Kazasız sürüşler. Bu motor ile ciddi kazalar yaşama ihtimalin ve bu açtığın konunun, ileride ibretlik bir konu olma ihtimali çok fazla. Çok dikkatli kullanmalısın.
Kazasız sürüşler. Bu motor ile ciddi kazalar yaşama ihtimalin ve bu açtığın konunun, ileride ibretlik bir konu olma ihtimali çok fazla. Çok dikkatli kullanmalısın.
Teşekkür ederim.Bunun için zaten elden geldiğince dünyada kabul görmüş önerileri uyguluyorum.
250 cc ile motosiklet hayatına başladım bi süre kullandım eğitime gittim. Sonra kullanmaya devam edip 30.000km yi 250cc ile tamamladım.
650 cc 70-80hp civarında bir motosiklet aldım ve alır almaz aynı eğitime tekrar girdim. 50.000m dir kullanıyorum.Motosiklet büyütmeyeceğim için bununla devam edicem.
Kardeşim (gerçekten samimietle söylüyorum bunu) yavaş gidiyorum diyerek olmaz. Sadece şansa bala kaza yapmazsın.
Şu tavsiyeyi sana da yapmak isterim
ver gazı... ver çoşkuyu
Ben de geçen yaz ilk motor olarak 600rr almıştım. Helvamı yiyecek arkadaşlar vardı forumda 14 ay oldu. Kişisel dikkatsizliğimden dolayı 3 defa düşüş yaşadım, en küçük çizik yada yara almadım çok şükür, hep tam koruma gezerim. Fren olayı çok camını sıktığı için abs taktım şimdi rahatım. Öyle korkulacak bir güç olduğunu düşünmüyorum. Abartıldığı kadar değil bana göre. Ama şu son baharda kış geçişinde lastik tutuşu epey azalıyor yaz aylarına göre. Frenajda dikkatli olmakta fayda var.
hocam yavas gitmek icin almadim. Bu videoda elimden geldigi kadar guvenli olmak icin bu kadar yavas gidiorum
Kapistiririz duz bir yolda iyice bir piselim ilk once
tesekkur ederim tavsiyeniz icin az cok bilgim var ama bir daha okuycam
Tesekkur ederim tavsiyeniz icin evet mutlaka egitim almaya devam edicem
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
Tabsiyeleriniz icin tekrar tesekkur edeyim. Siz cok saglikli baslamissiniz gerekten olmasi gereken de boyledir bencede.
Boyle baslamam icin kendi sebeplerjm var evet tehlikeli ve buyuk risk aliyorum bunun da farkindayim.
Bende sizin gibi kazalarda sanssizlik olmadigi inancinsayim.. evet uzerinize yildirim dusup oleribilirsiniz ama bu tur kazalar cok dusuk ihtimal ilen.. bunun disinda kazalar %99 u ne kadar sucsuz da olsak yapabilcegimiz biseler olabilir inancindayim (daha dikkatli daha ongorulu olmak gibi)
keske 1000 lik alsaydin. cok sıkılacaksın alıstıktan sonra 600 lukten.
Çiçek gibi maşallah.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Teskkur ederim herkese iyi dilekleri icin
akli selim sürmeye devam edersen bence çok sorun olmaz. olay motora alışıktan sonra başlıyor. aha ben bu işi çözdüm demenle birlikte gaza asılıp duramamalar başlar onlara dikkat etmek lazım.
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı isterim ilk tecrübeye göre baya büyük motor çok dikkatli kullan inşallah.
Kardeşim çok güzel duruyor Allah kazadan beladan korusun. Dikkali görünüyorsun ama zaman için de sürat artacak aman duramayacağın hıza çıkma daha dikkatli ol tekerin düz bassın.
Hayırlı ugurlu olsun kardeşim Allah kaza bela vermesin motor çok güzel duruyor hele o Repsol yazısı yeter zaten aman dikkatli kullan şakası olmaz o motorun
hayirli olsun cok guzel motor su universite bitsin iyice piselim bende istiyorum boyle birsey gerci ben yol motoru seviyorum ama bu makinada cok tatli duruyor
hayırlı olsun, allah hata kaza vermesin, 1000liğe de bekleriz
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
güle güle kullan dostum. eğer zorlanırsan bi eğitim alır geçersin. söyleneneleri çok takma kafaya. kendini biliyorsan sorun yok.
Direksiyon hakimiyetin çok zayıf, kendini çok kasıyosun, muhtemelen o 50 dk ardından kolların baya bi ağrımıştır.
Tabi ki ilk başlarda böyle şeyler olur, Tavsiyem kapalı alanda dönüş ve direksiyon çalışman, rahat bırak şu gidonu biraz kasma kendini.
İzlemediysen "bileği bükmek" isimli filmleri izlemeni tavsiye ederim.
Hayırlı uğurlu olsun.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)