Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

R25 mi Duke 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    O kadar r25 severi içinde bir duke severi olmazsa olmaz
    Tipi, şekli,şemali on numara motor r25, daha geçen gün gezide r25 ile duke'yi yan yana park ettik gelen çocuklar bizim motorun yüzüne bakmadı bile direk r25'e atladılar.

    Rüzgar yeme ve son hız sorunsalı var uzun yol için (çıkmazsanız sorun değil tabi).

    Bir de tek silindirin titremesi var , hani şu cbr250'den tutun ybr125'e kadar. Duke'nin taş gibi selesi daha çok iletiyor tabi bunu.(evet selesi çok sert).

    Ayaklıklara ben de ilk alışamadım ama 10 dk içinde sıkıntı kalmıyo hatta bana aşırı rahat geliyo şu anda.

    Bu arada tek silindir , r25'in "devrim" niteliğindeki motorunun sahip olduğu beygiri az farkla kaçırıyor, bunun yanında şehir içinde çok değerli olan bir tork sağlıyor...

    Daha yazardım da üşendim açıkçası, kısaca bu soruya verilecek cevap geçen şu nuda'yı mt09 ile karşılaştıran arkadaşa verilecek cevapla aynı. Kullanmadan sırf kağıt üstündeki verilere bakarak şu daha iyi vs. Demek yerine bi tur atın sürün deneyin sonra kendini belli eder hangisini istediğiniz. Şimdiden hayırlı olsun

    (İmla hatam varsa kusura bakmayın)
    Ahmetcan45 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Ehliyeti almadım henüz, yoksa başka şehire bile olsa gidecem test için. Ehliyetsiz adama kim niye motor emanet etsin ki? Abes olacak; ama sahibinden'deki satıcılara sorsam "bi üstüne oturayım, sesine titreşimine bakayım" desem çok söverler mi acaba?

  3. #23
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    R25 abs bekle kardeş.

  4. #24
    tubejh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2008
    Şehir
    Ankara- Tekirdağ( Çerkezköy)-Çanakkale- artık nere olursa :)
    Motosikleti
    Yamaha tracer 700
    O kadar parayı 250 CC verecek olsam, duke tercih ederdim; Kaydırmalı, debriyaj, abs, ters maşa birde Yamaha gıcık kaptığımı katarsak.

  5. #25
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kaydırmalı debriyaj ne işe yarar, 250cc'de gerekli mi gerçekten diye sorsak 10 kişiden 9'u mantıklı bir cevap veremez bence.
    A.Türker bunu beğendi.

  6. #26
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaydırmalı debriyaj ne işe yarar, 250cc'de gerekli mi gerçekten diye sorsak 10 kişiden 9'u mantıklı bir cevap veremez bence.
    Doğrudur. Ama şu da var: yeni başlayacak olmam sebebiyle, şu ecnebilerin "rev match" dediği zımbırtıyı ne kadar beceririm bilmiyorum. Becerebilene kadar hiç olmazsa "aha teker kitlendi" der demez yere yapışmam. Ha belki yarım saat pratikle aşılacak bi şeydir; ama tecrübe etmedikçe "iyidir" ya da "olmasa da olurdu" diyemiyorum.

    Haksızsınız demiyorum; ama aç gözlülük var. Yoksa kim aldığı 600'lük makinayı hakkıyla kullanıyor ki. "Var mı? Var." meselesi.

  7. #27
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaydırmalı debriyaj ne işe yarar, 250cc'de gerekli mi gerçekten diye sorsak 10 kişiden 9'u mantıklı bir cevap veremez bence.
    Acemi adam yüksek hızda ve devirde zart diye vites düşürürse tekeri kitlenmez ve takla atmasını önleyerek hayatını kurtarabilir.Daha yazayım mı?

  8. #28
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur. Ama şu da var: yeni başlayacak olmam sebebiyle, şu ecnebilerin "rev match" dediği zımbırtıyı ne kadar beceririm bilmiyorum. Becerebilene kadar hiç olmazsa "aha teker kitlendi" der demez yere yapışmam. Ha belki yarım saat pratikle aşılacak bi şeydir; ama tecrübe etmedikçe "iyidir" ya da "olmasa da olurdu" diyemiyorum.

    Haksızsınız demiyorum; ama aç gözlülük var. Yoksa kim aldığı 600'lük makinayı hakkıyla kullanıyor ki. "Var mı? Var." meselesi.
    Rev match'de debriyaj kaçıracaksa seri kalkışta da kaçıracaktır yanılıyomuyum ? Devir eşitlemede bişey yok ya 2 aragaz çek bırak debriyajı devir yüksek olsun düşük olmadıkça sorun yok. Fazla devirden teker denge sorunlarına yol açmaz debriyajı bırakırken gaz vermediğin sürece. O kadar hassas bişey değil 200-250'lik motorlarda. Motorun iç momentumu az çünkü.

  9. #29
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Hali hazırda motosiklete binen adam için yapması da anlatması kadar kolaydır, ona bi şey demem. Öğrenmesi de kolaydır belki; ama motor olmayınca deneyemiyoz, haliyle bilemiyoz.

  10. #30
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Herkes ktm yi kötülemiş ama markası bile yeter. Sozdeki jaon aşkına hayranım. R25 100kmde 5,6 benzin harcıyor ve ülkemizde benzin fiyatı ortada. Ktmnin bu artı özelliklerini kaydırmalı debrajını, abssini ve lastikğini r25e eklemek istesek rahat 5000 olur. Her şey hız değildir bunu unutmayın. Bir şey soracağım herkes ktmye kısa demiş ama sele yüksekliği 80cm, r25in ise 78 cm r25te ss oturuşu var diyemi daha uzun boylular rahat ediyor?

  11. #31
    koran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XSR 700
    duke'ün fiyatı r25e göre bedava. ikisini de dene de öyle al bence

  12. #32
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Kısa dedikleri aks aralığı.

  13. #33
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Hı anladım saolun. Teşekkür ederim. Bi araştıramım o neymiş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

    Az önce baktım iki jant arası mesafeymiş(yada dingil arası). R25 1380mm yazıyor, duke 250 de ise 1367mm yazıyor. Yani aralarında nerdeyse hiç fark yok. Ben anlayamadım sizin neden bahsettiğinizi. Anlatırsanız sevinirim.

  14. #34

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    Orta mesafe seyahat düşünüyorsanız pahalı olmakla birlikte Duke yan çantaları ve sürüş pozisyonu daha elverişli. ABS ve kaydırmalı debriyaj üstelik daha kaliteli lastikler bence tercih sebebi.

    Düşük cc yarış motosikleti bence konunun özüne aykırı sadece "ağza bir tutam bal" mahiyetinde, tasarımla işi kurtaran cihaz üretmek. (İvmelenmede de, hızda da (yarış motosikleti için aranan mevzular için) örneğin yüksek cc'de ama erişilebilir fiyatlı MT-07 falan iki makineyi de tümüyle saf dışı bırakır.

    Dolayısıyla daha dolu, dayanıklılığıyla ve kalitesiyle Japon'dan geri kalmayan, rüştünü ispatlamış Duke tercih ederdim yerinizde olsam. Fakat biraz uğraşırsanız ikisini de sürme fırsatı bulursunuz. Ve bence denemeden, kullanmadan motor alınmaz. Sürün. Hangisi hoşunuza giderse onu alın. İkisi de güzel motor.
    astrofizik bunu beğendi.

  15. #35

    Üyelik
    17 Temmuz 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbr 125 R Repsol
    r25 olurdu benim tercihim ama dukede güzel

  16. #36
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaydırmalı debriyaj ne işe yarar, 250cc'de gerekli mi gerçekten diye sorsak 10 kişiden 9'u mantıklı bir cevap veremez bence.
    ahahaha sesli güldüm. çok doğru.

  17. #37

    Üyelik
    11 Ağustos 2015
    Motosikleti
    Yok
    Aslında tarz meselesi r25 de çok guzel bir motor beğeniyorum ama ben naked cıyım ve duke 250 sunduklarıyla ve tarzıyla ve r25 e göre daha iyi bir başlangıç motoru bence ve tarzını da beğeniyorum

  18. #38

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    R25 iyidir, Duke 250 yabana atilmaz. Ikisinide denemeni tavsiye ederim

  19. #39
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Hani bazı ürünler vardır ya sıradışı, herşeyden farklı, insanın ruhuna hitap eder, heyecanlandırır. İşte duke250 böyle bişey, tamam bazı konularda r25 daha iyi olabilir. Çift silindirdir, 5 beygir daha fazladır, son hızı daha fazladır falan ama duke250 çok ayrı bir tarz benim için.
    Hem duke250 nin artılarıda; şehiriçine daha uygun, alt devirlerde daha güçlü, yakıt sarfiyatı daha az, ani manevralarda daha kıvrak, frenleri daha iyi (abs oldugu ici demiyorum, abs olmasaydı bile r25 ten daha iyi), ön süspansiyonunun r25 kinden daha iyi olduğuna eminim.
    R25 ise uzun yol için daha iyi rüzgar koruması, daha az titreşim, daha yüksek son hız ve daha akıcı kullanım ile ön plana çıkıyor.
    Ben olsam tereddütsüz duke250 alırdım ama siz kendi kullanım amacınıza göre karar vermelisiniz.
    Ayrıyetten ktm gibi markalar genelde motosikletin çoğu bileşenini, kendi alanında marka olmuş, imaj sahibi firmalardan seçiyor. ( wp, öhlins, brembo gibi.. Yada bunların bir alt markanalarından)
    Ama bunun yanında japonlarında mühendisliği bir tık daha iyi bence.
    krmzhr bunu beğendi.

  20. #40
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Şunlar kafamda soru işareti olmaya başladı?

    - R25 beğenildi, güzel; çok sattı, o da güzel; ama sağda solda patlayanlar da oldu. Bu, sigorta ve kasko bedellerine ne kadar etki edecek?
    - Çok satılan modelin hırsızlığı da çok oluyor.
    - KTM'nin her yerde servisi yok.
    - R25'in herhangi bi sürüş destek sistemi yok.
    - Duke titriyo diyorlar da, ne kadar titriyo? Biri diyo belli belirsiz, biri diyo taş düşürtür?
    - R25 çok yakıyor Duke'e kıyasla. KTM'nin de servisi, parçası pahalı diyorlar.

    * Daha çok şehir içi gezerim diyordum; vaktiyle "piyasada sıfır R25 kalmadı" söylemlerini okuyunca (kendimi mi avuttum n'aptım ben de anlamadım). "SS tarzı şehiriçine uygun değil" algısı oluştu bir yerlerden. Ama ben motoru alsam, şehir içi-dışı-altı-üstü fark etmez, her yere girip çıkmaya yeltenirim, uzun-kısa mesafe gezi de yaparım.

    Ne b.ktan bi şeymiş iki arada bi derede kalmak!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)