Arka lastik patladı servise gittim ve sonuç 529 TL [ PCX 125 ]
-
06 Haziran 2016, 12:59
#1
Arkadaşlar,
Bugün anladım ki lastik tamir kiti ve pompa her motorda bulunması gereken aletlerden.
TEM'de arka lastiğim patladı ve servislerden yol yardımı ile alakalı destek alma şansım olamadı. ( Saat erken olduğu için ulaşamadım kimseye )
Ben de mecburen en yakın servise doğru patlak lastik ile yol aldım ve en yakın servis 15 km kadar uzaktaydı. ( Lastiğe çivi girmiş )
Arka lastiği değiştirecektim malum yolda bayağı bir tahribata uğradı. Lastik masrafı ile kurtulurum derken ( tabii o kadar km gitmenin belki de sebebidir ) arka lastik çevrildikçe arka bölümden bir yerden ses geldiğini fark ettik.
Ustanın tavsiyesi ve " artık olan oldu " felsefesiyle tahrik kayışı ve yarım kasnak diye bir şey değiştirdik.
Sonuç 529 TL. Arka lastik michelin city grip yine. Motosiklet 13.500 km küsürlerde.
Çekici falan çağırsam daha ucuza gelirdi herhalde.
Kısacası lastik kiti ve pompa ile dolaşın.
Herkese kazasız sürüşler.
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 13:10
#2
Yolda giderken lastik indi ise tamir spreyi de işe yaramaz. Gece sağlam bıraktın , sabah inmiş ise o zaman tamir spreyi kullanabilirsin. Yolda giderken bile indirecek kadar büyük delik , sprey ile kapanmıyor malesef. Pompa ve tamir filiti kullanmak en mantıklısı ama motorda o kadar yer yok. Bu durumda geriye sadece yardım çağırmak kalıyor .
-
06 Haziran 2016, 13:26
#3
kurubuz adlı üyeden alıntı
Yolda giderken lastik indi ise tamir spreyi de işe yaramaz. Gece sağlam bıraktın , sabah inmiş ise o zaman tamir spreyi kullanabilirsin. Yolda giderken bile indirecek kadar büyük delik , sprey ile kapanmıyor malesef. Pompa ve tamir filiti kullanmak en mantıklısı ama motorda o kadar yer yok. Bu durumda geriye sadece yardım çağırmak kalıyor .
Yanlışınız var. Yolda giderken de, lastik sifira inmisse de köpük sprey ise yarıyor.
Arabada bile.
-
06 Haziran 2016, 13:33
#4
tahrik kayışının ve kasnağın patlak lastikle alakası yok bana göre ömrü azalmış o da lastiğin patladığı zamana gelmiş desen ki cantım bozulmuş ozaman tamam üzerinde yürümüşün
her scooter patlak lastikle yürüdüğünde hepsinin dağıtması lazım hele çinliler varmı hiç forumlarda yazan ?
honda gibi kaliteli bir ürün katiyen olmaz
-
06 Haziran 2016, 14:09
#5
tr100a adlı üyeden alıntı
tahrik kayışının ve kasnağın patlak lastikle alakası yok bana göre ömrü azalmış o da lastiğin patladığı zamana gelmiş desen ki cantım bozulmuş ozaman tamam üzerinde yürümüşün
her scooter patlak lastikle yürüdüğünde hepsinin dağıtması lazım hele çinliler varmı hiç forumlarda yazan ?
honda gibi kaliteli bir ürün katiyen olmaz
Bu konuda haklı olabilirsin. Usta ses ile alakalı olarak kayış ve kasnağı değiştirmeyi önermişti. Ben de lastik patlamadan önce böyle bir sese şahit olmadığım için o şekilde yorumladım.
Yakında lastikçi olsa belki 20 - 30 TL'lik bir yama yapmaya bakardı ancak uçsuz bucaksız okyanusun ortasında kaldık.
Lastikleri alalı da 3000 km kadar olmuştu şans işte ..
İmkanı olan tamir kiti ve pompa ile dolaşsın.
-
06 Haziran 2016, 14:26
#6
^geçmiş olsun servisin eline düştünmü böyle sonuçlanıyor bu veya b servisi değil kendi motorları dökülen servisler bize her zaman sıfır alın uyarısında bulunmasıda büyük bir muamma
-
06 Haziran 2016, 14:40
#7
Şöyle yapalım da örnek teşkil etsin.
-
06 Haziran 2016, 15:16
#8
Lastik patladı diye kayış kasnak değiştiği de oluyormuş meğer..
Bu servislerden korkulur arkadaş.
Geçende yine biri yazmıştı,
motordan ses geliyor, segman piston krank vs. arızalı, çok masraf olur diye adamın motorunu 2.500 TL satın almak istemişlerdi.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
06 Haziran 2016, 15:22
#9
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Bravo servise , aldığı işçilik hakikaten makulmuş.
-
06 Haziran 2016, 16:18
#10
Carbondioxid adlı üyeden alıntı
Bravo servise
, aldığı işçilik hakikaten makulmuş.
Yağ değiştirirsen 25 TL yağ 35 TL işçilik 30 TL de olabilir ama 25 TL den az değil buna eminim
-
06 Haziran 2016, 16:41
#11
Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar,
Bugün anladım ki lastik tamir kiti ve pompa her motorda bulunması gereken aletlerden.
TEM'de arka lastiğim patladı ve servislerden yol yardımı ile alakalı destek alma şansım olamadı. ( Saat erken olduğu için ulaşamadım kimseye )
Ben de mecburen en yakın servise doğru patlak lastik ile yol aldım ve en yakın servis 15 km kadar uzaktaydı. ( Lastiğe çivi girmiş )
Arka lastiği değiştirecektim malum yolda bayağı bir tahribata uğradı. Lastik masrafı ile kurtulurum derken ( tabii o kadar km gitmenin belki de sebebidir ) arka lastik çevrildikçe arka bölümden bir yerden ses geldiğini fark ettik.
Ustanın tavsiyesi ve " artık olan oldu " felsefesiyle tahrik kayışı ve yarım kasnak diye bir şey değiştirdik.
Sonuç 529 TL. Arka lastik michelin city grip yine. Motosiklet 13.500 km küsürlerde.
Çekici falan çağırsam daha ucuza gelirdi herhalde.
Kısacası lastik kiti ve pompa ile dolaşın.
Herkese kazasız sürüşler.
Geçmiş olsun.
Bende sana başımdan geçen bir olayı anlatıyım.
Bajaj discover motorum 2.000 de arka lastik patladı malum tekerler şambrelli (iç lastik var). Motoru elimde sürüyerek götürdüm lastikçiye.
Adam dediki bu lastiği ben dubleks yapıyım dedi iç lastiği söktü ve lastiğin iç kısımına bişey yerleştirdi ve çelik sibop taktı ve sağlam bişey oldu. Masrafım 10tl tuttu.
-
06 Haziran 2016, 17:11
#12
egemen0zturk adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Bende sana başımdan geçen bir olayı anlatıyım.
Bajaj discover motorum 2.000 de arka lastik patladı malum tekerler şambrelli (iç lastik var). Motoru elimde sürüyerek götürdüm lastikçiye.
Adam dediki bu lastiği ben dubleks yapıyım dedi iç lastiği söktü ve lastiğin iç kısımına bişey yerleştirdi ve çelik sibop taktı ve sağlam bişey oldu. Masrafım 10tl tuttu.
Hocam buradan çıkan sonuç " keşke direkt lastikçiye gitseydin " önermesi sanırım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)