Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

R25 ile ilgili sorular

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Öncelikle herkese merhaba, foruma henüz üye oldum. Lafı gevelemeden direkt konuya gireyim;
    başlıktan da anlaşılacağı gibi R25 ile ilgili merak ettiğim bazı şeyler var, zira kendisini almayı düşünüyorum.

    1 - İşim gereği sırtımda 8 kg'luk bir çanta taşıyorum (haftasonları) ve doğal olarak "yahu! top case'i veya soft side case'i ya da ikisi birlikte olan bir alet de olsa ne hoş olur" gibisinden kendi kendime sürekli git geller yaşıyorum R25 için. Şuana kadar netin altını üstüne getirdim fakat ne case'li bir r25 ne de herhangi bir aparat fotoğrafına denk geldim (belki de motor yeni olduğundan). Bu bakımdan çareyi buraya danışmakta buldum. Sizler ne düşünürsünüz bu konu ile ilgili ? Adamın şekli şemali bozulur öyle bir kötülük yapma o çocuğa mı dersiniz ? Ya da ya hazır cbr250'nin aksesuarlıları var çok da hoş duruyor neden onu düşünmüyorsun mu dersiniz ? gibi..

    Yeri gelmişken Cbr250 konusuna şöyle bakıyorum; uzun bir süre cbr baktım aslında, evet forumda da gördüm uzun yola çıkan arkadaşlar bile olmuş. pek hoş gözüküyor eleman o şekilde de amma velakin ben biraz iricene bir kişiyim yani; yaş 27, 188 boy, 103 civarı kilo falan derken cbr biraz küçük kalabiliyor altımda. Hoş R25 de aman aman büyük değil tabi ama, gerçi bilemiyorum işte soruyorum şuan bir taraftan da sürekli kendi kendime. Diğer yandan r25'in r25 oluşunun da faktörleri var tabi şu cümleleri kurmamda, sevdim işte herifi baya baya. Keza çok çok ss delisi değilim, öyle uçsun kaçsın tekere gelsin falan durumum da yok. Hatta gönlümde sport touring falan yatıyor ama 600'lük topuna henüz girmek istemiyorum işin özü bu tabi.

    geleyim diğer soruma;

    2- Abi internet zebellah gibi 2. el r25 kaynıyor, 1000km'de mi istersin, 4000km'de mi istersin. Dolayısı ile bu da "yahu bu adamlar ne ara aldı da ne ara sıkıldılar yoksa başka bir sakatlık mı var motorda" gibilerinden beni düşündürüyor 3-4 gündür. Bunu da bir sorayım dedim var mıdır bilen eden, haberi olan, ya da 1. ağızdan R25 sahipleri ne düşünüyor bu konu ile ilgili falan gibi...

    Son olarak; "ya hiç girmeyeyim bu maceralara alayım aksesuarlı bir inazuma250 hem dik sürüş filan, oh püfür püfür koyarım ekipmanları da çantalara devam ederim abi" demiyor da değilim.

    İlk post'umda bu derece kafa ütüledim kusura kalmayın, ama vallahi yoruldum ilan forum video gezmekten.

    Herkese teşekkürler şimdiden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    senin ilacin inazuma. cantana yukle istedigini rahat surus pozisyonunda bak keyfine.. scooter dusunmuyormusun? xmax 250 yada xcity cok guzel motosikletler, hayvan gibi bagajida var sele altinda..
    _kaan_, erdemyetim ve TR_96 bunu beğendiler.

  3. #3

    Üyelik
    13 Ağustos 2015
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Yamaha r25
    Motordan cok sey bekliyorsan r25 al derim cbrmıs suymus buymus tras bende yaklasık 2 ay oldu alalı motordan cok memnunum ama gördügüm üzere birazcık agırmıssın ve canta falan tasıycakmıssın bence inazuma al dicem oda gereksiz pahalı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    Sorun varmı diye gelmisken 1.si r25 gercekten gidiyor ve insanı basmaya gercekten tesvik ediyor bir süre sonra kesmiyor sahsen benide öyle onu icin satıp daha güclü makine alıyorlar 2. Cok fazla yakıyor 5.5 litre suan benim yakıt tüketimim 3. Sü ise servis fiyatları parcaları vs vs cok pahalı 1000 bakımım 195 tlydi
    erdemyetim bunu beğendi.

  4. #4
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Topcase takacağım dersen R25i unut. Çünkü ülkede R25 e uygun topcase demiri satan yer yok. Yurtdışından alırım dersen de 250$ gibi bir fiyatı var.

    Ancak softbag ben bazı haftasonları takıyorum gayet pratik oluyor ve iş görüyor.

    Arkaya softbag takınca şöyle bir görüntüsü oluyor:



    Eğer senin için görüntüden çok işlevsellik önemliyse ve 3lü çanta seti olsun, rahat rahat eşyalarımı yükleyeyim, uzun yola da gideyim dersen senin motorun kesinlikle inazuma.
    İnazuma şahane motordur. Konfor ve sürüş süper. Azcık fazla yakar çift silindirinden dolayı, ama kabul edilebilir seviyededir.

    İnazumanın tek ve en büyük sorunu astronomik parça fiyatları. Allah muhafaza bir kaza falan yaparsan motoru toplatmak yerine hurdaya vermek durumunda kalabilirsin. Az araştır, parça fiyatlarını sor nedemek istediğimi anlayacaksın.

    R25 2. el konusu ise karışık bir konu. Kısaca açıklamam gerekirse satıcıların bir kısmı şark kurnazı, 15e almış 16ya satmaya çalışıyor, kimisi almış bir yaz binmiş kış gelince satıp paraya çevirmek istiyor, kimisi krediyle bir heves borç harç alıyor, sıkışınca satmak istiyor. Ancak bu motor bayiilerde sıra yazdırılarak satın alındı ve inanılmaz sayıda sattı, o nedenle de 2. el piyasasının hızla oluşmaya başlaması doğal.
    Birde 600cc öncesi basamak olarak kullanılan popüler bir motor olduğundan "tecrübe tamam gelsin 600lük racing" diyenlerde motorlarını hemen satılığa koyuyorlar.

    Son söz olarak;

    R25 harika bir motordur. Ancak ne amaçla aldığını bilerek alırsan seni üzmez, çok keyifli ve kaliteli bir motordur, aldığına pişman olmazsın.

    .
    erdemyetim bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin ilacin inazuma. cantana yukle istedigini rahat surus pozisyonunda bak keyfine.. scooter dusunmuyormusun? xmax 250 yada xcity cok guzel motosikletler, hayvan gibi bagajida var sele altinda..
    evet inazuma gibi ama pahalılık konusu ve biraz da şekli itibariyle düşündürüyor şuan. Ya scooter uzun süre kullandım bir şekilde rüzgarla olan ilişkisini sevemiyorum ama evet xmax gayet güzel aletler. teşekkür ettim cevap için.

    Alıntı ziya6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motordan cok sey bekliyorsan r25 al derim cbrmıs suymus buymus tras bende yaklasık 2 ay oldu alalı motordan cok memnunum ama gördügüm üzere birazcık agırmıssın ve canta falan tasıycakmıssın bence inazuma al dicem oda gereksiz pahalı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

    Sorun varmı diye gelmisken 1.si r25 gercekten gidiyor ve insanı basmaya gercekten tesvik ediyor bir süre sonra kesmiyor sahsen benide öyle onu icin satıp daha güclü makine alıyorlar 2. Cok fazla yakıyor 5.5 litre suan benim yakıt tüketimim 3. Sü ise servis fiyatları parcaları vs vs cok pahalı 1000 bakımım 195 tlydi
    hmm, anladııım 5.5 yüksekmiş biraz ama normal tabi. teşekkürler cevap için.

    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topcase takacağım dersen R25i unut. Çünkü ülkede R25 e uygun topcase demiri satan yer yok. Yurtdışından alırım dersen de 250$ gibi bir fiyatı var.

    Ancak softbag ben bazı haftasonları takıyorum gayet pratik oluyor ve iş görüyor.

    Arkaya softbag takınca şöyle bir görüntüsü oluyor:

    http://i.hizliresim.com/YJ8ABk.jpg

    Eğer senin için görüntüden çok işlevsellik önemliyse ve 3lü çanta seti olsun, rahat rahat eşyalarımı yükleyeyim, uzun yola da gideyim dersen senin motorun kesinlikle inazuma.
    İnazuma şahane motordur. Konfor ve sürüş süper. Azcık fazla yakar çift silindirinden dolayı, ama kabul edilebilir seviyededir.

    İnazumanın tek ve en büyük sorunu astronomik parça fiyatları. Allah muhafaza bir kaza falan yaparsan motoru toplatmak yerine hurdaya vermek durumunda kalabilirsin. Az araştır, parça fiyatlarını sor nedemek istediğimi anlayacaksın.

    R25 2. el konusu ise karışık bir konu. Kısaca açıklamam gerekirse satıcıların bir kısmı şark kurnazı, 15e almış 16ya satmaya çalışıyor, kimisi almış bir yaz binmiş kış gelince satıp paraya çevirmek istiyor, kimisi krediyle bir heves borç harç alıyor, sıkışınca satmak istiyor. Ancak bu motor bayiilerde sıra yazdırılarak satın alındı ve inanılmaz sayıda sattı, o nedenle de 2. el piyasasının hızla oluşmaya başlaması doğal.
    Birde 600cc öncesi basamak olarak kullanılan popüler bir motor olduğundan "tecrübe tamam gelsin 600lük racing" diyenlerde motorlarını hemen satılığa koyuyorlar.

    Son söz olarak;

    R25 harika bir motordur. Ancak ne amaçla aldığını bilerek alırsan seni üzmez, çok keyifli ve kaliteli bir motordur, aldığına pişman olmazsın.

    .
    Vallahi aradığım her soruya cevap vermişsin, çok teşekkürler yorum ve fotoğraf için. Ya bu softbag'ler oldukça güzelmiş aslında, hiç de kötü durmuyor. Peki nerden temin edilir, nasıl takılır, giderken sarsılma vs gibi negatif etkileri var mıdır ? Bu konuda da bir aydınlatabilirsen beni çok sevinirim.

    İnazuma konusunda kime sorsam hemen hemen benzer yorumları yapıyor bu bakımdan da biraz mesafeliydim zaten. Söylediklerinde %90 haklısın yani.

    Çok iyi açıklamışsın 2. el muhabbetini. O zaman çok fazla işkillenecek bir durum yok demek ki, anlaşılan kurnazlık peşinde yine millet. Ya zaten motordan şüphelenilecek birşey yok gibi fakat o kadar çok ilan görünce noluyoruz oldum ben de.

    Bu arada son soru olarak @SuleymanE; birkaç video'dur (altın elbiseli adam gibi) ön frenden ve fabrika çıkışı lastiklerden pek memnun kalmadıklarını söylüyorlar. Nedir işin aslı sence doğru mudur, yoksa abartılıyor mu ? Ya da onların beklentileri 250'lik bir motora göre fazla yüksek mi bu tarz yorumlarda bulunuyorlar ?

  6. #6
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı ziya6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motordan cok sey bekliyorsan r25 al derim cbrmıs suymus buymus tras bende yaklasık 2 ay oldu alalı motordan cok memnunum ama gördügüm üzere birazcık agırmıssın ve canta falan tasıycakmıssın bence inazuma al dicem oda gereksiz pahalı[COLOR="Silver"]


    r25 kullanicisi`nin Inazuma icin gereksiz pahali demesi gereksiz bence.

    Bu zamana kadar hic sifir motor almadim. ikinci eli 13-14 bin bandinda gezen 250cc motosikletten bahsediyorsunuz. En pahali 250cc su an malum site uzerinde.

    Inazuma kullandim, yetkili servise gitmedim, yedek parca ihtiyacim da olmadi cok sukur (periyodik bakimlardaki sarf malzemeler disinda) kazasiz kullandim. O yuzden yedek parca fiyatlarini bilemem. hava filtresi ve yag filtresi 35 TL .

    100 kmde tek silindirli Cbr`den yarim litre fazla yakar en fazla.

    Cbr , r25 bana gore alinip yol yapilacak makineler degil. Sirt cantasi yarim kilo bile olsa belli bir yerden surus konforunu etkiliyor.

    Tasarim ve performans r25 sunuyor ama ihtiyaclariniza uygun makine ve gonlunuzde yatanin cok alakasiz olmamasina calisin
    erdemyetim bunu beğendi.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  7. #7
    Espaniole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda cb650F - cb125E
    R25'imi 2 hafta önce sattım. Arkadaşın dediği gibi bu motosikletlere 600 cc'ye geçiş için binildiği için biraz süren ve 'sürebildiğini görüp' hemen elden çıkarmak isteyen alıcılar biniyor çoğunlukla.

    R25 ile ilgili yakıtı dışında hiçbir sorunum yoktu, hatta çok keyifle biniyordum. Sadece tarz değişikliği için satmak istedim. Şu an kışın başlangıcı olduğu için elinden çıkarmaya çalışan çok kişi var, muhtemelen ilanların bu kadar fazla olmasının bir sebebi de bu. Ve motor çok satıldı, çok satılan motorun 2. eli de çok olur.

    Yakıt demişken, benimki 5- 5,5 yakıyordu. Bence gayet fazla. Bunun dışında eksiksiz bir motordu.

    İsteklerinizden anladığım kadarıyla İnazuma almak sizin için daha mantıklı görünüyor. Ya da Crf de bir tercih olabilir sizin için. R25 ile bol eşyalı gezmek pek mümkün değil sanırım.
    erdemyetim bunu beğendi.

  8. #8
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    R25 bi balondu, patlattılar gitti.
    Cbr dan sonra r25 i deneme fırsayım oldu, makine tabiri caizse bisiklet gibi kaldı altımda, ince zayıf bişi.
    gidişi güzel, ama alt devirlerde torku yok.
    boy kilo olarak maşallahım var diyosun, bu motoru biraz zorlarsın gibime geliyor.
    hem çanta, aksesuarı vs bakımından hem de senin boy ve kilonu baz alırsan cbr daha uygun gözüküyor.

  9. #9
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Kesinlikle çantalı inazuma al

  10. #10
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 bi balondu, patlattılar gitti.
    Cbr dan sonra r25 i deneme fırsayım oldu, makine tabiri caizse bisiklet gibi kaldı altımda, ince zayıf bişi.
    gidişi güzel, ama alt devirlerde torku yok.
    boy kilo olarak maşallahım var diyosun, bu motoru biraz zorlarsın gibime geliyor.
    hem çanta, aksesuarı vs bakımından hem de senin boy ve kilonu baz alırsan cbr daha uygun gözüküyor.
    R25 neye göre cbr dan küçük? Öğrenmek için soruyorum cidden.
    İkisi arasında kaldıysnız önce cbr a binin. Sonra r25. Aradakı farkı zaten göreceksiniz.
    Ama sırtınızda çanta ile kullanmak işkence olacaktır. İki motorda yorar sizi.
    İbre inazumadan yana.

  11. #11
    Sykkuno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 bi balondu, patlattılar gitti.
    Cbr dan sonra r25 i deneme fırsayım oldu, makine tabiri caizse bisiklet gibi kaldı altımda, ince zayıf bişi.
    gidişi güzel, ama alt devirlerde torku yok.
    boy kilo olarak maşallahım var diyosun, bu motoru biraz zorlarsın gibime geliyor.
    hem çanta, aksesuarı vs bakımından hem de senin boy ve kilonu baz alırsan cbr daha uygun gözüküyor.
    İbret alınıyor...
    SuleymanE, Ahmetcan45 ve erdemyetim bunu beğendiler.

  12. #12
    Ahmetcan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    YBR 125 -- YZF R25 -- CBR 600RR -- YZF R1
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 bi balondu, patlattılar gitti.
    Cbr dan sonra r25 i deneme fırsayım oldu, makine tabiri caizse bisiklet gibi kaldı altımda, ince zayıf bişi.
    gidişi güzel, ama alt devirlerde torku yok.
    boy kilo olarak maşallahım var diyosun, bu motoru biraz zorlarsın gibime geliyor.
    hem çanta, aksesuarı vs bakımından hem de senin boy ve kilonu baz alırsan cbr daha uygun gözüküyor.
    R25 mi kücük ? :D güldürme bende R25 kardeşimde cbr 250 var 2015 motorlarımız. bu dediginin tam tersini söylemek istiyorum R25 den inip cbr ye binince çok tuhaf geliyor kücük bi motora binmişim gibi tekrar R25 e bindigimde motor bu diyorum. daha önce hiç bi 250 cc kullanmayan birini ilk cbr ye bindir 5 dk gez de sonra R25 e bindir bakalım ne dicek yanlış anlaşılmasın dogruları söylüyorum.
    erdemyetim bunu beğendi.

  13. #13
    VESPERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F 800 GS
    R25 başlangıç için tercih edilen motor ondan 1kaç bin km sonrası satışa koyulması normal
    R25 ile yol çok kalitesiz, konforsuz ve işkenceye dönüşür
    R25 alt devirlerde tork yok, fakat genel olarak gidişi çok güzel
    İnazuma senin ilacın ve derdini kesinlikle çözer. İnazuma sonrası da racing e felan binmezsin direkt touring
    Ahmetcan45 bunu beğendi.

  14. #14
    Ahmetcan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    YBR 125 -- YZF R25 -- CBR 600RR -- YZF R1
    konu sapıttı dostum süleyman arkadasın motor gibi çantalar takabilirsin + sırt çantası başka bişey mümkün deyil güzel kullanışlı bi sırt çantası alıp rahatca kullanabilirsin yada bekle şubat fuarını belki mt25 gelir :D

  15. #15
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı erdemyetim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet inazuma gibi ama pahalılık konusu ve biraz da şekli itibariyle düşündürüyor şuan. Ya scooter uzun süre kullandım bir şekilde rüzgarla olan ilişkisini sevemiyorum ama evet xmax gayet güzel aletler. teşekkür ettim cevap için.



    hmm, anladııım 5.5 yüksekmiş biraz ama normal tabi. teşekkürler cevap için.



    Vallahi aradığım her soruya cevap vermişsin, çok teşekkürler yorum ve fotoğraf için. Ya bu softbag'ler oldukça güzelmiş aslında, hiç de kötü durmuyor. Peki nerden temin edilir, nasıl takılır, giderken sarsılma vs gibi negatif etkileri var mıdır ? Bu konuda da bir aydınlatabilirsen beni çok sevinirim.

    İnazuma konusunda kime sorsam hemen hemen benzer yorumları yapıyor bu bakımdan da biraz mesafeliydim zaten. Söylediklerinde %90 haklısın yani.

    Çok iyi açıklamışsın 2. el muhabbetini. O zaman çok fazla işkillenecek bir durum yok demek ki, anlaşılan kurnazlık peşinde yine millet. Ya zaten motordan şüphelenilecek birşey yok gibi fakat o kadar çok ilan görünce noluyoruz oldum ben de.

    Bu arada son soru olarak @SuleymanE; birkaç video'dur (altın elbiseli adam gibi) ön frenden ve fabrika çıkışı lastiklerden pek memnun kalmadıklarını söylüyorlar. Nedir işin aslı sence doğru mudur, yoksa abartılıyor mu ? Ya da onların beklentileri 250'lik bir motora göre fazla yüksek mi bu tarz yorumlarda bulunuyorlar ?
    Soft çantaları (heybe çanta diye de geçer ismi) ben Bursadaki bir motosiklet mağazasından aldım hocam. İyi sabitleyince sorun çıkarmıyor. Çanta takılıyken çok yüksek hızlara çıkmıyorum ben. 110km ye çıkmışımdır en fazla. Ne düz yolda nede virajlarda bir denge problemiyle şuana kadar karşılaşmadım.

    İşin sırrı çantayı çok iyi, oynamayacak şekilde motorun arkasına sabitlemek ve eşyaları ağırlıklarına göre iki tarafa dengeli yüklemek. Ayrıca malzemeleri çanta içinde sağa sola oynamayacak şekilde yüklemek de önemli. Birde tabii kararında yük yüklemek lazım.

    Çantalar birbirlerine 2 adet cırtlı kol ile bağlanıyor. Ara mesafe ayarı yapmak çok çok kolay. cırtla ara mesafeyi bikere güzelce ayarlayıp cırt kolun bitanesini de sele altından geçirdin mi 5dk da çanta hazır. Birde alt taraftan lastikle bağlantı kanca kısımlarından gerdiriyorum iç kısmından mis gibi oluyor. Bağlaması sökmesi hepi topu 5 - 6 dk.

    Motosiklet ekipmanı satan mağazalarda bulabilirsin, motorunla gidersen arkasına uyarmı uymazmı kafanda canlandırır, ebatına bakarak alabilirsin.


    Hocam R25 fabrika çıkış lastikleri konusunda sonuna kadar haklılar. Bu motora IRC lastikler olmamış. Bence değiştirmek gerekiyor, bende rosso II lerle değiştirdim ve çok faydasını gördüm. Fabrika çıkış lastikler azıcık sert frenlemede çok çabuk kitlenme ve kaydırmaya sebep olduğundan haliyle frenleme de kötü gibi geliyor insanlara. Ancak rosso II leri taktıktan sonra ben fren performansını gayet yeterli ve kıvamında buluyorum.
    Bence frenleri değil fabrika çıkış lastikleri kötü. Bu ayrımı yapmak lazım.
    R25 niyetin varsa mutlaka ve mutlaka 1set kaliteli lastik masrafı yapmanı öneriyorum hocam.


    Ancak yinede inazumayı bir denemeden karar vermeyin derim ben, yedek parça fiyatı dışında çok güzel motordur inazuma. Mutlaka gidip canlısını görün, üzerine binin öyle karar verin.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    İyi günler dilerim.
    erdemyetim bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    herkese çok teşekkürler beyler, 2 makinayı da denemeyi düşünüyorum zaten, hatta bugün aralarına duke 250'yi de kattım. Bakalım hangisi kısmetse o olsun artık. Tekrar çok sağolun.

  17. #17
    Tardigrat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul / Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    Dostum bende ilk cbr ı aldığımda nolcak ya sırt çantası işimi görür diyip cbr'a çanta takmamistim. Fakat zamanla bir yere gezmeye gittiğinde falan bir elinde mont sırtında kask vs dolanması işkenceye dönüşüyor. Hele ki artçılı geziyorsan abov. Kaçakçı katırı gibi üstünde bi ton yükle gezmen gerekiyor. Bunun için cbrı 25 bin km falan çantalı kullanıp o da yetersiz gelince xmax 250 aldım. Ha scooter bir vitesli motosiklet tadı vermiyor ama bagaj konusunda rahatlığı paha biçilmez onu söyleyeyim.
    erdemyetim bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Herhangibir şeyden birisi bir kişiye, diğeri de bir başka kişiye diğerine nazaran daha küçük veya büyük geliyorsa emin olun ikisi de aynıdır Bu sınıfta küçük olan tek motor var o da Ninja 250SL, diğerleri üç aşağı beş yukarı aynılar. Kişinin cüssesine, fiziğine göre algısı değişiklik gösteriyor. Bu motorlar düzenli yük taşınacak motorlar değiller. Eğer her gün sırtınızda çantayla motora biniyorsanız bir süre sonra etrafınızdaki çantalı motorları görüp "keşke bende de şu motordan olsaydı da çanta taksaydım" demeye başlarsınız. O yüzden 250 cc olacaksa, alın Inazuma'yı, hatta F modelini, scootersa alın X-Max'i paşalar gibi gezin.

    R25 kağıt üzerinde ilk başta herkesi büyülüyor ama alıp kullanmaya başladıktan sonra sahipleri bir bakıyorlar ki aslında hergün piste çıkıp yarışmıyorlar, her kırmızı ışıkta son hız veya 0-100 denemesi yapmıyorlar. "Motor güzel ama günlük kullanımda CBR250'den de çok farklı değilmiş" diyorlar (titreşim hariç). O ilk heves kaçtıktan sonra da satışa koyuyorlar. Bir kısmı da yine kağıt üzerindeki verilere bakıp 600'lük motor gibi gideceğine inanıyorlar ve yine birkeç son hız denemesi sonrasında istediklerini bulamayıp satıyorlar. Eğer bir gün 4 silindirli 250 cc motorlar gelirse işte en büyük hayal kırıklığını onu alacak olan arkadaşlar yaşayacaklar. Bir bakacaklar motor 45 BG ama R25'den 10 km/saat, CBR250'den 20 km/saat daha hızlı gidebiliyor. Bağırttıra bağırttıra gidiyor, 2 litre fazla yakıyor ama sonuç aynı çıkıyor.
    erdemyetim bunu beğendi.

  19. #19
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    ben r25 e çamur atmak için söylemedim, sanırım yanlış anlaşıldı.
    iki motoru da denedim, zaten kendimde cbr 250r mevcut.
    ancak r25 depo tasarımı cbr a göre daha uzun ince şekilde olduğu için bacaklarımla daha çok kıstırmak zorunda kaldım, o depo kısmının küçüklüğü bana motoru bisiklet gibi hissettirdi.
    bu tamamen kişisel görüşüm. bana bisiklet gibi gelen motor size tır gibi büyük gelebilir. tartışmaya açık bi konu değil bu.

  20. #20
    Memory42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Ninja 300 , CBR 650F, Rc 390
    Bende ninjadan sonra R25 görünce küçük gelmişti normaldir.Ayrıca benzin deposu cidden fark ettiriyor,bence 17 litre ideal bir depo görünüş açısından...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)