Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yabancıların Naked motor sevdası [Gelin Naked motorları konuşalım]

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    avmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CBR 250R
    Arkadaşlar sevdiğimden dolayı youtubede bir çok motor kanalını takip ederim motosiklet videolarını izlerim yerli/yabancı.
    Bizlerde ben de dahil olmak üzere 4 silindir racing motosikletleri severiz genel olarak.

    Fakat yurtdışındaki videolarda genel kitle çoğunlukla 4 silindirli naked kullanıcısı. Daha sonra yine racing, grenajlı motorlar geliyor genel olarak tabiki.

    Ben racing kullanıcısıyım. Ben arkadaşımın mt 07 sini kullandım bir kere yüksek cc naked olarak. 160 a çıkabildim en fazla. 160dan sonra omuzlarım geri gitmek istiyordu. Başım geriye dönmüştü zaten arkamı görüyordum 150 den sonrası bana göre konforsuz bir motor. Oysaki internette izlediğim videolarda viraj vs farketmeksizin 200 üstü hiç 200 altına inmeden 10 dakika üstü giden kullanıcılar var ) (ilk defa nakede bindiğimi göz önüne alarak)

    Oysaki mt yi kullanan arkadaşım ben artçısıyken 210u gördük. Kendisi 220 yi gördü gps ile. Demekki naked motorlarında bir yatış stili kapanma tarzı var )

    Ben de bu aralar nakedlara merak saldım. Biraz konuşmak istedim bu konuyu sizlerle. Sizce + ları nelerdir - leri nelerdir. Naked motorların.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Nakedta sen kapanmazsin motor kapandirir merak etme. ustunde kalmak istiyosan motora sarilmak zorundasin
    OğuzÖztürk bunu beğendi.

  3. #3
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    naked motorlar güzeldir oturuş pozisyonları iyidir. şehir içinde racinge göre daha kıvraktır aralara daha rahat girer yüksek süratte seni rüzgardan dolayı sınırlar kaza yaparsan komple bir grenaj almazsın bu yüzden ekonomiktirde bnce dünyanın neresine gidilirse gidilsin racing daha ağır basar şekli var ve rüzgar yemiyorsun...

  4. #4

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Naked türü motorları çok seviyorum. Şık sportif ve heyecan verici. Bir kullanıcının motosikletten, motosiklet sürme keyfi adına istediği ne varsa veriyor.
    xawa bunu beğendi.

  5. #5
    EsHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Lefkoşa
    Motosikleti
    GSR 600 K6
    Alıntı Yolcu0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naked motorlar güzeldir oturuş pozisyonları iyidir. şehir içinde racinge göre daha kıvraktır aralara daha rahat girer yüksek süratte seni rüzgardan dolayı sınırlar kaza yaparsan komple bir grenaj almazsın bu yüzden ekonomiktirde bnce dünyanın neresine gidilirse gidilsin racing daha ağır basar şekli var ve rüzgar yemiyorsun...
    Racingde rüzgar yemiyorsun kısmı hariç dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Evet doğru önünde arkasına saklanabileceğiniz bir cam var fakat mesela benim motorda(r25) arkamda artçı ile giderken arkadaşım müzikten dolayı kafayı sallıyorum sanıyormuş. Halbuki rüzgar istemsiz olarak kafamı bir sağa bir sola oynatıyor. Ve bu kafamın sallanması olayı öyle 300 le giderken felan da değil yani alt tarafı 150-160 la giderken olan bi durum. Bende o yüzden r25 te bile böyle oluyorsa naked motor aman kalsın diyorum hep kendi kendime
    Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...

    www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

  6. #6
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı EsHero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racingde rüzgar yemiyorsun kısmı hariç dediklerinize kesinlikle katılıyorum. Evet doğru önünde arkasına saklanabileceğiniz bir cam var fakat mesela benim motorda(r25) arkamda artçı ile giderken arkadaşım müzikten dolayı kafayı sallıyorum sanıyormuş. Halbuki rüzgar istemsiz olarak kafamı bir sağa bir sola oynatıyor. Ve bu kafamın sallanması olayı öyle 300 le giderken felan da değil yani alt tarafı 150-160 la giderken olan bi durum. Bende o yüzden r25 te bile böyle oluyorsa naked motor aman kalsın diyorum hep kendi kendime
    kaskınızdan dolayı olabilir. bazı firmalar motorlara göre tasarım yapıyor. mesela 1500 liralık kask naked enduro scooter için en iyi performansı verir der onun gibi.

  7. #7
    EsHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Lefkoşa
    Motosikleti
    GSR 600 K6
    Alıntı Yolcu0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaskınızdan dolayı olabilir. bazı firmalar motorlara göre tasarım yapıyor. mesela 1500 liralık kask naked enduro scooter için en iyi performansı verir der onun gibi.
    Aslında kaskta bu tarz motorlara çok uygun gibi duruyor ama dediğiniz doğru olabilir.
    Muhtemelen bir çok nedeni vardır boy,oturuş pozisyonu ve dediğiniz gibi kask vs. gibi
    Bu arada kask mt revenge.
    Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...

    www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

  8. #8
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı EsHero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında kaskta bu tarz motorlara çok uygun gibi duruyor ama dediğiniz doğru olabilir.
    Muhtemelen bir çok nedeni vardır boy,oturuş pozisyonu ve dediğiniz gibi kask vs. gibi
    Bu arada kask mt revenge.
    boyunuz kaç ?

  9. #9
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    reyzik ne ya? tabi ki naked kullanacaklar. sırf kas. karın kaslarını örten göbek misali karenajla motor kapatılmaz. her detayı, her kablosu, her vidası gözler önünde olacak ki ecnebilerin tabiriyle "man-machine"'e bindiğini hissedecen. reyziklerin o yüzden peluş bebekten farkı yok.
    fedos ve Motodiver bunu beğendiler.

  10. #10
    Yolcu0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    Izmir - Denizli
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    reyzik ne ya? tabi ki naked kullanacaklar. sırf kas. karın kaslarını örten göbek misali karenajla motor kapatılmaz. her detayı, her kablosu, her vidası gözler önünde olacak ki ecnebilerin tabiriyle "man-machine"'e bindiğini hissedecen. reyziklerin o yüzden peluş bebekten farkı yok.
    nakeddan ne zaman nefret edersin biliyon mu usta şehirler arası yola çıkarsan söylemediğin küfür kalmaz...
    Motodiver bunu beğendi.

  11. #11
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Yolcu0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nakeddan ne zaman nefret edersin biliyon mu usta şehirler arası yola çıkarsan söylemediğin küfür kalmaz...
    orası kesin gibi. 60 km mesafedeki komşu ile gidiyorum, viraj-miraj Hakk getire, dümdüz yol. sıkıcı, resmen motorun tepesinde mala bağlıyorum. bi viraj atraksiyonu yaşamayınca insanın hız algısı düşüyo, daha çok basmaya yelteniyorum. ama o da ne? esinti tokat manyağı yapıyo.

    motoru alalı 3 ay oldu (duke 390) en fazla bastığım 130 küsür. onda da o hızda sabit gidemedim. "la bi basayım bakiim nası olcak?" diye başladım. ibrede böyle "13." bilmem ne bi sayı gördüm; ama yok abi, rüzgar öyle bi itiyo ki, motorun üstünden uçup gitcem sandım

  12. #12
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    orası kesin gibi. 60 km mesafedeki komşu ile gidiyorum, viraj-miraj Hakk getire, dümdüz yol. sıkıcı, resmen motorun tepesinde mala bağlıyorum. bi viraj atraksiyonu yaşamayınca insanın hız algısı düşüyo, daha çok basmaya yelteniyorum. ama o da ne? esinti tokat manyağı yapıyo.

    motoru alalı 3 ay oldu (duke 390) en fazla bastığım 130 küsür. onda da o hızda sabit gidemedim. "la bi basayım bakiim nası olcak?" diye başladım. ibrede böyle "13." bilmem ne bi sayı gördüm; ama yok abi, rüzgar öyle bi itiyo ki, motorun üstünden uçup gitcem sandım
    Motora kapanmadan 390 en fazla 162 ile gidiyo kapanirsan 181e gelebildik ama dogrusunu soylemek gerekirse kici ayri basi ayri sallaniyordu
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  13. #13
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora kapanmadan 390 en fazla 162 ile gidiyo kapanirsan 181e gelebildik ama dogrusunu soylemek gerekirse kici ayri basi ayri sallaniyordu
    Hocam rc390da limitleyici gibi bisey vardi? 178 i gecmiyodu ben mi yanlis biliyorum yoksa siz modifiyemi ettiniz? Ciplak motorlar cok guzel ama supermoto diye bi makinada var...

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora kapanmadan 390 en fazla 162 ile gidiyo kapanirsan 181e gelebildik ama dogrusunu soylemek gerekirse kici ayri basi ayri sallaniyordu
    ben motoru hep eğilerek sürüyorum zaten, reyzik sürer gibi. boyum dik oturmama yetmesine rağmen, yapmıyorum. motora ne kadar yakın, motorla o kadar bir bütün. ona rağmen o hızda duramadım.

    zaten çıkmıyorum uzun düzlüklü yollara. viralı köy yollarında gidip geliyorum hep. millet "nabıyo la bu salak?" der gibi bakıyo

  15. #15
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Bugraaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam rc390da limitleyici gibi bisey vardi? 178 i gecmiyodu ben mi yanlis biliyorum yoksa siz modifiyemi ettiniz? Ciplak motorlar cok guzel ama supermoto diye bi makinada var...
    Ben yokus asagi kapatmistim ondan cikmis olabilir duzlukte yapmadim
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  16. #16
    evural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara, Eryaman
    Motosikleti
    Xmax 300
    Motosikletlerin hız limiti kaç ki 210'ları, 130'ları görüyorsunuz!

    Naked biraz daha havalı bir model. Yarış motoru herkesin bildiği, çocukluğundan beri baka baka sıkıldığı, artık demode olan bir tarz gibi. Bir de ss'lerde genelde hız limitlerine uymadan trafik canavarı olarak kullanılan bir araç algısı var. (Ki yukarıda yazılanlara göre kısmen doğru) Ama naked biraz daha karizmatik, biraz daha aklı başında/ oturaklı, kullanması da daha konforlu. "naked" demesi bile havalı.

  17. #17
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Amerika'da yaşıyorum. Racing sadece düzenli piste gidenler alıp kullanıyor burda. Şehir içinde de, dışında da, anlamsız cihazlar. Gerçi küçük hacimli, naked ergonomili, racing görünümlü motorsikletler de var sanırım Türkiye'de. Burda racingler harbi racing. Elcikler yerde nerdeyse.

    Şehir içi kullananlar naked, şehir dışı kullananlar ise Goldwing alıyor.

    Tabi bir de belki hepsini sollayan Cruiser pazarı var.
    fedos bunu beğendi.

  18. #18
    simurgg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2016
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Naked versiyonuyla arasinda sadece karenaj farki olan modeller var. Ornegin ER6-N ve ER6-F. Bu durumda naked seven bir kisinin ER6-F almasi daha mantiklidir diyebilir miyiz (ruzgar korumasi acisindan)?

  19. #19
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ben şehir içi sevmiyom önde cam. Şehir dışı için zaten adamakıllı başka modeller var.

  20. #20
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Aşağıda bahsettiğiniz iki motor arasında ufak farklar var.Uzun yolda hissedilebilecek farklar.
    Nedense ben de Racing lere karşıyım, Birçok makineye olduğu gibi .
    Amaç , kurallara uygun düzgün motor kullanıp ,Varacağımız yere yekpare gidebilmek ise eğer ...
    Nakedları çok hızlı gittiğimizde bizi uyaran doğal yapısı olduğu için seviyorum belki de

    Alıntı simurgg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked versiyonuyla arasinda sadece karenaj farki olan modeller var. Ornegin ER6-N ve ER6-F. Bu durumda naked seven bir kisinin ER6-F almasi daha mantiklidir diyebilir miyiz (ruzgar korumasi acisindan)?
    güzel bakan , güzel görür.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)