Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

900cc den 150cc ye geçersen böyle olur.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Motosikleti
    MT-25 ABS
    Geçmiş olsun hocam.Bi mt25 falan alsaymışsınız bari pulsar fena düşüş olmuş


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Hocam geçmiş olsun , beterin beteri var yiyecek ekmeğin görecek günlerinlerin varmış , allah sevdiklerine bağışlamış seni..

    İnsan bazan gözü görmüyor bir anlık zorunluluk bir anlık aç gözlülük bedelini ağır ödüyor,Senin ki de bu olmuş 900CC dinamiklerinden 150 CC geçmeyi de çok iyi özetlemişsin..Hepimizin başına gelebilecek bir şey.

    Tekrar çok geçmiş olsun

  3. #83
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Cok gecmis olsun, verilmis sadakan varmis. Su gune kadar cektigin fotolari, gerek inceleme gerek de gezi yazilarini zevkle okumustum, acemi ya da apaci olmadigindan emin oldugum insanlardan birisin bu forumda. Bize gecmis olsun demekten baska bisey dusmez bence, sen zaten elestirinin en sertini kendi kendine yapiyorsundur eminim.

    Hic basima boyle buyuk kaza gelmedi ki trafikte de biraz apaci gibi kullanirim, dolayisiyla hissettiklerini anlarim diyemiycem ama yine de bu motoru birakmak icin gecerli bir sebep degil bence.

    Cabuk iyilesirsin umarim, tekrardan cok gecmis olsun.
    Deryali bunu beğendi.

  4. #84
    S6453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Çok çok geçmiş olsun dostum

  5. #85
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Geçmiş olsun, dediğin gibi böyle ufak kazaları hepimiz göze alarak motosiklet kullanıyoruz.
    Bende yüksek beygirden düşük beygire terfi etmiş biri olarak, eskisine nazaran çok daha temkinli sürüyorum artık. Hatta eski gittiğim rotalara (İStanbul- Bursa vs.vs.)gitmeyip, köy yollarında dağda bayırda geziyorum. Bir de ev iş ulaşımı işte.
    Velhasıl İstanbul trafiğinde küçük cc motor kullanmak ayrı bir kabiliyet, büyük cc motor kullanmak ayrı bir kabiliyet. İyi haberlerini ve resimlerini bekliyoruz
    Tekrar geçmiş olsun.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  6. #86
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Çok geçmiş olsun.. Verilmiş/verlecek sadakanız varmış..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  7. #87

    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    geçmiş olsun allah şifalar versin küçük motorlar 100 110 kmh son süratlarıdır, sağda emniyet şeridine yakın giderler bende bir küçük motor sahibiyim.

  8. #88
    webingo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Geçmiş olsun acil şifalar Allah beterinden saklasın.

  9. #89
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok gecmis olsun, verilmis sadakan varmis. Su gune kadar cektigin fotolari, gerek inceleme gerek de gezi yazilarini zevkle okumustum, acemi ya da apaci olmadigindan emin oldugum insanlardan birisin bu forumda. Bize gecmis olsun demekten baska bisey dusmez bence, sen zaten elestirinin en sertini kendi kendine yapiyorsundur eminim.

    Hic basima boyle buyuk kaza gelmedi ki trafikte de biraz apaci gibi kullanirim, dolayisiyla hissettiklerini anlarim diyemiycem ama yine de bu motoru birakmak icin gecerli bir sebep degil bence.

    Cabuk iyilesirsin umarim, tekrardan cok gecmis olsun.
    Çok teşekkür ederim.

    Cevap yazan ve iyi dileklerde bulunan her arkadaşa da ayrı ayrı teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük geçmiş olsun.

    Eldiven ne markaydi? 1 sene çok az bir süre bence kaliteli eldiven ömrü için. Ama iyi markalarda bile gerçek deriden sentetiğe geçiş görüyorum son senelerde. Bir de avuç ayasını tek parça deriden yapmayı bıraktı bir çoğu.
    Eldiven Alpinestar yazlık deri eldiven.
    1 yıldan fazla süredir sürekli kullanmaktaydım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. Motor macerasına ilk atıldığım zamanlardan beri bu forumu takip etmekteyim. Paylaşımlarını beğendiğim sayılı insanlardan birisin. Umarım en kısa zamanda iyileşir ve öldürmeyen şey seni güçlendirir mantığıyla sahalara geri dönersin
    iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
    potasyum bunu beğendi.

  10. #90
    saykem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2005
    Şehir
    avcılar
    Motosikleti
    honda cbf 600
    geçmiş olsun acil şifalar dilerim.

  11. #91
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş, olsun her şeye rağmen yine de ucuz atlatmışsınız.
    Bence suç küçük cc motorda değil, küçük cc motorlar şehir içi motorlarıdır ben 4.küçük cc motorumu kullanmaktayım ve sizin gibi gidiş dönüş 65 km yol yapıyorum aşağı yukarı. Küçük cc'nin limitlerini bilerek kullanırsanız şehir içi için gayet ideal ve ekonomik aletlerdir. Sizin bahsettiğiniz gibi sıkıntı esasen o sollamayı yapmaya kalkışmakla başlamış ve anlattığınıza göre sonrasında da bir panik ve telaşe havası yaşamış kendinizi bir an evvel en sağa atmak isterken kaza başınıza gelmiş. Motosiklet kullanan insanın İstanbul gibi trafik kaosu içindeki bir şehirde zaman zaman emniyet şeridi kullanmaması mümkün değil, ben de hemen herkes gibi gerektikçe kullanıyorum. Ben şöyle sürüyorum da böyle başarılıyım da demek istemiyorum, anlık bir dalgınlıkla herkes hata ve kaza yapabilir. Ve hep ilk ciddi kazadan sonra vazgeçilir motosikletten genellikle.
    Siz daha önce bu cc'de bir motor kullanmış mıydınız ya da bu işe küçük cc ile mi başlamıştınız(kastım 125 - 150cc gibi hacimler) bilmiyorum ama hani yukarıda eleştirenler olmuş küçük cc ile başlayın diyenleri, bence tam da bu gibi durumları daha iyi idrak edebilmek ve daha iyi sürüş dinamikleri edinebilmek adına küçük cc kısa süre atıyorum 1 yıl bile olsa kullanılmalıdır. Küçük cc'den kastım 250cc altı mümkünse 125 - 150 cc aralığıdır. Bunu şöyle düşünerek yapmalı, koşmaya başlamak istiyorsunuz ama daha önce koşmamışsınız, size önerilen koş- yürü-koş şeklinde bir başlangıç idmanı olacaktır, yani birden bire 5 - 10 km durmadan koşamayacaksınız, çünkü kondüsyonunuz yetersiz. Bu motora küçük cc ile başlayıp onun dinamiklerini hatta genel olarak motosikletin dinamiklerini anlama mevzusu da böyle bence. Bu sebeple yüksek hızlara çıkabilen 250cc motorlar bile ilk motor olarak sonradan sizinki gibi bir 150 ya da 125 liğe geçtiğinizde yanıltıcı olabilir. Küçük cc motosiklette sabrı öğretiyor insana her şeyden önce, benim sol şeritte sürmüşlüğüm ancak yol boşsa ya da trafik benim cüsseme yetecek hızda akıyorsa olmuştur mesela. Şimdilerde de öyle bu.

    Tekrar çok geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsiniz umarım ve hak da veriyorum motosikleti bıraktırabilir İstanbul'daki otomobil sürücüleri insana. Umarım bundan sonra her şey gönlünüzce olur. Ama bir kez daha ben de iş motorun cc'sinde değil, o motorun nasıl, ne amaçla ve nerede kullanıldığındadır diyeceğim. (Şüphesiz motosikletin daha güçlü ve büyük cc olması avantajdır ama kimi zaman o büyük cc'de tam tersi durumlarda dezavantaja dönebilir) Kısa zamanda iyileşmeniz dileğimle.
    Merhaba
    8-9 sene önce
    -ilk motorum Honda Beat' idi ve 5000km kadar kullandım.
    -2.motorum Honda Dylan ile 28.000km yol yaptım ve Bu küçük motorla kaza yaparak omzumu kırdım
    -3.Motorum Beverly 500 ( 3 tane eskittim )
    Sonakiler --> CBR250 - NC700X - MT09 şeklinde devam etti.

    Toplamda 170.bin km yol tecrübesi + aldığım eğitimler var.
    Cloud bunu beğendi.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  12. #92
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Büyük geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

    Saygılarımla.
    Tecrübe, limitlerini bilmektir.

  13. #93
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Geçmiş olsun.

  14. #94

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba
    8-9 sene önce
    -ilk motorum Honda Beat' idi ve 5000km kadar kullandım.
    -2.motorum Honda Dylan ile 28.000km yol yaptım ve Bu küçük motorla kaza yaparak omzumu kırdım
    -3.Motorum Beverly 500 ( 3 tane eskittim )
    Sonakiler --> CBR250 - NC700X - MT09 şeklinde devam etti.

    Toplamda 170.bin km yol tecrübesi + aldığım eğitimler var.
    Çok güzel. Ve bu da hepimize ders niteliğinde gösteriyor ki tüm bunlara rağmen böyle bir kaza yapılabiliyor, çünkü bizim dışımızda da zilyon sebep var trafikte hele de İstanbulda.. Yani hiç birimiz trafikte gereksiz işler yapmamalıyız, artı eğitimimize, korumamıza, uzun km'ler motor kullanmamıza güvenmemeliyiz üstüne üstlük tüm bu temkinliliklere rağmen yine de kaza yapabiliriz. Bunları sizin için yazmıyorum sizin örneğiniz kendine fazla güvenip ben kaza yapmam diyenlere güzel örnek diye yazıyorum. Geçenlerde bi taziye başlığında genç bir arkadaş ben büyük cc alacam hiç de kaza yapmam, bu yetenek işi filan diye atıp tutuyodu da, aha işte görsün böyle önemli tecrübesi olan adam da kaza yapabiliyor, hepimiz yapabiliriz.

    Tekrar geçmiş olsun. Motosikletten vazgeçecek biri değilsiniz bu tecrübe ile, geçmeyin de umarım bu son kazanız olur.

    Eski sağlığınıza kavuşmanız dileğimle.

  15. #95

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Çok geçmiş olsun

  16. #96

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Abi küçük cc bir motosiklet sürücüsü olarak motosikletin ne tepkiler vereceğini nasıl gideceğini çok dikkatli bir şekilde tecrübe ettim. Sende belki de bu tecrübeleri edindin ama beynin ileriye ket vurdu ve büyük cc kullanıyor gibi anlıktepkiler verdin. Sonuçta bu kaza geldi Allah korumuş temkinli olarak motosikletin üstünde olduğumuz sürece kolay kolay bu tur kazalar başımıza gelmez inşallah. Büyük cc kullanmak veya büyük cc başlayanlara motosikletin hata kabul etmeyeceğini söylüyorlar. Aslında tüm motosikletler hata kabul etmiyor.birde köpekkekemiği en sert kemik tüm motosikletlerin amortisörlerini kırabilirler.

  17. #97
    montrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Çok geçmiş olsun.
    Allah daha büyük kazalardan korusun.

  18. #98
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Acil şifalar diliyorum.

  19. #99
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Geçmiş olsun.

  20. #100
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Mesrla brn guclu scooter da daha guvenli hisediyorum kendimi 250cc scooterda kazayi hisettigim da kaciyorum ama kucuk scooterfa kacamiyorum

    Size cok gecmis olsun


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)