Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

baslangic motoru iron 883

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Merhaba arkadaslar ben cem , uzun zamandir konularinizi takip etmekteydim ve an itibari ile de araniza katilmis bulunmaktayim.

    Dogru yere mi actim bilmiyorum ama baslangic motoru icin sizden yardim istiyorum.

    Cok tecrubeli oldugum soylenemez hatta nerdeyse hic tecrubem yok motorlar konusunda. 13-14 yaslarinda toplamda 6 ay boyunca 200-250 km yol yapmisimdir mondial lerin dandik vitesli motorlariyla bunun disinda 10-15 km 125 lik racing ve 5 dk lik yamaha dragstar 250 tecrubelerim var. Hepsinin disinda yaklasik 20 yildir bisiklet uzerindeyim ve bisikletle her yil en az 500km yol yapiyorum iki tekerlekten aldigim zevk gercekten tartisilamayacak durumda. Yine kendimce karar verdim ki motor uzerinde benim icin hiz hic onemli degil ben tamamen keyfime bakiyorum hayatimda yasadigim en guzel yol tecrubesi supersport bmw nin arka yolcu selesinde hollanda-finlandiya yolculuguydu o andan itibaren ruyalarima girmeye basladi motorla uzun yol yapmak.

    fazla uzatmayayim uni nin de bitmesiyle para biriktirmeye basladim genel olarak avrupada yasiyorum. kafamda oturup 10.000 euro gibi para biriktirip guzel ve temiz bir 2014 hd iron 883 alip ufakta modifiye edip yollara koyulmak var. genis omuzlu iri cusseli 1.90 boyunda bir adamim bu yuzden 250 kg sorun olacagini sanmiyorum dengemi iyi ayarlayabiliyorum. fakat dedigim gibi alacagim motorun evladiyelik olmasini istiyorum ve uzun yol yapmak amacli aliyorum. iron in findik deposu kafami kurcalayan tek problem yani her saat basi durup benzin almak ozellikle 1500 km yol yapacagim zamanlar beni cileden cikartacakmis gibi geliyor. tabi motoru hemen alir almaz uzun yol yapmayacagim once 3-4 ay sehir icinde motorumun kapasitesini ogrenip frenlerine iyice adapte olup ondan sonra uzun yola cikacagim burdan vurmayin lutfen.

    Genel olarak bana tavsiyeleriniz ne olur peki sizce iron883 guzel bir baslangic mi yoksa bolt veya vulcans gibi modellere bakmalimiyim ? cruiser adi altinda bana baska ne motorlar onerebilirsiniz ? simdiden hepinize cevaplari icin tesekkur ederiyorum.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Eğer fiziken kuvvetli isen, yaş da 25 ve üzeri ise 883 gibi 50 beygir gücünde 260 kg ağırlığında (güçsüz ve ağır) bir motor başlangıç motoru olabilir. Ama öğrenme süren çok uzar , iyi sürücü olman küçük motorla başlayana göre daha uzun sürer. Şimdiden hayırlı olsun. Depo konusunda bütün motorlar hemen hemen aynıdır. Sürekli yakıt almak zorundasın. Zaten her 200 km de bir mola vermeden gidemezsin, molalarda benzin ikmali yaparsın

  3. #3
    kaanklky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F650
    Kimisi CC yüzünden olmaz diyecek kimisi olur fakat şöyle böyle diyecek, özet geçeyim iron 883'ü ilk motor olarak almanda bir sorun -bence- yok.

    Mümkünse önce motora bir bin hatta turla, dediğin gibi 12-13 litrelik o fındık depo bence de azda olsa düşünülmesi gereken bir ayrıntı.
    Iron&Road bunu beğendi.

  4. #4
    error... - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2015
    parçaları çok pahalı olan bir motor acemilikkte yaşanacak ufak tefek kazalar
    büyük can sıkabilir bütçe yi iyi tartmak lazım onn haricinde teknik konuları
    üstadlar yazacaktır

  5. #5

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    Önceden Hyosung GV250 gibi bir motorla 5 - 10 bin km yapmak daha sağlıklı olur. Eğer yurtdışından alacaksan o zaman başka ufak cc marka ve modeller de bulanabilir belki... Başlar başlamaz 883 cc motor biraz zorlayabilir. Gücü fazla değil ama ayı gibi (70 Nm) torku var.

  6. #6
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Daytona 675
    Bence iron 883 uzun yol ıcın sızın hayallerınızı susleyen motor degıl cunku o bmwde buldugunuz keyifi onda alamayacaksınız motor gucsuz gelecek hantal bı motor yasınızda uygun daha uygun bı tourıng bakmanızı tavsıye edebılırım ama motora yenı baslıyorsunuz bılemedım tourıngle baslamakta bıraz zordur ama forumda f800gs le baslayan buyuklerımız vardı problem yasamadıklarını belırttıler

  7. #7
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Olur, gayet de güzel olur. Yeterki kask ekipman vs eksik etmeden başlayın, 1 sene kendinizi bilerek dikkat ederek devam ederseniz yeterli özgüveni ve tecrübeyi kazanmış olursunuz.

  8. #8
    sokakbebesi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2015
    Motosikleti
    HD - Dyna wide glide
    Çevremde iron ile başlayan iki arkadaşım var ikisi de ilk motor olarak aldı ve motosikleti almadan önce ciddi eğitimler aldılar. Fakat ikiside herhangi bir kazası vesaire olmamasına rağmen önermiyorlar. Onun yanında Yamaha Dragstar 650 ile başlayan arkadaşlarım da var iron kullananlardan daha rahatlar ve daha memnunlar hallerinden. İron kullanan arkadaşlar keşke bizde dragstarla başlasaydık diye sürekli belirtiyorlar. Vulcan S kısa bir inceleme kurcalama sürüşü yapmıştım. Dragstardan daha torklu ama uysal bir makine. yanlış hatırlamıyorsam ikiside 650 CC iyi. Direk 883 ile başlayacaksanız öncesine iyi bir eğitim almanızı ve ya illa güçlü bir cruiser ile başlamak istiyorsanız dragstar'ı da test etmenizi tavsiye ederim hocam.

    PS: yorumum tamamen şahsi görüşümdür. Profesyonel arkadaşlar daha iyi yönlendireceklerdir.

  9. #9
    bravetaxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daystar 250
    Al bi daystar yap 5 10 bin km sonra 883 tadına bak derim ben öyle yapacam

  10. #10
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı sokakbebesi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çevremde iron ile başlayan iki arkadaşım var ikisi de ilk motor olarak aldı ve motosikleti almadan önce ciddi eğitimler aldılar. Fakat ikiside herhangi bir kazası vesaire olmamasına rağmen önermiyorlar. Onun yanında Yamaha Dragstar 650 ile başlayan arkadaşlarım da var iron kullananlardan daha rahatlar ve daha memnunlar hallerinden. İron kullanan arkadaşlar keşke bizde dragstarla başlasaydık diye sürekli belirtiyorlar. Vulcan S kısa bir inceleme kurcalama sürüşü yapmıştım. Dragstardan daha torklu ama uysal bir makine. yanlış hatırlamıyorsam ikiside 650 CC iyi. Direk 883 ile başlayacaksanız öncesine iyi bir eğitim almanızı ve ya illa güçlü bir cruiser ile başlamak istiyorsanız dragstar'ı da test etmenizi tavsiye ederim hocam.

    PS: yorumum tamamen şahsi görüşümdür. Profesyonel arkadaşlar daha iyi yönlendireceklerdir.
    Harley olayı bizim ülkemizde çok farklı bir gözle bakılıyor.Sıkı bir chopper sever olarak bende ülkemiz şartlarında harley önermiyorum.
    harley alırsınız ama onun servisi bakımı size o kadar çok geçirirki ,işte arkadaşımızın dediği gibi alıpda muzdarip olanlar arasına katılırsınız.

    Bİr kere chopper dünyasına girmek motoru iyice kavramak ve anlamakdan geçer.Siz yeni başlayacaksınız benimde tavsiyem,yüksek cc girmeyin kafadan,şuan için size en ideal 2 motor var,birincisi kuba superlight 200 ikinciside daelim daystar 250.Aralarında fiyat farklı var tabi ama bu modeller giriş seviyesinde motoru tanımak,motor kullanmayı öğrenmek ve chopper kültürüne girmek gözüyle bakarak alacağınız motorlardır.Cebinizi yakmakdan,sıkıntı olduğu zaman kolayca halledebilceğiniz modellerdir.

    Bu modellerden aldığınız zaman bir kere 10000km devirmedende motor değiştirmeyin,eğitim işin önemli bir adımı,mutlaka eğitim alın ama almanıza rağmen ben yüksek cc önermiyorum.10000km devirdikden sonra siz zaten kafanızda bir model şekillendireceksiniz.Misal ben sl200 motorumla ciddi yol yaptım,şehiriçi istanbul trafiğinde bir şekilde motor kullanamsını öğrendim (bu arada gis akademiden mezunum ona rağmen bu modeli tercih ettim)
    şimdi ise aklımda suzuki intruder 800 var.neden derseniz birçok sebebi var tabi ancak bir honda shadow yada yamaha dragstar motorlarıda çok sağlam ve kalite motorlarıdr.Dediğim gibi bunları deneyim kazandıkça göreceksiniz ancak benim tavsiyem yukarıda belirttiğim gibi düşük cc motor alın ve yol yapın.
    Chaos Turkey MC Facebook Sayfamız - www.facebook.com/ChaosTurkeyMC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız - www.facebook.com/slturkiye

  11. #11
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    Dostum uzun yolda iron yorar. Depo küçük, menzili kısa. Arkana kiz arkadasini alamazsin, yollarda caciga donersiniz. Dragstar 650 nin 2015 modelleri çıktı. Avrupa'da uygun şekilde bulabilirsin. Uzun yollarda çok daha rahat edersin. Mutlaka eğitimlerini almanı tavsiye ederim.

  12. #12
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Bu isin kitabi derki iron 883 baslangica uygun motor degildir, hantal vs de degildir yuksek torklu bir makinedir.. iron 883 ile baslamak cahilligin dibe vurus halidir, bu ise yeterince onem ve dikkat verilmedigini bundan sonrada verilmeyeceginin belkide bir gostergesidir. Soz konusu sizde olan 1 adet candir, hobiniz sonunuz olmasin sandal yapmadan gemi insaatina soyunmayin abi tavsiyesi..

  13. #13

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harley olayı bizim ülkemizde çok farklı bir gözle bakılıyor.Sıkı bir chopper sever olarak bende ülkemiz şartlarında harley önermiyorum.
    harley alırsınız ama onun servisi bakımı size o kadar çok geçirirki ,işte arkadaşımızın dediği gibi alıpda muzdarip olanlar arasına katılırsınız.

    Bİr kere chopper dünyasına girmek motoru iyice kavramak ve anlamakdan geçer.Siz yeni başlayacaksınız benimde tavsiyem,yüksek cc girmeyin kafadan,şuan için size en ideal 2 motor var,birincisi kuba superlight 200 ikinciside daelim daystar 250.Aralarında fiyat farklı var tabi ama bu modeller giriş seviyesinde motoru tanımak,motor kullanmayı öğrenmek ve chopper kültürüne girmek gözüyle bakarak alacağınız motorlardır.Cebinizi yakmakdan,sıkıntı olduğu zaman kolayca halledebilceğiniz modellerdir.

    Bu modellerden aldığınız zaman bir kere 10000km devirmedende motor değiştirmeyin,eğitim işin önemli bir adımı,mutlaka eğitim alın ama almanıza rağmen ben yüksek cc önermiyorum.10000km devirdikden sonra siz zaten kafanızda bir model şekillendireceksiniz.Misal ben sl200 motorumla ciddi yol yaptım,şehiriçi istanbul trafiğinde bir şekilde motor kullanamsını öğrendim (bu arada gis akademiden mezunum ona rağmen bu modeli tercih ettim)
    şimdi ise aklımda suzuki intruder 800 var.neden derseniz birçok sebebi var tabi ancak bir honda shadow yada yamaha dragstar motorlarıda çok sağlam ve kalite motorlarıdr.Dediğim gibi bunları deneyim kazandıkça göreceksiniz ancak benim tavsiyem yukarıda belirttiğim gibi düşük cc motor alın ve yol yapın.
    Hocam daystar250 yi neden tavsiye ettiginizi merak ediyorumda. Cunku kendisi aklimdaydi ama es gecmistim. gv250 ve daystar250 arasinda gidip geliyorum suan baslangic motorlari olarak. Biraz daha detayli bilgi verebilirseniz cok sevinirim.



    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu isin kitabi derki iron 883 baslangica uygun motor degildir, hantal vs de degildir yuksek torklu bir makinedir.. iron 883 ile baslamak cahilligin dibe vurus halidir, bu ise yeterince onem ve dikkat verilmedigini bundan sonrada verilmeyeceginin belkide bir gostergesidir. Soz konusu sizde olan 1 adet candir, hobiniz sonunuz olmasin sandal yapmadan gemi insaatina soyunmayin abi tavsiyesi..
    tabiki hocam haklisiniz bende o yuzden baslangic tavsiyesi icin konuyu actim guzelde bilgilenip donanimlainp profosyonel yardim alarak baslangic motorumu seciyorum.

  14. #14
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    1198
    Hangi ülkede yasadigini belirtirsen daha iyi yardimci oluruz.
    Avrupa ülkelerinden birindeysen tavsiyem bir sürü motosiklete yüksek rakamlar vermemen yönünde olacak.
    Mesela Virago 250 alabilirsin ve 800-1500€ arasinda bir sürü var.
    Böylece satarken de bir zararin olmaz.
    Mesela su motosiklet 800€ henuz 36bin km de

    Ya da su var 120€ istiyor 19bin km de. Gidonu degistirmis irona yakin olmus.

    Ya da küçük gelir dersen yine viragonun 535 olmasi lazim bir üst modeli var.
    Bu modeli de 500€ ile 2000€ arasinda bulabilirsin.
    Mesela su motosiklete 500€ istiyor eleman yaklasik 16bin km de ama biraz masrafi var. Motoru saglam.


    Ya da bunun aynisi var gidon iron tipi 27bin km de 2000€ istiyor.


    Yani baslangiç için çok seçenegin var ve önemsiz paralar harcayarak bu isi temelinden ögrenebilirsin.
    Iron 883 7bin-8bin euro arasi bulunabiliyor.
    Bence yaza kadar sana önerdigimiz küçük motosikletleri kullan, yaza düsük model bir iron alir hosuna gidip gitmedigine karar verir, sonra gider istersen sifirini alirsin.

  15. #15

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi ülkede yasadigini belirtirsen daha iyi yardimci oluruz.
    Avrupa ülkelerinden birindeysen tavsiyem bir sürü motosiklete yüksek rakamlar vermemen yönünde olacak.
    Mesela Virago 250 alabilirsin ve 800-1500€ arasinda bir sürü var.
    Böylece satarken de bir zararin olmaz.
    Mesela su motosiklet 800€ henuz 36bin km de
    http://img1.leboncoin.fr/xxl/5d2/5d2...93901c2d64.jpg
    Ya da su var 120€ istiyor 19bin km de. Gidonu degistirmis irona yakin olmus.
    http://img2.leboncoin.fr/images/95f/...928d2d12a0.jpg
    Ya da küçük gelir dersen yine viragonun 535 olmasi lazim bir üst modeli var.
    Bu modeli de 500€ ile 2000€ arasinda bulabilirsin.
    Mesela su motosiklete 500€ istiyor eleman yaklasik 16bin km de ama biraz masrafi var. Motoru saglam.
    http://img7.leboncoin.fr/images/b1d/...97ef02f7db.jpg

    Ya da bunun aynisi var gidon iron tipi 27bin km de 2000€ istiyor.
    http://www.usabobbers.com/wp-content...Motorcycle.jpg

    Yani baslangiç için çok seçenegin var ve önemsiz paralar harcayarak bu isi temelinden ögrenebilirsin.
    Iron 883 7bin-8bin euro arasi bulunabiliyor.
    Bence yaza kadar sana önerdigimiz küçük motosikletleri kullan, yaza düsük model bir iron alir hosuna gidip gitmedigine karar verir, sonra gider istersen sifirini alirsin.
    son fotodaki motorun ismi nedir hocam ? custom virago 250 mi ? gorunusu gayet hosuma gitti cunku. Viragoyuda rehberime ekledim onu da arastirmaya basliyorum tesekkur ederim en mantiklisi ufak motorlar ile cruiser dunyasina girmek zaten hiz tutkunu degilim 100 ile sabit gitsem yeter bana uzun yol icin. Fakat aradigim motor ufak tefek baslangic motoruda olsa uzun yol yapabilecek bir motor bu yuzden cinlileri direk eledim aklimda japonlar ve kore var.

  16. #16
    Cavalry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    LandCruiser
    O motoru almayı kafana koyduysan, paran çoksa, bakım masraflarını yedek parçalarını vs.. gocunmadan alacaksan, yaptığın ufak tefek hatalardan bile ders çıkarabileceksen al
    Güzel günler göreceğiz çocuklar, güneşli günler göreceğiz... Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar, ışıklı maviliklere süreceğiz... Açtık mıydı hele bir son vitesi, adedi devir. Motorun sesi.

  17. #17
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    1198
    Son motosikleti örnek olarak google'dan bulup koydum bahsettigim motosiklet virago 535 ve bobber yapilmis bir sürü satilik motor var.
    2000-3000 euro arasina sahane motosikletler bulabilirsin.
    Hatta bir tane 600cc lik Honda Bobber vardi 4bin euro civari istiyor ama üzerinde bir sürü aksesuar var.
    Bakayim bulabilirsem fotosunu atarim.
    Ayrica hala hangi ülkede oldugunu yazmadin!

  18. #18

    Üyelik
    27 Ekim 2015
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son motosikleti örnek olarak google'dan bulup koydum bahsettigim motosiklet virago 535 ve bobber yapilmis bir sürü satilik motor var.
    2000-3000 euro arasina sahane motosikletler bulabilirsin.
    Hatta bir tane 600cc lik Honda Bobber vardi 4bin euro civari istiyor ama üzerinde bir sürü aksesuar var.
    Bakayim bulabilirsem fotosunu atarim.
    Ayrica hala hangi ülkede oldugunu yazmadin!
    tesekkur ederim hocam. almanya-hollanda-polonya arasinda gidip geliyorum surekli motoruda bu 3 ulke veya turkiyeden alacagim. ama almanyada calistigim icin burdan almam daha pratik olur diye dusunuyorum. evet aslinda 2-3-4 euro ya gercekten guzel goruntulu ve aksesuarli 250-600 cc motor almak daha mantikli dediginiz gibi. satmasamda koyar garaja tutarim hatira olarak .

  19. #19
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    1198
    Alıntı tndgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekkur ederim hocam. almanya-hollanda-polonya arasinda gidip geliyorum surekli motoruda bu 3 ulke veya turkiyeden alacagim. ama almanyada calistigim icin burdan almam daha pratik olur diye dusunuyorum. evet aslinda 2-3-4 euro ya gercekten guzel goruntulu ve aksesuarli 250-600 cc motor almak daha mantikli dediginiz gibi. satmasamda koyar garaja tutarim hatira olarak .
    Fransa'ya yakinsan veya gelebiliyorsan mesaj at temiz bir makina aliriz sana.
    Ben Almanya'ya yakinim ama her yerine degil.
    Hollanda'ya da yakinim gerçi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harley olayı bizim ülkemizde çok farklı bir gözle bakılıyor.Sıkı bir chopper sever olarak bende ülkemiz şartlarında harley önermiyorum.
    harley alırsınız ama onun servisi bakımı size o kadar çok geçirirki ,işte arkadaşımızın dediği gibi alıpda muzdarip olanlar arasına katılırsınız.

    Bİr kere chopper dünyasına girmek motoru iyice kavramak ve anlamakdan geçer.Siz yeni başlayacaksınız benimde tavsiyem,yüksek cc girmeyin kafadan,şuan için size en ideal 2 motor var,birincisi kuba superlight 200 ikinciside daelim daystar 250.Aralarında fiyat farklı var tabi ama bu modeller giriş seviyesinde motoru tanımak,motor kullanmayı öğrenmek ve chopper kültürüne girmek gözüyle bakarak alacağınız motorlardır.Cebinizi yakmakdan,sıkıntı olduğu zaman kolayca halledebilceğiniz modellerdir.

    Bu modellerden aldığınız zaman bir kere 10000km devirmedende motor değiştirmeyin,eğitim işin önemli bir adımı,mutlaka eğitim alın ama almanıza rağmen ben yüksek cc önermiyorum.10000km devirdikden sonra siz zaten kafanızda bir model şekillendireceksiniz.Misal ben sl200 motorumla ciddi yol yaptım,şehiriçi istanbul trafiğinde bir şekilde motor kullanamsını öğrendim (bu arada gis akademiden mezunum ona rağmen bu modeli tercih ettim)
    şimdi ise aklımda suzuki intruder 800 var.neden derseniz birçok sebebi var tabi ancak bir honda shadow yada yamaha dragstar motorlarıda çok sağlam ve kalite motorlarıdr.Dediğim gibi bunları deneyim kazandıkça göreceksiniz ancak benim tavsiyem yukarıda belirttiğim gibi düşük cc motor alın ve yol yapın.
    baba ne yaptın adam küçük harleyle başlıyayım mı diyor sen kuba diyorsun. oldu mu şimdi..bari yamaha falan deseydin..


    Bajaj Modellerinde Büyük Fırsat
    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)