Tvs neo x3i aldim ilk izleninlerim.
-
İyi gunler tvs neo x3i cub motor aldim bu benim ilk motorum. Daha onceden bana ait olmayan 150lik cinli bir scooter, kymco downtown ve yine cinli bir adi sani belorsiz bir cub kullanmistim. Cok tecrubem olmadigi icin fazla karsilastirma yapamicam. Oncelikle motor cublar arasinda en sekilli en kaliplisi bence koltuk alti bagajida var kask almiyo ama yeterince buyuk. Yesil rengini aldim yesil sekiller yapistirma motorun asli siyah. Arkasinda tutmac demirini cikardim n11 den satil aldigim (kargo dahil 60tl) canta demirini taktim 35 ltlikte bir canta monte ettim. Motor daha onceden arkadasa ait olan bebimde kullandigim adi sani belli olmayan 100 luk cub a gore oldukca guclu o motorun iki kisiyi cekemedigi yokusta bu ikinci viteste cikiyor. Bu arada bn 110 kiloyom boda 185 motor bnm icin biraz alcak. Bzen babam la biniyoruz oda 95 var esyalarlar filan 215 kilo oluyoruz hicbir yokusu dinlemiyor, izmirin en dik yokuslarini bile cikabiliyor 1. Viteste. Bu vaziyette vkonak varyanti bile 2. Viteste 25-30 km hizla canavar gibi cikiyor. Tek oldummu 3. Viteste 40 la filan cikabiliyorum varyanti. Rodajda diye fazla devirli hizli kullanmiyorum daha 250 kmde. Yinede bir arada otobana ciktik yine 215 kilo 85 i gordu hafif rampa asagi gibiydi. Daha gazi acsam 100 u rahat gorurdu ama ruzgardan dolayi o guveni hissedemedim hafif motor neticede zaten rodajda diye yavasladim. Motoru ilk teslim aldigim gun usta birde bahsis istedi verdik birseyler abi butun vidalarini siktim pasta vurdum vs bir suru sey soyledi. Daha ilk gun on frenin kaliperinin iki vidasida yolda firladi ben fark etmedim kaliper jantlara degip ses cikarinca noluyoz ya dedim durayim bakayim bir baktim on fren sikmiyor arka frenle durdum. Ustayi cagirdim geldi vidaladi yeni vidalarla iyice sikti gitti. Sonra eve donunce garajda 1 saat boyunca heryerini siktim. Baska yerleride gevsekti. Yakiti simdilik 2-2.5 lt arasi 100 km de. Yari tek biniyorum yari babamla ama bana biraz alcak geliyor dedigim gibi. Birkac ay sonra belki satarim daha buyuk birsey almak icin. Ote yandan motorun en sevmedigim yonu vites gecisleri. Acayip sert ozellikle kucultmek dal kirmak gibi. Ayagimin ucuyla geriye dogru basarak kucultuyorum. Topukla beceremiyorum hem sertlik hemde alcaklik yuzunden sanirim. Motor isininca bir miktar yumusuyor. Vidalari sikmayana yetkili servia ustasi zamanla yumusayacagini soyledi. Camurda filan hafif kayma yapiyor lastikler. Titresim cok az, hic rahatsiz edici bir titresim yok. Genel olarak motoru begendim, torku yerinde oldugu icin yokus filan dinlemiyor. Zamanla daha cok bilgi vericem. Motorun calismayan sorun veren hicbir aksami yok ben genel olrak mennun kaldim
Reklamlar
-
hayırlı uğurlu olsun , motorun resmini paylaşırsanız sevinirim , üstünde otururken poz verin, aynı beden de olduğumuzdan merak ettim.
-
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız suruslerınız olsun ..
-
Güzel makine ama servis ağı yaygın değil ve 2.eli yavaş
-
Elimdeki resimleri paylasayim, daha sonra ustunde poz cekilicem.
url=http://hizliresim.com/57V6aA][/url]
-
Motor dediginiz gibi guclu 8.5hp diyor sitesinde durusu da guzel hayirli olsun. Tekerinize taş degmesin.
-
Kuba kee 100 cub sınıfının mercedes iydi ama bu daha iyi olacağa benziyor.kaç cc ve fiyatı nedir?
-
110 cc 3400 tl. Sesi harika
-
dostum maaşallah çok tatlı görünüyor, iyi günlerde kullan, kazasız belasız inş. muhakkak resim bekliyorum. merak ettim gerçekten.
-
hayırlı ugurlu olsun. bende 5 gun oldu alalı bu aleti. guclu ve torklu bır motora sahıp fakat ince ince mınık mınık montaj hatalarına sahıp kı elı tornavıda tutan herkesın ustesınden gelıp kusursuz hale getırılebılcek kusurları var.
-
-
Motorum 2000 km oldu gayet memnunum hiçbir sorunu yok tavsiye ederim ama servisleri berbat
-
genelde tvs iyi markadır 3 yıl kullandım hiçbir vidası gevşemedi benimkinin. cup motoru nasıldır bilmem. ama kuryelerde gördüm bu motosikleti kullanıyorlar sağlam olmasa kurye motoru yapmazlar diye düşünüyorum.
-
Motorum 2500 e yaklaştı bu aralar cok yoğun şekilde kullanmaya başladım çünki kendisini İstanbul'a getirdim. Haftada iki gün Tuzla dan Davatpaşa kampuse bir günde Tuzla dan Beşiktaşa gidip dönüyorum. Motor iyice açıldı. Seriliği arttı. Geçen gün zincirinin biraz katran tuttuğunu fark ettim, servisler çıkma yağla yağlıyorlar sanırım, önce iyice temizleyip ardından 8 tl aldığım 404 marka sıvı gress ile yağladım zincir şıkır şıkır oldu. E5 te 70-85 kmli hızlarla ilerliyorum genelde, yer yer 90a çıkıyorum genelde tapa gaz yapmam asla motorun ömrü olsun diye ama motorda ciddi açılma var yağ gibi akıyor yolda. Bazen trafiğin çok sıkıştığı noktalarda ince yapısı ve kıvraklığı sayesinde kolayca sıyrılıyorum. Birtane 30 tl ye telefon tutucu aldım ve 15 tlyede şarj soketi yolda navigasyon yapmak ve telefonu şarj etmek için kullanıyorum. Geçen gün yakıt hesaplamak için depoyu fulleyip Tuzla dan Davutpaşaya git gel yaptım yaklaşık 115 km dönüşte 11.5 tl lik benzin alabildi depo velhasıl basmama rağmen 2 lt nin altında yakıyor. Hiçbir sıkıntı masraf çıkarmadı şimdiye kadar bana bu arada titreşimide epey azaldı eskiden 80km gibi hızlara kolay ulaşamazdı ve ulaşıncada aşırı titrerdi şimdi yolda yağ gibi akıyor. Yinede 60 km lik (yaklaşık 1saat 15dklık) nonstop bir sürüşten sonra ellerde hafif bir karıncalanma oluyor. 15 dkya geçiyor oda yolda hafiften bel sırt ağrısı oluyor ama tek kişi olduğumdan sele boş olduğu için oturus pozisyonumu değiştirerer ağrıyı engelliyorum.
-
Hayırlı olsun, Japon olmayan cublar arasında baya iyi bir motosiklet. Crypton almadan önce çok düşünmüştüm. Güle güle kullan. Marka, markanın ait olduğu ülke, üretim ülkesi gibi konulara girmeden ister Japon olsun ister başka cub'ların teknolojisinden ötürü çok dayanıklı ve uzun ömürlü olduklarını söyleyebilirim.
Ben 11k km cub kullandım ve çok memnundum, büyütmek için sattım.
Her 2.000 km de bir yağ değiştirir, kaliteli bir markanın doğru viskozitesindeki yarı-sentetik yağı koyar ve zincirini yağsız bırakmazsan kolay kolay sorun yaşayacağını sanmam.
Motor yağı ve zincir yağı konusundaki kaliteyi birazcık arttırırsan muhtemelen evladiyelik bir motorun olur.
-
Üstad ben pek bilgi bulamadım moturun kullanma klavuzunda doğru dürüst birşey yazmıyor zaten baştan sona okudum. Bir forumda gördüm adam 10*40 yağ kullanıldığını yazmış bilginiz varmı? Artı bu hava filtresi yağ filteresi ve buji kaç km de bir değiştirilmeli? Başka bakımda değişmesi gerek birşey varmı balatalar dışında.
-
10w40 yarı sentetik uygundur. Buji kararma yaptıkça değişiyor diye biliyorum. Benim Crypton 9binkm'de değişmişti. Bu motorlarda yağ filtresi yok. Hava filtresi'ni de 5000km'de değiştiriyordum.
Bakım bu kadar oluyor. Arka fren ayarı vs yapılıyor.
-
kaptancanali adlı üyeden alıntı
Kawasakinin kardeşi olmuş
Güzel motor
Allah kaza bela nazardan türlü felaketlerden korusun
-
cenkyenmez adlı üyeden alıntı
10w40 yarı sentetik uygundur. Buji kararma yaptıkça değişiyor diye biliyorum. Benim Crypton 9binkm'de değişmişti. Bu motorlarda yağ filtresi yok. Hava filtresi'ni de 5000km'de değiştiriyordum.
Bakım bu kadar oluyor. Arka fren ayarı vs yapılıyor.
Üstad, birde karbüratör ayarıyla ilgili sıkıntım var. Motorun hava ayarı idealde devir göstergesi olmadığı için rolantisini tam ayarlayamıyorum sanırım şöyleki, İstanbulda hava şuanda 15 derece filan jiklesiz çalışmıyor stop ediyordu azıcık rolantisini arttırdım, şimdi daha rahat çalışıyor, jikle pek istemiyor istesede çok kısa süre yetiyor. Sizin crypton bu havalarda jikle istiyormu?
-
Sorunu çözdüm hava ayarı fazla açıkmış yarım tur kısınca motor jiklesiz tıkır tıkır çalışmaya başladı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)