Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Panik fren sirasinda dusme riski yuzde kactir

Katılımcı sayısı
87. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Normal sartlarda düsmemesi gerekiyor

    19 21.84%
  • Yol lastik ve surucu iyiyse % 10

    14 16.09%
  • Normal sartlarda %20

    6 6.90%
  • %30

    3 3.45%
  • %40 hic fren calismayan icin

    10 11.49%
  • %50

    2 2.30%
  • %60

    3 3.45%
  • %70

    3 3.45%
  • Yol ve lastik ve surucu fren calismamis ise %90

    23 26.44%
  • Yol ve lastik ve surucu kotuyse %100

    33 37.93%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
3. sayfa BirinciBirinci 123

Panik frende neden düşülür

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    kbR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2012
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    Yamaha FZ6N
    Aslinda sorunun icinde cevabi da var. Panikten olmasin ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ön arka fren kombinasyonu yapılamazsa düşülür. Genellikle ön frene baskı uygulanıyor. 1.viteste olsan bile düşersin.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  3. #43
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    frenler iyiyse

    levend84 e ithaf

  4. #44
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı (ツ) adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    frenler iyiyse

    levend84 e ithaf
    Gülen surat derler namıma..
    Faydali konu hortlatirim ne ala..
    Kimse darılmasin bana...
    Motosiklet hata affetmez daima..

  5. #45
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    teşekkür ederim


  6. #46
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    Bir çok sebebi olabilir fakat benim düşüncem şöyle. Frenler panik halinde birden bire sıkılıp tekerlekler kilitleniyor, motoru dengede tutan jiroskopik etki kayboluyor ve kaymanın etkisiyle motorun dengesi iyice bozuluyor. Bu esnada frenleri bırakıp motoru tekrar dengeye sokup daha kontrollü bir fren yaparak durulmaya çalışılmalı diye düşünüyorum. Bir diğer sebepte vites küçülterek durmaya çalışmak. Bence panik halinde motor freni ve vites düşürme işlerine girilmemeli. Fren ile tekeri kilitlemezsin de vites düşürerek debriyajı bir anda bırakarak tekeri kilitlersin iyice eline yüzüne bulaştırırsın özellikle acemiysen. Bu sefer abs de seni kurtaramaz. Amaç gerçekten durmak ise bu işi frenle yapmaya çalışmak lazım.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)