Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Performans açısından hangi yarış motosikleti?

Katılımcı sayısı
32. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda CBR 500R

    18 56.25%
  • KTM RC 390

    14 43.75%

CBR 250R dan sonra R25 ya da RC 390

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Ben israrla cbr500r diyorum

    Hepsini her anlamda cebinden cikarir

    Touring tarzi kullanim
    Arkada 160 lastik dunlop
    İscilik kalitesi hepsinden iyi yedek parca hakeza
    Abs
    Uysal gidis insani gaza getirmeyen ama guclu bir guc tork
    Harika bir motor

    Fiyat garip ama ikinci el 17-18 butceyle tek secim

    Ninja 300 iscilik kalitesine laf attim evet sebebi ozellikle grenajin montaj hatasi ve boyasinin atmasi

    Bunu aea test etmeden once anlayan yazan gorenlerdeniz bu siteye yeni uye sayilirim motorumda yok ama etrafimda yillarca motorla yatip kalkanlar fazlasiyla var iclerinde en az aea kadar bilgililerde var

    Ama yigidin hakki yigide
    Ninja 300 tam bir ss
    Sesiyle gidisiyle durusuyla cok cekici

    Ktm ne gordum ne kullandim bilemem ama turkiyede motor alacaksan ya honda ya yamaha alinir gerisi pek alincak gibi degiller (servis 2.el vs)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    3900000000

  3. #43
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    R25 i eledim gibi zaten. ama 500R ve 390 RC arasında çok kararsızım. agresif oturuş pozisyonu daha çok hoşuma gidiyor açıkçası

  4. #44

    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Ben de Duke 390 alma arifesindeyim uzun zamanlar araştırıp karar verdim. Her motosikletin artıları ve eksileri vardır hiçbir motorsiklet mükemmel değildir. Geçiş motoru istediğini söylemişsin fakat 250cc bir motosikletten sonra tekrar 250cc almak nereden nereye geçiş yapmak orasını anlayamadım. Aralarında "mutlaka" fark vardır ikisini de kullanmadım lakin çok da uçurum olduğunu sanmıyorum en azından seni üst segmentlere yani 600-700cc lere CBR250R'dan daha fazla hazırlayacağını zannetmiyorum. Bence RC390 tasarım açısından çok güzel bir motosiklet (turuncu iskelet şasi, mercek ön farlar, kuyruk tasarımı vs...) senin dikkatini çektiyse zaten sevmişsin demektir. KTM öyle her yerde görebileceğin bir motosiklet değil bu sayede farklılık da yaratmış olursun. Zaten önceki arkadaşların belirttiği gibi R25te olmayan bir sürü artısı da var (ABS, kaydırmalı debriyaj, pirelli rosso 2 lastikler, bakım aralığı gibi). Sen yine de bizden duyduklarını sadece göz önünde bulundur ve git 2 motoru da dene derim içine sinmesi bakımından.

    Tekeriniz düz bassın.
    halo1925 bunu beğendi.

  5. #45
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    şu an almak istediğin motor geçiş motoru olacaksa ve bu geçiş 600rr gibi bir racing makinaya doğru olacaksa, kesinlikle RC390.
    Bir süre kullandım. selesi rahat değil, oturuş oldukça eğik bir oturuş. Bu oturuş durumu ve kullanış biçimi olarak rc390; YZF R6 ve 600rr gibi motorlara daha yakın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

    500r da çok rahat ve oldukça dik bir oturuşa sahip.Ben üstüne oturduğumda cbr250 ile aynı pozisyonda bir oturuşa sahiptim.Öyle agresif bir oturuş pozisyonu yoktur. Hiç öyle gücü düşük diye bakmayın. gazı açınca çok iyi devirleniyor.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  6. #46

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    2 tane cbr 250 eskittim,ara sıra arkadaşımın çift silindir ninja 250 sine biniyordum tam da sizin düşündüğünüz gibi cbr'ı satsam çift silindir 250 lik daha iyi düşüncesine girmiştim ancak ninjayı bir süre daha kullandıktan sonra sıkıldığımı farkettim. R25'ten beklentiniz çok olmasın bu yüzden.

    Rc390-Cbr 500 kıyaslamasında tercihim 500 serisi olurdu. Nedenleri ise honda 4 yıl garanti,geniş servis ağı ve çift silindir olması nedeniyle olurdu.
    Rc 390'da çok beğeniyorum ancak titreşimden bahsediliyor, hiç sürmediğimi belirtmek isterim. Ktm yedek parça, servis ağıyla da kafamı karıştırıyor.

    Her şeyden önemlisi sizin içinize sinmesi,oturuş pozisyonuymuş, yakıtmış hiç biri umrunuzda olmaz içinize sindiyse. Bu sebeple test günlerine katılma imkanı bulursanız mutlaka deneyin belki sürmeye başladığınız anda işte aradığım bu diyebilirsiniz rc390 için. Hayırlı olsun şimdiden

  7. #47
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    ya zaten yakıt gerçekten umrumda değil. ama oturuş pozisyonu olarak biraz daha agresif bir şey istiyorum. ve aynı zamanda cbr 500r 9k devirde red line a giriyormuş. o da biraz caydırmıyor değil. daha bir touring havası var sanki cbr 500r da. o yüzden rc 390 daha sıcak geliyor bana

  8. #48

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı halo1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 i eledim gibi zaten. ama 500R ve 390 RC arasında çok kararsızım. agresif oturuş pozisyonu daha çok hoşuma gidiyor açıkçası
    Burada da düşünecek çok bir şey yok, CBR500R tartışmasız tercih edilir. Hem daha yüksek tork, hem az titreşim hem de düşük yakıt tüketimi. Sadece SS oturuş pozisyonu istiyorsan onu bulamazsın ama her gün kullanacaksan neden isteyesin ki ? Ayrıca RC390'ın traktör gibi sesi ve kafalıktan gelen titreşime bağlı sesler hiç çekilmez. Geçen sene test motorunda durum buydu, bu hafta tekrar test var ama herhalde sürmem bile...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

    Alıntı ermanay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 tane cbr 250 eskittim,ara sıra arkadaşımın çift silindir ninja 250 sine biniyordum tam da sizin düşündüğünüz gibi cbr'ı satsam çift silindir 250 lik daha iyi düşüncesine girmiştim ancak ninjayı bir süre daha kullandıktan sonra sıkıldığımı farkettim. R25'ten beklentiniz çok olmasın bu yüzden.

    Rc390-Cbr 500 kıyaslamasında tercihim 500 serisi olurdu. Nedenleri ise honda 4 yıl garanti,geniş servis ağı ve çift silindir olması nedeniyle olurdu.
    Rc 390'da çok beğeniyorum ancak titreşimden bahsediliyor, hiç sürmediğimi belirtmek isterim. Ktm yedek parça, servis ağıyla da kafamı karıştırıyor.

    Her şeyden önemlisi sizin içinize sinmesi,oturuş pozisyonuymuş, yakıtmış hiç biri umrunuzda olmaz içinize sindiyse. Bu sebeple test günlerine katılma imkanı bulursanız mutlaka deneyin belki sürmeye başladığınız anda işte aradığım bu diyebilirsiniz rc390 için. Hayırlı olsun şimdiden
    Alın işte arkadaş durumu gayet güzel anlatmış.

  9. #49
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı kuzan14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok ön kafa iğrenç, yok ön kafa örümcek gibi, itici şu bu. Tır tır da titriyormuş, şu motorun üstüne binip 1 ay turla o zaman böyle yorumlar yap tamam? Kulaktan dolma bilgilerle insanları yanlış yönlendirme. Ayrıca o tasarımı öyle beğenenler alıyor o motoru beğenmek zorunda değilsin de böyle de acımasızca eleştirmen ne kadar doğru? Her taraf r25 doldu anasını satıyım gidin siz de alın bi tane hiç kasmayalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------



    Tek silindir supersport motor olmamalı yani? Bu motorları yapan mühendislerden çok daha iyi biliyorsunuz bu işleri, bravo. Ha 2. el sıkıntısı doğru ktm'nin ama r25 de doğan şahinleri geçicek yakında.
    Mühendislerin bildiğinin %1 ini bilmem kardeşim, ama ben yolda ne veriyor onu çok iyi bilirim inan.

  10. #50
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    RC390 ile CBR500R yabancı sitelerde, yayınlarda sıkça karşılaştırılan motosikletler. Benim okuduklarıma göre söyleyebileceğim şu, eğer günlük kullanım, uzun yol vs genel amaçlı bir motosiklet ise istek CBR kesinlikle tek tercih. Kötü bir yorum hiç okumadım, en fazla sıkıcı, fazla düz bir motor diyorlar (bu sene yenilenen tasarım ile o sorun da çözüldü bence) ama maksat düzgün çalışan, güvenilir, işe yarayan bir motosiklet ise çok güzel bir tercih olduğu yorumları yapılıyor.

    RC390 da bence çok güzel, CBR'a göre çok hafif, tasarımı oturuş pozisyonunun daha spor olması vb de epey iyi. ancak sürekli kullanımdan ziyade haftasonu takılırım, viraj yaparım şeklinde bir kullanıma CBR'a göre daha uygun. Sürekli binicem, uzun yol da yapıcam dersen CBR daha mantıklı gibi.

    Açıkçası, bu yaz kendimi tutup bir sene daha 250'lik kullanmaya karar verdim, ama bu sene de yeni motor alayım deseydim, kafayı bir kenara bırakıp gidip Duke 690 R almazsam tercihim Duke 390, RC390, CB500F ve CBR500R arasından biri olurdu sanıyorum.

  11. #51
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mühendislerin bildiğinin %1 ini bilmem kardeşim, ama ben yolda ne veriyor onu çok iyi bilirim inan.
    Helal olsun sana madem yerli rossi

  12. #52
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    valla arabam zaten var. motosiklete kullanmayı sevdiğim için biniyorum sadece. o da haftasonlarında ya da boş zamanlarımda oluyor. ulaşım için değil keyif almak için kullanıyorum. o yüzden RC 390 baya bir çekiyor beni kendine

  13. #53

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Duke ile kiyaslasaydiniz belki duke 390 derdim ancak rc surdugumde hayal kirikligina ugradim. Makine gercekten guzel, oyle titresim abartilacak kadar degil. Biraz yuklenince tekere geliyor evet.Ancak sorun su ki benim boyum biraz uzun sayilabilir. Buda dizlerimin rc deki garenajlara degmesine neden oluyor. Gercekten aci veren bir durum. Dizlik taksam hic sigamayacaktim dusunun. Ayrica cbr 500 yeni kasayaa alin eski kasalari pek goze hitap etmiyor...

  14. #54
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı kuzan14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Helal olsun sana madem yerli rossi
    hani yaptığın yoruma bakıp, kullanıcı resminle birebir örtüştüğünü görüyorum.
    senin tecrüben nedir bilmem ama, iki üç youtube videosu izleyip, bir kaç forum sayfası okuyup, kıçıkırık cg, cup, scooter a bir kaç bin km binip işkembe-i kübradan sallamıyorum hiç bir zaman.
    23 yıl, 20 ye yakın model motor ve 6 haneli km. ler in verdiği deneyimlerin ürünü edinimlerimi paylaşıyorum.

  15. #55
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hani yaptığın yoruma bakıp, kullanıcı resminle birebir örtüştüğünü görüyorum.
    senin tecrüben nedir bilmem ama, iki üç youtube videosu izleyip, bir kaç forum sayfası okuyup, kıçıkırık cg, cup, scooter a bir kaç bin km binip işkembe-i kübradan sallamıyorum hiç bir zaman.
    23 yıl, 20 ye yakın model motor ve 6 haneli km. ler in verdiği deneyimlerin ürünü edinimlerimi paylaşıyorum.
    Tamam usta haklısın muhtemelen.

  16. #56
    Hondolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2015
    Yaptığınız km, değiştirdiğiniz motor sayısı, sürdüğünüz yıl vb hepsi kendinizi ilgilendirir. Keyfi şeyler bunlar, böbürlenecek birşey yok, diğerinden önce doğmuş olmak, para durumunuzun diğerinden iyi olması sizin saygıdeğer ve/veya bu konuda otorite olduğunuz manasına gelmiyor bence. Kuzan14'e haklı demiyorum onu savunmuyorum, sadece dediklerin beni şaşırttı. Hayatta herhangi bir konuda ilerlediğimiz zaman ego azalır diye bilirim ama yanlış biliyormuşum motosiklet geçmişinizin ellerinden öpüyorum edit: kuzan14, yorumunu gerisin geri değiştirmiş bile
    kuzan14 bunu beğendi.

  17. #57
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke ile kiyaslasaydiniz belki duke 390 derdim ancak rc surdugumde hayal kirikligina ugradim. Makine gercekten guzel, oyle titresim abartilacak kadar degil. Biraz yuklenince tekere geliyor evet.Ancak sorun su ki benim boyum biraz uzun sayilabilir. Buda dizlerimin rc deki garenajlara degmesine neden oluyor. Gercekten aci veren bir durum. Dizlik taksam hic sigamayacaktim dusunun. Ayrica cbr 500 yeni kasayaa alin eski kasalari pek goze hitap etmiyor...
    Bende CBR 250 var. boyum 198 ama kilom 85 ince yapılıyım. CBR kullanırken uzun boy hiç sıkıntı yaratmıyor bende. acaba RC 390 sıkıntılı mı olur uzun boy için?

  18. #58
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı Hondolog adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptığınız km, değiştirdiğiniz motor sayısı, sürdüğünüz yıl vb hepsi kendinizi ilgilendirir. Keyfi şeyler bunlar, böbürlenecek birşey yok, diğerinden önce doğmuş olmak, para durumunuzun diğerinden iyi olması sizin saygıdeğer ve/veya bu konuda otorite olduğunuz manasına gelmiyor bence. Kuzan14'e haklı demiyorum onu savunmuyorum, sadece dediklerin beni şaşırttı. Hayatta herhangi bir konuda ilerlediğimiz zaman ego azalır diye bilirim ama yanlış biliyormuşum motosiklet geçmişinizin ellerinden öpüyorum edit: kuzan14, yorumunu gerisin geri değiştirmiş bile
    ego dediğiniz şey yakınımdan geçemez. ben böbürlenme göremiyorum mesajımda. sadece arkadaşın ufak yollu dalgasına cevaben yazdım. maddi duruma gelirsek, en son motorumu aldığımda, o kadar borcum vardı ki, hani kredi kartlarım bile kullanıma kapatılmıştı, ama ben elimdeki telefona kadar satıp tamamlamıştım parasını.
    ayrıca ne demek yaptığınız km, kullandığınız motor sayısı sadece sizi ilgilendir. biz en doğru bilgiyi nereden alacağız, belkide hayatında hiç motor üstüne çıkmamış fabrikadaki bir mühendisten mi? o zaman kapatalım forumları, herkes markanın reklamında, tanıtımında, kullanım klavuzunda ne yazıyorsa öyle kullansın motorunu.

  19. #59

    Üyelik
    26 Mart 2012
    Motosikleti
    CB650F
    Açıkçası şunu söylemeliyim R25 in parça kalitesinden pek hoşlanmadım bu konuda cbr250 daha başarılı,Ktm de çok başarılı ve pist maki nası olarak görüyorum,bana kalırsa motorunu hiç satma cbr250r senin için biçilmiş kaftan bunun yanı sıra büyütmeyi hedefliyorsan Hondanın motorları oldukça stabilizedir mesela ben 650f veya 500 serisini öneririm inan bana kullanmaktan hiç zorlanmayacaksın.

  20. #60
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    cbr 500r biraz fazla şehir içi motoru gibi geliyor bana. honda hep yakıt tüketimini oturuş pozisyonunu falan düşünüyor. benim motosikletten beklentilerim farklı. isterse 15 litre de yakabilir. isterse motordan inince sırtım ağrısın. ama viraj kabiliyeti ve performans bekliyorum. yani bana bir yarış motosikletinin 9 bin devirde redline görmesi garip geliyor. araba gibi sanki. 2 bin devir fazla çeviriyor arabadan


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)