Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Mucizelere İnanmazdım Dün 5 Takla Atana Kadar..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Geçmiş olsun kardeşim. Ayağına platin takacaklar hayirlisiyla 2.5-3 ayda toplarsın. Macta ayak bilegi 2 yerden kirilan arkadasimi hastaneye elimde kemikleri tutarak götürmüştüm. Sıkıntılı dönemi atlattin yarin biraz canin yanar sora sahalara geri dönersin. Allah bilinçlenmen için şans vermiş kullanacaksın gibi görünüyor ☺


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Viraj girişi bakış sag taraftaki bariyerlere kaymış sanırım, kamera açısı böyle dusundurdu. Panikledigimde benimde başıma gelen durum şu; önce bakış virajdan ziyade carpma tehlikesi olan yere kayıyor, kollarımi kasiyorum, kollar kasildigi için istesem de kontrayi veremiyorum ve sonuçta cizgimden çıkıp viraj dışına doğru gidiyorum. Karabasan gibi umarım çabucak iyilesirsin, videoyu paylaştığın için teşekkürler, medeni cesaretinden dolayı tebrik ederim.

  3. #123
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    dostum çok çok geçmiş olsun ucuz atlatmışsın umarım biran önce iyileşirsin moralini bozma,her şey düzelecek ve yoluna girecek bu yaşadıkların büyük bir tecrübe ilerisi için büyük kazanç senin için videoyu yüklediğin içinde teşekkür ediyorum hepimize ders oluyor.

  4. #124

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Aslında limitlerini zorladığını baya erken fark etmişsin. (10-12 saniyeleri arasında sola virajda sağa yakın olman gerekirken baya sol bariyerlere yaklaşman.) Ama işte grup sürüşlerinde artı birde adrenalin tadını alınca şu virajıda geçeyim bunuda geçeyim derken kendini durduramamışsın. Bu durum seni germiş zira gidonu sıkı tutmaya başlamışsın. Aslında diğer hız vs diğer hataları boşverirsek kazanın olduğu virajı gayet rahat alabilirmişsin ama bakış bozulunca zaten yanlış olan konum tuz biber ekmiş eyvah demişsin. Bazen de o virajdaki gibi sanki viraj derinleşiyormuş gibi görünüyor halbuki daha açılmıyor ama işte tecrübe buna yarıyor. Sağ şeridin ortalarında tamamen düşeceğine odaklanıp sanıyorum yolun kenarındaki toprak alana bakmaya başlamışsın.

    Aslında hız değilde böyle aşağı eğimli ve ciddi virajlı bir yolda çok sağa sola gezinmek iyi değil. İnşallah iyi olunca mutlaka eğitim al kardeşim. Hız tabiki onaylamıyorum ama viraj öncesinde ortasında çıkışında doğru konumlanmayı öğrenmek lazım.

    Neyse ki bir yere çarpmamışsın ki beton bariyerler vs hani gerçekten Allah korumuş kardeşim. Aman lütfen çok daha dikkatli ol. Bir musibet bin nasihatten iyidir. Şükret sadaka ver.

    Ama sanıyorum eğer devam edersen bundan sonra çok çok iyi bir sürücü olmanın kapılarıda ardına kadar açılmış olacak.

    Videonu paylaştığın içinde teşekkür ederim.

  5. #125
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Ah be kardeşim ah.Benim tavsiyem motoru bırakman.Gerekli psikolojik altyapın yok.Bunun tecrübe ile hiçbir ilgisi yok tamamen kafa yapısıyla alakalı.Hazır değilsin, belki de hiç olmayacaksın.Çünkü hatanı bile bile o hızda gidiyorsun.Motora devam edersen, bu kazanı gün gelip unutacaksın, unuttuğun anda da yine biryere toslayacaksın.O virajı almış olsaydın yada teknik bilip o virajdan çıksaydın bile bu kafa yapısı ile illa ki tekrar kaza yapacaktın.

    Bana belki kızabilirsin ancak motordan en çok uzak durması gereken bir bünyeye sahipsin.

    Yine de hayat senin istediğin gibi yaşamak konusunda özgürsün.Geçmiş olsun..
    OğuzÖztürk ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  6. #126

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah be kardeşim ah.Benim tavsiyem motoru bırakman.Gerekli psikolojik altyapın yok.Bunun tecrübe ile hiçbir ilgisi yok tamamen kafa yapısıyla alakalı.Hazır değilsin, belki de hiç olmayacaksın.Çünkü hatanı bile bile o hızda gidiyorsun.Motora devam edersen, bu kazanı gün gelip unutacaksın, unuttuğun anda da yine biryere toslayacaksın.O virajı almış olsaydın yada teknik bilip o virajdan çıksaydın bile bu kafa yapısı ile illa ki tekrar kaza yapacaktın.

    Bana belki kızabilirsin ancak motordan en çok uzak durması gereken bir bünyeye sahipsin.

    Yine de hayat senin istediğin gibi yaşamak konusunda özgürsün.Geçmiş olsun..
    Doğru yazmışsın. En azından burada yazılanları iyice hazmetmeden binme. İçindeki savaşı kazan önce.

    İnan motor sürmek zor değil kendini sürmek çok zor.
    Mustaphalanx bunu beğendi.

  7. #127
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Öncelikle geçmiş olsun,
    Konuda sadece bir tane mucize var, oda senin ehliyetli sürücü olman. Eğitim alın diye yalvaran adamları yad etmek lazım. Hızlı gitmen, gaza gelmen, kameranın olması sebep değil, sebep olan yolu okumayı bilmemen.

    eksra not: beyaz arabanında olaya katkısı yok.









    caglar48, MeNGuC, Mustaphalanx ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #128
    CrazyBullet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Assen
    Motosikleti
    Honda RCV213, Yamaha YZR500
    Mirketler basar bu basligi.

  9. #129
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    ya cahilliğime verin bilmediğimden soruyorum;
    son virajda yalpalama, savrulma görülmüyor sanki dümdüz viraj dışına doğru gidiyor. normal bir şekilde sıkıntı olmadan dönebilirmiş gibi geliyor. burda tam olarak hata nedir ki dümdüz yol dışına doğru gitti?

  10. #130

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Alıntı Tefoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya cahilliğime verin bilmediğimden soruyorum;
    son virajda yalpalama, savrulma görülmüyor sanki dümdüz viraj dışına doğru gidiyor. normal bir şekilde sıkıntı olmadan dönebilirmiş gibi geliyor. burda tam olarak hata nedir ki dümdüz yol dışına doğru gitti?
    Paniklemek, frene basmak, konumlanma, bakışı kaçırmak, viraja yanlış hızda girmek... Normalde o viraja sağdan yani dışarından girip içe doğru konumlanması sonraki s için viraj çıkışında sola geçmesi gerekirdi. Bu hata diğerlerinide tetikliyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=xhGFyWW6w90
    https://www.youtube.com/watch?v=KL_wMvMQWzY

  11. #131
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Tefoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya cahilliğime verin bilmediğimden soruyorum;
    son virajda yalpalama, savrulma görülmüyor sanki dümdüz viraj dışına doğru gidiyor. normal bir şekilde sıkıntı olmadan dönebilirmiş gibi geliyor. burda tam olarak hata nedir ki dümdüz yol dışına doğru gitti?
    Panikledikten sonra viraj çizgisini kaçırdı, gözleri gitmek istediği yere doğru değil çarpacağı hedefi aramaya başladı. E bu gavur icadı da 2 tekerli ve dengeye dayalı olduğu için, baktığı, kilitlendiği, odaklandığı noktaya doğru giderek viraj dışına çıktı.

    Sen böyle yapma yavru kurt, yiyemeyeceğin tavuk dönerin altına yatma! biri gelir bu virajı ağzında sigara tek eliyle döner, biri gelir bodozlama bariyere dalar. Elemanın uçtuğu anda dayanamadım video'yu kapattım. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil. İçim cız etti.
    OğuzÖztürk bunu beğendi.
    You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
    The older I get, the faster I was.

  12. #132

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Panikledikten sonra viraj çizgisini kaçırdı, gözleri gitmek istediği yere doğru değil çarpacağı hedefi aramaya başladı. E bu gavur icadı da 2 tekerli ve dengeye dayalı olduğu için, baktığı, kilitlendiği, odaklandığı noktaya doğru giderek viraj dışına çıktı.

    Sen böyle yapma yavru kurt, yiyemeyeceğin tavuk dönerin altına yatma! biri gelir bu virajı ağzında sigara tek eliyle döner, biri gelir bodozlama bariyere dalar. Elemanın uçtuğu anda dayanamadım video'yu kapattım. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil. İçim cız etti.
    Kesinlikle katılıyorum o kadar hataya rağmen paniklemeden bakışı yakalayıp freni bıraksaydı o virajdan çıkabilir sonraki içinde konum alabilirdi. İşte hızlı olması paniği ve hız algısını artırıp o fırsatı elinden almış.

  13. #133

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    iyileştikten sonra aynı virajlı yola tekrar gidip sür.
    yoksa bu travma seni psikolojik olarak gerer.ve bu gerginlikle coğu virajda kasılma bakış kaçırma vs gibi sorunlar beraberinde gelir. bu korkuyu yenmek için üstüne git,
    ama bu sefer doğru zamanda doğru hızla doğru şeritte doğru bakışla daha temkinli olmak kaydıyla. Geçmiş olsun !

  14. #134
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Alıntı OğuzÖztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle katılıyorum o kadar hataya rağmen paniklemeden bakışı yakalayıp freni bıraksaydı o virajdan çıkabilir sonraki içinde konum alabilirdi. İşte hızlı olması paniği ve hız algısını artırıp o fırsatı elinden almış.
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Panikledikten sonra viraj çizgisini kaçırdı, gözleri gitmek istediği yere doğru değil çarpacağı hedefi aramaya başladı. E bu gavur icadı da 2 tekerli ve dengeye dayalı olduğu için, baktığı, kilitlendiği, odaklandığı noktaya doğru giderek viraj dışına çıktı.

    Sen böyle yapma yavru kurt, yiyemeyeceğin tavuk dönerin altına yatma! biri gelir bu virajı ağzında sigara tek eliyle döner, biri gelir bodozlama bariyere dalar. Elemanın uçtuğu anda dayanamadım video'yu kapattım. İnsan hayatı bu kadar ucuz değil. İçim cız etti.
    Sanırım siz ikinizde hiç o yolu kullanmadınız. videoda görünmeyen 3. ve bildiğim kadarıyla 4. bir viraj daha var orda. hatta devamındada ardı ardında gelen virajlar var.

    Bolu dağı orası, çaybahçesi değil. [ bolu dağı kaza haberlerine bakın bakayaım, her sene kaç kişinin canını alıyor oralar ]

    hız hatası, konumlanma hatası, yol okuma hatası yapıp, onca hataya rağmen pegleri yere sürte sürte o virajları kazasız alan adamın, suratından yeşil, pantolonundanda kahverengi eksik olmaz. Panik yapmasaymışmışta, hadi len ordan.


    Tabi sizin damarlarınızdan kan değil, buzlu su akıyor.


  15. #135
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı 000000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım siz ikinizde hiç o yolu kullanmadınız. videoda görünmeyen 3. ve bildiğim kadarıyla 4. bir viraj daha var orda. hatta devamındada ardı ardında gelen virajlar var.

    Bolu dağı orası, çaybahçesi değil. [ bolu dağı kaza haberlerine bakın bakayaım, her sene kaç kişinin canını alıyor oralar ]

    hız hatası, konumlanma hatası, yol okuma hatası yapıp, onca hataya rağmen pegleri yere sürte sürte o virajları kazasız alan adamın, suratından yeşil, pantolonundanda kahverengi eksik olmaz. Panik yapmasaymışmışta, hadi len ordan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:19 ----------

    Tabi sizin damarlarınızdan kan değil, buzlu su akıyor.

    http://i.hizliresim.com/BPpXE9.png
    Arkadaşa geçmiş olsun burda hatayı tartışıyoruz alınmaz inş

    Velhasıl 000000 adam üşenmemiş o kadar yazmış çizmiş ve sonrasında gelen yorumlar malesef ehliyeti kaza bela aldın adamın mis gibi teorisi ve anlatışı nasıl anlıyamadın bu <<<<<<<<<< artıkça azaldıkca önüne üst üste kaç vıraş yani yılan gibi yola giriyorsun 120 kmreyle nereye kadar paçayı yırtarsın bi yere gömücek sin 1.2 döndün kaza bela yavaşladın buda o yolun piri olman lazım piri olsan öylede girmesin sonuç 000000 dediği gibi yoldaki tabelaları süs olsun diye koymamışlar yolu okuyabilelim diye koymuşlar bence burda herkesin ders alması yol okumayı ihmal etmemesi gerekir
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  16. #136

    Üyelik
    03 Eylül 2010
    Şehir
    İSTANBUL-TRABZON
    Motosikleti
    MONDİAL 150 ZC (Alayına Gider)
    2015 model NCAP 5 yıldız almış arabaya biniyorum, viraja 120 ile girmeye korkuyorum. İntihar için daha acısız yöntemlerde var . Yine de geçmiş olsun..

  17. #137
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Geçmiş olsun hocam. Allah beterinden saklasın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------

    Alıntı 000000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle geçmiş olsun,
    Konuda sadece bir tane mucize var, oda senin ehliyetli sürücü olman. Eğitim alın diye yalvaran adamları yad etmek lazım. Hızlı gitmen, gaza gelmen, kameranın olması sebep değil, sebep olan yolu okumayı bilmemen.

    eksra not: beyaz arabanında olaya katkısı yok.

    http://i.hizliresim.com/QBqkrA.png
    http://i.hizliresim.com/bD3OzY.png
    http://i.hizliresim.com/d3p6yZ.png
    http://i.hizliresim.com/57JA5M.png
    http://i.hizliresim.com/A7aoR7.png
    http://i.hizliresim.com/0ndPMD.png
    http://i.hizliresim.com/4r4dB0.png
    http://i.hizliresim.com/JA15oq.png
    http://i.hizliresim.com/OAgW10.png
    4. fotoğrafta olan tabela "arka arkaya 3 tane sert viraj" tabelası değildir.

    O tabela sürücünün görüşünde dikkat çekmesi için büyük yapılmış, virajın keskin olduğunu, dar bir dönüşe sahip olduğunu ve viraj yönünün sürücüye belli edilmesi amacıyla konulur.

    Kaç adet viraj olduğunu söyleyen bir tabela yoktur. 2. fotoğrafta olan sola tehlikeli ve devamlı viraj tabelası zaten yolun devamında virajlı bir yol olduğunu gösterir.

  18. #138
    berkay3212 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600 RR 2015
    Dönülürdü o viraj o kadarda keskinleşmiyor düzleşiyor hatta. Dönülmesede bakışı kaçırmayıp gazı kapatıp frenajla son anda bıraz daha yatırılabilirmiş.
    Ama kaza bu bazen yapamazsın geçmiş olsun.

  19. #139
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun hocam. Allah beterinden saklasın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------



    4. fotoğrafta olan tabela "arka arkaya 3 tane sert viraj" tabelası değildir.

    O tabela sürücünün görüşünde dikkat çekmesi için büyük yapılmış, virajın keskin olduğunu, dar bir dönüşe sahip olduğunu ve viraj yönünün sürücüye belli edilmesi amacıyla konulur.

    Kaç adet viraj olduğunu söyleyen bir tabela yoktur. 2. fotoğrafta olan sola tehlikeli ve devamlı viraj tabelası zaten yolun devamında virajlı bir yol olduğunu gösterir.
    Orada ifade ettiğim tabelaların arka arkaya olması, virajların arka arkaya olması değil.
    Arka arkaya virajların olmasını ise yolu daha önce kullandığım için biliyorum.

    Bilmeyenlere not: ne kadar çok ardarda dizilmiş "<<<< yada >>>>>" varsa viraj o kadar keskin demek.
    Mitoqondri bunu beğendi.

  20. #140
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı 000000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orada ifade ettiğim tabelaların arka arkaya olması, virajların arka arkaya olması değil.
    Arka arkaya virajların olmasını ise yolu daha önce kullandığım için biliyorum.
    Doğrudur. Ben yazdığını okuyup, yanlış anlamışım o zaman. Tabela şekli ve sayısı tutunca, alttaki çizgine dikkat etmemişim.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)