Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

İnanılmaz kararsızım araftayım MT-125 ve MT-25

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    250 Duke der geçerim. Aralarında kalacaksan MT 25. Çünkü MT 125 sana yetmez onu söylim. Aynı hevesle bende MT 125 düşünmüştüm ama 125 lik motor o fiyatı haketmiyor pek. Aynı paraya ABS li 125 Duke alıyorsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    @megablaster,

    harcanıyosun kardeşim. yamaha mühendisleri hiç bu açıdan bakmamıştır. Keşke tasarımı hayata geçirmeden önce senin şu kırmızı klavuz çizgilerini görselerdi..
    tuttacromata bunu beğendi.

  3. #23
    07mehmet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Bmw s1000rr
    Ehliyetim yoktan sonrasını okumadım ehliyetinizi alın öyle tavsiyede bulunalım...

  4. #24
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    mt25e para verme mt125e de para verme. ktm al tasarım diyorsan kiskada tasarlanıyor yılan anlayacagın.

  5. #25
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    mt -125 i ilk gördüğümde 250 cc dir bu demiştim, tasarımı ve kalitesi güzel. motorcu arkadaşının dediğine bakma herkes kendine göre yorum yapıyor, işin ucunda kaza yapıp yaralanmak var, ekipmanların hasar görse yada motorun zaten zarar edersin dediği paradan çok daha fazlası tutar, motor sevdası da başlamadan biter, daha kötü ihtimalleri düşünmek bile istemiyorum.
    düşük hacim yeni başlayan için her zaman iyidir, bir sene 5-10.000 km deneyimden sonra büyütürsün motorunu, aradaki zarar çok önemliyse sıfır 2015 model, yada aksesuarlı uygun bir 2. el alarak zararı da minimuma indirirsin, 30 umdan sonra başladım iki tekere 4. motorum 250 cc, arkadaşlarım takılıyor 25cc 25 cc yükseltiyorsun diye ama pişman değilim, 20.000 km tecrübeden sonra bile 50cc yükseltince farklı geliyor alışmak istiyor. tedbiri elden bırakma varsın millet ne derse desin, daha önünde motor süreceğin uzun yıllar var, varsın bir senesi de 125 cc ile geçsin, o yılları riske atma
    Bartas3010 ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KawasakiZ50SL
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisini de canlı canlı yanyana inceledim, ve ilk şunu anladım; motosikletlerde malzeme kalitesi gittikçe düşüyor. 125 in malzemesi hemen farkettiriyor kendisini, bence arada fiyat farkının azlığı bundan.
    ayrıca evet 125 in tasarımı iyi, ama mt 25 hiç te kurye motoru görünümlü değil,
    aklı selim bir insanım diyorsan, bence bu ikisi arasında başlangıç motoru olarak dağlar yok, f/p açısından ben mt 25 derim. (tabi ilk tercihin bu ik motordan biri olacaksa),
    ayrıca ilk kez taşıt kullanacak birine kawasaki tavsiye eden arkadaşlara, kawasakinin bir aynasının fiyatını sormak isterim, karenaja falan hiç girmiyorum...
    mt25 ile yapılan kaza çokmu ucuz olacak? Sanki her yeni başlayan kaza yapacak gibi yaklaşıyorsunuz. Daha güzel işte parça fiyatlarını düşünür fazla gaza gelmez temkinli kullanır.Kusura bakmayında param olsun olmasın önemli değil 250 cc benim işimi fazla fazla görüyorsa ben alacağım zaman ne ikinci el piyasasına bakarım nede parça fiyatına.Bu ülkede millet arabada alsa motorda alsa ilk düşündüğü şey parça fiyatı ikinci elde satarken elimde patlarmı zarar ettirirmi gibi şeyler. Çok insan tanıdım bu zihniyette hayalindeki motoru alacak parası var onun için yanıp tutuşuyor dilinden düşürmüyor ikinci el parça fiyatı ıvır zıvır dior gidip içine sinmeye sinmeye başka motora biniyor. Yarın kime ne olur belli değilken dünya malına değer verip gelecek hesabı yapmak kazayı ıvırı zıvırı düşünmek doğmamış çocuğa mektup gibi. Benim düşüncem bu şekilde ne piyasaya göre şekil alırım nede sonrasını düşünürüm. Sevdiğimi alırım parça lazım oluncada param çıkışmazsa muadilinden 1 ay geç olur ama en azından bunu alacaktım demem. Görüntüye önem veriyorum demiş bende yakın fiyata z250 sl abs tavsiye ettim canlı görmeden karar verme dedim . Adam dememişki bana 2.eli peynir ekmek gibi satılan parçası bakkalda bulunan şu fiyata bu motor lazım diye.Birde öyle bir yazmışsınki sanki al bunu bunda düşe kalka öğren demişim gibi birşey çıkmış. Gitsin motor sürmeyi öğrensin ehliyetini alsın motoru ondan sonra alır.
    Bartas3010 bunu beğendi.

  7. #27
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Ehliyet yok, tecrübe yok, yaş 21, yorumlar 40 yıllık motorcu gibi.Şaka mısın yoksa???
    Osm@n bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Alıntı sven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @megablaster,

    harcanıyosun kardeşim. yamaha mühendisleri hiç bu açıdan bakmamıştır. Keşke tasarımı hayata geçirmeden önce senin şu kırmızı klavuz çizgilerini görselerdi..
    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehliyetim yoktan sonrasını okumadım ehliyetinizi alın öyle tavsiyede bulunalım...
    Alıntı Merdo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt25e para verme mt125e de para verme. ktm al tasarım diyorsan kiskada tasarlanıyor yılan anlayacagın.
    Alıntı Pisman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt -125 i ilk gördüğümde 250 cc dir bu demiştim, tasarımı ve kalitesi güzel. motorcu arkadaşının dediğine bakma herkes kendine göre yorum yapıyor, işin ucunda kaza yapıp yaralanmak var, ekipmanların hasar görse yada motorun zaten zarar edersin dediği paradan çok daha fazlası tutar, motor sevdası da başlamadan biter, daha kötü ihtimalleri düşünmek bile istemiyorum.
    düşük hacim yeni başlayan için her zaman iyidir, bir sene 5-10.000 km deneyimden sonra büyütürsün motorunu, aradaki zarar çok önemliyse sıfır 2015 model, yada aksesuarlı uygun bir 2. el alarak zararı da minimuma indirirsin, 30 umdan sonra başladım iki tekere 4. motorum 250 cc, arkadaşlarım takılıyor 25cc 25 cc yükseltiyorsun diye ama pişman değilim, 20.000 km tecrübeden sonra bile 50cc yükseltince farklı geliyor alışmak istiyor. tedbiri elden bırakma varsın millet ne derse desin, daha önünde motor süreceğin uzun yıllar var, varsın bir senesi de 125 cc ile geçsin, o yılları riske atma
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ehliyet yok, tecrübe yok, yaş 21, yorumlar 40 yıllık motorcu gibi.Şaka mısın yoksa???
    Öncelikle evet tecrübesizim, ehliyetim yok. Ben önce motor alacağım demedim zaten. Önce ehliyet ve eğitimler, sonra ekipmanlar, en son motor alacağım. Ben kendi canımı düşünüyorum zaten meraklanmayın. Ama motora hevesli birine de bu kadar kaba yorumlarda bulunmayın.

    Çok fazla ktm önerisi geliyor, ktm pahalı ve tasarımları ilgimi çekmiyor. Japon mühendisliğini, endüstri sanayisini kalitesini seviyorum. Bu sebeple de yamahayı istiyorum. Alacağım motor bu ikisinden biri olacak. Belki bi ihtimal kawazaki olabilir. Benim için önemli olan sevdiğim motora binmek. Bu evlilik gibi. Sevmediğin kadınla evlenmek istemezsin ya öyle bişey. yedek parçası ne olursa olsun. Aynası 500 lira olsa da eğer kırıyorsam benim hatamdır yedek parçanın değil. Dediğim gibi durumum iyi değil ve kısa süre içinde ikinci motor değişikliğine gidecek mali gücü bulabilir miyim bilmiyorum. Şuan sadece motorsiklet eğitimi ehliyeti ve motor için para biriktiriyorum.

    Abilerim haklı ilk başta 250lik biraz abes ve yanlış. Buna ben de yüzde yüz katılıyorum. Ama dediğim gibi durumum yok ve gerekirse 30-70 arasında seyrederim uzun bir süre ama beni üzmeyecek kısa vadede sıkmayacak bir motor istiyorum. Amacım şehir içinde ulaşımda kaybettiğim zamanı kazanmak. Hava falan değil. Ama tasarım çok önemli benim için.

    Şuanki fikrim ise mt25 yönünde ağır basıyor. Büyük ihtimalle onu alacağım. Tasarımdan biraz feragat edeceğim sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

    Ben birkaç kişiyle daha istişare ettim, tekrar başa dönerek mt 125te karar kıldım. İkinci el temiz bir motor alıp motorsiklet dünyasına ufaktan başlarım. Sıfır 125liğe 13-14 bin vermek aptalca olur sonuçta acemi olacağım her ne kadar dikkatli olsam da. Ve sonuçta 125lik kullanmadan 250liliğe geçmek evet hata ama şunu tekrar düşündüm ki hiçbir şey canımdan kıymetli değil. Bin lira fark var diye 250lik almayı düşünmem de saçmaydı zaten. Ben en iyisi sevdiğim motorla, ufak hızlarla, düşük maliyetle, ikinci el bir yamaha ile yollara düşerim, size de saygılarımı sunar iyi forumlar dilerim
    Samimi 46 bunu beğendi.

  9. #29
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    sana dük verelim biz. al bi tane duke 200 veya 250. tak koruma takozunu da. mis
    2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25

  10. #30

    Üyelik
    09 Mart 2016
    Ben anlamadım yani gayet şık güzel etli duruyor mt 25 neyi var anlamadım param olsada onu alsam keşke :D Biri 125 lik ya 125 yeni başlayacaksan ki bende yeni başlayacağım 2 3 binliralık bi motosıklet alabilirsin yeterki ekipmanın düzgün olsun düşe kalka bin içinde acımaz benım düşüncem bu yani pek anlamıyorum tabi yeniyim abilerimiz veya tecrübeli kardeşlerimiz daha iyi bilir ama ben çok bi fark göremedim mt 25 daha hoş bana görede hem çok tipe önem veriyorsanız yzf 125 dahada güzel

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

    bide bu ehliyetin yokmuşta yazmaya gerek yokmuşta 40 yıllık motorcumusunda diyenlerede bakma burada boş yapan çok insan var yardım edende bi okadar okuyarak araştırarak da zamanla tecrubeylede halledilebilir. kimse anasının karnından motorcu doğmuyor . ehliyet olmadanda bunu düşünmen gayet normal ehliyet dediğin max. 2 ay sürüyor cünkü . ağzı olan yardımda ediyor halden anlıyor ağzı olan motogp havasıda yapıyor malesef :D

  11. #31

    Üyelik
    21 Mart 2016
    İlginiz, merakınız, tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler. İkinci el mt 125 ile başlayacağım kafaya koydum. Benim amacım A noktasından B noktasına götüren bir araç edinmekti, 125lik motor da bunu hayli hayli yapabilecek bir motor. Evet maddi manevi uğraştıracak sonrasında değiştirmek istediğimde ama can güvenliği her şeyden önemli. Ayrıca yukarıdaki arkadaşın dediği gibi ehliyet eğitiminden hocaların başını şişirerek çıkıp yetmezse özel eğitim alarak trafiğe öyle çıkmak istiyorum. Biliyorum ki kitaptaki bilgiler türkiye de maval olarak geçiyor. Ben uysam yoldaki uymuyor. O yüzden işin cinliğini öğrenmek lazım. Her gün altın elbiseli adam vs birçok video izliyorum debriyaj nedir fren nasıl yapılır bakış sürüş trafikte hayatta kalma vs. Ayrıca motorsiklet ile ilgili tecrübelerini paylaşan donald duck kullanıcı adıyla herkesi önemli derecede bilgilendiren bir yazı serisi var onu da boş zamanımda okuyacağım. Herkesim tecrübelerini deneyimlerini okuyorum dinliyorum. Çünkü biliyorum ki ben boş bir bardaksam etrafımdakiler en azından yarım dolu. O yüzden gelişmeye dinlemeye şimdiden başladım zaten. 250lik önermeyin artık çünkü heves ederim alırım, az da basarım eyvallah ama, riskli be abi. Mt25 uçup kaçmıyor tamam da, ne kadar istesem de ilk başta alçak gönüllü olmak lazım, ki mt125 hiç de fiyatıyla tasarımıyla alçak gönüllü değil gayet şık, yerinde bir motor. Sonuç olarak, hepinize teşekkür eder iyi forumlar dilerim
    Samimi 46 bunu beğendi.

  12. #32
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı megablaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca motorsiklet ile ilgili tecrübelerini paylaşan donald duck kullanıcı adıyla herkesi önemli derecede bilgilendiren bir yazı serisi var onu da boş zamanımda okuyacağım.
    Reşat Arbaş hocadan bahsediyorsun, kitabı da var okumanı tavsiye ederim;


  13. #33

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Alıntı megablaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısa kesip derdimi anlatmak istiyorum. 21 yaşındayım. Daha önce herhangi bir taşıt sürmüşlüğüm direksiyon tutmuşluğum yok ehliyetim yok ilk deneyimim olacak. Motorsikleti günlük hayattan zaman kazanmak için alacağım...
    Yaş 21 daha önce hiç bir taşıt sürmemişsin. Motosiklet kullanmaktan daha önemlisi trafiği iyi okuyabilmektir. MT25 lansmanında "MT-25 başlangıç motoru olur mu?" sorusuna ısrarla verilen cevap; kişinin yeteneklerine bağlı olduğu yönündeydi.

    Bu sorunuz buna uygun bir cevap. Bu benim kişisel görüşüm elbet canını sıkmak istemem ama bana soracak olursan 36 beygirlik bu alet başlangıç için sana kesinlikle uygun değil. Kesinlikle önermiyorum.

    Daha düşük 125 lik ucuz bir motosikletle başla. Yzf 125 alma. (Ucuz derken çin malı motosikletleri kastetmiyorum). YBR 125 al mesela 10 numara başlangıç motorudur. Ya da cbf 150... CBF 150 biraz daha iri durur ama kontrollü ve güzel bir başlangıç motorudur. Bu iki motordada yapacağın hatalar mt25 deki gibi olmaz. Beygir gücü mt nin 1/3 ü kadardır..!

    Amaç motosiklete başlamak değildir. Tadını çıkar adım adım git. MT 25 alırsan hayatını riske etmiş olursun. Bilmiyorum bisiklet tecrüben var mı?

    Ama daha öncesinde mutlaka sağlam bir başlangıç eğitimi ve ehliyetini almak zorundasın. Yoksa ömür boyu motora binemeyebilirsin.

    Kişisel duygularını bastırmakta zorlanacağına eminim. Ama zaten bunu başaramıyorsan motora hiç bulaşma bile ..!

    Motora aşık olduğun her dakika hayatın tehlikede demektir. Aşk her zaman tek taraflı olur. Canını sıkar. Halbuki bu aşk dönemi bitince aranızda sevgi kalır. Hem daha kalıcı olur hemde daha bilinçli bir aşık olursun.

    Gençlikte kafamız sıkışıp içimiz darlanınca amaaaan ya der istediğimiz şeyi yapardık. Ama motosiklette bunu yapma.

    Ben lansmanlarda yetenek varsa mt 25 başlangıç motoru olur açıklamasını inandırıcı bulmuyorum. 36 beygirlik bir makineden başlangıç motoru olmaz.

    Güç güçtür. Ve o gücü kontrol etmek yetenekle alakalı değildir. Motosiklette iyi sürücü olmak zaman, sabır ve olgunluk ister. Yetenek ve cesaret eğer akıl ve mantığın liderliğine boyun eğmiyorlarsa o zaman iş yanlıştır.

    Çok uzattım. Ama önemli bir konu. Yukarıda bahsettiğim 2 model hem ucuzdur (sıfırları 5500-6000 tl civarında)hem satarken kolay satarsın (ileride istediğin motoru alabilmek adına) hemde pek fazla zararda ettirmezler.

    Motosikleti alırsın sürersin. Çok iyi sürdüğünüde düşündüğün zamanlar olabilir. Ama gerçekten sürüp süremediğin illaki her motorcunun başına geldiği veya gelemden önlem alabildiği acil istem dışı olaylarda ortaya çıkacaktır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

    Birde bazı arkadaşlar duke 250 falan önermişler. Sürmedim ama bildiğim kadarıyla duke ler biraz agresif aletler. Pek başlangıçta önerilecek bir makine midir?
    Erdem Cankur ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  14. #34

    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cbr 250r
    250cc lik bi alet varken neden 125cc ? İlk motor olsa bile kullanıcıya göre farklılık gösterir kullanim kolaylığı bence

  15. #35

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Alıntı Canyassts adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc lik bi alet varken neden 125cc ? İlk motor olsa bile kullanıcıya göre farklılık gösterir kullanim kolaylığı bence
    Ben de öyle düşünmüştüm ama yaş 21, tecrübesizim diye bir itin kıçına sokmadıkları kaldı. Bana kalsa hiçbir şeyden korkmam kendim dışında ama trafikteki hayvanlara güvenemiyorum o yüzden biraz geri çekildim açıkçası yoksa muhakeme gücüm ve reflekslerim çok iyidir tek gereken şey pratik. Yoksa eline ne versen sürer millet. Ama nasıl sürer o önemli. 250 lik bunun iki katı gücünde diyebiliriz iki katı hız yapmasa da. Evet çok yavaş olmak insanı yorar bunaltır bunalacağımdan da eminim ama böyle olması gerekiyor buna diyecek bir şeyim yok. Scooter ile başlamadığım için mutlu olacağım sadece. Motora sağlam girmek istiyorum ve durumum da çok iyi değil para birktiriyorum yani. Neyse, hayırlısı neyse o olsun abiler. Herkese selam.
    Samimi 46 bunu beğendi.

  16. #36
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    ilk motor 11 beygiri gecmesin, cc ye tipe degil beygire bakmak lazim, oz guven motorda hayirli bir ozellik degildir, sag bilek, ic kulak (denge), dizler, ayak uclari, dirsekler, omuzlar, bakis bunlar egitilmeden riske girersiniz, riske attiginiz komsunuz degil kendiniz.. scooteri kucumsemeyin, ybr yi cbf i kucumsemeyin onlar hatalarinizi affeder, size ogretir...alin 10-11 beygir bir motor gezin fiti fiti sonra satin evlenecek degilsiniz ya..
    tuttacromata ve sven bunu beğendiler.

  17. #37
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    mt-25 için ekstra masrafları sayayım ben sana (mt125'den bağımsız masraflar yani)
    - lastik (700tl)
    - güvenli sürüş için fazladan bir eğitim. Mt125 için de eğitim gerekir ama mt25 için fazladan bir eğitim daha gerekir şahsi fikrim. (500 TL)

    Darkcity2000'in söylediği beygire göre alın lafı da çok yerinde. Motor kullanmayı öğrenmek birkaç saatte öğrenilebilir, kullanmayı refleks edinmek ise zaman alacak. Motor kullanırken de sizi refleksler hayatta tutacak. Motor almadan önce okumadığım motosiklet kitabı kalmadı, 2 farklı kurumun eğitimine katıldım. Özel ders aldım. Ama hala o refleks yeterince gelişmediği için zaman zaman sıkıntı yaşayabiliyorum. 125'lik belki 6 ay sonra sana yetmeyecek ama o kritik 6 ay da çok şey öğreneceğine eminim.

    Madem tipini de beğeniyorsun mt125 ile başla. 6 ay sonra kurye motoruna(mt25) geçersin, belki o zamana kadar da sevmeye başlarsın mt25'in tipini

  18. #38

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    İşin MT-25 tarafını bilemem zevke kalmış da, MT-125'i ikinci el fiyatına sıfır olarak satsalar bile almam. İkinci eli de en fazla 7 bin TL eder, kullananlar kusura bakmasınlar. Altından bile yapılsa, komple VMax kasasını, amortisörlerini, frenlerini de kullansa en nihayetinde 125 cc motor. Kalitesi on numara ama o paraya alınmaz, artık şu motoru kafanızdan silin. Yazdıklarımın tümü YZF-R125 isimli şekil meraklısı avcısı olan motor için de geçerlidir.
    mattiadestro ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  19. #39

    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA MT-125
    Nedir bu cc hastaligi hala anlamis degilim... adam yeni çikacak seleye... her gucteki motoru test etmiş birisi olarak neyi hangi amaçla kullanacaksın önemli olan odur. ben motorumla yazin her gun 10-20 km arasi yol gidip geliyorum gayette herşeyinden fazlasiyla memnunum... Ülkemizde maalesef motosikletti bize lüks görüyor yetkililerimiz, benzer kafalar forumdada bolca mevcut. neyi seviyorsan onu kullan kardeşim atip tutma... bu atip tutanlarin motor tecrübesini bırak motosikleti bile yoktur eminim... her bir b.kuda bilmeseniz ne olur.

  20. #40

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    2. el bir ybr ile başlamanı öneririm ama eğer ille bu ikisinden biri dersen mt25 tabiki yaptığın karşılaştırma komple yanlış bu arada. mt 25 kimse sorarsan sor tasarım olarak ezer.

    aklı başında biriyse 250 lik motorla da başlangıç yapılabilir. ama bana sorarsan yinede sen ybr al


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)