Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift vs Yuki Forza 170 ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Bugün Yuki'ye gittim ve Forza 170'in üstüne oturdum gayet rahattı ama çok övülen bir motor değil onun aksine 125 MH Drift övenler çok ikisinin arasında kaldım fiyatları zaten çok yakın sizin fikirleriniz nedir ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

    Cevap veren yok mu ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Yuki'nin biraz ince yapılı olması senin için sorun değilse onu alabilirsin. Yeni nesil balansörlü Cg motoru var Mondial Drift'ten bile daha az titreşim yapar. Tabi balansör ağırlığını 170cc motora göre ayarladılarsa. Öyle değilse biraz daha titrer tabi asla 2000 liralık Cg'ler ile kıyaslanmaz titreşimi.

  3. #3

    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Motora yeni başlayacağım bu arada onu söylememişim , canımı sıkan şeylerden biri 125 mh drift'in arka fren kampana olması , Mondial 150 MCX Roadracer Ön - Arka disk ve performans olarak da drift'ten daha iyi. sen ne düşünürsün bu konuda peki ?

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı yasinmurat06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora yeni başlayacağım bu arada onu söylememişim , canımı sıkan şeylerden biri 125 mh drift'in arka fren kampana olması , Mondial 150 MCX Roadracer Ön - Arka disk ve performans olarak da drift'ten daha iyi. sen ne düşünürsün bu konuda peki ?
    Arka frenin kampana olması daha iyi, arka frenin az tutması iyidir kolay kaydıramazsın. Ani frenlemelerde motorun arka tarafında çok az ağırlık kalır. Arka teker çok kolay kayar, bu durumda kampana fren fazla kuvvetli olmadığından teker kilitleme yapmaz. Yeni başlayanlar için arka frenin kampana olması daha iyi. Ön fren ama kesinlikle disk olmalı.

  5. #5
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yuki'nin biraz ince yapılı olması senin için sorun değilse onu alabilirsin. Yeni nesil balansörlü Cg motoru var Mondial Drift'ten bile daha az titreşim yapar. Tabi balansör ağırlığını 170cc motora göre ayarladılarsa. Öyle değilse biraz daha titrer tabi asla 2000 liralık Cg'ler ile kıyaslanmaz titreşimi.
    yuki de bildiğin alttan egzantirikli balansörsüz cg motoru var hatta motosiklet bildiğin cg ben mi yanlış görüyorum resimlerde ? merak ettim modeli google da arattım baktım. teknik verileride yanlış yazılmış sitesinde 56,5-49,5 silindir çapı ama 170 cc ?

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yuki de bildiğin alttan egzantirikli balansörsüz cg motoru var hatta motosiklet bildiğin cg ben mi yanlış görüyorum resimlerde ? merak ettim modeli google da arattım baktım. teknik verileride yanlış yazılmış sitesinde 56,5-49,5 silindir çapı ama 170 cc ?
    Motorun önünde ufak bi çıkıntı var. Bu karteri yeni çıkardılar, balansör var ama Cbf 150 tarzı ince balansör.

  7. #7
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun önünde ufak bi çıkıntı var. Bu karteri yeni çıkardılar, balansör var ama Cbf 150 tarzı ince balansör.
    motor alttan egzantirikli senin dediğin motorlar cbf taklidi lifanda felan var bu motor bildiğin cg. balansöründen emin olamam ama kesinlikle alttan egzantirikli bunu sende bilirsin aslında.külbütör kapağından ve itecekleri iten parçayı tutan vida görünüyor silindirde. krank mesafeside 49,5 yani standart cg bence

  8. #8

    Üyelik
    21 Eylül 2011
    Şehir
    Karaman
    Motosikleti
    Kuba CR1
    kesinlikle drifti tavsiye ediyorum kullanıcısı çok arızası yok

  9. #9
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı boora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor alttan egzantirikli senin dediğin motorlar cbf taklidi lifanda felan var bu motor bildiğin cg. balansöründen emin olamam ama kesinlikle alttan egzantirikli bunu sende bilirsin aslında.külbütör kapağından ve itecekleri iten parçayı tutan vida görünüyor silindirde. krank mesafeside 49,5 yani standart cg bence
    170 dedikleri gerçekten öyleyse krank stroku Mondial Drift'inki kadardır en az. 53.8 mm'di galiba. Alttan egzantrikli olduğu doğru ama 170'lik dedikleri model içten balansörlü.

  10. #10

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    GYNK
    170ligi bende dusundum inceledim 14 hp mis dogruysa ama 3300_veriyor 100 tl daha koydum yuki 150 goldfox s aldim memnunum

  11. #11
    iamros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2015
    Motosikleti
    rr
    Mh drift hertürlü


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)