Bugün atlattığım 3 kaza ve pilot street lastikler
-
Reklamlar
-
3.vites'te 26bg'lik motorla patinaj...İyimiş...
-
-
seta34 adlı üyeden alıntı
27.5
valla inanilmasi guc tahminde ediyordum boyle bi yorum gelecegini ama olan bu yani
Benim 102bg'lik motor 3.viteste patinaj yapmıyor...iyisimi satam cbr250 alam bende...Bu arada ABS var Traction control yok benimkinde...
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Benim 102bg'lik motor 3.viteste patinaj yapmıyor...iyisimi satam cbr250 alam bende...
Bu arada ABS var Traction control yok benimkinde...
Yokmu boyle 30 bglik motorla aynisini yasayan, garip hissettim kendimi :D
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
3.vites'te 26bg'lik motorla patinaj...İyimiş...
Mümkündür. Yol tozludur, lastik naylondur, ısınmamıştır vs.vs.
-
seta34 adlı üyeden alıntı
Yokmu boyle 30 bglik motorla aynisini yasayan, garip hissettim kendimi :D
Cbr 125 ile yasiyan var benim hemde yokus yukari egimliydi tekirdaga gitmistim halamin evinden ciktim yola bu yazin ama hava sicakligi vardi 36 derece filan yerler boyle sabun gibiydi frene basiyorum gotum yanimda 1-2 yapiyorum yanimda duramiyorum gidemiyorum en son sinirlendim 1-2-3 yaptim 3 uncu vitese dip gaz gittim 3 viteste yanimdaydi :- valla yusuf yusuf ettim 1-2 neysede 3 nedir abi ya :©D
Cbr 125 e tekrardan kavuştum
-
geçmiş olsun ama bir günde bu kadar önüne kırılma yaşıyorsan kendine de dönüp bakman gerekir. ilk aracın aynasını kırmakla iyi yapmışsın bende taksici aynası kırdım ama tehlike atlattığın arabanın yanında gitmemeye özen göster. acemi olur, kadın olur, gerizekalı olur...
-
Bir gunde 3 kaza atlatmak cok hayra alamet degil dostum diger araclardan once kendine de bir ozelestiri yap mutlaka
-
Sj's adlı üyeden alıntı
Bir gunde 3 kaza atlatmak cok hayra alamet degil dostum diger araclardan once kendine de bir ozelestiri yap mutlaka
Arkadaşa katılıyorum. Islak zeminde akan tarafikte ve yayaların olduğu alanda lastik kontrolü yapmak ne kadar doğru. Zeminde ikl denemende anlamışsın olayı. Israrla bunu devam ettirmen daha kötü sonuçlar doğurabilirdi. Geçmiş olsun
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
bu işkence gibi yazıyı okuyan motosiklet meraklısı arkadaşlarım varsa kendi düşündüklerimi paylaşayım.
Birincisi kavşaklara durma hızında girilir; bu ışık, trafik polisi ya da trafik işaretleri ile düzenlenmiş olsa bile uygulanır.
İkincisi gaz kontrolü kuru asfaltta dahil yumuşak olmalıdır. Kaymaya etki eden bir çok faktör var, sebebini araştırın.
Üçüncüsü hiç bir kaza bir anda olmaz; sadece görmeyiz, görmek istemeyiz ya da bakmayız. Diğer araç sürücüleri için motosikletler bir tehdit değildir. Bu sebeple görmeye çalışmazlar. Bu durumda kendinizi gösterecek, koruyacak olan sizlersiniz. İyi gözlemle bu tehditleri henüz oluşmadan bertaraf edebilirsiniz.
-
sadaka ver hacım çok geçmiş olsun.
o arakdaşa da bida motorunu verme bence...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)