arkadaşlar bu iki motosikletin birbirinden farkları nelerdir. Biri tek silindir biri çift onu biliyoruz başka neler var?
arkadaşlar bu iki motosikletin birbirinden farkları nelerdir. Biri tek silindir biri çift onu biliyoruz başka neler var?
Hocam google'dan bakmak çok mu zor geliyor böyle şeylere ? Veya üreticinin sitesine girip oradan bütün teknik detaylara bakmak ?
yakında karşılaştırma sitesi açıyorum hatta açtım ama şuan tam stabil değil. Açınca konu açacağım eminim birçok arkadaşında işine yarayacak.
Bu arada g 250r kullandım oldukça memnundum ama malesef ki ülkemizde adeta apaçi motoruna çevirmişler..
teknik detayları bilmem ama gd250 r bildiğin eski kasa (2005) cbr125 gibi...iskelet gibi...bence tam bir hayal kırıklığı...gt 250 naked ve r serisi bence çok başarılı modeller...isteneni veriyor...ama gd250r a Floryada Suzukı Bayinde oturdum inceledim...şaştım kaldım...kasa boyutu içler acısı..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metehan abi kalıplı adam. Eski seriye nazaran kalıba sahip değil yeni seri . Ama tabi arada ciddi kilo farkı var. GT250 dolu olarak 187 kilo gelirken GD250 serisi 155 kilo civarında. Tabi bu kilo kazancı metalden plastiğe dönerek kazanılabiliyor boya kalitesi de mükemmel olmadığı için herkesin hoşuna gitmeyebilir. GT serisi çift silindir atla üstüne dünyayı dolaş. GD serisi tek silindir haliyle titreşim mevcut ve GT serisi konforuna sahip değil. Ben 1.80 boya 75 kilo ağırlığa sahibim benim için müthiş kontrol ve kullanım kolaylığı sunuyor. Aralarında birde hava ve su soğutma farkı var ancak o ne sağlayıp ne götürdükleri konusunda çok tecrübe sahibi değilim. Birde ne kadar farkeder bilmiyorum ama tork/hp eğrisi yeni nesilde daha yüksek ve daha düşük devirde elde ediyor...
Gt 250 her şartta kullanmak için yapılmış cefakar bir dost.
Gd 250 zıpır şehir çocuğudur :-)
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Metehan abi adamlar üzülmüyor umursamıyor sen boşa düşünme bunları . Şaka bir yana Motoru ihtiyaç olarak alan ve satması gerekebilecek olan adam almaz ise anlarım Japonlar kadar piyasası yok, öyle olunca da hırsız vb. derdin olmuyor, gören şaşırıyor merak ediyor soruyor haliyle pek olmadığı için piyasada. AVM'ye veya açık alana ne zaman bıraksam birileri başında veya çocuklar üstünde oynuyorlar . Bende egzoz var şuan IXIL'ın arka tekerde kalın 150 ebatta olunca baya bir kaçlık bu sorusu geliyor bilinmediği ve birazda gürlediği için. Ben servis ve parça işini kendimce çözdüm inşallah derin ve detaylı bir sıkıntı yaşamam da ihtiyaç duymam. Yeni distribütörün de önümüzdeki yıl itibarıyla Hyosung konusunda daha iddialı olacağını düşünüyorum.
*Motorun sayfasında birsürü şey yazdım ancak meraklısına bilgi olması için ve motorun reklamını yapmak adına :D biraz bilgi vereyim nacizane.
Belirttiğim gibi bu motor kalıplı adama gelmez, uzun yol giderim diyene gelmez, selesi çok rahat değil, arka sele yok gibi birşey :D. Şehir içi oyuncağı GD serisi. 155 kilo dolu ağırlığı var ve 29 hp/25 Nm tork ile şehir içi motoru olduğunu gücünü sınıfındaki rakiplerinden daha alt devirlerde vererek gösteriyor. 11 litre ile 330 km yol yaptım en fazla yarım litre daha vardı benzin depoda fullediğimde. Frenler önde 4 pistonlu 300mm, arkada da 2 pistonlu 230mm disk fren var. Hayvan gibi tutuyor frenler arka frenle bile kitlemeden ciddi anlamda tek başına fren yapılıyor. Çelik fren hortumu da mevcut. Bu sınıfta 4'e 2 pistonlu başka görmedim ben. R25'in ve CBR'ın frenlerinden çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim. Gösterge çok tatlı Ducati 848 modellerindeki gibi gereken herşey mevcut. Enjeksiyon Mikuni, Süspansiyonlar 37mm KYB(Triumph markası da sıkça kullanıyor.) kısacası fanların aradığı Japon malı .Bu arada motor model serisinin GD olması Suzuki'ye ithafenmiş zamanında iş ortaklıkları yaptıkları ve bu kendilerinin ürettiği ilk orjinal motor olduğu için. Süspansiyonların fiyatı eski serinin neredeyse 2 katı fiyatında ve biraz sert spor karakterden ötürü. Kısacası demek istediğim marka ciddi anlamda kendini geliştiriyor ve yeniliklere gidiyor lütfen gözardı etmeyelim ve direk tekme tokat dalmayalım 2016 veya 2017 yılında bütün Hyosung eski seri motorlar yenilenmesi ve yeni 400cc modellerin çıkışı planlanıyor. Umarım ABS'li motor yaparlarda bende ya 400 ya da 650 serilerine transfer ederim kendimi. Kısacası markadan ve motordan memnunum...
gtdaha bir mantıklı geldi bu yazılanlardan sonra
haberin linki varmı?
Türkçe olarak bu mevcut:
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay...osung-lar-1796
Yabancı sitelerde de bir çok haber mevcut 2016 Hyosung veya Hyosung 2016 yazarsanız. İşin özü 2017 itibarıyla Hyosung tamamen bütün serilerini değiştirmiş olacak gibi gözüküyor.
saolun teşekkürler..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)