Adamlar enjeksiyonlu 6 vites 200 cc makina yapmış. Ama fiyatta da uçmuşlar.
http://www.motoran.com.tr/urun/spada-xfire/
Adamlar enjeksiyonlu 6 vites 200 cc makina yapmış. Ama fiyatta da uçmuşlar.
http://www.motoran.com.tr/urun/spada-xfire/
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
O motor 15 BG olamaz, daha fazla olmalı yoksa 6 vitesin o motorda ne işi var ? Bunu yazın fabrikasında test edecektim, edemedim ama ilk fırsatta İzmir'e gittiğimde deneyeceğim.
Evet galiba bu da 230 cc'miş.
http://www.jialingmotor.com/pid13958...Motorcycle.htm
Bu CG motor denen motorlar da baydı artık. Bir tükenseler de Çin motorları da ilerleme gösterse artık diyorum. Hal böyleyse bu motor için istenen para gerçekten çok fazla demektir. Enjeksiyon olması güzel ama CG motora da o kadar para verilmez. Jialing'in öyle de uyduruk bir sitesi var ki, hem tasarımı berbat, hem de nereye tıklasan yeni sayfa açıyor. Başta motoru beğenmiştim ama Çin sitesini görünce hiç güven vermedi.
10,5 kw benim motor, sıfırı 4300 tl olması lazım. 4000 tlye inmiş.
Bu zıkım 11,5 kw ve 8170 tl olduğuna göre, boşa bir gayret olmuş. Commuter enjeksiyonlu olsa ne olur? O kw ile o 6. vites sadece yokuş inerken kullanışlı olur. Gereksiz pahalı.
Benim tvs apache bile 150 cc. 14 beygir civarı. Fiyatı da çok daha düşük.
Bu motor Türkiye'de çok zor alıcı bulur bu fiyata.
Bu paraya pulsar alıp, paşa paşa gezersin.
Sitesi çok önemli değil. Zongshen'in birkaç sitesi var. Birisi harika iken öbürü beş para etmez.
Çinlilerin CG motoru bırakması en azından şimdilik pek olacak değil gibi bence. A'dan Z'ye her şeyini ezbere bildikleri bir motor. Satılabiliyor para ediyor, iş görüyor, rüştünü ispat etmiş, (+30yıl) aşırı derecede sorunlu değil...
Daha ne olsun? Honda'nın kendisi bile cg üretimini kesmiş değil ki (bkz Honda Ace)
Bir de ben bu 13-14BG vb iddialara çok inanmıyorum. Benelli'den hatırlayın iddia edilen değer kaç dyno'da ölçülen değer kaç.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)