Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

r25 önerilerinizi beklıyorum.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Merhaba Arkadaşlar umarım bu yorumumu bılgı birisi yanıtlar ;

    R25 yarış mavisi (bluerace) kaporasını bıraktım 5-10 güne binicem artık plaka ve kredi cıkmasını beklıyorum. Motosikletime rodaj bittikten sonra yarış dişlisi koyması düşünüyorum bunu nerede bulabılırım bir kaç kişi kullanıyor fakat söylemiyor hızlanmada ve topspeed de faydası varmış ve egzoz olarak full sistem olmaz ise fayda - zarari nedir ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yarış dişlisi diye bir şeyi kim diyorsa bir daha onun söylediği şeylere hiç inanmayabilirsin. Bir dişli düşünüyouz ki hem hızlanma hem de son hıı arttırsın... Ben düşünemedim sihirliyse belki. Bisikletteki vitesleri düşünürseniz ya hızlanmadan ya da son hızdan fedakarlık etmelisiniz.
    Ek olarak motosiklete alacağınız egzoz tek başına performansa çok az etki eder, bunda motosikletin hacmi de etkili. Bu açıdan da yalnızca egzoz tüpü veya headerslar ile beraber egzoz takmanız arasında hemen hemen bir fark olmaz. Motosikletten gerçekten ciddi anlamda performans almak istiyorsanız minimum 1000 tl yi gözden çıkarmalı, ciddi bir performans almak istiyorsanız 2.000 tlye yaklaşan harcamaları yapmalısınız

  3. #3
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    R25 in yapısına ve dişli oranlarına bakıldıgında yolda iyi top speed, pistte bile 3. ve 4. vitesler yeterli akselerasyonu sağlıcak kadar devirli. Çünkü 2 vitesi 14 bin civarında bitirsen 3 ve özellikle 4 yüksek devirlerde kalabiliyor.

    Yani performansı arttırıcam, torku arttırcam dersen sadece bu drag yarışları için arka dişliyi çok ufak bi miktar büyütürsün. 0-400 metre hızlanması 0.2sn 0.3 sn gelişir ama son sürat kaybı yaşanır 6. viteste otobanda kesiciye 178 gibi sokarsın.

    Ya drag için yada 75-85 kilo değilde 110-120 kilo isen bu işin mantığı var yoksa pistte bile gereksiz tabi o pist go-kart pisti değilse.

  4. #4
    feti_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    hem hızlanmayı hem de top speed'i artıran dişli mi icat etmişler : )
    Hızlanma süresini artırıyodur o

  5. #5
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Ya bu motor 250cc,
    Neden bu işleri bu kadar kafaya takıyorsunuz.
    İnsanların kafasını şişirip,motorun ayarını bozucağına,bir sürüş kursuna git,sürüşünü geliştir,
    Kaliteli ekipmanlar al,
    İlla motora bişey yapılacaksa ben olsam
    Parayı bastırır brembo fren kaliperi taktırırım en azından işe yarar.
    feti_can bunu beğendi.

  6. #6
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Motoru hızlandırmaya çalışmak yerine kendini hızlandırsan daha iyi olmaz mı?Mesala eğitime gitmek gibi veya önceliğin neden lastikleri değiştirmek değilde egsoz takmak?(r25'e göre dişli satan bir yer biliyorum).

  7. #7
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Doğmamış çocuğa don biçmek gibi olmuş. Daha motor eline geçmemiş, selesine oturmamış yarış dişlisi istiyor. O da nasıl bir şeyse artık.

  8. #8
    obarey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Honda CBR 250R (10k), 2015 Yamaha R25
    yarış dişisidir o.
    Hızlanmada artar, top speedde.
    ne zaman arkama bi dişi alsam ikiside artıyo.
    rsinan, 28indensonra, Lukocan ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #9
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    Alıntı obarey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yarış dişisidir o.
    Hızlanmada artar, top speedde.
    ne zaman arkama bi dişi alsam ikiside artıyo.
    ahahahah aynen o'dur bencede dua et racing dişlisi dememiş

  10. #10
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Motor gelmeden dişliyi nasıl sökerim neyle değiştiririm derdine düşmek.
    La bi bin önce bi bak nasıl gidiyor makina, torku gücü kuvveti yerindemi değilmi, lastikler balanslımı, frenlerine bi alış hele..

  11. #11
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    r25 son viteste redline yapabiliyor mu?...yapiyorsa dislilerle oynamak gereksiz zaten o motor yarış dislisi dediginiz şekildedir...son viteste redline çeviremeyen ekonomik dizaynli motorların ön disliyi bir diş küçük veya arkayi 2 yada 3 diş büyütmek kısa düzlükleri olan bol virajlı pistlerde iyi netice verir..

  12. #12
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    motosikletci önce sürüşünü geliştirmeli. stock r25 geçerse sıkıntı yaparsın
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  13. #13
    Özgürr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2013
    Motosikleti
    TVS RTR 150 + Yamaha R25
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarış dişlisi diye bir şeyi kim diyorsa bir daha onun söylediği şeylere hiç inanmayabilirsin. Bir dişli düşünüyouz ki hem hızlanma hem de son hıı arttırsın... Ben düşünemedim sihirliyse belki. Bisikletteki vitesleri düşünürseniz ya hızlanmadan ya da son hızdan fedakarlık etmelisiniz.
    Ek olarak motosiklete alacağınız egzoz tek başına performansa çok az etki eder, bunda motosikletin hacmi de etkili. Bu açıdan da yalnızca egzoz tüpü veya headerslar ile beraber egzoz takmanız arasında hemen hemen bir fark olmaz. Motosikletten gerçekten ciddi anlamda performans almak istiyorsanız minimum 1000 tl yi gözden çıkarmalı, ciddi bir performans almak istiyorsanız 2.000 tlye yaklaşan harcamaları yapmalısınız
    full sistem tiger taktırıcam yada sadece başlık olan Akrapovic Slip-On taktırıcam ikiside aynı fıyatta ne önerirsiniz

  14. #14
    valvole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2012
    Gencler h2 alıyorum kaporasini bıraktım sizce açık hava filtresi taksam akrep eksozla bide racing dişli taksam son hızı ne kadar farkeden akselerasyonu düşer mi üstüne yatsam en fazla kaçı görürüm acil cevalparinizi bekliyorum motor 2 yıl sonra elimde olacak ??????

  15. #15
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ........Yarış dişlisi diye bir şeyi kim diyorsa bir daha onun söylediği şeylere hiç inanmayabilirsin. Bir dişli düşünüyoruz ki hem hızlanma hem de son hızı arttırsın.........


    hocam piyasada yarış dişlisi denilen bildiğimiz ön -1 küçük arka +2 yada +3 büyük dişli takmak olayıdır..bu uygulamaya yarış dişlisi deniliyor..

    ön -1 arka +2 yaptığınızda 1000 lik makinalarda 3. vitesde sadece gazı sıkarak ön tekeri yerden alacak kadar tork artışı oluyor,..

    mesela arka dişliyi bir diş küçük takarsanız hemen hemen tüm motorlarda son hız ve akselerasyon biraz artar (ortalama yüzde 2)

    bunun yanında yakıt tüketimi de artar ama piste çıkan yada teker yapmak isteyen adam için tüketim önemsenmeyebiliyor..

  16. #16
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam piyasada yarış dişlisi denilen bildiğimiz ön -1 küçük arka +2 yada +3 büyük dişli takmak olayıdır..bu uygulamaya yarış dişlisi deniliyor..

    ön -1 arka +2 yaptığınızda 1000 lik makinalarda 3. vitesde sadece gazı sıkarak ön tekeri yerden alacak kadar tork artışı oluyor,..

    mesela arka dişliyi bir diş küçük takarsanız hemen hemen tüm motorlarda son hız ve akselerasyon biraz artar (ortalama yüzde 2)

    bunun yanında yakıt tüketimi de artar ama piste çıkan yada teker yapmak isteyen adam için tüketim önemsenmeyebiliyor..
    Tabi, onu anladım da saçma bir söylem. Neye göre yarış. Son hız düşüren dişli, yarış dişlisi ise tencere gibi koyalım arkaya

    @ozgur ben bu durumda düşünmeden akrapovic alırdım. Tigerlar fazla yüksek sesli, kafa ütülüyor

  17. #17
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    600cc altına dişli değişim falan hikaye boşuna uğraşmayın.

  18. #18

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Hele Bi bak bakalim makinayi teslim al bi 6 ay sur yetmiyormu ozaman bakarsın bi çaresine.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)