Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

motorsiklet sonradan açılırmı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    herkese merhabalar benim motor cbf150 şuan 44150 kmde motoru sürekli zorlayarak sıkıştırarak açabilirsin sağırlığı gider diyolar bu doğrumudur 1.viteste 30 2. viteste 70 3.viteste 90 4.viteste 100 5. viteste 105 yapıyo bu normalmi eğer sonradan açılırsa zorlamaya veya sıkıştırmaya örnek verirmisinizki açılsın bilgileriniz için şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    doğrudur, ama cbf ten beklentiniz yüksek olmasın..

    40.000 km deki hyosung gv 250 motorum ile 5-6 aylık şehir içi düşük devir kullanım sonrasında 800 km lik bir uzun yol yaptım, ama yapıştırmalı uzun yolda kullandığımdan daha fazla devirle kullandım. motosiklet gerçekten tur bittiğinde şehir içinde değişti daha hızlı ve atik oldu. yani mümkün, ama yüksek devirlerde belli sürelerde sürmek gerekiyor sanırım.

    bu arada cbf in sağır kalması çok mantıksız çünkü canını almadan şehiriçinde normal süratlerde gidemezsiniz, yani zaten ister istemez yüksek devir yaptırıyor insana..

    neyse sizin sorularada hep ben cevap veriyorum bunu farkettim şu anda
    osman86 ve Evdeki Yazar bunu beğendiler.

  3. #3
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    doğrudur, ama cbf ten beklentiniz yüksek olmasın..

    40.000 km deki hyosung gv 250 motorum ile 5-6 aylık şehir içi düşük devir kullanım sonrasında 800 km lik bir uzun yol yaptım, ama yapıştırmalı uzun yolda kullandığımdan daha fazla devirle kullandım. motosiklet gerçekten tur bittiğinde şehir içinde değişti daha hızlı ve atik oldu. yani mümkün, ama yüksek devirlerde belli sürelerde sürmek gerekiyor sanırım.

    bu arada cbf in sağır kalması çok mantıksız çünkü canını almadan şehiriçinde normal süratlerde gidemezsiniz, yani zaten ister istemez yüksek devir yaptırıyor insana..

    neyse sizin sorularada hep ben cevap veriyorum bunu farkettim şu anda
    allah razı olsun o zaman sen olmasan cevap veren yok

  4. #4
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    izmirden ankaraya gelmiştim 125cc lik motorla. km 6000'e yakındı sanırsam. sürekli dipgaz geldim. yolculuğun başlangıcında en fazla düzde 100 yapan motor yolculuğun sonuna doğru 115'e yaklaşmaya başlamıştı. ankaraya vardığımda motorun tepkilerinde belirgin bir iyileşme vardı. daha atikleşmişti. garip ama böyle.
    osman86 bunu beğendi.

  5. #5
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    benim merak ettiğim hangi viteste nekadar dipgaz yaparak gitmek gerekiyor veya sadece 5demi dipgaz gidilecek

  6. #6
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    Alıntı osman86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim hangi viteste nekadar dipgaz yaparak gitmek gerekiyor veya sadece 5demi dipgaz gidilecek
    e tabi son hızı yakalamak için mecbur en son vites. (düz yol için konuşuyorum)
    osman86 bunu beğendi.

  7. #7
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    115 en mantıklı yapacagın hız idi yanlıs hatırlamıyorsam red line a girmeden. 6 bin kilometrelik ilk cbf motorsikletim ile. Yenisi ile daha 450 kilometredeyiz kasımdan bu yana rodaj bitmedigi için gazlıyamıyoruzda

  8. #8
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    115 en mantıklı yapacagın hız idi yanlıs hatırlamıyorsam red line a girmeden. 6 bin kilometrelik ilk cbf motorsikletim ile. Yenisi ile daha 450 kilometredeyiz kasımdan bu yana rodaj bitmedigi için gazlıyamıyoruzda
    bende onu diyorum 4. viteste 100 5. viteste 105 bi anormallik var 105i geçmiyo 115 olsa tamam zaten şunuda söyleyeyim benim beklentim 150 yapsın değil zaten 4. vitesle 5. vites arası 5km/s hız farkediyo olay bu

  9. #9
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı osman86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim merak ettiğim hangi viteste nekadar dipgaz yaparak gitmek gerekiyor veya sadece 5demi dipgaz gidilecek
    son vites en sağlıklısı, aynı işlemi uzun yola çıkmadan 1. vitestede yaparsınız ama kranka yük biner, kırılmasa bile metal yorgunluğu oluşur.
    o yüzden 5. viteste kranka fazla yük bindirmeden yüksek devirlerde kullanım, pistondaki kurumları falan temizliyor motorun performansı hissedilir derecede artıyor.

    Alıntı osman86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende onu diyorum 4. viteste 100 5. viteste 105 bi anormallik var 105i geçmiyo 115 olsa tamam zaten şunuda söyleyeyim benim beklentim 150 yapsın değil zaten 4. vitesle 5. vites arası 5km/s hız farkediyo olay bu
    bu arada bu durumda zincirin durumuna bakmak lazım, eğer bozuksa böyle bir soruna yol açabilir.

  10. #10
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    zincir daha 750km filan olmuştur dişlilerle beraber yağ castrol power1 15/50 buji ngk cpr8exa benzin shell

  11. #11
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    arada 10 km var bu da cok onemli bir deger değil. Motorun buji, motor yagı, debriyaj balatası, hava filtresi ne durumda? Bunlar da buyuk etki eder. Ayrıca benim dediğim degerler tek kişi için gecerli. 10 km için bence bu kdr dert ettiğine değmez kesinlikle sonucta 70-80 felan olsa neyse ama 105 km görüyosun ki bu da 150 cc için iyi bi değer

  12. #12
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arada 10 km var bu da cok onemli bir deger değil. Motorun buji, motor yagı, debriyaj balatası, hava filtresi ne durumda? Bunlar da buyuk etki eder. Ayrıca benim dediğim degerler tek kişi için gecerli. 10 km için bence bu kdr dert ettiğine değmez kesinlikle sonucta 70-80 felan olsa neyse ama 105 km görüyosun ki bu da 150 cc için iyi bi değer
    buji 2 aylık yağ 3 hafta oldu değişeli hava filtresi yeni debriyaj balatasını 1 hafta önce yeniledik ama 105 normalse sorun yok o zaman kardeşim sağolasın

  13. #13
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı osman86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buji 2 aylık yağ 3 hafta oldu değişeli hava filtresi yeni debriyaj balatasını 1 hafta önce yeniledik ama 105 normalse sorun yok o zaman kardeşim sağolasın
    ben 110 kilo bir herifim, tam gazta 110 yapıyor alet göstergede... sizinkide 105 km yapıyormuş, bence çok dert değil.. keyfinize bakın

  14. #14
    osman86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 110 kilo bir herifim, tam gazta 110 yapıyor alet göstergede... sizinkide 105 km yapıyormuş, bence çok dert değil.. keyfinize bakın
    işin garip tarafı bende 65 kiloyum ona bakarsan arada 45 kg var


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)