Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Custom için düşük hacimli cruiser.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Merhabalar motorsiklet sürmeye başlamadan önce burada motor önerisi almıştım hatta 20 bin tl bir bütçem vardı yardım eden herkes için teşekkürler. Motorsiklet sandığım gibi birşey değilmiş 20 bine motoru al direk git olmuyormuş. Paramla 7 bin tl ye beni gayet güzel götürecek ekipmanlar aldım. Geriye kalan paramlada cbr125r aldım yaklaşık kilometrem 24bin oldu. Tecrübelerim arttıça cruiser tarza dahada kaymaya başladım. Kendimi çeşitli çizim programlarında cruiser motor çizerken buldum. Ve sonunda bir cruiser almaya karar verdim. Ancak ben öğrenciyim 30-40 bin verip bir motorsiklet alabilecek gücüm yok hemde custom yapmak istediğim için denek olarak görüyorum. Firmalar ucuz düşük cc motorlar üretmiyorlar şuan (çinliler hariç). Eski model japonlarda kaldı gözüm şöyle 250 cclik olanlardan
    Hararet yapmayan, çelik şasi, parçası ucuz olan yada kolay bulunan, kısacası sorun çıkarmayan sağlam birşey arıyorum. Çünkü motor hazır hale geldiğinde 3-4 yıl kullanmalıyım. Önerilerinizi bekliyorum bütçem 10 bin tl civarı. Şimdiden teşekkürler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    valla hocam intruder 250 yi ben çok beğeniyorum. bana çok sağlam geldi ama ben de pek tecrübeli değilim.

  3. #3

    Üyelik
    20 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Ben cruiser model isimlerini bile bilmiyorum. Malum sitelerde yazmiyolar 2 tane bildiğim var rebel 250 ile yamahanın 250 liği cevap için teşekkürler.

  4. #4
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı Karbaben adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar motorsiklet sürmeye başlamadan önce burada motor önerisi almıştım hatta 20 bin tl bir bütçem vardı yardım eden herkes için teşekkürler. Motorsiklet sandığım gibi birşey değilmiş 20 bine motoru al direk git olmuyormuş. Paramla 7 bin tl ye beni gayet güzel götürecek ekipmanlar aldım. Geriye kalan paramlada cbr125r aldım yaklaşık kilometrem 24bin oldu. Tecrübelerim arttıça cruiser tarza dahada kaymaya başladım. Kendimi çeşitli çizim programlarında cruiser motor çizerken buldum. Ve sonunda bir cruiser almaya karar verdim. Ancak ben öğrenciyim 30-40 bin verip bir motorsiklet alabilecek gücüm yok hemde custom yapmak istediğim için denek olarak görüyorum. Firmalar ucuz düşük cc motorlar üretmiyorlar şuan (çinliler hariç). Eski model japonlarda kaldı gözüm şöyle 250 cclik olanlardan
    Hararet yapmayan, çelik şasi, parçası ucuz olan yada kolay bulunan, kısacası sorun çıkarmayan sağlam birşey arıyorum. Çünkü motor hazır hale geldiğinde 3-4 yıl kullanmalıyım. Önerilerinizi bekliyorum bütçem 10 bin tl civarı. Şimdiden teşekkürler...
    Aquila veya en ucuzu:




    Bizdeki Mondial KT125, Kanuni Seyhan 125. yurt dışındaki hn125. Yukarıdaki motorda sadece depo ve kapaklar boyanmış. 3000 küsür liraya custom motor

  5. #5
    taediumvitae - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2013
    Motosikleti
    CBF600
    Suzuki marauder 250 güzel motordur temizini bulursan, suzuki'ye bu motoru satan fabrika(çinli) daha sonra Jinlun firmasına da bu motordan sattı JL-250 olarak ve 150cc'lik JL-150'si de var.

  6. #6
    nzm75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2015
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    SYM WOLF 250Nİ,,KAVASAKİ KLE 500
    10000 fena bütçe değil modeli yüksek tut bence hyosung GV 250 2015 model dusurebilirsin araştır derim

  7. #7
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    10.000 TL çöpe atılacak bir para ise Japonlara bakmanız normal. 15-20 yıllık bir motosiklete böyle bir yatırım yapmak hele de custom için, gerçekten mantık dışı. Eskimiş, yıpranmış ve üzerinden kaç kullanıcının geçtiğini bilmediğiniz ki muhtemelen bu kullanıcıların %90'ının başlangıç motoru olarak aldığı bir motoru almak istiyorsunuz. Hem de custom yapmak için. 2 kere düşünmek gerek. Astarı yüzünden pahalıya gelmesin sonra.

    En basit nedeni orijinal parçasını bulamayacaksınız. Daha ağır ve üzücü olanı ise silindir, subap, piston gibi hayati motor bileşenlerinin servis ömrünü doldurmuş veya doldurmaya yakın olması. Elektrik aksamı ve kablo teçhizatına girmeye gerek bile yok. Bunları da revize etmeye kalkarsanız motoru aldığınız bedele yakın bir miktar cebinizden çıkacaktır.

    Siz Japon deyip gözünüz kapalı yürümeyin motorlara. Bütçenize uygun 25.000 km ve altı Kymco Venox 250, Daelim Daystar 250 (tek silindir) veya Hyosung GV 250 Aquila'yı inceleyin biraz. Daha az üzülürsünüz.

    Kendinize de çok güveniyorsanız, bu 250 cc eski Japonların içerisinde en sorunsuzu ve ödeyeceğiniz miktara göre en güzel keyfi verecek olanlar sırasıyla;

    1. SUZUKI VL 250 Intruder
    2. YAMAHA XVS 250 Dragstar
    3. SUZUKI Marauder 250
    4. HONDA CMX 250 Rebel (tek silindir)

    bunların içerisinde en güzel modifikasyonu VL 250 ile XVS 250 kaldıracaktır.

    Şimdiden hayırlı olsun.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #8
    peypazar43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2014
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    Mondial 125 mx Grumble
    Honda cmx rebel 250 çift silindir değil miydi ?

  9. #9
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı peypazar43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda cmx rebel 250 çift silindir değil miydi ?
    Rebel paralel çift silindir,Marauder 250 tek silindir olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  10. #10
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı peypazar43 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda cmx rebel 250 çift silindir değil miydi ?
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rebel paralel çift silindir,Marauder 250 tek silindir olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam.
    Hayır ikisi de paralel çift silindir. Rebel'a tek silindir yazarak yanlış yapmışım.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  11. #11

    Üyelik
    20 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Baya bir araştırma yaptım dragstarı vstar diye 2016 de bile modelini çıkarmışlar malesef ülkemizde yok. Benim ilk projem olacak eski japonlarla paranı harcama olayı biraz kafamı karıştırdı mantıklı ama bazı şirketler motorlarına izin alınmadan modifikasyon yapılamaz yazmışlar. En yeni gibi olan maruder 250 yada çinli koreli firmalardan birisi olacak heralde motorum. gv250 ye gelincede Türkiye internet sitesi olmayan bir markanın servisine samimiyetine pek güvenemem bu üklede satış yapacaksa o siteyi açacak :D Bide vmotor olup tek silindir olması imkansız değilmi ya birine silindir koyup diger kısmı süs diye mi yapmışlar :D
    Mesaj atan herkese çok teşekkürler.

  12. #12

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Lifanın 250 liliği var.Hem sıfır hemde parçası kolay bulunabilir,Japon kopyası.

  13. #13

    Üyelik
    20 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Rks falan kullanan yollarda görüyorumda pek lifan kullanan görmedim beygir üretmeside hemen hemen benim motorla aynı ancak arada ağırlık olayıda var devirlenene kadar ömrüm geçmezmi onla ya :D

  14. #14
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı Karbaben adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baya bir araştırma yaptım dragstarı vstar diye 2016 de bile modelini çıkarmışlar malesef ülkemizde yok. Benim ilk projem olacak eski japonlarla paranı harcama olayı biraz kafamı karıştırdı mantıklı ama bazı şirketler motorlarına izin alınmadan modifikasyon yapılamaz yazmışlar. En yeni gibi olan maruder 250 yada çinli koreli firmalardan birisi olacak heralde motorum. gv250 ye gelincede Türkiye internet sitesi olmayan bir markanın servisine samimiyetine pek güvenemem bu üklede satış yapacaksa o siteyi açacak :D Bide vmotor olup tek silindir olması imkansız değilmi ya birine silindir koyup diger kısmı süs diye mi yapmışlar :D
    Mesaj atan herkese çok teşekkürler.
    GV250 tek silindir diyen kim yahu ? Çift silindir o motor, geçen sene sattım. İnternet sitesi vardı Üniteks distribütörlüğü alana kadar. Ayrıca piyasadaki 250 cc cruiser sınıfının lideri, bu tartışmasız. V-Star da Dragstar'ın Amerikadaki ismi. Hala üretiliyor doğrudur. Ama ülkemize getirilmiyor. Bu arada şirketlerden izin olayı çok enteresanmış. Kişiselleştirilmeyen araç olur mu ? Hele de cruiser, imkansız. Siz siz olun eski makineye çok para gömmeyin. Yarın, öbür gün daha da zararlı satarsınız.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  15. #15
    Sam@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    97' Virago 250 / artık yok
    Virago xv250 olabilir, depo Dragstar deposundan daha küçük olduğu için bence daha güzel duruyor.

  16. #16
    beyofiva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dominar 250
    bu japon 250likleri türkiyeye getirmenin bir yolu yok mudur? bayiler falan ikişer üçer tane getiremezler mi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)