Mondial 125 MH Drift vs Yuki Forza 170 ?
-
Bugün Yuki'ye gittim ve Forza 170'in üstüne oturdum gayet rahattı ama çok övülen bir motor değil onun aksine 125 MH Drift övenler çok ikisinin arasında kaldım fiyatları zaten çok yakın sizin fikirleriniz nedir ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
Cevap veren yok mu ?
Reklamlar
-
Yuki'nin biraz ince yapılı olması senin için sorun değilse onu alabilirsin. Yeni nesil balansörlü Cg motoru var Mondial Drift'ten bile daha az titreşim yapar. Tabi balansör ağırlığını 170cc motora göre ayarladılarsa. Öyle değilse biraz daha titrer tabi asla 2000 liralık Cg'ler ile kıyaslanmaz titreşimi.
-
Motora yeni başlayacağım bu arada onu söylememişim , canımı sıkan şeylerden biri 125 mh drift'in arka fren kampana olması , Mondial 150 MCX Roadracer Ön - Arka disk ve performans olarak da drift'ten daha iyi. sen ne düşünürsün bu konuda peki ?
-
yasinmurat06 adlı üyeden alıntı
Motora yeni başlayacağım bu arada onu söylememişim , canımı sıkan şeylerden biri 125 mh drift'in arka fren kampana olması , Mondial 150 MCX Roadracer Ön - Arka disk ve performans olarak da drift'ten daha iyi. sen ne düşünürsün bu konuda peki ?
Arka frenin kampana olması daha iyi, arka frenin az tutması iyidir kolay kaydıramazsın. Ani frenlemelerde motorun arka tarafında çok az ağırlık kalır. Arka teker çok kolay kayar, bu durumda kampana fren fazla kuvvetli olmadığından teker kilitleme yapmaz. Yeni başlayanlar için arka frenin kampana olması daha iyi. Ön fren ama kesinlikle disk olmalı.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yuki'nin biraz ince yapılı olması senin için sorun değilse onu alabilirsin. Yeni nesil balansörlü Cg motoru var Mondial Drift'ten bile daha az titreşim yapar. Tabi balansör ağırlığını 170cc motora göre ayarladılarsa. Öyle değilse biraz daha titrer tabi asla 2000 liralık Cg'ler ile kıyaslanmaz titreşimi.
yuki de bildiğin alttan egzantirikli balansörsüz cg motoru var hatta motosiklet bildiğin cg ben mi yanlış görüyorum resimlerde ? merak ettim modeli google da arattım baktım. teknik verileride yanlış yazılmış sitesinde 56,5-49,5 silindir çapı ama 170 cc ?
-
boora adlı üyeden alıntı
yuki de bildiğin alttan egzantirikli balansörsüz cg motoru var hatta motosiklet bildiğin cg
ben mi yanlış görüyorum resimlerde ? merak ettim modeli google da arattım baktım. teknik verileride yanlış yazılmış sitesinde 56,5-49,5 silindir çapı ama 170 cc ?
Motorun önünde ufak bi çıkıntı var. Bu karteri yeni çıkardılar, balansör var ama Cbf 150 tarzı ince balansör.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motorun önünde ufak bi çıkıntı var. Bu karteri yeni çıkardılar, balansör var ama Cbf 150 tarzı ince balansör.
motor alttan egzantirikli senin dediğin motorlar cbf taklidi lifanda felan var bu motor bildiğin cg. balansöründen emin olamam ama kesinlikle alttan egzantirikli bunu sende bilirsin aslında.külbütör kapağından ve itecekleri iten parçayı tutan vida görünüyor silindirde. krank mesafeside 49,5 yani standart cg bence
-
kesinlikle drifti tavsiye ediyorum kullanıcısı çok arızası yok
-
boora adlı üyeden alıntı
motor alttan egzantirikli senin dediğin motorlar cbf taklidi lifanda felan var bu motor bildiğin cg. balansöründen emin olamam ama kesinlikle alttan egzantirikli bunu sende bilirsin aslında.külbütör kapağından ve itecekleri iten parçayı tutan vida görünüyor silindirde. krank mesafeside 49,5 yani standart cg bence
170 dedikleri gerçekten öyleyse krank stroku Mondial Drift'inki kadardır en az. 53.8 mm'di galiba. Alttan egzantrikli olduğu doğru ama 170'lik dedikleri model içten balansörlü.
-
170ligi bende dusundum inceledim 14 hp mis dogruysa ama 3300_veriyor 100 tl daha koydum yuki 150 goldfox s aldim memnunum
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)