Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Sıkça Sorulan Sorular - (Gerek Görüldükçe Güncellenecek)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Abi bu motor kaçlık?
    Motor 200cc hacminde ve 23,5 beygir gücünde. Özellikle 7-9 bin devir arasında çok çok iyi bir performansı var. Zira maksimum torkunu da 8 bin devirde veriyor.


    Bu kaç basıyo?
    135kmh yi kırmızı bölgeye gelmeden çok rahat bir şekilde istediğiniz zaman yapabiliyor. Kırmızı bölgede ilerleyip kesiciye girene kadar 155 yapıyormuş. Ben hiç yapmadım.


    Stop ediyormuş bunlar?
    2015 model sahibiyim. O bahsedilen sorunu yaşamadım. Güncel modellerde bu sorun yok.


    Koltuğu nasıl, rahat mı?
    2014 modellere göre 2015 modellerde yenilenenler arasında koltuk da geliyor. Daha bugün 400km yol yaptım, 2 mola ile. Gerçekten beni çok memnun ediyor koltuğu. 2014 ler hakkında söylenenlerden sonra çok korkmuştum ama memnun kaldım yenisinden.


    Kaç kuruş yakıyor bu?
    Kuruş hesabına pek girmem, genelde Litre/100km hesabı yaparım. Aldığımdan beri depoya giren her litreyi telefonuma not ettim.


    39,9 litre benzin yakmışım tam 1430 kilometrede. Yani 39,9 x 100 / 1430 = 2,79 Litre 100 KM de Bu sayı motoru aldığım günden bu güne kadar olan ortalama tüketim değeridir. Rodaj-Şehir İçi-Şehir Dışı tamamen karışık kullanım. (%60-70 şehir dışı diyebilirim)


    Erzincandan Trabzona kaç lira yaktı?
    Erzincan - Trabzon arası tam olarak 231KM ve bol yokuş ve iniş barındıran bir güzergahtır. Meşhur zigana dağıda bu güzergahta bulunur ve tünele kadar tırmanıp tünelden sonra iniş virajları başlar. Yolun tamamına yakını bol iniş çıkış ve virajlıdır. Bu ön bilgiyi verdikten sonra tüketim değerimi paylaşayım. Depoyu Erzincan Totalden tamamen doldurdum ve KM sıfırladım. Trabzon Totalde pompanın önünde durduğmda tam 231km yaptığımı gördüm ve 6,22Litre benzin aldı. Pompa kendisi attıktan sonra -kendim- pompa tabancası ile azar azar iyice doldurdum. Erzincanda doldurulandan eminim daha fazla doldurdum ki garanti olsun. Gerçi 1,5-2 lira daha fazladır anca.
    231KM de 6,22Litre ise 100KM de 2,69Litre Ki az önce güzergah hakkında bilgi vermiştim. İlk aldığımda rodajda dahi çok az yakarken, motor açıldıkça iyice düşmeye başladı


    AKLIMA GELDİKÇE KONU GÜNCELLENECEKTİR
    dejavoo, tinerci, yüksel66 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    JuxtaCrucem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390 ABS
    Takipteyim +1

  3. #3
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    2015 modellerdede stop etme var malesef.

    Daha geçen gün bursada pulsarlı bir abi ile sohbet ettik ayak üstü.

    2015 model dedi. Direk stop etmeyi sordum bende.

    Malesef var dedi. Beni çok etkilemiyor , önemsemiyorum ama yok diyemem dedi. Durmaya yakın debriyajı sıktığında yaptığını söyledi.

  4. #4

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı beko12345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 modellerdede stop etme var malesef.

    Daha geçen gün bursada pulsarlı bir abi ile sohbet ettik ayak üstü.

    2015 model dedi. Direk stop etmeyi sordum bende.

    Malesef var dedi. Beni çok etkilemiyor , önemsemiyorum ama yok diyemem dedi. Durmaya yakın debriyajı sıktığında yaptığını söyledi.
    1700KM ye çok az kaldı. Sürdüğüm yollar gereği bol bol debriyaj kullanırım. Yavaşlarken vs. bütün anlatılanları denedim. Stop ettiremiyorum ben. Nasıl yapılıyor, hemen deneyeyim. 14 Eylülde aldım. 2015 yılında alınıp eski parti olan motorlarda var. Şuan sıfır alınan motorların tamamı yeni parti diye biliyorum.

  5. #5
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı serkan_emp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1700KM ye çok az kaldı. Sürdüğüm yollar gereği bol bol debriyaj kullanırım. Yavaşlarken vs. bütün anlatılanları denedim. Stop ettiremiyorum ben. Nasıl yapılıyor, hemen deneyeyim. 14 Eylülde aldım. 2015 yılında alınıp eski parti olan motorlarda var. Şuan sıfır alınan motorların tamamı yeni parti diye biliyorum.
    Yakın arkadaşım 2 hafta önce pulsar 200ns aldı. Şuanda tahminen 400km lerde motoru. Bizzat bir gezi sırasında 2 kez yanımda stop etti. Yine 2015 model başka bir arkadaşımda da var. Rodajdan sonra stop etmenin çok azaldığını, 5 bin km de toplasan 10 kez stop ettiğini söyledi.

    Yani stop etme sorunu halen var. Belki şuana kadar başınıza gelmemiş ancak birçok 2015 model motorlu kişi halen bu sorunu yaşıyor.

    Yüksek hızda yada viraj ortasında stop etmiyor, genelde yavaşlarken çok düşük hızda durmaya yakın debriyajı çekince oluyor. Bence motoru almayı düşünenleri vazgeçirecek büyük bir sorun değil ancak halen süren bir sorun.

    Stop etme sorunu ortadan kaldırılmış dersek yanlış olur diye düşünüyorum.
    abeciMotoru bunu beğendi.

  6. #6
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Şuan başınıza gelmemiş olabilir ama 2015 modellerde de geçmemiş.Sorunu yaşayanlar var.Ayrıca motorunuz hayırlı olsun,güzel motor.Özellikle düz siyahı beni çok cezbediyor

  7. #7

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı Onurhan D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan başınıza gelmemiş olabilir ama 2015 modellerde de geçmemiş.Sorunu yaşayanlar var.Ayrıca motorunuz hayırlı olsun,güzel motor.Özellikle düz siyahı beni çok cezbediyor
    2015 son partide bu sorunu yaşayan görmedim. Pulsar Facebook grubunda da takip ediyorum. Sırf bu forumda oluşan ön yargıdan kurtulmak için iyice araştırdım, sonra satın aldım ve sorun yok.

  8. #8
    ssczus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2009
    Şehir
    İZMİR
    Ben de 2015 sahibiyim. Henüz böyle bir sorun yaşamadım. 700 kmde motor.

  9. #9
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı serkan_emp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 son partide bu sorunu yaşayan görmedim. Pulsar Facebook grubunda da takip ediyorum. Sırf bu forumda oluşan ön yargıdan kurtulmak için iyice araştırdım, sonra satın aldım ve sorun yok.
    İnşallah sorun yaşamazsınız.

  10. #10
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    Titreşim nasıl?

  11. #11
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Keske kendiniz boyle bir baslik acmadan once yeterli birikime sahip olsaydiniz.

    Pulsarimi seviyorum ve kesinlikle kotulemiyorum.

    Yakit degeri 3 ile 3.5 litre arasindadir. Sizofren gibi 70 ile 4 bin devirde giderseniz belki bahsedilen degerler gorulebilir. Ortalamasi budur.

    157 km hizda kesiciye giriyor.

    Stop etme problemi 2014te de 2015te de bazi motorlarda var bazilarinda yok.
    Debriyaji cekince durmaya yakin ve yokus asagi yolda , bir de depodaki benzin az olunca yapma egilimi artiyor.

    Tekrar soyluyorum , bugun olsa bugun yine pulsar alirdim.
    Ancak insanlari yanlis yonlendirmeye gerek yok.
    Alacak olan bilsin , isterse alir. Babamin firmasi olsa yalan soylemem burda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

    Alıntı pompei adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim nasıl?
    Titresim 10 uzerinden ybr 1 ise pulsar 3.
    Uzun yolda eller uyusabiliyor. Ayaklarda yok. Selede de yok sayilir. Artciya fazla vuruyor diyorlar ama bilmiyorum.
    SuleymanE, Onurhan D, beko12345 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #12

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakit degeri 3 ile 3.5 litre arasindadir. Sizofren gibi 70 ile 4 bin devirde giderseniz belki bahsedilen degerler gorulebilir. Ortalamasi budur.
    İlk mesajda erzincan trabzon arası yolu ortalama 95kmh ile aldım. çok kısa süreler için -zorunluluktan- 70kmh lere düştüm. Ara sıra canım sıkıldı 120 lerde kısa süre sürdüm. fakat %95 ine yakın bir kısmını 90-95 aralığında sürdüm. 231KM de 6,22Litre ise 100KM de 2,69Litre Ki az önce güzergah hakkında bilgi vermiştim.

    Motora çok yaktırmamak sadece yavaş gitmeyle olmuyor. Hızlı giderekte bunu başarabilirsiniz. Motorun sesine kulak, elinize ayar vermelisiniz. O zaman görürsünüz 95kmh ile 2,7 litreleri Siz çok yakıyorsunuz diye pulsar 3-3,5 litre yakıyor diye genelleme yapamazsınız.


    Titreşim konusunda dediklerinize katılıyorum. En çok titreşim 5000-5500 devirde oluyor. Düşük devirlerde ve yüksek devirlerde çok az.

  13. #13
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Dostum 1 senedir pulsar kullaniyorum. Pulsar konusunun her sayfasini okudum ve yazdim. Ortalama tuketim 3 3.5 arasidir. İnsanlari yanlis yonlendirmeyin.

    Motorun sesine kulak eline ayar , tekerine hava deposuna hava ne verirseniz verin basit matematik vardir , ne kadar gidersen o kadar yakar.
    Benim pulsar 7800 de , biliyorum kac yaktigini.
    Ben 95 km ortalamayla o kadar yakacagini sanmiyorum. Hesaplamada yanlis oldugunu dusunmuyorum , ortalama hiz hakkinda yanildigini dusunuyorum.

    Ayrica , motosiklet denen arac yavas gideyim de , sakin kullanayim da az yaksin araci degildir.
    Elbette keyif alarak kullanilir. Ticari amacli kullanmiyorsak.
    Bu durumda eger normal kullanirsaniz , 3 litreyi geciyor iste pulsar da.

  14. #14
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    bajaj pulsar konusu için tşk ediyoruz,

  15. #15

    Üyelik
    04 Temmuz 2014
    Motorun devir aralıklarını bilmiyorum ama arkadaş 70i de 95i de altıncı viteste gidiyorsa belki daha az yaktırabilir. Ancak motoru sabit hızda tutması gerek altıda hızladırıp yavaşlatırsa işler değişir.

  16. #16
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı serkan_emp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bu motor kaçlık?
    Motor 200cc hacminde ve 23,5 beygir gücünde. Özellikle 7-9 bin devir arasında çok çok iyi bir performansı var. Zira maksimum torkunu da 8 bin devirde veriyor.


    Bu kaç basıyo?
    135kmh yi kırmızı bölgeye gelmeden çok rahat bir şekilde istediğiniz zaman yapabiliyor. Kırmızı bölgede ilerleyip kesiciye girene kadar 155 yapıyormuş. Ben hiç yapmadım.


    Stop ediyormuş bunlar?
    2015 model sahibiyim. O bahsedilen sorunu yaşamadım. Güncel modellerde bu sorun yok.


    Koltuğu nasıl, rahat mı?
    2014 modellere göre 2015 modellerde yenilenenler arasında koltuk da geliyor. Daha bugün 400km yol yaptım, 2 mola ile. Gerçekten beni çok memnun ediyor koltuğu. 2014 ler hakkında söylenenlerden sonra çok korkmuştum ama memnun kaldım yenisinden.


    Kaç kuruş yakıyor bu?
    Kuruş hesabına pek girmem, genelde Litre/100km hesabı yaparım. Aldığımdan beri depoya giren her litreyi telefonuma not ettim.


    39,9 litre benzin yakmışım tam 1430 kilometrede. Yani 39,9 x 100 / 1430 = 2,79 Litre 100 KM de Bu sayı motoru aldığım günden bu güne kadar olan ortalama tüketim değeridir. Rodaj-Şehir İçi-Şehir Dışı tamamen karışık kullanım. (%60-70 şehir dışı diyebilirim)


    Erzincandan Trabzona kaç lira yaktı?
    Erzincan - Trabzon arası tam olarak 231KM ve bol yokuş ve iniş barındıran bir güzergahtır. Meşhur zigana dağıda bu güzergahta bulunur ve tünele kadar tırmanıp tünelden sonra iniş virajları başlar. Yolun tamamına yakını bol iniş çıkış ve virajlıdır. Bu ön bilgiyi verdikten sonra tüketim değerimi paylaşayım. Depoyu Erzincan Totalden tamamen doldurdum ve KM sıfırladım. Trabzon Totalde pompanın önünde durduğmda tam 231km yaptığımı gördüm ve 6,22Litre benzin aldı. Pompa kendisi attıktan sonra -kendim- pompa tabancası ile azar azar iyice doldurdum. Erzincanda doldurulandan eminim daha fazla doldurdum ki garanti olsun. Gerçi 1,5-2 lira daha fazladır anca.
    231KM de 6,22Litre ise 100KM de 2,69Litre Ki az önce güzergah hakkında bilgi vermiştim. İlk aldığımda rodajda dahi çok az yakarken, motor açıldıkça iyice düşmeye başladı


    AKLIMA GELDİKÇE KONU GÜNCELLENECEKTİR
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keske kendiniz boyle bir baslik acmadan once yeterli birikime sahip olsaydiniz.

    Pulsarimi seviyorum ve kesinlikle kotulemiyorum.

    Yakit degeri 3 ile 3.5 litre arasindadir. Sizofren gibi 70 ile 4 bin devirde giderseniz belki bahsedilen degerler gorulebilir. Ortalamasi budur.

    157 km hizda kesiciye giriyor.

    Stop etme problemi 2014te de 2015te de bazi motorlarda var bazilarinda yok.
    Debriyaji cekince durmaya yakin ve yokus asagi yolda , bir de depodaki benzin az olunca yapma egilimi artiyor.

    Tekrar soyluyorum , bugun olsa bugun yine pulsar alirdim.
    Ancak insanlari yanlis yonlendirmeye gerek yok.
    Alacak olan bilsin , isterse alir. Babamin firmasi olsa yalan soylemem burda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------



    Titresim 10 uzerinden ybr 1 ise pulsar 3.
    Uzun yolda eller uyusabiliyor. Ayaklarda yok. Selede de yok sayilir. Artciya fazla vuruyor diyorlar ama bilmiyorum.
    Sevgili arkadaşlar sizlerin bu paylaşımlarınıza can-ı gönülden inanıyorum...aydınlatma paylaşım için sağolun...ama ben Yalovanın girişinden aldım giriş kavşağa kadar kullandım emanet pulsarı...depo bir kere sırıtıyor...yani afbuyrun alet edavat heç rahat etmedi..onlar sıkıştı ön tarafa...göbeğimi yayamadım...ve bu sebeple de tipik bir commuter kullanıcısı olarak kambur bir şekilde öne yığılamadım...ergonomik değil maalesef...


    fren hiç güven vermedi...yani ani yüksek hıza çıktım ani frenaj da motor durmadı diyebilirim...yavaşladı...yani belkide ani şok fren de durum değişebilir...bu kısa süreli sürüş de yanılmış da olabilirim...


    estetik açıdan güzel görünebilir ama bana robot gibi geliyor...farklı bir iklimden farklı bir anlayışın ürünü olduğu belli...çok zayıf...biz kaslı motorlara alışmışız...gözüme batan detaylar bunlar...

    benim cebefe daha bugün yağışlı havada 40 ile giderken bir silkeleme yaptı gaz kesti mesela hiç yapmazdı...kronik bir sorun vardı yeni kasalarda anlık bir kesme yaptı...can sıkıcı...


    kim ne derse desin marka ve model kendisini ispatladı...alanlar mutlu...fiyat uygun...herşeyi geçtim sadece benzin tüketimi için bile tercih edilir...bizim cbf 40 liralık benzinle tam 350 km gidiyor...yedekle full 50 liralık depoyla 400-420...


    parasının hakkını veriyormu pulsar bence kesinlikle veriyor...ben belki alışkanlıklarım yüzünden geçer not vermedim...kazasız belasız sürüşler...

    çok arkadaşım aldı tavsiye ediyorlar..ısrarcılar...ama bir 250 alacaksam bu belki wolf250 olabilir...bir motora ısınmak için en az 2-3 gün sürecen aga...o yüzden ne söylesek bence yanılgı..alacan kullanacan 1 ay beğenmezsen az zararla satıcan...

    yanlış anlaşılmasın ama motoru almayıp motor hakkında hakkında atıp tutanları anlamak mümkün değil...lan motorun sahibi varken sen niye atar tutarsın...
    abeciMotoru bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)