İlk motor olduğu için birkaç tavsiyede bulunmak isterim..
Tercih pek doğru olmamış ilk motosiklet için.. Bunun nedenini ilk 5000 km.de anlarsınız zaten. Bu motosiklet yapı itibariyle kaymaya çok musait km.sürüş tecrübeniz az olduğundan motora hükmetme kontra hamleler vs gibi sorunlar ortaya çıkacak. ÖZellikle temiz asflat olmayan , ıslak zeminlerde çok çok dikkatli olunuz..
Bu motoru kullanacaksanız diş derinliği çok daha az olan lastiklerle mutlaka!! değiştirin.. Asflat için bu lastiklerle yeterli tecrübeniz yok..
Mutlaka bu motoru kullanırken motosiklet botu ile kullanın..
Bu tip aletler dışardan şirin görünür ancak yol tutması ve sürüşü çok stabil motorlar değil. HAfif bozuk, stabilize ve hafif arazi koşullarında iyidir. Ancak şehir içi için tercih edilmemeli en azından bu lastiklerle.. Slik lastiklerle şehir içinde daha güvenli kullanılabilir..
Keyifli ve güvenli sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------
İlk motor olduğu için birkaç tavsiyede bulunmak isterim..
Tercih pek doğru olmamış ilk motosiklet için.. Bunun nedenini ilk 5000 km.de anlarsınız zaten. Bu motosiklet yapı itibariyle kaymaya çok musait km.sürüş tecrübeniz az olduğundan motora hükmetme kontra hamleler vs gibi sorunlar ortaya çıkacak. ÖZellikle temiz asflat olmayan , ıslak zeminlerde çok çok dikkatli olunuz..
Bu motoru kullanacaksanız diş derinliği çok daha az olan lastiklerle mutlaka!! değiştirin.. Asflat için bu lastiklerle yeterli tecrübeniz yok..
Mutlaka bu motoru kullanırken motosiklet botu ile kullanın..
Bu tip aletler dışardan şirin görünür ancak yol tutması ve sürüşü çok stabil motorlar değil. HAfif bozuk, stabilize ve hafif arazi koşullarında iyidir. Ancak şehir içi için tercih edilmemeli en azından bu lastiklerle.. Slik lastiklerle şehir içinde daha güvenli kullanılabilir..
Keyifli ve güvenli sürüşler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)