Selamlar, 2008 yıllarında üretilen, 660 cc lik Mt 03'ten bahsediyorum.
Selamlar, 2008 yıllarında üretilen, 660 cc lik Mt 03'ten bahsediyorum.
kendi motorunu koruyarak R25 e yeni gelicek olan MT25 dişli setini takabilirsin. Bende R25 vardı yeni ssattım ama satmasam grenajlarını söküp inceden bir demir yaptırıp naked gibi kullanıcaktım.
1 yıl xt 660r kullandım. İnanılmaz keyif aldığım bir makina idi kesinlikle x versiyonu nu almak ve kullanmak isterim. Ayrıca mt 03" de test etme şansım oldu.
İki motoru enine boyuna kafamda kıyaslayam açık ara xt gelir.
Şehir içi ister kaldırdım ister çukur hiç fark etmez gazı koyduğun anda teker de her şeyi yapabilirsin. Zıplamak dan ayrı bi keyif alırsın. Mt holigan usulü naked güzel ama o klasman da şöyle düşünmek lazım. Mt07 kadar gaz tepkisi güzel bir motor olacağını sanmıyorum. Gsr 600 kadar da devirli hızlı motor olmayacaktır.
Uzun yolda rahat gitmek dersen xt 660r ile baya uzun yol yaptım gayet rahat x de rahat olacaktır.
Benim favori rengim turuncu. Nasip kısmet olursa bir de turuncu denk gelirse tadından yenmez. Ben mt 03 yerine gsr 600 alırdım. En azından 4silindşr. Ama xt bi şeye değişmem
Bende 0 mt-03 geldi zannedip heycanlanmıstim
aslında bir noktada haklı olsan da ikinci el alacağın her motosiklette bu mümkün. Kaldırımdan inmenin çıkmanın büyük bir zararı yok. anası ağlasa 2 tekerlek rulmanı alırsın olur biter. teker desen zincir-dişli, kaplin lastikği uzun vadede debriyaj olabilir. Bunlar her alacağın motosiklette belli bir ömrü olan parçalar.
Amortisör keçesi ve yağı da muhtemelen alacağın her motosiklette değiştirmen gereken parçalar arasında. Alırken baktın ki zincir dişli iyi durumda, debriyajda kaçırma yok, kalkışta 'tak ' şeklinde ses yaparak kalkmıyor problem yok. Motordan ses gelmiyorsa kolay kolay o sesi getiremezsin 100-150 bini devirmemişse.
Zincir dişlinin iyi durumda olduğunu varsayarsak debriyajın bitse yarın öbür gün -her motosiklette olabilir- totalde 300 tl masraf edip yepyeni debriyajına merhabe dersin
mt 03 te yaşanacak tek sorun sıkılınca he dedimi satamayabilirsiniz onun dışında sorun olmaz R25 kadar kolay satılmaz kaza yapmadığınız sürece
parçayada ihtiyaç duymazsınız..durmum olsa ilanlarda bi adet yüksek km li bi mt var onu gözüme kestirmiştim ama şimdilik elimizdekiyle devam..
Aslında sen de bir noktada haklısın. Ama şöyle bir örnek vereyim; Hyosung Gt250r ile Comet arasındaki farkı düşün. Aslında temelinde aynı olsalar da birinin kullanıcısıyla ötekisinkinin kullanıcısı çok farkı, e motorları da çok farklı oluyor.. 40 bin kmye gelmiş bir Gt250 için ölü olma riski çok yüksekken Comet'lerde bu risk daha düşük. Hatta aynı kmde sıfır gibi tıkır tıkır çalışan Comet'ler bulmak mümkün. Sanırım Mt 03 ile Xt 660x'in arasındaki farkı bu özellik oluşturuyor.
Aynı şekilde Xt'nin 2008 modelini uçuk fiyatta satıyorlar, ama aynı model Mt 13-14 liraya nispeten yüksek olmayan kilometrelerde bulabiliyorsun. O fiyatlara Xt'nin daha çok 2004-2005 modelleri mevcut. Ama aradığım temizlikte ve kmde Xt X bulabilirsem hiç acımam.
Haklısın. İşte bir soru işareti de neden modeli yüksek mt ler daha ucuz?
Sen gözüne kestirdiğin motoru söyle ekip olarak gider bakarız. Zorla değil ya, temizse olur.
Mesela bir arkadaş comet almıştı 2009 muydu 2010 muydu net hatırlamıyorum. Sorarsan 45 binde ama krankta ses vardı.
Asıl mesele düzgün bi motosiklet alabilmekte. Motor yorgundur deyio genelleme yaparak temizler için de ignore tuşuna basmamak gerek
Aynen doğru diyorsun. Asıl mesele temiz olması, ama Xt olsa yalarım
Yamaha globalda mt-03 2016 modeller arasında çıkıyor.Yeniden mi sürecek piyasaya?
R3'ün (Ülkemizdeki R25) naked versiyonuna Mt 03 demişler. Karışıklık ondan. Bir arkadaş gelip 'Mt 03 tekrardan çıkacakmış' dediğinde heyecanlanmıştım ama gerçeği görünce
Düşünmüyor değilim batu, Mt 03+Booster egzoz+elcik koruma+Mt 60? Gördüğüme göre Mt kullanıcıları motosikletlerine daha temiz bakıyor, kilometreleri de düşük.[/QUOTE]
Bu booster egzoz mt03 için nerde satılır arkadaşlar bilgisi olan varmi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)