Bu kardeşiniz çıldırdı! 4silindir motor istiyorum.
-
06 Haziran 2016, 13:23
#41
Enes Bakır adlı üyeden alıntı
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim, forumdaki bu kadar insan çoğınlukla bu yönde tavsiye veriyor, eminim hiç biri kötülümüğü istemiyordur. Şuan ki motorum 100 km de 5 lt civarı benzin yakıyor, ve geçenlerde yaptırdığım 10.000 bin bakımında tam 400 lira verdim (devletten aldığım kyk bursumu oraya yatırdım). Bunları düşünüyorum sonra örnek veriyom 4 silindir bi gsr600 alsam en fazla ne kadar fark edebilir diye düşünüyorum. Böyle düşününce 4 silindir motor alarak hem hayallerimi gerçekleştirmek, hemde 4 silindir bi makineye binerek kendimi dahada geliştirmek istiyorum, rahat bi şekilde sıkılmadan uzun yol yapmak istiyorum. Bu şekilde bana mantıklı gelliyor 4 silindir motor.
Senin o 10 bin bakımına verdiğin para ile bizim motorlara sadece 4 tane buji ve hava filtresi alabiliyorsun. Bunun yağı var, yağ filtresi var, hidrolik sıvıları var, balataları var. Peki bunların altından nasıl kalkmayı düşünüyorsun? Sene başında lastik aldım 1500 lira, 100 km de normal kullanımla 8 litreye yakın yakıyorum karşılayabileceksen bu masrafları hiç durma al.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Reklamlar
-
06 Haziran 2016, 13:24
#42
ermanay adlı üyeden alıntı
Dediğinizi daha önceki dönemlerde ben yapmıştım elimde 2.000 km bile olmamış bir cbr 250 varken sattım,sonra temiz motor bulmaya çalıştım tanıdık vasıtasıyla bulup 2004 model fazer6 aldım. Sonra ne oldu dersen eski ve 4 silindir motor almanın çok büyük risk olduğunu anladım bir yerinden ses gelse şüpheleniyorsun. Bir de arkadaşlarımızın bahsettiği şu konu var ki elinde bütçe kalmalı,her şey motoru almakla bitmiyor illaki bi eksiği çıkıyor lastiği bitik desen 1000 tl,zincir dişlisi bitik olsa 500tl vs.
Bu sebeplerden mt-07 aldım, anlatmaya çalıştığım 4 silindir alacakta olsanız mümkünse en yeni modellere bakmaya çalışın xj6 gibi. gsr600,fz6,cbr600f şu motosikletler ne hikmetse 10 yaşına da gelse 60.000 kilometreyi geçmiyor 1 yaşındaki motorum 10.000 kilometreye geldi..
Yorumunuz için teşekkürler, fazerı ne kadara aldınız, kaç km deydi ve size ne gibi sıkıntılar çıkardı bilgi verebilirseniz sevinirim.
-
06 Haziran 2016, 14:17
#43
Masrafın altından nasıl kalkacaksın özellikle bu 4 silindir bir makina ise.Deli gibi benzin masrafın olacak ve bu çok önemli bir konu.Motorda illa ki masraf çıkaracaktır.Belki verdiğin paranın yarısı kadarda masrafın olabilir.
-
06 Haziran 2016, 15:28
#44
mavidiş adlı üyeden alıntı
Kardeşim öncelikle kararına saygılıyım ama ne için istiyorsun?
2 şekilde motor alınabilir.
1-Zevk için
2-Gerekliği olduğu için
Zevk için alınan mmotorlar , parana göre istediğin motoru alabilirsin.İster git goldwing al istersen scooter al.Sonuçta para senin harcama yapacak sensin ve zevkini sürecek sensin.Örnek BWV 7,20 alan birinin benzin masrafını düşüneceğini sanmadığım gibi zevk için motor alan birinin benzin yada diğer masraflarını düşüneceğini sanmıyorum.
Gerekli olduğu için motor alan biri ise benzin vb. diğer masrafları gözden geçirip en uygun maliyetle en iyi performans (yol ve zaman) veren motoru alacağını düşünüyorum.
20 yaşında öğrenci olan biri için 600 cc ss motoru ne yapacaksın kardeşim.Sonuçta okula gidip geleceksin belki birazda gezersin.Benzin parası var bakım masrafı var , var oğlu var.Çalışmıyorsanda bu parayı babandan isteyeceksin.Bu şuna benzer biz öğrencilik yıllarımızda aileden gelen parayı sigaraya yatırıyoduk.Adam para gönderiyordu ben gidip sigara alıyordum havaya üflüyordum.Adamda oğlum okuyor diye kendi yemiyor içmiyor bana gönderiyordu.
Çalışmaya başlayınca sabahın 6:00 ında kalkıp moron gibi işe giderken ve akşam eve geldiğinde beyninin uyuştuğunu nlayınca paranın nasıl kazanıldığını anlıyorsun.Bu yüzden abudik gubidik sebeplerle gidip para harcamıyorsun.
Yukarıda yazdıklarım sadece sana değil yanlış anlama ve gönlün kırılmasın.
250 CC motorun varsa bu sana yetmeli eğer daha iyi motor alacaksan çalıştığın zaman al.Şu anda 600 cc lik motorun benzinine vereceğin para ile kız arkadaşını lüks yerlere götür yiyin için.Ne bileyim artı parayı biriktir yurtdışına tatile çık.Milyonalarca yapacak şey var.
Yok ben illa 600 lük motora binicem bu benim zevkim diyorsan yinede sen bilirsin.Şahsen öğrenci biri için 250 CC motor yeterli olmalı diye düşünüyorum.
abi pardon da bmw 720 ye binen adam benzi parasını düşünüyordur. 2.0 çeker mi o 2 tonluk kasayı
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
06 Haziran 2016, 16:18
#45
benzın,trafık sıgortası,vergı ve bakım masrafı altından kalkabıleceksen al ama bence hıc bulasma.
-
06 Haziran 2016, 16:28
#46
Benzin istasyonunuz varsa, sorun yok. Hemen alabilirsiniz.
-
06 Haziran 2016, 16:35
#47
aldıktan sonra yakıtı koyabiliceksen sıkıntı yapma. sonra vericeksin çoşkuyu çoşturucaksın seyircileri
-
06 Haziran 2016, 16:51
#48
Ölüm Yakın
-
06 Haziran 2016, 17:31
#49
Cbr 125 ile son sınıfı geçirdim 15bin km yaptım. İyi ki 125 almışım. Daha yuksek bise alsam o kadar gezemezdim. İrc lastikler 125 cc 15bin km ufak bir yan yatma deneyimledim. Çok şey kattı. Bence ninjayi sat 250r al.
-
06 Haziran 2016, 18:43
#50
DKN adlı üyeden alıntı
aldıktan sonra yakıtı koyabiliceksen sıkıntı yapma. sonra vericeksin çoşkuyu çoşturucaksın seyircileri
işte beklediğim cevap 😆
-
06 Haziran 2016, 18:56
#51
Niyet ettim Allah rızası için eski kasa 4 silindir racing almak isteyen 20 yaşındaki kardeşimizin cen...
“Dava adamı olmak için, önce adam olmak lazım. Dava öğretilir ama adamlık öğretilmez. “ Alparslan Türkeş
-
06 Haziran 2016, 20:06
#52
Yolcu0 adlı üyeden alıntı
baba bende pulsar ile cbr 250r arasındayım ybrden geçicem hangisi dersin içimde çok cbr 250r alasım var...
2.el binmek istersen tabiki cbr alınır. Ama ben 5 yıllık japona bineceğime 0 km hintliye binerim diyerek ninjadan geçtim pulsara. En basitinden 3 yıl muayene yok, 2 yıl garantili, 0 km akarı kokarı yok, yedek parça ucuz, servis uygun, tüketim az. toplam 60 tl lik benzinle 450km oldu hala gidiyor :D Basınca gidiyorda yani gaz kolunun tepkisi güzel, duke gibi... Bilemiyorum karar senin ikiside güzel motosikletler
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
Enes Bakır adlı üyeden alıntı
Valla arkadaşlar öğrenciliğimin son senesindeyim, yakıt konusunda ise param olunca binicem olmayınca binemiycem, ve motoru aldıktan sonra ekstra çıkıcak masraflara malesef param kalmayacak (sigorta hariç). Fakat artık 250 cc nin yetmediğini ciddi anlamda düşünüyorum. Bunu düşünmeme sebeb olan bugün yaptığım istanbul-tekirdağ yolculuğu 2 kişi 140ı geçemedik yanımdan 600 r sinek gibi uzadı
140la giderken sanki 50yle gider gibiydim, yol bitmek bilmedi.
ben 2 kişi 170 yapmıstım tekte 185 :D benimki fena gidiyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Ebu Tarık adlı üyeden alıntı
Kardeş seninki ata az binmek yerine eşeğe çok binmeye dönmüş
Yakıştırma yapmıssınz ama ayıp olmus. Beğenmediğin eşek senin atı geçer haberin olsun :/
Scooter 100cc (35k) - Vitesli 125cc (14k) - 250cc (54k) - 600cc (6k)
-
06 Haziran 2016, 20:22
#53
Pulsar ns150 kullanıcıyım, benzinliğin yolunu unutuyorum. Oerformanslı kullanımda 40tl 350 km
-
06 Haziran 2016, 20:55
#54
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
abi pardon da bmw 720 ye binen adam benzi parasını düşünüyordur. 2.0 çeker mi o 2 tonluk kasayı
Ha ha. Muhtemelen daha hizli kalkarim ben ondan. Motorsikletle degil canim, kosarak
720 oldugundan bile habersizdim. 1.6 motorlu E serisi gibi Turkiye'ye ozel uretim olmali. Amerika'da sadece 740 ve 750 var.
-
06 Haziran 2016, 21:09
#55
hasmet adlı üyeden alıntı
Ha ha. Muhtemelen daha hizli kalkarim ben ondan. Motorsikletle degil canim, kosarak
720 oldugundan bile habersizdim. 1.6 motorlu E serisi gibi Turkiye'ye ozel uretim olmali. Amerika'da sadece 740 ve 750 var.
valla bi ara borusanın sitesinde gördüm. sonra göremedim acaba yanlış mı gördüm diye arkadaşlara sordum varmış. almanya sitesinde de varmış
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
06 Haziran 2016, 22:16
#56
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-memurdan-temiz-masrafsiz-kirmizi-fz6-98-hp-297342684/detay/
-
07 Haziran 2016, 18:08
#57
al bi harley yoluna bak adamım
-
07 Haziran 2016, 19:11
#58
Benim şahsi kanaatim madem eski kasa racingin altına gireceksin tavsiyem bu yaz 3 ay çalış otellerde vs birikim yap ki motosikleti aldıkdan sonra cebinde nakit 2-3 milyarın olsun her ne kadar yeni bakım yaptık deselerde motosiklete sen aldığında değiştireceğin şey çok hatta motorcu muhabbetinin bir videosu vardı eski racing alma diye dur hemen şuraya bir yere bırakayım linkini;
İzle ona göre karar ver.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)