Mt 03 Arefesinde - Nedir, Ne Değildir?
-
Merhabalar.
Bu aralar sahip olduğum Yamaha R25'i satıp daha torklu, şehir içerisinde çok keyif alabileceğim ve son hızının yüksek veya düşük olmasına önem vermediğim bir motosiklet almayı düşünüyorum. Bu konuda görüşlerinizi almak istedim.
Elimde 15 bin tl gibi bir rakam var ve dediğim gibi torklu, grenajsız ve keyifli bir motosiklet arıyorum. Çevremden 600f, Er6n-f veya Drz400 almam için öneriler geliyor fakat benim en yakın olduğum motosikletler Mt 03 ve Xt 660x. Bildiğim kadarıyla aynı motor bloğunu kullanıyorlar. Xt 660x'i deneme fırsatım oldu ve çok keyif aldım, sürüş özellikleri olarak tam istediğim gibi bir motosiklet olduğuna kanaat getirdim. Fakat ikici el Xt'lerin kilometrelerinin yüksek olması, hor kullanılmaya daha müsait olması nedeniyle temizine pek rastlamamam nedeniyle benzer karakteristik özelliğe sahip olduğunu duyduğum Mt 03 modeline yöneldim. İkinci ellerine baktığımda ise Xt'ye göre daha temiz kullanılan bir model.
Titreşim olduğunu biliyorum fakat çok rahatsız edici olmadığını çoğu yerden duyuyorum fakat bu konu benim için problem değil. Yukarıda da behsettiğim gibi torklu, düşük devirleri dolu dolu olan ve başıma çok dert açmayacak motosiklet arayışındayım.
Evet bu motosikletten çevrede pek yok fakat illa ki arkadaşında olan, sahibi olan veya deneme fırsatı bulmuş biri vardır. Sizce Mt 03 nedir, ne değildir? Şimdiden teşekkür ederim.
Reklamlar
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Aea bir videosunda , mt-03'ün kronik arızılarının olduğunu bahsetmişti . Ayrıca mt-03 alsanız bile yedek parçada sıkıntı yaşayabilirsiniz eski model olduğu için . Eğer tork arıyorsanız , Ktm duke 390 veya Kawasaki Z 300 bakmanızı tavsiye ederim .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
kronik kadrana su kaçması dışında bir sorunu yok diye biliyorum. güzel makina almaya değer ama 2.el de kullandığımız kâr kalsın diye çok uçuk rakamlar istiyolar. temiz bulabilirsen 600f de mantıklı ama o tasarımla değil, alırsan da stunt bike a çevir
-
Espaniole adlı üyeden alıntı
Merhabalar.
Bu aralar sahip olduğum Yamaha R25'i satıp daha torklu, şehir içerisinde çok keyif alabileceğim ve son hızının yüksek veya düşük olmasına önem vermediğim bir motosiklet almayı düşünüyorum. Bu konuda görüşlerinizi almak istedim.
Elimde 15 bin tl gibi bir rakam var ve dediğim gibi torklu, grenajsız ve keyifli bir motosiklet arıyorum. Çevremden 600f, Er6n-f veya Drz400 almam için öneriler geliyor fakat benim en yakın olduğum motosikletler Mt 03 ve Xt 660x. Bildiğim kadarıyla aynı motor bloğunu kullanıyorlar. Xt 660x'i deneme fırsatım oldu ve çok keyif aldım, sürüş özellikleri olarak tam istediğim gibi bir motosiklet olduğuna kanaat getirdim. Fakat ikici el Xt'lerin kilometrelerinin yüksek olması, hor kullanılmaya daha müsait olması nedeniyle temizine pek rastlamamam nedeniyle benzer karakteristik özelliğe sahip olduğunu duyduğum Mt 03 modeline yöneldim. İkinci ellerine baktığımda ise Xt'ye göre daha temiz kullanılan bir model.
Titreşim olduğunu biliyorum fakat çok rahatsız edici olmadığını çoğu yerden duyuyorum fakat bu konu benim için problem değil. Yukarıda da behsettiğim gibi torklu, düşük devirleri dolu dolu olan ve başıma çok dert açmayacak motosiklet arayışındayım.
Evet bu motosikletten çevrede pek yok fakat illa ki arkadaşında olan, sahibi olan veya deneme fırsatı bulmuş biri vardır. Sizce Mt 03 nedir, ne değildir? Şimdiden teşekkür ederim.
MT03 güzel makine fakat tork istiyorsanız size duke 390 öneririm 1 haftadır ufak canavarımın sahibiyim 600luk almadıgım için pişman değilim 0-100 4.7 saniye olan ve her gazda sizin direksiyona canınız pahasına yapıştıran bi alet bu cc de rakibi oldugunu düşünmüyorum yakıt konusuna gelirsek 110 la 6. viteste gidersenız 3 litre yakar gazlarsanız 6 litre yakar son hızı 180 oldugu ıcın şehiriçinde size sıkıntı cıkaracagını sanmıyorum mt03 alırsanız vergi farkıda olusacaktır bence size yakışıklı bir duke 390 iyi gider
-
Farklı bir tavsiye olarak köşede dursun, bende benelli tnt 250 diyorum. Karenajsız motorları sevmeyen biri olarak bile çok hoşuma gitti benim. Birazda sürme fırsatı buldum çok dikkat çekiyor ve bence gücüde yerinde. Çift silindirli ve torkuda iyi, 180 küsürleri görenler var kullanıcılarıda oldukça memnun.
-
Duke 390 da 35, 660 da 55 nm tork var. Beygir olarak da 660 bloğu daha fazla beygir üretiyor. Sanırım hiç mt03 veya xt660 kullanmadınız. 660 bloğu sağlamdır, yek silindir kolay eskimez.dikkat etmrniz gereken yürüyen aksam. Şase, ve Son olarak Aksesuar ve kozmetik durumuna bakarsanız. Amacınız gezmek tozmak ise xt660x daha iyi. Holiganlık ise bunun için drz400 daha uygun.
Ben de ara ara satmayı düşünsem de alternatifi bir motosiklet bulamıyorum, bulduğum 25 binden başlıyor
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Duke 390 da 35, 660 da 55 nm tork var. Beygir olarak da 660 bloğu daha fazla beygir üretiyor. Sanırım hiç mt03 veya xt660 kullanmadınız. 660 bloğu sağlamdır, yek silindir kolay eskimez.dikkat etmrniz gereken yürüyen aksam. Şase, ve Son olarak Aksesuar ve kozmetik durumuna bakarsanız. Amacınız gezmek tozmak ise xt660x daha iyi. Holiganlık ise bunun için drz400 daha uygun.
Ben de ara ara satmayı düşünsem de alternatifi bir motosiklet bulamıyorum, bulduğum 25 binden başlıyor
tabiki onlar daha güclü fakat arkadasın eskı motorlarına bakarsak şehiriçi kullanımda kullanıyor ve 660 ın vergi farkı ve aradaki 60 kiloluk farkı şehiriçi kullanımda önemli bi nokta bence tabi herkesin görüşü farklıdır bılemem
-
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
tabiki onlar daha güclü fakat arkadasın eskı motorlarına bakarsak şehiriçi kullanımda kullanıyor ve 660 ın vergi farkı ve aradaki 60 kiloluk farkı şehiriçi kullanımda önemli bi nokta bence tabi herkesin görüşü farklıdır bılemem
Vergisi 390 dan daha az sakin kullanımda 4 litre yalıyor duke ı bilmiyorum. Hafiflik elbette avantajdır ama dolu 185 civarı ağırlık yorucak bir ağırlık değil. Millet banditlere biniyor :D
Benim tavsiyem mt03 düşünüyorsanız tek silindir bir naked, alçak bir motosiklet bana mantıklı gelmiyor en azından bu hacimde
-
husabergin veya husqvarnanın supermotolarına da bakmanızı öneririm
-
660cc vergisi 375ccden daha az mi ben mi yanlis okudum acaba ben monster 696 bakiyordum vergisi benimkinin 2 katiydi sanirim yas farkindan dolayi
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
660cc vergisi 375ccden daha az mi ben mi yanlis okudum acaba ben monster 696 bakiyordum vergisi benimkinin 2 katiydi sanirim yas farkindan dolayi
Yaş farkından kaynaklı, evet
-
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Aea bir videosunda , mt-03'ün kronik arızılarının olduğunu bahsetmişti . Ayrıca mt-03 alsanız bile yedek parçada sıkıntı yaşayabilirsiniz eski model olduğu için . Eğer tork arıyorsanız , Ktm duke 390 veya Kawasaki Z 300 bakmanızı tavsiye ederim .
Şu yorumlar bitiriyor beni ya.
-
Mt03 e bulaşma elinde patlar
-
BerKToprak adlı üyeden alıntı
Mt03 e bulaşma elinde patlar
Neden, açıklayabilir misiniz?
-
-
Hacı konfor aramıyorum pek. Apaçiyiz biliyorsun, uzun yolda 200-220 yapıştırayım gideyim diye bir derdim de yok. Ara hızlanmalarda, şehir içinde torku, hızlanmayı hissedebileceğim bir şeyler bakıyorum. Xt veya Mt olacak muhtemelen.
Düşünmüyor değilim batu, Mt 03+Booster egzoz+elcik koruma+Mt 60? Gördüğüme göre Mt kullanıcıları motosikletlerine daha temiz bakıyor, kilometreleri de düşük.
-
Drz 400 sm bulamazsınız, olsaydı ben bir yıldır arıyorum bulurdum
Mt 3 veya Xt660 aynı kategoride bir motor değil zaten.
Mt 3 bence fazla ağır (192 kilo idi sanırım) ve şehir içinde ne enduro tadı alınır, ne de naked tadı sanırım.
Satarken zorlanacağını tahmin etti herhalde arkadaş, haksız sayılmaz.
-
Z300 sanıldığı kadar torklu bir makina değil...
5. Viteste 4500-5000 den sonra kendine geliyor. 7000den sonra sürekli artan torku hissediyorsunuz..
Tr ye Mt3 gelmez. R25 in bloğunu takarlar Mt25 derler. Alt devirleri torklu bir motor arıgorsanız çok devir çeviren değil en fazla 10binler civarı devir çeviren bişi lazım. Duke nin alt devirleriZ300 den daha canlı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)