Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

900cc den 150cc ye geçersen böyle olur.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Düşük cc de hızlı akan ve yokuşlu yollarda son vitesten bi önceki vitesle gitmeli. Bayağı bağırıyo haliyle ama sen bağıracağına motor bağırsın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Geçmiş olsun. Bence bu kazaya sebebiyet veren temel şey manevra esnasında önünüzde giden araca yakın olmanız ve emniyet şeridindeki tehlikeyi fark etmeden o tarafa geçmeniz. İnternette bu konuda bolca örnek mevcut aslında. Kamyonu sağından sollamaya çalışıp emniyet şeridinde dörtlüleri yakmış araca giren bir sürü kişi var. Olayın düşük cc ile pek alakası yok burada bence.

    Büyük hacimli motorun gücüne, konforuna, stabilitesine; motordaki sürücü desteklerine, giydiğiniz koruma kıyafetlerine güvenip ŞÖYLE bir şey de yaşamanız olası. Bunu yaşadıktan sonra yaşamaya da devam edemiyorsunuz işin kötü tarafı. Bence bu kazadan daha farklı çıkarımlar yapmalısınız.
    Cloud bunu beğendi.

  3. #23
    Ege Anıl EFE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir/Bormova
    Motosikleti
    Ducati Monster 696, Triumph street triple, Xmax 25
    Hocam çok büyük geçmişi olsun,güç bakımından arada dağlar boyutunda fark var.
    Allah beterinden korusun.sağlığına biran önce kavuşman dileğiyle.

  4. #24
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Üstat geçmiş olsun!Seni çektiğin fotoğraflardan hatırlıyorum. Ne diyeyim Allah şifa versin. İnşaAllah bir daha kaza yapmazsın. Demek ki 150 cc otobanda sakatmış ben sayende mesajı aldım.
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  5. #25
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    geçmiş olsun sende kalıcı hasar olmaması iyi köpeğin ölmesi üzücü ama yapacak birşey yok yaşanması gerekiyormuş
    motosikletin kabahati yok hangi motosikletin limiti nekadar bilmek gerekiyor
    Cloud bunu beğendi.

  6. #26
    Pcxbear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Pcx 125
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üstat geçmiş olsun!Seni çektiğin fotoğraflardan hatırlıyorum. Ne diyeyim Allah şifa versin. İnşaAllah bir daha kaza yapmazsın. Demek ki 150 cc otobanda sakatmış ben sayende mesajı aldım.
    Otoban hız sınırı zaten 120. 150 cc'lik motor bunun altından kalkamayacak bir motor değildir ama olayın geçtiği yer biraz yokuş ve dar bir bağlantı yolu. İçerenköy carrefour'u geçtikten sonraki bağlantı yolu ve ben de çok kullanırım bu yolu motorum 125'lik.

  7. #27
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Kardeşim geçmiş olsun cbf600den sonra duke250 ile bende aynı sıkıntıları yaşıyorum.ALLAH beterinden saklasın.

  8. #28
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    geçmiş olsun. görmeden emniyet şeridine bile çıkmamak lazım. aynadaki görüntüden emin olamadığım çoğu zaman dönmem gereken yol ayrımına dönmekten vazgeçtiğim çok oldu. onlarca km yolu uzatmış oluyoruz. ama garanticilik önemli. önünü gördüğümüz emniyet şeridine çıkarken bile aynayla arkadan gelen motosiklet var mı diye kontrol etmeyi alışkanlık edinmeliyiz. motorun her türlüsünde risk çok. birinde yüksek hız, diğerinde bahsettiğiniz sorunlar. ikisini de bertaraf etmek bizim elimizde. ciddi, kalıcı bir yaralanma olmadığına sevindim.
    Cloud ve xawa bunu beğendiler.
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  9. #29
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Çok geçmiş olsun. Bajajla alakalı açtığınız konuyu dün gibi hatırlıyorum. Hep derim gene diyeceğim. 250 cc altı motor pişmanlıktır, tehlikelidir. Türkiyede yüksek değil düşük cc öldürür. Bu ülkede trafikteki kasaplardan kaçmaya 150 cc'nin gücü yetmez. Düşük cc ile başlayın diyenler ne yazık ki değişen yol şartlarından bi haber. Yabancıların motosiklet hakkında dediklerini birebir kopyala yapıştır yapmaktan başka bildikleri tek bir şey yok...
    Eski_kasa bunu beğendi.

  10. #30
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Çok geçmiş olsun hocam.

  11. #31

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Falcon Crown 150
    Çok geçmilş olsun.Tez zamanda sıhhatinize kavuşmanızı dilerim.Motosikleti bırakmayı düşündürecek bir kaza geçirmenize üzüldüm.

  12. #32
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Çok geçmiş olsun, Allah beterinden saklasın.

  13. #33
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayat kısa, küçük.. Ancak hiç olmacak bir yerde size bağlı bile olmayan bir kaza riski motorda hep var. Bu ihtimalleri bilerek sürüyoruz her birimiz. Küçük telafi edilebilir kazaları kabullenerek sürüyoruz.
    Ancak o telafi edilebilir bile dediğimiz kazanın bıraktığı elimdeli iyileşmek bilmeyen yaranın acısı ile 2 haftadır yaşıyorum.
    Kıyafetlerim olsa bile bu kazada bir arabanın altında kalarak öledebilirdim veya daha kötüsü ömür boyu sakatta kalabilirdim.

    Yazacak söylenecek çok şey var herkesin kendi muhasebesini yapıp motosikleti çok ciddiye almaları gerektiğini de bir kez daha hatırlatmak isterim.

    Hoşça -Dostça
    Kesinlikle böyle.

  14. #34
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Öncelikle büyük geçmiş olsun. Bilek kırığı kötüdür.
    Bu kazanın sebebi 900 den 150 ye geçmek değil. Senin emniyet şeridinde köpeğe çarpman. Yani sürücü hatası. Bundan başka bulacağın her sebep senin kendi hatanı kabul etmek istememekten kaynaklı.
    RuzgarSA, seigen, MD.Murat ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #35
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler
    Olayı tam anlamadım. Hangi uyarıları dikkate almadım?

    Kıyafetleri diyorsanız, üzerimdeki kıyafetler motorun fiyatından daha yüksekti.
    Sürekli okuyup araştırırım. Motor üzerinde asla apaçilik yapmam ( Mt09 ile bir kere bile ön kaldırmışlığı yoktur )
    Motoru çok dikkatli sürerim, her olasılığı hesaplarım. vb..
    Bot giymeyi ihmal etmemi diyorsanız haklısınız.
    yada başka neyi ima ettiniz açıklarsanız sevinirim Böylece bende kendi hatamı görebilirim.
    Teşekkürler
    Siz her halükarda 180 basan cbr 250r kullanıcısı olarak tanınıyorsunuz bende sonuç olarak 150 cc bir motor emniyet şeridini kullanmasını gerektirecek kadar güçsüz bir motor değil evet eski düşük cc motorlarımda bende sollamada ve arkadan gelen araçlar yüzünden tacize uğrayıp zorda kaldığım oluyordu ama kendimi riske atacak ve önümdeki köpeği göremeyecek kadar aniden ve hızlı olarak emniyet şeridini kullanmadım hiç. Geçmiş olsun.
    Cloud, GP500-1st ve Kargaburun bunu beğendiler.

  16. #36

    Üyelik
    12 Haziran 2013
    Eldivenin marka ve modeli nedir acaba

  17. #37
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun.
    Yazdıklarını hayretle okudum.
    Uzun zamandır forumdasın.
    Seni aklı başında ve foruma katkısı olan biri olarak tanıdık.
    Ama yazdıklarına bakınca burada yıllardır yaptığımız uyarıların forumun aklı başında üyeleri üzerinde bile hiç bir etkisi olmadığını ya da belki hiç okunmadıkları düşünüp üzüldüm.
    Sen bari yapma yahu.:(

    Neyse yine de ucuz atlatmış olmana olan sevincim, üzüntümü geçti.
    evet yaa, geçmiş olsun..
    ama ilkay abi, inanın tüm yazıları hele ki sürüş eğitimi ile ilgili olanları dikkatle ve birden fazla kere okuyup izliyorum.
    ama bahanesi yok işte, hiçbirimiz istemeyiz lakin insanız ve hata bizim fıtratımızda var..

    sevgili Deryali, büyük geçmiş olsun. yapabileceğim bir şey varsa, lütfen ilet

    Not : motosiklet çizmesi konusu bir kez daha önemini gözterdi. bot değil arkadaşlar, çizme!
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  18. #38
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Kendi arabamdan inip şirket aracına bindiğimde oluyor banada. Gerçi 2 defa oldu birinde halen kendi aracımda zannedip 120 ile viraja girince anladım altımdakinin şirket aracı olduğunu bereket yan yan kayarak bir yere vurmadan durabildim.

    1 kerede başka bir araçla sollamaya çıktım rampada karşıdan gelen biçecekti beni.
    Yaklaşık 20 saniye boyunca kamyonu geçemedim, arabaya küfür ederek frene bastım ve arkasına geçtim.

    Olabiliyor bazen insan değişikliği unutup eski beklentiler ile çıkmaza girebiliyor.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  19. #39
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Aslında Deryali en büyük hatasının gayet bilincinde.
    Hatta benim şimdi yazacaklarımdan daha iyi ifade etmiş.
    Nedir o?
    Her motosikletin sürüş dinamikleri farklıdır.
    İstediğiniz kadar tecrübeli olun farklı motosikletlerin farklı tepkilerini bilecek kadar tecrübe ancak uzun dönem test pilotlarında olur.
    Ama bu bir numaralı kural değil.
    Bir numaralı kural,
    küçük hacimli motosikletlerle otoyollara çıkmayın.
    Zaten yakın zamanda yasaklanacaktır. Bu çok tehlikeli.
    Aracınızın hız limitlerine ulaşabiliyor olması yeterli olduğu anlamına gelmiyor.
    Bakın çoğunuz tersi olduğunu düşünüyorsunuz ama Türkiye'de en çok kaza yapan motosikletler scooterlar.
    Aslında dünyanın bir çok yerinde böyle.
    Evet sayıca fazla olmaları bir etken ama tek etken değil.
    Bir çok scooter ve küçük hacimli motosikletler başlangıç motosikletidir.
    Bunun için üretilirler.
    Bu nedenle kapasiteleri düşüktür.
    Hızlanmaları, frenlemeleri hızlı akan trafik için uygun değildir.

    Bir başka hata, önünü görmeden şerit değiştirmek.
    Bu emniyet şeridi de olsa gördüğünüz gibi küçük sürprizler çıkabiliyor.
    Ama verdikleri zarar büyük oluyor.

    Neyse uzun uzun yazarsam nasihat gibi olacak bunu Deryaliye yapmayı yakıştıramıyorum.
    Herkes için bir uyarı olsun bu ve kendinize düşen dersi alın.

    Sende bir an önce iyileş de bizi o muhteşem fotoğraflarından mahrum bırakma.
    Deryali, blk_pasa, yürekçe ve 5 diğerleri bunu beğendiler..
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  20. #40

    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    düzce
    Motosikleti
    sym fiddle 2
    valla sabır hayat kurtarır ,geçmiş olsun ,olacağı varmış olmuş,fakir birisine yardım edin,şükredin hayattayım diye,kör noktaya görmediğim yola hayatta girmem bende, kör noktadan kaza yaptım ve hem maddi hemde manevi hasar aldım, bi hamle yaparken 40 kere düşünüp yapıyorum artık ,can bu kadar kıymetsiz değil bence,canımız Allah'a emanet malesef..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)