Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Dominos kuryesi arkadaşın dedikleri; doğruysa çok acı..

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Eylül 2015
    Şehir
    Ankara (Karaman-Ermenek/Tunceli/Elazığ)
    Motosikleti
    RKS-Titanic 200
    Kendi kaskının üzerine bi sticker yapıştırılıverse olmuyor muymuş sanki... Reklamları batsın


    Motosiklet Online
    Oktay Motor CF Moto Polaris Benelli RKS Kuba Segway Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    YBR
    Dominosta bende çalıştım, motorları fena değildi herhangi bir sorunu yoktu, ayda bir bakıma filodan ekip geliyor bütün motorlara bakım yapıyorlar. Bakımcılar gelince yapışıyordum yakalarına herhangi bir sorunda lastik değiştirtdim vs vs herşeyini yaptırıyordum yani. Lastikler iyiydi motor iyiydi sürüşte rahatsız eden herhangi birşey olmuyordu. Kaska gelecek olursak her şirket gibi dominosunda belli katı saçma kuralları var dominosun ekipmanları hariç extra hiçbirşeye izin vermiyorlar. Kask'da dominosun verdiği kask olmak zorunda standart olması gerekiyor. Kasklarıda öyle kötü kask değil almaya kalksan 200 lira eder kanımca emin değilim topa tutmayın sonra ben fena bir şekilde düşmüştüm kafamı çok iyi korudu bir beden büyük olmasına rağmen, eğer dediğiniz gibi kask olsaydı büyük hasar alırdım. Birde kaç kişi kask alıp çalışır ki ? firmada her girene 500liralık kask alacak değil demi. Dominosu sevmem ama kim olursa olsun hakkını yemem. Saygılar

  3. #23
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Sektoru bilmem,pizzasini pek sevmem, yazilanlardan sunlari gördüm. Adamlar ayda bir bakimci getiriyor, iyi kötü bi denetim sistemi kurmuşlar, her kullanıcısına kask mont vs teslim ediyor. Bence sistem iyi gibi. Kendi kaskinizi getirin isi sikinti yaratabilir. Gelen kasklarin kalitesini standartini kim kontrol edecek. Adamlar bi markaya yaptirmis asgari koruma sinifini saglamislar. Sen gidip nazi kaskinla bi kaza yapip ölursen adam kendini nasil savunacak. Tamam vurun abaliya ama gördüğünüz kasksiz lahmacun çiraklarini düzeltmeye calissak daha olumlu sosyal sorumluluk projesi olur sanki

  4. #24
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Alıntı MetinK. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Hocam Kusura Bakmayında,Demogoji Yapmış.Patron Kaskını Vermiyorsa,Ya Gidip Kendin Alıcaksın,Yada İşten Ayrılacaksın.
    Küçük bir işletmenin küçük yaştaki 3 kuruşa çalışan kuryesinden bahsediyoruz. Motosikletini de mi o alsın? Sonuç olarak motosikleti sağladığı gibi onu da sağlamak zorunda. Mesela motorun benzinini koyması gibi. Tüm bunlar bu işin zorunluluğudur ve iş veren bunları tamamlamakla yükümlüdür.

  5. #25

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    KEŞAN
    Her franchise aynı değil arkadaşlar şunu bi anlayın. Dominos izin vermiyormuş bla bla. Ben şuan aktif çalışanım kurye olarak. İstediğim ekipmanı takıyorum kimse birşey demiyor. Kendi kaskım var ama onu kullanmıyorum. Dominosun, GDR markalı kaskını kullanıyorum. Sıfır geldi gayette sağlam gözüküyor.

  6. #26

    Üyelik
    18 Kasım 2014
    Motosikleti
    BMW F650GS 2007
    Zihniyet insan değil para işte soktumun memleketi

    İşadamlarına ucuz işçilik desem orgazm oluyorlar, herşeyin en beleşini kalitesizini yapıp en pahalıya itelemek amaç
    Iron&Road bunu beğendi.

  7. #27
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Koruma konusu bilincli kullanicilara ne kadar gerekli gelirse digerlerine tuhaf gelmekte guzel memleketimde.

    Isyerime ilk geldigimde "bu ne la robokop gibi (mafsalli dizlik)" , "oo bu eldivenlerle iyi adam dovulur la" , "bu sirtindaki (montun) ne kamburun cikmis ha ha ha!" diyerek kask saglammi deyip kaska kafa atanlara sabirla yaklasip "bu isin raconu bu" diye kisa cevaplar veriyorum. Ilgisini cektigim birkac kisiye de dilim dondugunce bildigim kadarini anlatiyorum. Binmelerine izin veriyorum otoparkta ki mantigi anlasinlar. Ise tam olarak yararmi bilmiyorum ama simdiden normallesmeye basladi.

    Sirketlerin koruma kullandirma politikasi konusunda ise "m"ile baslayan ekmek arasi amerikan koftesi satan sirkette calisanlar cok emin olmamakla birlikte ls2 kullaniyorlardi sanirim. umarim tum sirketlerde uygulaniyordur.

  8. #28
    Cavalry - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    LandCruiser
    Umarım bu kurye sorunları bir an önce çözülür.. Bu kask saçmalığını ilk kez duyuyorum bazıları itiraz et demiş o da çözüm değil ki işsizliğin bu kadar çok olduğu ülkemizde adamlar ertesi gün o kaskı takacak birini bulurlar.. Bi arkadaşımız kaska sticker yapıştırılmasından söz etmiş ki bu oldukça mantıklı görünüyor.. Ayrıca trafikte denk geliyorum bazı kuryeler gerçekten çok tehlikeli kullanıyo ve kırmızı ışıkta bekleyen kuryeye çok nadir rastlıyorum..
    Birçok otomobil sürücüsü de onlardan şikayetçi ve ne yazık ki bu sürücülerin oldukça büyük bir bölümü onları (kurye) şeklinde ayırt edemiyor ve hepsini/hepimizi motorcu olarak algılıyorlar.. Onları ayırt edenlerde çoğunlukla trafikte kasıtlı olarak pislik yapıyorlar.. Geçen sene bir kurye kaza yapmış ben de motorla geçerken görüp durdum ambulansı çoktan aramışlar zaten.. Yardıma ihtiyacı olup olmadığını sordum o da eğer yapabilirsem motoru işyerine götürmemi istedi.. Yaklaşık 8-10 dklık bir mesafe.. Götürdüm götürmesine ama o kadar kasıtlı pislik yapıldığına da o zaman şahit oldum resmen kasıtlı olarak sıkıştırıyolar, bi aracın yanından geçiçem tam geçişe başlarken adam önüme kırıyo diğer yandan geçeyim diyorum oraya kırıyo.. Bir kardeşimize yardım edeyim derken sinir hastası olacaktım Benim bu konuda anlayamadığım olay şu ; Bu kuryelere bu şekilde davranan vatandaşlar eve siparişini söylediği zaman siparişi normal beklediği süreyi 5-10 dk aştığında neden bu insanlar kıyameti koparıyor ? Trafikte işte o senin sövdüğün kuryeler ve senin karnını doyurmak ve kendi ekmek parasını kazanmak için trafikte.. Kurumsal firmaların saçma sapan ticari çıkarlarıyla başladı bu muhabbetler.. Neymiş siparişimizi verdikten 30 dk sonra kapımızdaymış gelmezse parasını ödemiyormuşuz.. Kaç dakikada çıkıyo sipariş ? Trafiğin durumu ne ? Hava yağışlı mı ? Bunların birçoğu kimsenin umrunda değil.. Kurumdal firmalar rant için kimbilir daha kaç kişiyi öldürecekler ? Bu konuda elimizden geldiğince gerekli hassasiyeti bizlerin göstermesi gerekiyor diye düşünüyorum.. Şahsen yağmurlu havalarda bu kardeşlerimizi düşünerek sipariş vermemem gibi.. Sipariş verirken (ne kadar aç olursam olayım) aciliyeti yok demem gibi.. Firmalar rant sağlayacak birilerinin karnı 5 dk önce doyacak diye insan kurban edilmesi hoşuma gitmiyor.. Umarım bu sorun da bir şekilde çözülür..
    Herkese kazasız ve keyifli sürüşler dilerim..
    Iron&Road bunu beğendi.

  9. #29
    Djhaylaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Ninja 300 Special - Rx3 Evo
    Tepki olarak yemiyorum zaten ürünlerini.
    Google ye ' TARZGO ' yazarsan, bir Bayanın neler yapabileceğini görürsün.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)