Bütçene ve aradığın motor karakterine bakarsak ben de sana versys öneririm. Her ne kadar kawasaki nin parçaları pahalı olsa da bence suzuki ile arada dağlar kadar fark yok.
Bütçene ve aradığın motor karakterine bakarsak ben de sana versys öneririm. Her ne kadar kawasaki nin parçaları pahalı olsa da bence suzuki ile arada dağlar kadar fark yok.
Sanırım nc750 ile versys yakın boyuttalar.memlekete dönünce versys'e de bir bakayım o zaman.yorum için teşekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
1000cc kullanacak kadar tecrübem yok henüz.şimdilik 60 beygiri geçmeyen bir motor istiyorum.para hazır herşey hazır temiz bir motor bulmam lazım sadece
artçılı ve 500 km üstü seyehatlere cikilacaksa vede o boyla sizin tek seçeneğiniz vstrom dur...100.000 km den fazla kullandım yeni kasasına da hala keyifle binmekteyim boy 190..
diğer motorlarda konfor bulamassiniz bacaklar iki büklüm olur...tenereye de bakın bacak mesafesi iyidir ama artcili tek silindir otobanda biraz zayıf kalır..
Ekpertiz konusunda bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirlerse sevinirim mesela istanbulda motoru kontrol ettirebileceğim güvenir ustalar vardır mutlaka
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Bi ara sıfır tenere alayım dedim ama dediğiniz gibi uzun yol için vstrom daha iyi.hem daha büyük.peki vstromlar da diğer motorlar gibi çinde mi üretiliyor yoksa japonyada mı? Bi yerde japonyada üretiliyor diye okumuştum sanırım belki de forumda gormuşumdur
vstrom sadece japonya da üretilir...anadolu yakasında Kartal Altan motor... Avrupa yakasında Maslak Yücel motor a guvenebilirsiniz expertiz için..
Bu videoyu izledim duramıyor falan deniyor ama ben de hız yapmayı sevmiyorum zaten.vstrom kararını daha çok yurt dışındaki kaynaklara dayanarak verdim zaten.yurt dışında da sevilen bir motor vstrom hatta kullanımı kolay olduğundan başlangıç motoru olarak da tavsiye edenler var.çirkin deniyor ama bana çok güzel geliyor
Boyum 1.90, kilom 96-98 değişiyor. Sürüşümün yüzde 90'ını artçılı ve şehir içinde yapıyorum. 2004 ve 2006 Vstrom sahibi oldum. Şekil, ebat,ivmelenme, yakıt ile bir kez beni mahcup etmedi. Tek kusuru fazla kemikli vitesleri bence. Bugün kendi makinamı satsam,bu bütçelere yakın ne alırım diye araştırıyorum. İnanın Vstrom'dan sonra kolay kolay başkası beğenilmiyor. NC yi alternatif olarak öneren arkadaşları ise hiç anlamıyorum. Şöyle iki makina yan yana park ettiğinde büyüklüklerine bir bakın. 2015 Nc750 alacağıma 10 yaşında DL650 ü herzaman tercih ederim.
2.eli sıkıntı yaşatmaz, vergisi kasmaz, şehir içi yormaz, artçıyı üzmez...
2008 model Dl 650 V-strom Abs ye sahiptim 1 yıl önce sattım. Yolda hala vstrom görünce neredeyse gözlerim yaşaracak boyuta gelirim.
Fakat açıkçası 2. elleri çok arttı fiyat olarak. Ben 2008 model abs lisini üstünde yoshmiura egzoz dahil ful eksesuarlı şekilde 17.250 ye almıştım. 2 yıla yakın kullanıp 18.250 ye satmıştım. şuan bakıyorum 21-22 den aşağıya yok benim motorumun modelindeki ve doluluğundaki Dl 650 ler.
Açıkçası ben şuan maddi sıkıntı yaşadığım için 20 küsür bin tl motosiklete ayıramıyorum. Fakat tekrar 20 bin tl param olsa motosiklet için sanırım yine V-strom alırdım. Ben 1.86 cm boya ve 105 kiloya sahip biriyim. V-stromdan başkası zaten pek olmuyor
Torku gayet yerinde bir motosiklettir kendisi. Frenleri cidden kötüdür. Fakat yolda giderken verdiği güveni R1200 dahil hiçbir motosiklette alamadım.
Nasıl anlatsam bilemiyorum fakat yola yapışıyor resmen. Virajları ağırlık merkezi vs dolayı çok çok iyidir. Bunu V-strom sürmüş herkes teyit edecekir. Ben birçok test sürüşüne giden biri olarak R1200 de buna dahil bu viraj performansını bulamadım başka motosikletlerde.
Yine ağırlık merkezinden dolayı şehir içi manevralarda ağırlık biraz sıkıntı olabilir başlarda. Fakat alışınca o devasa cüssesine ve ağırlığına sorun ortadan kalkıyor. Tecrube ile alakalı.
Her türlü aksesuarı kaldıran bir motosiklettir. Parçalarına ben şahsen kolayca erişebildim. 85.000 km de olmasına rağmen 1 kere yolda kalmadım.
Ekstra sorularınız olursa buradanda özeldende sorabilirsiniz şimdilik aklıma bukadarı geldi. Bir tane fotoğrafımızı atıyım bari V-Stromumla
2006 kasasini surdum gercekten hemen 190 a cikiyor viraji super bitek frenleri sevmedim. Bide sahibi debriyaj balatasiyla alakali bi sorun oldugunu soyledi, kronik galiba
meden maxi scooter değil ..honda çift silindirli 600cc lik silwervimg baktınız mı
Merhaba beko cevap için teşekkür ederim. Sanırsam 2010-2013 arası bir model alacağım ama bu modellerin temizine ne kadar verilir bir fikrim yok.Mesela şu motor gerçekten 10 bin km'de ise kaç tl verilir sence ?
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-coooookkkkk-temiz-2013-vstrom-307364976/detay
Bu sınıfta tavsiyem versystir. Sonuçta para veriyorsunuz para da kolay kazanılmıyor. 15 yıldır motora binen birisi olarak versysin parasını hak ettiğini düşünüyorum. Vstromun fiyatları resmen balon olmuş.
Önce şu videoyu da bi izle.
https://www.facebook.com/seruvender/...0611402213584/
İkinci el motorun en büyük artısı aksesuarlarıdır. Sıfır alsan 5-6 bin lira da aksesuara verirsin. Hangi modeli alırsan al aksesuar yönünden zengin olanı tercih et derim. Ayrıca 5 yıllık vstroma sıfır fitayı çeken çakallara da kanma.
Şöyle bi baktım şu motor güzel duruyor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2011-full-plus-full-versys-307147633/detay
boyum bu adamla aynı.versys almak isterim ama şu görüntü hiç hoş değil gibime geliyor yoksa nc750 de versys de çok iyi motorlar
istanbul sakarya kocaeli civarından başka iyi ustalar tanıyan arkadaşlar buraya yazarsanız diğer arkadaşlara da faydası olacaktır
Hala arıyorsanız bir suzuki hayranı olan ben, bmw kullandıktan sonra frenaj ve denge mili, orta depo avantajıyla bmw gs800 yakıt ise 4lt ortalamayı geçmek zor. Yine param olsa ilk işim onu almak...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)