Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

CG Motor - Akıl Almaz Modifiye!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Sadece şunu söyleyeyim inazumayı tokatlayan CG biliyorum!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    murad13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul\Hatay
    Motosikleti
    DERBİ GPR 125
    Abi 300 500 vs ne gidiyosa gitsin de o titremeyi ne yapacak o suspansiyon nolacak hepisini gectim kırembo frenlerle nasıl duracak. Motosiklet teknoloji işidir 2006 model 2 zamanli motosiklete biniyorum ama teknolojisi emin ol 2016lardan saglam oldugunu düşünüyorum. Gp tarzi motosiklet sadece hiz yapmiyor yani...

  3. #63
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece şunu söyleyeyim inazumayı tokatlayan CG biliyorum!
    hocam; inazuma da ağır makina hani şimdi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  4. #64
    Egee22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Kasım 2013
    Şehir
    Istanbul/Küçükçekmece Edirne/Enez
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Prince
    Cg candır fakat o hızlarda durmak mesele tam bir ölüm makinesi

  5. #65
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    Ne çektik be şu cg lerden... En son arora standında fuarda hazır modifiye edilmişini görmüştüm. Ses desen berbat. Titreşim desen böbrek taşına prostata bire bir. Görüntü desen yok. Hele ki öyleleri var ki bi gün arabayla ezecem diye çok korkuyorum. Bunlardan biri ön farı sökenler digeri ise ön farına kırmızı filim cekenler. Antepte ipe sapa gelmez kıllı terli kekolar yaz gelince gecenin bi yarısı cevre yolunda yarısırlar birde. Gündüz yapmazlar çünkü duyumlarıma göre motor yeterli yaglamayı yapamıyormus birde cabuk hararet yapıyorlarmıs. Bide üzerine yatıp sürerler Siz siz olun bir gün cg niz olursa motora ne yaparsanız yapın insanları rahatsız etmeyin asla

    Ha bir de yarışların sonunu merak edenler için genelde böyle bitiyor: https://www.youtube.com/watch?v=0vkpvf5fBMc

  6. #66
    nuwanda324 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj PULSAR 200 RS
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ha bir de yarışların sonunu merak edenler için genelde böyle bitiyor: https://www.youtube.com/watch?v=0vkpvf5fBMc
    Adamda ekipmanı geçtim elbise bile yok. O hızda düşüp çıplak halde sürükleniyor çizik bile yok.

  7. #67
    peypazar43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2014
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    Mondial 125 mx Grumble
    Cg candır can 😁

  8. #68

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dyno ölçümünü bir araç test merkezini arayarak sordum. Adam olmaz demekten öte dalga mı geçiyosun dedi. Verdiği saçma tepkiyi yatıştırmaya çalışıp olayı açıklayarak telefonu kapadım yine de Dinamometre cihazına iki tekerin basması lazımmış. Bana çok mantıklı gelmedi. Haftasonu birkaç araç test merkezine bizzat gidip konuyu araştırıcam. Dinamometre'nin iki tamburu eğer tek mil üzerine bağlıysa motosikletle tek tamburu döndürsen de çalışmalı sistem.
    İki tekerleğe basması gerekliliği güvenlik için koyulmuş olabilir. Otomobilde diferansiyel olduğundan mantıken iki tekerleğin altındaki taburların alttan birbine bağlı olmaları gerekir aksi halde her iki tamburdan ayrı ölçüm yapıp kesin sonuç almak gerekliliği doğacaktır. Bana göre motoru bağlarsan ölçmesi lazım. Belki bir ayarı vardır da onlar bilmiyorlardır. Bilirsin bizim millet sadece kullandığı özelikleri bilir başka şey bilmez. Pazarda bile satıcılar hassas tartı ile hala kiloyu yuvarlayıp tamamlamaya uğraşıyorlar. 5 TL'lik soğan ver desen tartamaz
    Mengu16 bunu beğendi.

  9. #69
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne çektik be şu cg lerden... En son arora standında fuarda hazır modifiye edilmişini görmüştüm. Ses desen berbat. Titreşim desen böbrek taşına prostata bire bir. Görüntü desen yok. Hele ki öyleleri var ki bi gün arabayla ezecem diye çok korkuyorum. Bunlardan biri ön farı sökenler digeri ise ön farına kırmızı filim cekenler. Antepte ipe sapa gelmez kıllı terli kekolar yaz gelince gecenin bi yarısı cevre yolunda yarısırlar birde. Gündüz yapmazlar çünkü duyumlarıma göre motor yeterli yaglamayı yapamıyormus birde cabuk hararet yapıyorlarmıs. Bide üzerine yatıp sürerler Siz siz olun bir gün cg niz olursa motora ne yaparsanız yapın insanları rahatsız etmeyin asla

    Ha bir de yarışların sonunu merak edenler için genelde böyle bitiyor: https://www.youtube.com/watch?v=0vkpvf5fBMc
    adamın üstünde atlet bile yok bir şey olmadı beş gün kalmış motorun tamirden çıkmasına sonucu sabırsızlıkla bekliyorum 3. vites yarım gazda 156 km ( hem de gps te ) hız

  10. #70
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam; inazuma da ağır makina hani şimdi.
    Usta ben 35 yaşındayım çalıştığım yerde veled geldi volkan abi inazumayı tokatladım bugün demez mi ! Bende o ara inazumalara bakıyorum tabi Dediği cümle şu
    Volkan abi adam 15000 liralık makina alıyor geliyor benim 3000 liralık cgden dayak yiyor!
    Adam sonra ışıklarda bunun yanına gelmiş naptın lan motora demiş

    BEYLER CG ANLATILMAZ YAŞANIR!
    Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim

  11. #71
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Daha onceden cg vardi satip ybr aldim. Evet malzeme kalitesi olarak,yakit olarak,denge olarak ybr iyi ama cg baska herturlu modifiyeye geliyor keske satmasaydim :/ 65,5 silindir ve 200 luk puskurtmeli karburator ile cbf 150 arkamda kayboluyordu. Zevk meselesi tabi ama cg nin gaz yemesi bir baska

  12. #72

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Sahip olduğun motoru, modifiye etmek herzaman güzeldir.Cg ler uygun fiyatlı , e bide buna bol modifiye parçası da eklenince ,sadece iş maharete kalıyor.Fren sistemi için, bir dünya malzeme var en fazla jant değişirsin.

  13. #73
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dyno ölçümünü bir araç test merkezini arayarak sordum. Adam olmaz demekten öte dalga mı geçiyosun dedi. Verdiği saçma tepkiyi yatıştırmaya çalışıp olayı açıklayarak telefonu kapadım yine de Dinamometre cihazına iki tekerin basması lazımmış. Bana çok mantıklı gelmedi. Haftasonu birkaç araç test merkezine bizzat gidip konuyu araştırıcam. Dinamometre'nin iki tamburu eğer tek mil üzerine bağlıysa motosikletle tek tamburu döndürsen de çalışmalı sistem.
    Klasik usta kibiri. Yapmayı bilmiyorum dememiş de bir de üste çıkmak için alay etmiş. Bizim test ettiğimiz aracın önünde 2 tekerleği arkasında da 1 tekerleği vardı. Ön tekerlekleri tambura bile koymadık. Sadece arkadaki tek olan tekerlek tambura çıktı. Gayette çalıştı.
    Aslında işi bilsen git kendin hallet adam da rezil olsun diyeceğim ama.
    3-4 yıl önce 50 li yaşlarda bir elektrikçi bu şekilde dalga geçmişti benimle. 1 tornavida,1 yan keski bir de bant istedim. Yaptığım zaman ki suratını görmenizi isterdim.

    Hayır arkadaş bilmiyorsan bilmiyorum de.Bu kadar mı zor ?
    http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/

  14. #74
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı oguzhanlal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klasik usta kibiri. Yapmayı bilmiyorum dememiş de bir de üste çıkmak için alay etmiş. Bizim test ettiğimiz aracın önünde 2 tekerleği arkasında da 1 tekerleği vardı. Ön tekerlekleri tambura bile koymadık. Sadece arkadaki tek olan tekerlek tambura çıktı. Gayette çalıştı.
    Aslında işi bilsen git kendin hallet adam da rezil olsun diyeceğim ama.
    3-4 yıl önce 50 li yaşlarda bir elektrikçi bu şekilde dalga geçmişti benimle. 1 tornavida,1 yan keski bir de bant istedim. Yaptığım zaman ki suratını görmenizi isterdim.

    Hayır arkadaş bilmiyorsan bilmiyorum de.Bu kadar mı zor ?
    Ankaranın klasik kaba insanları işte. Beyni robotlaşmış her zaman yaptığından farklı bir şeyler denemeyi reddediyor.

  15. #75
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    benim falcon lion 150 de cg sınıfına giriyormu motor olarak yani modifiye edilebilirmi sanki zorlanıyor üzerine çıkınca biraz kiloluyum da

  16. #76
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim falcon lion 150 de cg sınıfına giriyormu motor olarak yani modifiye edilebilirmi sanki zorlanıyor üzerine çıkınca biraz kiloluyum da
    230 cc yapılır senin motor.
    kyagmur bunu beğendi.

  17. #77
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    woww peki ömrü kaç km olur sakin kullanımda 50.000 km yapar mı

  18. #78
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    woww peki ömrü kaç km olur sakin kullanımda 50.000 km yapar mı
    230cc motor hacmi için silindir gömleği çok ince olan 67 mm silindiri kullanman lazım. Fazla uzun ömürlü olmaz. 65.5 mm silindir 220cc civarı hacme sahip. Onu kullanırsan motoru fazla zorlamazsan en az 30 bin km gider.
    kyagmur bunu beğendi.

  19. #79
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    şimdi sadece 65.5 mm silindir ile benim işim çözülüyormu hocam karbüratör felanda alınacak mı şu püskürtmeli 200 cc cg karbüratörlerinden mesela. yada sadece bu haliyle karbüratör ile, gidiş tork düzelirmi rahat gidermi motor 100 ile bağırmadan

  20. #80
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi sadece 65.5 mm silindir ile benim işim çözülüyormu hocam karbüratör felanda alınacak mı şu püskürtmeli 200 cc cg karbüratörlerinden mesela. yada sadece bu haliyle karbüratör ile, gidiş tork düzelirmi rahat gidermi motor 100 ile bağırmadan
    Piston silindir kısmını Mengu16 yazsın ama eğer 100 ile giderken motorun "bağırmamasını" istiyorsan 300 cc ye de modifiye etsen dişlilerle oynamak zorundasın. Eğer tek sorunun 100 ile giderken daha az devir çevirtmek istemen ise ön dişliyi 1 diş büyük dişli ile değiştirebilirsin. Zaten ucuz bir parça. 10-15 liraya alabilirsin. Bir dene.
    kyagmur bunu beğendi.
    http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)