motorsiklet sonradan açılırmı
-
herkese merhabalar benim motor cbf150 şuan 44150 kmde motoru sürekli zorlayarak sıkıştırarak açabilirsin sağırlığı gider diyolar bu doğrumudur 1.viteste 30 2. viteste 70 3.viteste 90 4.viteste 100 5. viteste 105 yapıyo bu normalmi eğer sonradan açılırsa zorlamaya veya sıkıştırmaya örnek verirmisinizki açılsın bilgileriniz için şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
doğrudur, ama cbf ten beklentiniz yüksek olmasın..
40.000 km deki hyosung gv 250 motorum ile 5-6 aylık şehir içi düşük devir kullanım sonrasında 800 km lik bir uzun yol yaptım, ama yapıştırmalı uzun yolda kullandığımdan daha fazla devirle kullandım. motosiklet gerçekten tur bittiğinde şehir içinde değişti daha hızlı ve atik oldu. yani mümkün, ama yüksek devirlerde belli sürelerde sürmek gerekiyor sanırım.
bu arada cbf in sağır kalması çok mantıksız çünkü canını almadan şehiriçinde normal süratlerde gidemezsiniz, yani zaten ister istemez yüksek devir yaptırıyor insana..
neyse sizin sorularada hep ben cevap veriyorum bunu farkettim şu anda
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
doğrudur, ama cbf ten beklentiniz yüksek olmasın..
40.000 km deki hyosung gv 250 motorum ile 5-6 aylık şehir içi düşük devir kullanım sonrasında 800 km lik bir uzun yol yaptım, ama yapıştırmalı
uzun yolda kullandığımdan daha fazla devirle kullandım. motosiklet gerçekten tur bittiğinde şehir içinde değişti daha hızlı ve atik oldu. yani mümkün, ama yüksek devirlerde belli sürelerde sürmek gerekiyor sanırım.
bu arada cbf in sağır kalması çok mantıksız çünkü canını almadan şehiriçinde normal süratlerde gidemezsiniz, yani zaten ister istemez yüksek devir yaptırıyor insana..
neyse sizin sorularada hep ben cevap veriyorum bunu farkettim şu anda
allah razı olsun o zaman sen olmasan cevap veren yok
-
izmirden ankaraya gelmiştim 125cc lik motorla. km 6000'e yakındı sanırsam. sürekli dipgaz geldim. yolculuğun başlangıcında en fazla düzde 100 yapan motor yolculuğun sonuna doğru 115'e yaklaşmaya başlamıştı. ankaraya vardığımda motorun tepkilerinde belirgin bir iyileşme vardı. daha atikleşmişti. garip ama böyle.
-
benim merak ettiğim hangi viteste nekadar dipgaz yaparak gitmek gerekiyor veya sadece 5demi dipgaz gidilecek
-
osman86 adlı üyeden alıntı
benim merak ettiğim hangi viteste nekadar dipgaz yaparak gitmek gerekiyor veya sadece 5demi dipgaz gidilecek
e tabi son hızı yakalamak için mecbur en son vites. (düz yol için konuşuyorum)
-
115 en mantıklı yapacagın hız idi yanlıs hatırlamıyorsam red line a girmeden. 6 bin kilometrelik ilk cbf motorsikletim ile. Yenisi ile daha 450 kilometredeyiz kasımdan bu yana rodaj bitmedigi için gazlıyamıyoruzda
-
harun27 adlı üyeden alıntı
115 en mantıklı yapacagın hız idi yanlıs hatırlamıyorsam red line a girmeden. 6 bin kilometrelik ilk cbf motorsikletim ile. Yenisi ile daha 450 kilometredeyiz kasımdan bu yana rodaj bitmedigi için gazlıyamıyoruzda
bende onu diyorum 4. viteste 100 5. viteste 105 bi anormallik var 105i geçmiyo 115 olsa tamam zaten şunuda söyleyeyim benim beklentim 150 yapsın değil zaten 4. vitesle 5. vites arası 5km/s hız farkediyo olay bu
-
osman86 adlı üyeden alıntı
benim merak ettiğim hangi viteste nekadar dipgaz yaparak gitmek gerekiyor veya sadece 5demi dipgaz gidilecek
son vites en sağlıklısı, aynı işlemi uzun yola çıkmadan 1. vitestede yaparsınız ama kranka yük biner, kırılmasa bile metal yorgunluğu oluşur.
o yüzden 5. viteste kranka fazla yük bindirmeden yüksek devirlerde kullanım, pistondaki kurumları falan temizliyor motorun performansı hissedilir derecede artıyor.
osman86 adlı üyeden alıntı
bende onu diyorum 4. viteste 100 5. viteste 105 bi anormallik var 105i geçmiyo 115 olsa tamam zaten şunuda söyleyeyim benim beklentim 150 yapsın değil zaten 4. vitesle 5. vites arası 5km/s hız farkediyo olay bu
bu arada bu durumda zincirin durumuna bakmak lazım, eğer bozuksa böyle bir soruna yol açabilir.
-
zincir daha 750km filan olmuştur dişlilerle beraber yağ castrol power1 15/50 buji ngk cpr8exa benzin shell
-
arada 10 km var bu da cok onemli bir deger değil. Motorun buji, motor yagı, debriyaj balatası, hava filtresi ne durumda? Bunlar da buyuk etki eder. Ayrıca benim dediğim degerler tek kişi için gecerli. 10 km için bence bu kdr dert ettiğine değmez kesinlikle sonucta 70-80 felan olsa neyse ama 105 km görüyosun ki bu da 150 cc için iyi bi değer
-
harun27 adlı üyeden alıntı
arada 10 km var bu da cok onemli bir deger değil. Motorun buji, motor yagı, debriyaj balatası, hava filtresi ne durumda? Bunlar da buyuk etki eder. Ayrıca benim dediğim degerler tek kişi için gecerli. 10 km için bence bu kdr dert ettiğine değmez kesinlikle sonucta 70-80 felan olsa neyse ama 105 km görüyosun ki bu da 150 cc için iyi bi değer
buji 2 aylık yağ 3 hafta oldu değişeli hava filtresi yeni debriyaj balatasını 1 hafta önce yeniledik ama 105 normalse sorun yok o zaman kardeşim sağolasın
-
osman86 adlı üyeden alıntı
buji 2 aylık yağ 3 hafta oldu değişeli hava filtresi yeni debriyaj balatasını 1 hafta önce yeniledik ama 105 normalse sorun yok o zaman kardeşim sağolasın
ben 110 kilo bir herifim, tam gazta 110 yapıyor alet göstergede... sizinkide 105 km yapıyormuş, bence çok dert değil.. keyfinize bakın
-
ogzcngdk adlı üyeden alıntı
ben 110 kilo bir herifim, tam gazta 110 yapıyor alet göstergede... sizinkide 105 km yapıyormuş, bence çok dert değil.. keyfinize bakın
işin garip tarafı bende 65 kiloyum ona bakarsan arada 45 kg var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)