonra yeniden gülersin falan.

    Pulsardan Sonra hysung gv250aldım onu aldıgımda güldüm ve gülmeye devam ediyorum. Kolay kolay satmam.
    yani;

    hysung gv 250 iyi verahat bir motordur. Çoksürat beklememelisin ortalama otobanda 90-110 ve max 150 eywallah iyidir burakamlar demelisin.
    Ben kullanıcısıyım. Hiçbir sorunu yok ve çok rahat oturma pozisyonu ve keyifli sürüşü vardır.
    Kolaybozulan bir yapısı yoktur çünki geneli mekanik.

    Saygılar,
    Zaten yasal limitin çok çok üstünde dediğiniz hızlar. çok hızda gözüm yok. hafta sonu beni uzak bir yerlere götürsün yeter :D

  10. #10
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight
    Alıntı parnasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,
    yaklaşık 1 yıldır cruiser motora acayip bir şekilde merak sarmış durumdayım.
    1 yıldır araştırıyorum, bu 1 yılda çinlilere de gitti gönlüm, japonlara da, korelilere de.
    Kısacası bana motor önerin ve bende 1 hafta içinde gidip alayım o motoru. bütçem 10,000 tl kadar ekipman için ayrı bir bütçe ayırdım.
    Ehliyetim var ama tecrubem hiç yok.
    ben bir kaç model düşünüyorum aslında ama bir de siz bir şeyler söyleseniz süper olur işte yetkili servisi olsun, sürekli arıza yapıp beni motordan soğutmasın, az şekil olsun uzun yol gidebilsin ( ama işte bütçede malum )
    Bajaj Avenger 150
    Superlight 200
    Daelim daystar 250
    hyosung 250
    sıfır olarak düşünebileceğim motorlar
    bunu çok sevdim mesela
    SUZUKI MARAUDER 250
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13280379/detay

    Herkese şimdiden çok teşekkürler. ( forumda yeniyim bir hatam olduysa affola.)
    Bu kadar paranız varsa. Sıfır veya daha yeni 2. ellere yöneliniz.

    Bajaj Avenger 150 aşırı dandik bir "commuter". Cruiser ile uzaktan yakından alakası yok.

    Kuba Superlight 200 başlangıç için en ideal motor. Parçası bol ve ucuz, az arıza çıkarır kullanımı kolay ve tek silindirlidir.

    Daelim Daystar 250 ve Hyosung GV 250 Aquila tartışmasız bu sınıfta lider özelliğindeler. Ancak onların da birbirlerine göre bazı artı ve eksileri var. Öncelikle Daystar tek silindirli, Aquila çift. Daystar su soğutmalı, Aquila hava+yağ. Daystar biraz daha sakin bir sürüşe sahipken Aquila biraz daha yüksek devirle çalışıyor. Daystar'da frenler ön arka disk, Aquila'da ön disk arka kampana. Daystar'ın manetler ayarlanabilir Aquila'nın değil.

    Bu kıstasları değerlendirdiğinizde çok bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak şöyle bir detay var ki; Hyosung GV 250 Aquila'nın üretimi 2016 yılı itibarıyla durdu. Artık üretlimeyecek. Şu anki distro Üniteks devir davalarından ötürü yedek parça stoklamıyor. Ülke içinde parça bulmak çok zor. Bu sebeple bu bütçeyle artık Daystar almak Aquila almaya kıyasla 1 adım daha avantajlı. 2 sene önce olsa Hyosung alın derdim. Ama şu anki durumu kabullenmek lazım.

    Son verdiğiniz linkle ilgili olarak da şunu söylemek lazım: 250'lik 10-15 yıllık Japon motorlar hemen hemen her sahibinin başlangıç motoru olup bilinçsizce kullanılmıştır. Ayrıca 10 yılı geçmiş modellerin parçalarını yasal olarak hiçbir marka stoğunda tutmaz. Bu sebeple bu kadar yaşlı motorların piyasası tükenmek üzeredir. Ben tavsiye etmem. Yurtdışında bile parça bulmak çok sıkıntılı, kaldı ki burada servis bulabilin. O sebeple uğraşacak vakti ve parası olmayan kimseye ben tavsiye etmem.

    Forumda yeni olmanız dolayısıyla uyarmadım ama buna benzer konuları açmadan önce arama yapmanız faydalı olacaktır. Nitekim benzer konuyu açan 238746872346. kişi olma ihtimaliniz hayli yüksek. Şimdiden hayırlı olmasını dilerim.
    parnasus bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  11. #11

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kadar paranız varsa. Sıfır veya daha yeni 2. ellere yöneliniz.

    Bajaj Avenger 150 aşırı dandik bir "commuter". Cruiser ile uzaktan yakından alakası yok.

    Kuba Superlight 200 başlangıç için en ideal motor. Parçası bol ve ucuz, az arıza çıkarır kullanımı kolay ve tek silindirlidir.

    Daelim Daystar 250 ve Hyosung GV 250 Aquila tartışmasız bu sınıfta lider özelliğindeler. Ancak onların da birbirlerine göre bazı artı ve eksileri var. Öncelikle Daystar tek silindirli, Aquila çift. Daystar su soğutmalı, Aquila hava+yağ. Daystar biraz daha sakin bir sürüşe sahipken Aquila biraz daha yüksek devirle çalışıyor. Daystar'da frenler ön arka disk, Aquila'da ön disk arka kampana. Daystar'ın manetler ayarlanabilir Aquila'nın değil.

    Bu kıstasları değerlendirdiğinizde çok bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak şöyle bir detay var ki; Hyosung GV 250 Aquila'nın üretimi 2016 yılı itibarıyla durdu. Artık üretlimeyecek. Şu anki distro Üniteks devir davalarından ötürü yedek parça stoklamıyor. Ülke içinde parça bulmak çok zor. Bu sebeple bu bütçeyle artık Daystar almak Aquila almaya kıyasla 1 adım daha avantajlı. 2 sene önce olsa Hyosung alın derdim. Ama şu anki durumu kabullenmek lazım.

    Son verdiğiniz linkle ilgili olarak da şunu söylemek lazım: 250'lik 10-15 yıllık Japon motorlar hemen hemen her sahibinin başlangıç motoru olup bilinçsizce kullanılmıştır. Ayrıca 10 yılı geçmiş modellerin parçalarını yasal olarak hiçbir marka stoğunda tutmaz. Bu sebeple bu kadar yaşlı motorların piyasası tükenmek üzeredir. Ben tavsiye etmem. Yurtdışında bile parça bulmak çok sıkıntılı, kaldı ki burada servis bulabilin. O sebeple uğraşacak vakti ve parası olmayan kimseye ben tavsiye etmem.

    Forumda yeni olmanız dolayısıyla uyarmadım ama buna benzer konuları açmadan önce arama yapmanız faydalı olacaktır. Nitekim benzer konuyu açan 238746872346. kişi olma ihtimaliniz hayli yüksek. Şimdiden hayırlı olmasını dilerim.
    Bu üretilmeme durumndan Daelimin adını daha fazla duyabiliriz o zaman. Sizcce Daelim sıfır almalı mıyım yoksa yeni başlayacaksın sıfıra gerek yok 2. el al bak keyfine mi dersiniz ?

  12. #12
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight
    Alıntı parnasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu üretilmeme durumndan Daelimin adını daha fazla duyabiliriz o zaman. Sizcce Daelim sıfır almalı mıyım yoksa yeni başlayacaksın sıfıra gerek yok 2. el al bak keyfine mi dersiniz ?
    Aslında üretilmeme durumunun önümüzdeki 10 yıl içerisinde bir sakıncası yok. Çünkü bir distribütör kanunen getirdiği modelin yedek parça stoğunu 10 sene boyunca bulundurmak zorunda. Gerçi şu anda ellerindeki 2015 modelleri sıfır diye iteliyorlar. 2016 model GV 250 yok çünkü. Bu sene GV250'nin yerine yeni nesil GV300 üretilecek ve 25 cm³'lük motor hacmi fazlalığından vergi dilimine girecek olması dolayısıyla ülkemize getirilmeyecek.

    Yeni başlayacaksanız 2. el alın. Gıcır gıcır bir motora istemeden zarar verirseniz üzülürsünüz. Hiç olmazsa 2. el aldığınızda kazası, çiziği, çürüğü, çarığı sizi üzmez. Motoru da elden çıkarınca sadece anıları kalır. Paranıza yazık etmeyin. İlk motor için 2. el makbuldür. Gerçekten ileride ciddi bir motosiklet tutkunu olup da ömürlük makine aradığınızda sıfır alırsınız.

    Daystar'ın kendi başlığından da faydalanın: http://www.motosiklet.net/forum/moto...r&daysprune=-1

    Özellikle memer nickli arkadaşımız güzel bilgilendirmelerde bulunuyor. İyice o konuyu hatmedin. Sonra kararınızı verin.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  13. #13

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında üretilmeme durumunun önümüzdeki 10 yıl içerisinde bir sakıncası yok. Çünkü bir distribütör kanunen getirdiği modelin yedek parça stoğunu 10 sene boyunca bulundurmak zorunda. Gerçi şu anda ellerindeki 2015 modelleri sıfır diye iteliyorlar. 2016 model GV 250 yok çünkü. Bu sene GV250'nin yerine yeni nesil GV300 üretilecek ve 25 cm³'lük motor hacmi fazlalığından vergi dilimine girecek olması dolayısıyla ülkemize getirilmeyecek.

    Yeni başlayacaksanız 2. el alın. Gıcır gıcır bir motora istemeden zarar verirseniz üzülürsünüz. Hiç olmazsa 2. el aldığınızda kazası, çiziği, çürüğü, çarığı sizi üzmez. Motoru da elden çıkarınca sadece anıları kalır. Paranıza yazık etmeyin. İlk motor için 2. el makbuldür. Gerçekten ileride ciddi bir motosiklet tutkunu olup da ömürlük makine aradığınızda sıfır alırsınız.

    Daystar'ın kendi başlığından da faydalanın: http://www.motosiklet.net/forum/moto...r&daysprune=-1

    Özellikle memer nickli arkadaşımız güzel bilgilendirmelerde bulunuyor. İyice o konuyu hatmedin. Sonra kararınızı verin.
    Yardımlarınız için çok teşekkürler.

  14. #14
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight
    Alıntı parnasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yardımlarınız için çok teşekkürler.
    Rica ederim.

    Şu videoyu da izleyerek motor hakkında biraz bilgi edinebilirsiniz:

    parnasus bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #15
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    hyosun v motor olsa nolur sanki 600 cc dealim alırdım
    parnasus bunu beğendi.
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  16. #16

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Sanırım Daelim alacağım. Güzel bir 2. el bulursam önceliğim 2. el ama bulamazsam da bir bayiden sıfırını alacağım. Beyoğlu çevresinde bayi önerisi beklerim herkese saygılar.

  17. #17
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Harley-Davidson Sportster XL 1200X Forty-Eight
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosun v motor olsa nolur sanki 600 cc dealim alırdım
    Öyle deme. GV650 ve ST7 gibi motorlar da var. Ölü Japonlarla sıfırları aynı fiyattı. Hiçbir şekilde iyi bir pazarlama ve reklamı yapılamadı. Piyasadaki en büyük açığı kapatacak marka olmasına rağmen bu ülkede maalesef çok şanssızlar.

    Alıntı parnasus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım Daelim alacağım. Güzel bir 2. el bulursam önceliğim 2. el ama bulamazsam da bir bayiden sıfırını alacağım. Beyoğlu çevresinde bayi önerisi beklerim herkese saygılar.
    Valla çok hazırcı çıktınız. Şu adresten bayi bulmak zor olmasa gerek: http://daelimtr.com/Bayiler#istanbul
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  18. #18
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle deme. GV650 ve ST7 gibi motorlar da var. Ölü Japonlarla sıfırları aynı fiyattı. Hiçbir şekilde iyi bir pazarlama ve reklamı yapılamadı. Piyasadaki en büyük açığı kapatacak marka olmasına rağmen bu ülkede maalesef çok şanssızlar.
    [/url]
    hyosun derken 250 cc hacmini kastetmiştim.
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  19. #19

    Üyelik
    25 Haziran 2016
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Valla çok hazırcı çıktınız. Şu adresten bayi bulmak zor olmasa gerek: http://daelimtr.com/Bayiler#istanbul
    Hocam oradan baktım biliyorum da hani şuradan almayın sattığı ürünün arkasında durmuyor gibi dermisiniz diye.

  20. #20
    mustafa42121 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    konya
    Alternatif olarak lifan ve rks var. İkiside çinli. Ben gv250 surdum. Baya iyi motor. Lifanda surmedim ama baya yakindan inceledim kullanimi rahat olur gibime geliyor. Kuba servisleri ayni zamanda rks servisidir. Sıkıntı olmaz. Superligtlarda iyi. Freedom sorunlu imiş.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler