Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

2016 rx3i evo vs kawasaki

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Duke 250 doğru seçim. Plaka ruhsat masrafı yalnızca 250 lira. Sigorta her halükarda yapılacak. 15750 ye nakit alımda bırakıyorlar sıfirini. Bence sıfır alıp uzun süre kullanılacak motor duke 250.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    beni bilen bilir, çinciyim. ama gel gör ki, z250sl'ye uygun lastiklerle, rx3i'yi arazinin her türlüsünde tokatlarsın, ikincielde de pek değer kaybetmez. düşünmeden z250
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  3. #63
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Kawa vs mondial karşılaştırması yapılmış, kimisi de bildiğin kıyaslamış hatta ve hatta çin malı diyen olmuş kawaya. Beyler namlular soğusun, sonra tekrar sıkarsınız
    viper17 bunu beğendi.

  4. #64

    Üyelik
    12 Şubat 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CB500F
    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaliteli yorumlariniz icin cok tesekkurler

    Okuduklarimdan soyle bir sey cikmaya basladi

    Kawa alacaksan ogrenmek icin degil binmek icin al denmis. Yedek parca falan.

    Rx3i ileride hedef versys oldugundan daha mantikli. Hem cin mali parca vs ucuz hemde fena degil

    Bir arkadas benelli tnt25 demis

    O nasil sizce? Satarken zor satilir gibi sanki,
    bende z250 kullanıcısıyım. rx3 ile arasındaki en büyük farklardan biri bagaj kullanımı olabilir. z250sl de kuyruk tasarımından dolayı topcase takılamıyor. kuyruk çantalarından bağlayarak kullanmanız gerekiyor. sıklıkla eşyalı seyahatler yaparım derseniz bunu göz önünde bulundurun. ama günübirlik gezintilerde ufak bi kuyruk çantası yeterli oluyor.

  5. #65
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    kawasakiyi tercih ederim.

  6. #66

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawa vs mondial karşılaştırması yapılmış, kimisi de bildiğin kıyaslamış hatta ve hatta çin malı diyen olmuş kawaya. Beyler namlular soğusun, sonra tekrar sıkarsınız
    Kawasaki Mondial kıyaslaması yapmıyoruz, 250 cc naked veya Ninja SL 250 ile RX3 'ü kıyaslıyoruz. Birisi oyuncak gibi ufak bir motor diğeri kocaman enduro. Aslında kağıt üzerinde kıyaslanacak motorlar değiller. Bana göre SL250 serisi boyutlarından ötürü 250 sınıfının en kötüsü, diğer yandan RX3 de sorunsuz ama beklediğimin altında olan bir motor. Kawasaki 250 cc enduro yapsa zaten kıyaslamaya gerek olmaz. İkisi de üzerine binip denemeden alınmaz. Ben ikisini de almam.

  7. #67
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kawasaki Mondial kıyaslaması yapmıyoruz, 250 cc naked veya Ninja SL 250 ile RX3 'ü kıyaslıyoruz. Birisi oyuncak gibi ufak bir motor diğeri kocaman enduro. Aslında kağıt üzerinde kıyaslanacak motorlar değiller. Bana göre SL250 serisi boyutlarından ötürü 250 sınıfının en kötüsü, diğer yandan RX3 de sorunsuz ama beklediğimin altında olan bir motor. Kawasaki 250 cc enduro yapsa zaten kıyaslamaya gerek olmaz. İkisi de üzerine binip denemeden alınmaz. Ben ikisini de almam.
    Kullandığım motor, klx 250 ne ola acaba? Ve basbayağı kawa mondi karşılaştırması işte Boyut meselesi de değişken. benim gibi 190 a yakın birisi için kullanmak eziyet olur. Ama 160-170 ise kullanacak kişi daha rahat eder. Ben bu motoru yolda da gördüm, üstünde kısa boylu sürücü vardı ve hiç aa ufak motormuş demedim.

  8. #68

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Mondial lastiklerini degistirdiginde kullanmasi ucuz bir motor olacak. Kawanin hicbir modeli oyle degil. Kaliteli parcalar dogal olarak daha pahali. Baslangic surecinde mondial kullan. Yuksek motosikletler versys de rx3i de. Dusuk hacimli motor bu surecte daha verimli ve guvenli olacaktir. Ancak versys 250lik motosikleti ulkemiz piyasayinda yok bildigim kadariyla. Sanirim 600 750cc arasi bir motor hacminde. Acemigini attiktan sonra mondiali satip cc yukselterek versys veya diger enduro touring japonlara gecebilirsin. 250cc lik motorlar japonlarda 15bin civarinda. Ancak hepsi naked veya ss kasasinda. Senin begendigin tipin japonlari 30 35bin sularinda. Ama 600 750cc araliginda.
    viper17 bunu beğendi.

  9. #69
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Rx3 dediginiz gibi rahat bir motor ve tercih edip alip kullanan insanlar goruyoruz trafikte... zaten sizinde dediginiz gibi acemiliginizi aticaginiz bir motor. Bende crf 250 l almanizi oneririm kullanimi cok kolay yuksek lastiklerini deistirip bol bol tecrube kazanirsiniz ve satarkende cok rahat elinizden cikartirsiniz. Servis ve parca fiyatlariyla kawa dan zaten birkac adim onde. Kullanim olarakta 250 sl den daha genis gidon mesafesi ile bisikletinizi aratmaz

  10. #70

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    Rx3i evo'yu test etme imkanı buldum. Selesine oturduğum anda kalitesizlik hissini aldım,açıkçası sürüşte de içime sinmedi. Ninjanın eski versiyonunu(çift silindir)olanını kullandım gayet keyifli motordur. Başlangıç için 12.000 tl'mi kesinlikle mondiale vermezdim. Madem ilerde versys alacaksanız ilk motosikletiniz sizde çok kalmayacak çok para harcamadan parçası ucuz modeller işinizi çok rahat görür. Kawasaki'nin parçası pahalıdır. Honda ve yamaha diğer markalara göre daha uygundur. Crf 250'yi beğenmediğinizi söylemişsiniz ancak kullanımı bir o kadar keyiflidir bi deneyin derim

  11. #71

    Üyelik
    29 Nisan 2015
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    z750
    Bende bi rx3 kullanıcısı olarak, başlangıç için düşünüyorsanız tavsiye ederim. Hatta ben satıyorum vereyim isterseniz. Herkes fikrini beyan etmiş bende şöyle farklı yorumlamak istiyorum, siz daha sonrasında yine enduro kullanacağınız için rx3 tercih edebilirsiniz. Diğer konular zaten konuşulmuş. h2r resmini koyan arkadaşta komik...

  12. #72

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Merhaba

    Oncelikle kawa ile mondiyi kiyas eden yok
    Kawa japonlarin ducatisi
    Mondi zongshen motorlarin turkiye distributoru
    Zongshen cinlilerin iyi ureticilerinden ama tabiki bir japon kalitesinde olamaz

    Bugun ilk egitimi aldim erhan beyden
    Tekli slalom ciftli slalom artci ile slalom yarim debriyaj vs gibi on calismalar
    Boylece ehliyet oncesini hallettik
    Simdi ehliyet sureci bitmesi akabinde yani 1-1,5 ay sonra erhan hocayla trafikte fren viraj ve panik egitimler alacagiz

    Bugun bana kendisi amacimi anlatinca hic detaya girme hic versys falan da alma sana inazuma f fazlasiyla yeterli olacaktir dedi
    Madem amac yakin mesafe ve sakin sakin gidilecekse
    İnazuma f cok ama cok guzel
    Ama fiyat ve abs olmamasi can sikiyor

    Duke icin z250sl ninjasl ve benelli icin ise pek olumlu bakmadi. Sebep asiri suratli olmalari ve konforun daha az olmasi

    Eger 650 benzeri bir enduro alinmayacaksa ki gerek yok gercekten inazuma f dedi kendisi
    Ha kendisinde 1000 lik varadero var ama cok yakiyormus

    İnazuma f sizce parasini hakediyormu?

  13. #73
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Bisikletle 80km hıza çıkmak nasıl bir başarıdır? Yokuş aşağı mı? Yoksa başka bir aracın arkasına geçip rüzgar direncinden kurtularak mı?

  14. #74
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisikletle 80km hıza çıkmak nasıl bir başarıdır? Yokuş aşağı mı? Yoksa başka bir aracın arkasına geçip rüzgar direncinden kurtularak mı?
    Öncekş mesajı okumadan ama düzde 70-75 km gibi hızlara çıkanlar olabiliyor.

  15. #75
    Cumali ALP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2014
    Şehir
    Siirt
    Motosikleti
    Honda CBR 600 RR
    Kawasaki ile mondialin kalite tartışması yapılamaz tabiki.
    her iki motorun kullanım amaçları farklı siz amacınıza uygun motosikleti tercih edin farklı modellerde araştırın illa bu iki motosikleti almak zorunda değilsiniz.

  16. #76
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncekş mesajı okumadan ama düzde 70-75 km gibi hızlara çıkanlar olabiliyor.
    bende fransz yarış bisikleti vardı düz yolda 90 yapıyordum 14 yaşımda :D

  17. #77
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı istanbu_gezg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende fransz yarış bisikleti vardı düz yolda 90 yapıyordum 14 yaşımda :D
    peh peh peh olimpiyatlara katılsana.

  18. #78

    Üyelik
    26 Mart 2016
    öncelikle bisikletle yuksek sürat konusu
    1-kaliteli bir tarış bisikletiniz varsa jantı lastiği iyiyse
    mudanya yolu gibi bir iniş yapıyorsanız
    birde önünüzde 90-100 le inen bir kamyon varsa
    rahatlıkla 90 yaparsınız

    eğer önünüzde kamyon yoksa 70-75 falan ancak yaparsınız

    ha yarış değilde dağ bisikleti falansa bisikletiniz 60 falan yaparsınız ancak belkide 65

    bisikletle yuksek sürat motordan daha tehlikelidir onu söyleyeyim

    diğer yandan kalıplı olduğum için maalesef çok beğensemde başlangıç motoru olarak kawa z250 veya ninja 250 yi elemiş bulunmaktayım
    mt 25 ide beğenmedim

    ben touringimsi enduromsu motorlara bayılıyorum

    sorularım artık şunlar :

    1-eğerki versys almazsam veya alamazsam ve mondial rx3i (2016 model olan) bana uzun süre arkadaşlık edebilirmi? beni çok üzermi? mutlaka lastik değiştirmme gerekirmi? artçı ile rahat edebilirmiyim?

    2-yine yanı sebepten inazuma F alırsam sizce inazuma F bu parayı hakediyormu? (2015 16 bin 2016 17 bin) onunda lastiklerini değişmem gereklimi?

    cevaplarınızı rica ederim değerli tecrübeli arkadaşlar...

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncekş mesajı okumadan ama düzde 70-75 km gibi hızlara çıkanlar olabiliyor.
    fransız yarış bisikletleri rüzgari müthiş yarar incecik tekerlekler rahatça düz yolda 70-80 km yaparsınız hiç zorlanmadan

  20. #80
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 850 Sport
    üstat bende 40 yaşında fz6 ile başladım. en yakın arkadaşım da 42 de versys le.
    bence versys dengesiz bir motor. keza fazer da öyle.
    daha sonra cbf 600 aldım ve çok memnun kaldım.
    eğer kendine hakim olmayı becerebileceğine inanıyorsan büyük cc motor alabilirsin.
    versys fiyatlarına 2010 üstü düşük km li cbf 600 ya da nc700 x düşünebilirsin.
    bu arada arkadaşım versys i satıp triumph 1200 e geçti. motor kullandığımı yeni anladım diyor.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)