Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

kol cıkardı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Kasım 2015
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    yamaha r6
    s.a arkadaslar bende 2006 yamaha r6 var kol cıkardı yardımcı olurmusunuz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    sana yardım edebilinmesi için motorun görülmesi gerek,
    kol çıkaran motorun NEREYİ PATLATIP ÇIKTIĞI önemli,
    çok dağılma yok ise kaynak ile veya duruma göre blok alınarak telaisi mümkün,

    fakat ilk önce görülmesi gerekiyor,

    resim atabilirsen daha net bilgi alabilirsiniz,,,
    polo34 bunu beğendi.

  3. #3
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Bu konuyu takipteyim, kol cikarma nedir ki acaba... sole foto fln olsa cevaplansa guzel olurdu..

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu takipteyim, kol cikarma nedir ki acaba... sole foto fln olsa cevaplansa guzel olurdu..
    Piston kolu kırılıyor ardından motor bloğunu delerek dışarı çıkıyor, durum sonucu genelde motor çöp oluyo.
    something123 bunu beğendi.

  5. #5
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu takipteyim, kol cikarma nedir ki acaba... sole foto fln olsa cevaplansa guzel olurdu..

    sari altaki kollara bak. yakıt yanma sonucu motor kapakları kapanıp acmasıyla kollar hareket eder. inanılmaz bi basınc ile bu kollar döner. fazla zorlama (fazla basınc) olayı bu kollar bazen dayanmıyor ve kollar kırılıp motor blogunu parcalayabılıyor catlatabiliyor. camasır makınasını baz alalım. süraatle dönen camasir makınasının icine bir taş atarsanız ne olur ? motor ıcındeki bu kol kırılıncada langur lungur oraya buraya carpar. ve motor kol cıkartmıs oluyor röntgen filmi cektirmek icin en yakın bahattin usta mehmet usta mahmut usta :D sonunda motor ustası olan bir ustaya gidiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=zAQIIkiDU7k
    araba icin tanıtım yapmıslar motorsiklet motoruda aynı mantıkta calısıyor.

  6. #6
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Geri takabilirsin mesela. Ne konuda yardım istiyorsun usta tavsiyesi mi ne yapacağını mı? Olay nasıl oldu açıklayın biraz.

  7. #7
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.ford.com.tr/cs/BlobServer...896&blobkey=id
    sari altaki kollara bak. yakıt yanma sonucu motor kapakları kapanıp acmasıyla kollar hareket eder. inanılmaz bi basınc ile bu kollar döner. fazla zorlama (fazla basınc) olayı bu kollar bazen dayanmıyor ve kollar kırılıp motor blogunu parcalayabılıyor catlatabiliyor. camasır makınasını baz alalım. süraatle dönen camasir makınasının icine bir taş atarsanız ne olur ? motor ıcındeki bu kol kırılıncada langur lungur oraya buraya carpar. ve motor kol cıkartmıs oluyor röntgen filmi cektirmek icin en yakın bahattin usta mehmet usta mahmut usta :D sonunda motor ustası olan bir ustaya gidiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=zAQIIkiDU7k
    araba icin tanıtım yapmıslar motorsiklet motoruda aynı mantıkta calısıyor.

  8. #8
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Alıntı AurorAbeam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Makine Kaliteliymiş Ama

    Bende yapıcam bunu yakında,

    Şeresiz ARİSTON HOT POİNT çamaşır makinesi,

    Renkleri solduruyor,
    Çamaşırı deliyor,
    Çamaşırların ualmasını sağlıyor,

    Eşimle Kavga etmekten bıktım yahu,,,

    Yakında aynısını bende yapmayı planlıyorum...
    Shrieker bunu beğendi.
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  9. #9
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Adam aynı gün kayıt olup 1 mesaj yazıyor oda dalga geçme amaçlı..
    4 tane kol var hangisi nereden çıktı birader..??
    Anladın sen onu..

  10. #10
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.ford.com.tr/cs/BlobServer...896&blobkey=id
    sari altaki kollara bak. yakıt yanma sonucu motor kapakları kapanıp acmasıyla kollar hareket eder. inanılmaz bi basınc ile bu kollar döner. fazla zorlama (fazla basınc) olayı bu kollar bazen dayanmıyor ve kollar kırılıp motor blogunu parcalayabılıyor catlatabiliyor. camasır makınasını baz alalım. süraatle dönen camasir makınasının icine bir taş atarsanız ne olur ? motor ıcındeki bu kol kırılıncada langur lungur oraya buraya carpar. ve motor kol cıkartmıs oluyor röntgen filmi cektirmek icin en yakın bahattin usta mehmet usta mahmut usta :D sonunda motor ustası olan bir ustaya gidiyor

    https://www.youtube.com/watch?v=zAQIIkiDU7k
    araba icin tanıtım yapmıslar motorsiklet motoruda aynı mantıkta calısıyor.
    Süper açıklama tşk ederim arkadaşım,
    Kol çıkarma diyince insan nedir bu diyor..
    motorun içindeki blokların basınc sonucu bozularak, çıkması...

  11. #11
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    4x4
    Cikmamistir o.Ciksa duramazsın
    Panashira, shruikan ve crocodill bunu beğendiler.

  12. #12
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Ana yatak ve kol yatağıni belli bir kilometre'den sonra değiştirmek lazım, Kol çıkarmasını önlemek için.Özellikle de iyi yağ kullanmak yatakların aşinmamasi için çok önemli.Bunlar çok maliyetli şeyler değil 100 bine doğru motoru indirip ana ve kol yatakları değiştirip, eğer motor yağ yakmiyorsa conta takımını değiştirip takmak motorun hem verimli çalışmasına hem de kol çıkartma gibi şeylere mani olur.Tabi bu kol çıkartmaya, motorun canını alacak kadar aşırı zorlarsan yapacak birşey yok.

  13. #13
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Birşey olmaz takıver yerine geri o nasıl bir anlatım yahu

  14. #14
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Erdost'un tüm söylediklerine katılıyorum çünkü SS bir motosiklet sınırlarda kullanıldığında dakikada 16.000 17.000 kere krank çevirmekte. Bu daha düşük hacimli motorların ve arabaların neredeyse iki katından daha fazla ısınma, sürtünme, aşınma anlamına geliyor. Tahminimce motorun ilk sahibi değilsinizdir ve sizden öncekilerin nasıl kullandığı, o motorun ne kadar canını çıkardığı ve ne marka yağ kullandığı belli olmadığından belli bir km sonra motorun elden geçmesi gerekebilir.
    ¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!

  15. #15
    Mr.[T] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    HONDA PCX 150-pulsar 200NS-Yamaha NMAX
    Bir deli kuyuya taş atmış, kırk akıllı çıkaramamış
    bassturbin bunu beğendi.

  16. #16
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Limitlerine kadar zorlanmamış hiç bir mekanik alet, motor vb.kol çıkarmaz, piston kırmaz. Muhtemelen motor limitlerinin çok üstünde zorlanmıştır. Buna, zamanında bakım yapılmaması, yağ kalitesi, malzeme eskimesi gibi kriterleride ekleyince kaçınılmaz son ile karşılaşılır.
    Blokta zarar ne kadardır incelemek lazım. Az bir zarar var ise sanayide kaynak, torna, taşlama ile kurtarılabilir. İlave olarak işinin ehli bir usta motoru toplar ise sıkıntısız hizmet etmeye devam edebilir. Ancak burada önemli olan kaynağı yapacak ustanın kalifiye olması, blok ile uyumlu kaynağı yapması.
    Geçmiş olsun. Kol çıkaran veya kilitleyen motor kaza bile yaptırabilir insana.
    Bu arada; sürekli dip gazda şehir içinde motorlarını bağırta bağırta giden, yanlayan, motorun annesine saygılarını gösteren süper sportlu maganda, apaçi, çomar arkadaşlarında başlarına gelmesi muhtemel olaydır.

  17. #17
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Serbest çağrışım

    Ahmetcan45, Thracian ve Mitoqondri bunu beğendiler.

  18. #18
    stanly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Yeni motor alıp takman daha mantıklı

  19. #19
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    "1 Deli 1 Kuyu 40 Akıllı" dizisinin 37. Bölümüne hoş geldiniz.

  20. #20
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    zamanında bende kol cıkartmıştım. ortapedistler (içinizde varsa) antroskopik bankart tamiri ile cıkan kolu tamir etmişlerdi. Bakınız


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)