Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yzf125 Sürekli Son Hız Gitmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Kasım 2015
    Merhaba arkadaşlar herkese günaydın
    Yzf125 2015 model motosikletim var otobana çıktığım zaman 10-15 dakika gibi bi süre son hız gidiyorum 6. Vites 130 km sonra bi beş dakika hızımı düşürüp tekrar hızlanıyorum bunun motora bi zararı varmı 125lik motoru o kadar zorlama motor eline gelir diyorlar doğrumudur ? Otobanda - uzun yolda nasıl gitmeliyim ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Motoru çok çabuk yıpratırsın.Olacağı budur.Motor ömrü 100 bin ise sen 60 binde alırsın eline daha büyük masraf ile.

  3. #3
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    doğru düzgün bakımlarını eksiksiz yaparsan hiçbirşey olmaz zamanı gelince her 4 zamanlı motor gibi rektefiye yaptırırsın orjinal parçalarlar sonra devam edersin

  4. #4
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    Dostum sürekli yüksek devir gitmek motorunu daha çabuk aşındırır. Yapma etme. Zorlama.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    deviri yarıdan fazla kullanmaman en güzeli olur bence 80-90 sabit git aşınma dışında birşey olmaz

  6. #6
    Ali Bircan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    motor mu, ne motoru ? motor ne arar la ögrencide
    Tabiki olur ama biraz gazla biraz yavaşla bunu derken şunu kastediyorum mesala 1saat'lik yol atıyorum 20 dk 120 ile 30 dk 90 la 10 dk falan emniyet şeridinde (otobanda hız sınırı yüksekse vs.) 70-80 ile git
    Kes traşı, ver kontra'yı!

  7. #7
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    110 120 ile git sıkıntı yaşanmaz. 9bin devirde saatlerce cbr 125 ile gitmiştim.

  8. #8
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    6. viteste 130 ne la? Yakarım motoru yemin ederim.
    essegesse bunu beğendi.

  9. #9
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Hız ile sorun yaşıyorsan motorun açacağı masrafı şimdi kullan. 125 i satıp 250 sini al. Kafan rahat binersin.
    yasoyaso ve shruikan bunu beğendiler.

  10. #10
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Devamlı tapagaz gidersen ne olabilir.Krank kırabilirsin mesela.Aşırı zorlanmadan dolayı.Mantıklı olan stabil hızda doğru devirde ilerlemek.5 10 dakika ile birşey olacağını zannetmiyorum .ama bu 5 10 dakikalar gün boyu birleşip saatlik sürelere varırsa.2 bin tl sıkışıverir birgün.

  11. #11
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Bizim Duke 200 135 i anca görüyor nedir arkadaş bu Yamaha nın motorlara yaptığı olay? Napıyo bu sizin motorlar 14 bin devire filan mı çıkabiliyor rahatça? Geçen gördüm forumda R25 191 yapıyormuş. Bu nedir arkadaş 250 CC lik motor. Duke 390 190 yapmıyor 45 beygiriyle anlam veremiyorum bu işe ben.

  12. #12
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Denemek görmek lazım..
    Zannımca sen 1 depoyu bitirene kadar tapa gaz gitsen bile o motoru yakamazsın.
    Hiç bir motorun ömrü üzerinde yazmaz ne zaman ne olacak bilemezsin.
    Kısaca devam et sen..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  13. #13
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    Yağın iyiyse bişey olmaz. Motor bozulacaksa zaten bozulur.

  14. #14
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim Duke 200 135 i anca görüyor nedir arkadaş bu Yamaha nın motorlara yaptığı olay? Napıyo bu sizin motorlar 14 bin devire filan mı çıkabiliyor rahatça? Geçen gördüm forumda R25 191 yapıyormuş. Bu nedir arkadaş 250 CC lik motor. Duke 390 190 yapmıyor 45 beygiriyle anlam veremiyorum bu işe ben.
    bomoto calibre ile bile 171 yapmıştım :D naked ama senin motorun normal yani

  15. #15

    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha wr 250 r
    130 gideceğine 100 110 git ideal hem daha az yorulursun hemde ömrü uzun olur.
    bu arada motorun yağ bakımını önce yap mesela 5000 den 5000 e ise sen 2500 3000 de yap.

  16. #16
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı 127 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim Duke 200 135 i anca görüyor nedir arkadaş bu Yamaha nın motorlara yaptığı olay? Napıyo bu sizin motorlar 14 bin devire filan mı çıkabiliyor rahatça? Geçen gördüm forumda R25 191 yapıyormuş. Bu nedir arkadaş 250 CC lik motor. Duke 390 190 yapmıyor 45 beygiriyle anlam veremiyorum bu işe ben.
    Duke ivmelenme ön planda üretilmiş. Yani arka dişli oranı büyük . Aslında motor gücü dişli değişimi ile daha yüksek hızlara rahatlıkla çıkabilecek seviyede. Ancak bunu yapamıyorsunuz çünkü bu şekilde devir kesiciyi engellemiş oluyorsunuz ama duke da 130km den ileri gitmemesi için top speed kesici de var. Yani devir 7000 de bile 130km ye ulaşsanız motor daha fazla hızlanmıyor.

    Güçsüz fala olduğundan değil yani.. Üretimi top speed için değil güç için dizayn edilmiş.

  17. #17
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Kıyaslama yapmak lazım

    aynı şeyi sürekli son sürat cbf 150 ye yap ucuz malzeme hava sogutma yazın motora yağ yaktırırsın, ybr de öyle, apaçhede

    CBR125 ve YZF de son sürat gitmen 120-130 o kadar sorun değil. Motorlar A kalite dizayn edilmiş. Yapılırken bunlar düşünülerek tasarlanmış ve ona göre malzeme materyal ve donanım var.

    o yüzden biri 6 bin biri 10 bin kusur

    Sürüş tarzı olarakda arada 15 dk top speed yapmamnın zararı olmaz. ama motor 130 yapıyorsa 120 sabit gitmen en mantıklısı.

    YZF alıp cbf150 gibi sürmek mecburiyetinde değilsin

    Ama cbr250 nin 130 la giderkenkinden daha fazla yıprattığın kesin
    berk_cglr bunu beğendi.

  18. #18
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    tapagaz gitmek nedir ya hiç mi yakıt hesaplamıyorsunuz

  19. #19

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kıyaslama yapmak lazım

    aynı şeyi sürekli son sürat cbf 150 ye yap ucuz malzeme hava sogutma yazın motora yağ yaktırırsın, ybr de öyle, apaçhede

    CBR125 ve YZF de son sürat gitmen 120-130 o kadar sorun değil. Motorlar A kalite dizayn edilmiş. Yapılırken bunlar düşünülerek tasarlanmış ve ona göre malzeme materyal ve donanım var.

    o yüzden biri 6 bin biri 10 bin kusur

    Sürüş tarzı olarakda arada 15 dk top speed yapmamnın zararı olmaz. ama motor 130 yapıyorsa 120 sabit gitmen en mantıklısı.

    YZF alıp cbf150 gibi sürmek mecburiyetinde değilsin

    Ama cbr250 nin 130 la giderkenkinden daha fazla yıprattığın kesin
    Yani yzf 125, cbr125 den daha mı iyi

  20. #20
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Icse ne olur, 125cc motor. En fazla yakacaği 3.5lt.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)