Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bacak boyu sıkıntısı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Seduje - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    Merhaba arkadaşlar;
    Kısmetse bende yakın zamanda motor almayı düşünüyorum. Baya bir araştırma yaptım bu konuda almaya karar verdiğim motor Honda CBR 125 R. Öncelikle belirteyim bayanım ve tek kafama takılan şey acaba rahat tutabilir miyim motoru sele yüksekliğinden ötürü biraz endişelerim var.Fırsatını bulup Honda bayisine gidemedim az da olsa belki fikir sahibi olabilirim deneyimlerinizden diye yazıp sormak istedim. Eğer doğru ölçtüysem 73 cm civarı bacak boyum var Kendi boyum 1.60 Yaşım da 29 bu saatten sonra uzamamım imkanı yok zaten İki ayağımda tam bassın derdim yok tek ayakla da acaba 140 kiloya hakim olabilir miyim diye tereddüt ettim kendimce bilmiyorum yerli mi yersiz mi.Şimdiden çok teşekkür ederim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    forumda bu tarz durumla alakalı çok konu var. detaylı açıklama istersen aratıp bakabilirsin. ben özet geçeyim; rahat sürersin. başlarda tabi biraz zorlar bacak kasların alışkın olmadığından ama 1 aya kalmaz alışırsın. ama yine de git bi bayiye otur motorun üstüne önce.

  3. #3
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Bacak boylarımız aynı aşağı yukarı.
    CBR250R kullanabildim. 160 kilo civari idi.Tabi ilk motorum değildi ondan önce commuter kullanmışlığım var ama oda çok çok az ,üstünde durmayı ögrendim onunla desem yeri.
    Şeklinden dolayı heves ettin muhtemelen CBR'a ama istersen egitimde alıp duke200 düşünmez misin ? Duke gayet tatlı ve hafif bir motor ondada ayak tam değmiyor ama daha rahat.
    Ben duke kullandım ve ciddi ölçude çooook beğendim.Sadece dısardan şekline göre karar verme imkanın varsa otur bi dene bak.

  4. #4
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    valla sanmam sıkıntı cıkcagını bayiye gidip üstüne oturmadan net bişey söylenmez ama honda msx 125 bakın eğer boyunuzdan tereddütünüz varsa . racingler malesef oyle sele yüksekliği coğunun yuksek . ktm rc 125 ede bakabılırsınız cok yuksek değildi onunda

  5. #5
    s103r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mh drift/ 250 Repsol İnş :)
    140 kiloyu sen taşımıyacaksın motor taşıyacak ancak gerekli eğitimi almassan sen taşır(taşıyamaz) düşersin
    boy olayını gelınce motosıkletın üstünde denemen en iyisi

  6. #6
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Duke de 140 kilo civarı, ama sele yüksekliği sanırım bi 2-3 cm fazla cbr'a göre. duke'da sürülür tabi ama cbr daha rahat olur sanırım. en azından ben cbr'a oturunca ayaklarım biraz daha iyi basmıştı yere.(boyum 160 bu arada)

  7. #7
    Seduje - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    Evet en yakın zamanda gidip denemeyi düşünüyorum. bu yaz aldım sonunda ehliyeti, mondial 125 Uag sürüyorduk o da 99 kiloydu sanırım sele yüksekliğini bilmiyorum ama sıkıntım yoktu kalın tabanlı ayakkabı misal ben harley giyiyordum onlarla zaten iki ayak birden düz basıyordu. kilodan yana sıkıntım olur belki düşürmeyeyim derken sele yüksekliği aklıma takıldı. 250 liklerin bildiğim kadarı ile 82 cm sele yüksekliği. senelerdir hep bu modele takıldım kaldım

  8. #8
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    1,65 boyunda tenere kullanan bayan bir arkadaşım var. Yani sizden 5 cm uzun ama tenerede cbr dan sele yüksekliği en az 10 cm fazla.

    Zamanla tecrübe kazandıkça çok daha rahat sürebilceksiniz. sele yüksekliği önemli geri kalan yüksekliğin hiç bir önemi yok.

    Duke 125 aslında sizin boyutlarınıza çok uygun ve çok hafif olduğu için çok kolay tutabilirsiniz.

    Bu arada ben böle diyorum ama bende 1.70 im

    Birde bacak ölçünüzü tam doğru almanız lazım. pantolonun ağ yerinden alınır. Gerçi siz bayanlara bunu söylemek bizim ne haddimize

    Şu siteye bir göz atın derim yararlı olabilir.

    http://cycle-ergo.com

  9. #9
    Seduje - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    yok est ) siteye baktım çok iyiymiş valla sonuçlar şu şekilde çıktı

  10. #10
    s103r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mh drift/ 250 Repsol İnş :)
    Alıntı Seduje adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok est ) siteye baktım çok iyiymiş valla sonuçlar şu şekilde çıktı http://i.hizliresim.com/bJ489j.png
    Ninja 250 sl bak biraz daha incedir sele yukseklıgı bıraz daha alçak sanırım.

  11. #11
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Cok zorlanmazsin ama dikkat edilmesi gereken yerler var. Özellikle yavaş manevralarda, kirmizida duruken, geri geri gitmek istediginde ve artçı alırken zorlanabilirsin. Eğitim alırsan yavaş manevra ve kirmizida durdugunda alman gereken pozisyon hakkında bilgi sahibi olursun. Artçı alırken bu işi kaldirimin dibinde yaparak bir ayağınla kaldirimdan destek alabilirsin. Geri geri gitmen gerektiği zaman da bunu motordan inip motoru iterek yapabilirsin. Yani acemiligini bu şekilde atabilirsin. Zaten acemilikten sonra bu önlemler gereksiz kalır.

  12. #12
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı Seduje adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok est ) siteye baktım çok iyiymiş valla sonuçlar şu şekilde çıktı http://i.hizliresim.com/bJ489j.png
    Bu sitede özellikle bu motor için verilen sonucun yanlış olduğunu test ettim kendim motorum ordan biliyorum

    Motoru parmak uçlarınla tutabiliyorsan sürersin. Motorun ağırlığı diye bişey yoktur motor kendini taşır. Üstüne otur motoru dik konumdayken parmak uçlarınla tutup tutamadığına bak. Sen bayansın bayiler sana daha çok yardımcı olur bizim yüzümüze bakmıyorlar.
    Duke 125 nedir ya.

  13. #13
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Seduje adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok est ) siteye baktım çok iyiymiş valla sonuçlar şu şekilde çıktı http://i.hizliresim.com/bJ489j.png
    Sizin iyimiş benimki daha kötü




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:49 ----------

    Alıntı A.Türker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sitede özellikle bu motor için verilen sonucun yanlış olduğunu test ettim kendim motorum ordan biliyorum

    Motoru parmak uçlarınla tutabiliyorsan sürersin. Motorun ağırlığı diye bişey yoktur motor kendini taşır. Üstüne otur motoru dik konumdayken parmak uçlarınla tutup tutamadığına bak. Sen bayansın bayiler sana daha çok yardımcı olur bizim yüzümüze bakmıyorlar.
    Duke 125 nedir ya.
    duke 125 in neyini gördünüz ?
    EldekiDebryj ve gokberk6426 bunu beğendiler.

  14. #14
    Seduje - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok zorlanmazsin ama dikkat edilmesi gereken yerler var. Özellikle yavaş manevralarda, kirmizida duruken, geri geri gitmek istediginde ve artçı alırken zorlanabilirsin. Eğitim alırsan yavaş manevra ve kirmizida durdugunda alman gereken pozisyon hakkında bilgi sahibi olursun. Artçı alırken bu işi kaldirimin dibinde yaparak bir ayağınla kaldirimdan destek alabilirsin. Geri geri gitmen gerektiği zaman da bunu motordan inip motoru iterek yapabilirsin. Yani acemiligini bu şekilde atabilirsin. Zaten acemilikten sonra bu önlemler gereksiz kalır.
    evet bir kere mondialin loyali kullanmıştım artçı ile kırmızı ışıkta aradan geri dönerken denge biraz bozuldu düşük süratte arabanın kaputa devriliyorduk dönerken nerdeyse. artçı bir süre almasam iyi ederim. biraz alışırsam yüksek tabanla kurtarabilirim az da olsa geri giderken diye düşünüyorum da sporla ince tabanla gücüm yetmeyebilr itmeye.

  15. #15
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Seduje adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet bir kere mondialin loyali kullanmıştım artçı ile kırmızı ışıkta aradan geri dönerken denge biraz bozuldu düşük süratte arabanın kaputa devriliyorduk dönerken nerdeyse. artçı bir süre almasam iyi ederim. biraz alışırsam yüksek tabanla kurtarabilirim az da olsa geri giderken diye düşünüyorum da sporla ince tabanla gücüm yetmeyebilr itmeye.
    zaten motor botu spor ve ince taban olmaz...

    Spor yada ince taban demenizden dolayı motor botu kullanmayacaksınız diye anlıyorum umarım yanlış anlamışımdır

  16. #16
    Seduje - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL ABS
    Alıntı A.Türker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sitede özellikle bu motor için verilen sonucun yanlış olduğunu test ettim kendim motorum ordan biliyorum

    Motoru parmak uçlarınla tutabiliyorsan sürersin. Motorun ağırlığı diye bişey yoktur motor kendini taşır. Üstüne otur motoru dik konumdayken parmak uçlarınla tutup tutamadığına bak. Sen bayansın bayiler sana daha çok yardımcı olur bizim yüzümüze bakmıyorlar.
    Duke 125 nedir ya.
    çok video izledim pratikte çok bişey gösterilmedi ehliyet alırken de güvenli sürüş derslerini almayı düşünüyorum tek tek ilerde. bir gideyim 125 250 arasında baya deneme yapmayı düşünüyorum dediğiniz gibi olursa inşallah baya yardımcı olurlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten motor botu spor ve ince taban olmaz...

    Spor yada ince taban demenizden dolayı motor botu kullanmayacaksınız diye anlıyorum umarım yanlış anlamışımdır
    yok yok bu konuda kıyafetlerden yana taviz vermem motor botu alıcam mümknse motor kıyafetine dair her parçayı düşünüyorum. spor ayakkabı dediğim ehliyet alırken sadece günlük bir ayakkabıydı normal şartlarda kıyafetleri tamamlamadan motoru bile almayayımn diyorum çünkü motor duracak binmek isteyeceğim sonra başıma bişey gelecek keşke hepsini alsaymışım demek istemiyorum. tulum almak taratarıyım hatta yani öyle geçiştirmek niyetinde dğeilim kıyafetleri sağlam olsun hayatın yedeği yok
    berkcigdem bunu beğendi.

  17. #17
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    Ben gis akademiden eğitim almıştım ...
    Giriş motoru olarak Honda Ace (125 CC, CBF 150 ile benzer ölçüde) ve Yamaha YBR bulnuyor.. ikisinide rahatça deneyebilirsiniz .. biraz daha sürüşünüz iyileştiğinde, özellikle beceri geliştirme eğitimlerinde suzuki Inazuma ya terfi edebiliyorunuz...

    Yani değişik motorları, eğitmenler denetiminde deneme ve tecrübe edinme şansınız oluyor...

  18. #18

    Üyelik
    17 Ekim 2014
    Motosikleti
    mt 07
    Bende 1,64 boyundayım acemiyken baya sıkıntı oluyor benim msx var 100 kg motor düz yollarda sorun yok ama haf rampalarda sıkıntı oluyor
    hafıf motoru yatırınca zaten tutamıyorsun yerde.Ben derim ilk önce hafif motor al.Bende cbr cok istemiştim üzerine bi cıktım ayak ucları hafıf degiyordu,cesaret edip alamadım

    Duke 125 de bindim onda hiç değmedi Tecrubeli insanlar için sıkıntı olmaya bilir ama yeni başlayanlar için büyük sıkıntı.

  19. #19
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2014
    Şehir
    izmir
    aynı boylardayız, ben gerci simdilik ybr dusunuyorum ilk motor olarak ama sırf uzerine binerek denedigim motorlardan cbr125 duke125e gore daha alcak gibiydi diye hatırlıyorum ama duke daha rahattı. yani duke'u kontrol etmesi sanki daha kolaydı tuhaf bir sekilde.

  20. #20

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    güzel kardeşim cbr bakarken birde kawasaki Z250 naked veya 250SL de deneyebilirsin. eşim 250SL kullanıyordu gayette rahattı. Z veya SL in ne avantajı olur? cbr da alçaltma için kit takılıyor. Z/SL de ise anahtarı ile alttan direk alçaltılıyor motor. en düşük seviyede çok rahat edersin. 250SL/Z lerin en büyük avantajı hafif ve ince olmaları. sıkıntı duymadan motoru tutar ve dizlerin ile kavrarsın. lastik olarak dunlop ile geliyorlar, lastik masrafın olmaz. frenleri süper iyi hatta biraz farkla abs li de alabilirsin...

    takdir ve tasarruf sana ait....


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)