Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motorsiklet tamircisi olmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Öncelikle hepinize merhabalar ben başlıkta söylediğim gibi motorsiklet tamircisi olmak istiyorum ama daha henüz bir deneyimim yok motorları sadece görünüşlerini değil içindeki parçaları da bilmek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım sanayiye gidip motorsiklet tamircisinde mi çalışmalıyım yoksa bu işi öğrenebilecegim yerler varmı aynı zamanda kendi motorumuda kesip biçip değişik şekiller oluşturmak istiyorum cevaplarınız için teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    AydınOğlu09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Motoran, Tvs Apache, Mondial MCX 150 Road Racer
    Alıntı DiabloBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hepinize merhabalar ben başlıkta söylediğim gibi motorsiklet tamircisi olmak istiyorum ama daha henüz bir deneyimim yok motorları sadece görünüşlerini değil içindeki parçaları da bilmek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım sanayiye gidip motorsiklet tamircisinde mi çalışmalıyım yoksa bu işi öğrenebilecegim yerler varmı aynı zamanda kendi motorumuda kesip biçip değişik şekiller oluşturmak istiyorum cevaplarınız için teşekkür ederim
    Eğitim durumunuz nedir ve hangi bölüm
    Ya susmak ya da suskunluktan daha kıymetli bir söz söylemek gerekir.

  3. #3
    C.Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift - 2015
    Piyasada onlarca motosiklet markası ve yüzlerce motosiklet modeli var, hemen hemen çoğunun kendine göre yazılımları - sistemi var bütün marka - modellere hakim olma gibi bir durumunuz yok, olamazda.
    Artık günümüz motorları yeni sistem enjeksiyonlu ve ECU'lu motorlar.
    Bitti artık anahtarı al - sök - değiştir - tak devri her şey bilgisayarlı, düzgün bir tamirci olmak istiyorsan düzgün bir dünkkanın ( atölyen ) olması gerekir buda şuan için ciddi yatırım gerektirir. Açık ağız takımı - Lokma takımı - Tornavida takımı al dükkan aç olmuyor artık ne yazık'ki.

    Birde bu işlerde temel çok önemli.
    Otomotiv bölümü lise çıkışlıyım ve şuan otomotiv bölümü 2 yıllığı bitirmek üzereyim, otomobiller - motosikletler - içten yanmalı motorlar benim hayatımın her anında var ancak ben okulumu bitirip bir motosiklet - otomobil tamirhanesi açabilirmiyim ? Bilemiyorum kendimde o güveni bulamıyorum.

    Birde inan bu tamircilik sektörü adamı üzer pistir - kirlidir - kışın soğuk - yazın sıcaktır.
    Çalışırken insanlarla el bile sıkışamazsın ellerin yağlı - kirli diye.

    Yaşınız kaç - eğitim durumunuz ne bilmiyorum ama bu işler yaş işler.

  4. #4
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Para esnaf motorlarında. Çoğu elektirikli veya ucuz çapaçul motorlar. Azıcık elin yatkın ve kafan çalışıyorsa korkma. Bir takım anahtar ala aç dükkanı. Yapa boza öğrenirsin.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  5. #5
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Hangi şehirdesin ?
    Hangi semttesin ?
    Kaç yaşındasın?

    Kimsin Necisin Yazarsan en azından yakın oldugun tamir işi ile uğraşanlar yardımcı olmaya çalışacaklardır...

  6. #6
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    hayırlısı be gülüm
    wing41 bunu beğendi.

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Tamirci olmak istemem ama kendi motorlarımı tamir ediyorum. Motoru en ufak parçasına kadar söküp topladım. Tamircilikte yalama olan cıvatalar çok can sıkabilir. İlk kez söktüğüm statör cıvatalarının birini geri takamadım. Nasıl böyle saçma diş açıyolar alüminyuma anlamıyorum. Aynı sorunu gidon ortasındaki büyük somunda da yaşadım, yalama oldu gibi. Gidon bilyalarını biraz daha sıkmam lazım yalama olur diye üst somunu açmaya korkuyorum.

  8. #8
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    tamirci bir tanıdık veya iş ilanı gibi bi araştır bakalım, git ben para isteiyorum tornavida getir goturur yaparım, size de faydam olur de..
    o arada zaten o dukkanın havasını koklarsın, zamanla da becerikliysen olayı kaparsın...
    fedos bunu beğendi.

  9. #9
    olcaytoshow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Varadero
    Tamircilik usta çırak ilişkisiyle öğrenilir. Bu işi yapan bir yerde işe başlayacaksın ve ustandan işi öğrenmeye çalışacaksın. İlerde ciddi düşünürsen yetkili servis eğitimi alırsın. Bu işe odaklanıp geçimini sağlayabilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

    Alıntı C.Kaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasada onlarca motosiklet markası ve yüzlerce motosiklet modeli var, hemen hemen çoğunun kendine göre yazılımları - sistemi var bütün marka - modellere hakim olma gibi bir durumunuz yok, olamazda.
    Artık günümüz motorları yeni sistem enjeksiyonlu ve ECU'lu motorlar.
    Bitti artık anahtarı al - sök - değiştir - tak devri her şey bilgisayarlı, düzgün bir tamirci olmak istiyorsan düzgün bir dünkkanın ( atölyen ) olması gerekir buda şuan için ciddi yatırım gerektirir. Açık ağız takımı - Lokma takımı - Tornavida takımı al dükkan aç olmuyor artık ne yazık'ki.

    Birde bu işlerde temel çok önemli.
    Otomotiv bölümü lise çıkışlıyım ve şuan otomotiv bölümü 2 yıllığı bitirmek üzereyim, otomobiller - motosikletler - içten yanmalı motorlar benim hayatımın her anında var ancak ben okulumu bitirip bir motosiklet - otomobil tamirhanesi açabilirmiyim ? Bilemiyorum kendimde o güveni bulamıyorum.

    Birde inan bu tamircilik sektörü adamı üzer pistir - kirlidir - kışın soğuk - yazın sıcaktır.
    Çalışırken insanlarla el bile sıkışamazsın ellerin yağlı - kirli diye.

    Yaşınız kaç - eğitim durumunuz ne bilmiyorum ama bu işler yaş işler.
    Türkiye piyasasındaki motorların yarısından çoğu küçük hacimli bu saydığın özelliklerin dışında motor. Bu kadar karamsar olmaya gerek yok. Sen yeterki işini düzgün yap ve iş ahlakın olsun, küçük bir yerde bile iş yaparsın

  10. #10
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı DiabloBey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle hepinize merhabalar ben başlıkta söylediğim gibi motorsiklet tamircisi olmak istiyorum ama daha henüz bir deneyimim yok motorları sadece görünüşlerini değil içindeki parçaları da bilmek istiyorum bana yardımcı olurmusunuz ne yapmam lazım sanayiye gidip motorsiklet tamircisinde mi çalışmalıyım yoksa bu işi öğrenebilecegim yerler varmı aynı zamanda kendi motorumuda kesip biçip değişik şekiller oluşturmak istiyorum cevaplarınız için teşekkür ederim
    İstanbulda tanıdığım bisiklet tamircisi yaz için yanına bir eleman arıyor. Haftalık 100lira verecekmiş. İstersen söyleyim. En azından elin alet görsün.

  11. #11
    mgkmumy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pegeot 103. gt250r. suzuki inazuma .2004 yamaha r1
    Benim de hayalimdeki iş ama gel gör ki cep telefonu konusunda uzmanlaştık ve bu işi yapıyoruz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler