Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

R25 mi Duke 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Merhaba duke200 kullanıyorum 11400 tl Ye aldim. Bu sınıfta ki bütün motorları kullandım hemen hemen. Duke serisi herseyi ile çok farklı makinalar yani ayrıcalıklı komplike bir motor. R25 çok yüksek devirde güç ve tork üreten bir motor duke ise tam tersi. 200 bile aşırı agresif. Ilk 3 vites bomba. Duke 250 r25 ten sanirim 10 kg daha hafif. Kimse kusura bakmasın,umarım ben yaniliyorumdur ama sürekli gazlanarak kullanılan r25 lerin ömrünü ben çok uzun görmüyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Tarz meselesi bence. Ben naked sevdigimden en guzel gorunen naked olarak duke aldim. Zaten ilk motorum cok bi karsilastirma yapamam aslinda ama titresim olayi tek silindirden dolayi var. Her gun 40 40 toplam 80km yol yapiyorum pek yorulmuyorum. Ha oturma pozisyonu uzun bacakli arkadaslari rahatsiz edebilir evet. Ben kisa boylu oldugumdan hic rahatsiz olmuyorum acikcasi. Bu arada baca durumundan bahsediyorum sadece yoksa dik oturabilmek cok rahat oluyo. Performans olarak tem de 155 gormuslugum var ki bana gayet yetiyor. Yalniz su olay var naked motorlar hakkaten cok ruzgar aliyor o insani yoruyo bazen. Ama ben alir almaz uzun cam taktim baya bir faydasini gordum. Naked alma hayalin varsa bence ilk motorun olarak al cunku 250 cclik bir makinada bile bu kadar ruzgar sorun oluyosa z800 falan gibi bi alet insani bezdirir ruzgardan gibi geliyor. Ben yuksek ccye gecersem naked dusunmuyorum ama gecerem bile duke umu satmam ona eminim. Cok eglenceli cidden.

  3. #43
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Alıntı AliCem Yener adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes ktm yi kötülemiş ama markası bile yeter. Sozdeki jaon aşkına hayranım. R25 100kmde 5,6 benzin harcıyor ve ülkemizde benzin fiyatı ortada. Ktmnin bu artı özelliklerini kaydırmalı debrajını, abssini ve lastikğini r25e eklemek istesek rahat 5000 olur. Her şey hız değildir bunu unutmayın. Bir şey soracağım herkes ktmye kısa demiş ama sele yüksekliği 80cm, r25in ise 78 cm r25te ss oturuşu var diyemi daha uzun boylular rahat ediyor?
    Kısa derken oradan değil diğer taraftan (: Ön-arka arası. Ve bu şehir içinde iyi birşey. (:
    Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
    Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
    Ataol Behramoğlu

  4. #44
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    İki motoruda kulanma şansım oldu ama kullanmadım biraz ufaklar benim için ama bana nedense duke daha alınası geliyor. Ayrıca forumda Duke250 http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1ve R25 http://www.motosiklet.net/forum/moto...t&daysprune=-1 kullanıcılarının bilgi paylaşım sayfaları var biraz oradan bakınmanı tavsiye ederim her iki motorunda kağıt üstündeki + / - lerinin dışında kullanıcılarının yaşadığı + / - leri öğrenme şansın olur. Burada mı yazılmıştı tam hatırlayamadım ama bir R25 kullanıcısı buji eritmesi gibi bir şey yaşamıştı motorunda okumuştum. Alırken bence kaç km yapıyo yada kaç lira yakıyo değil de motorun sorunları neler başıma ne işler açabilir bunları araştırmak lazım.

    Buji sorunsalı okumakta fayda var. (http://www.motosiklet.net/forum/moto...vranisi-5.html

  5. #45
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısa derken oradan değil diğer taraftan (: Ön-arka arası. Ve bu şehir içinde iyi birşey. (:
    Dingil mesafesinden mi bahsettiniz? R25inki 1.380mm, duke 250de ise 1.367mm idi yani aralarında neredeyse fark yok. Yoksa başka bir şeye göremi olçülüyor bu?

  6. #46
    plegus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Kawasaki Ninja 650 R
    Alıntı avici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke'ün hangi fazlalığı varmış hali hazırda merak ettim doğrusu? İkisini kıyaslamak bence r25'e hakaret olur kanısındayım. Abs dışında her açıdan ezer geçer duke'ü.
    Sakin ol şampiyon. Sana katılmayacak bir sürü insan var burada.

  7. #47
    omeraydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 690smc-R
    duke 250 ile hergün 150 km yol yapıyorum yağmur çamur.Titreşim olarak elciklerde eldiven kullanmazsan titreşimi alırsın.Zaten motora biniyorsan eldiven takmak zorundasın taktığın müddetçe titreşimi hissetmiyorsun.Çok abartı titreşim mevcut değil.Şehir içinde trafik için çok kıvrak.İlk bakımı 150 tl. Servis hemen ilgileniyor. Garantiden 2-3 parça değiştiler. Yani ben kısa bir özet geçtim sana.Detaylı yazamam KTM duke bölümüne gelirsen orada daha fazla bilgi var.

  8. #48
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Duke 250'yi nerdeyse hatim ettim; ama R25 pek araştırmadım.

    Bakalım, bugün Kawasaki, Yamaha ve KTM'ye uğrayıp motorlara ne derece sığabildiğime bakacağım. Rahat edemezsem zaten kafadan elerim birilerini. Tek korkum bacak boyu.

  9. #49
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Ben olsam KTM

  10. #50
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    Duke 390 rc ile falan karşılaştırsan tamam mantıklı dicemde kesinlikle özellik olarak R 25 ağır basıyor. Çift silindir , tork ve beygir...

  11. #51
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı buraxdj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 rc ile falan karşılaştırsan tamam mantıklı dicemde kesinlikle özellik olarak R 25 ağır basıyor. Çift silindir , tork ve beygir...
    Haklisiniz sehir icinde 12binde gelen beygir, ve 10binde gelmeyi basarabilen tork...

    Cidden fanatikliginize hayranim R25 iyi hos da bu nasil bir tanrisallastirmaktir? R25 her acidan ezip gecer vs. iyi ki bi cift silindir zipliyo icerde. Beygir olarak gecer, tork olarak gecer(mis), viraj olarak daha iyi, yol tutusu daha guzel, lastikleri para verip aliriz, debriyaji para verip taktirtiriz, abs parasi neyse verelim baska artisi da yok zaten...
    Herkes R25 alsin anasini satiyim 390la karsilastiriliyo masallah yakinda 600f'e kafa tutucak diye korkuyorum.
    xawa, astrofizik ve essegesse bunu beğendiler.

  12. #52
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    R25 kullananların bir kısmı 600cc-1000cc'lik yarış motoru almak isteyip alamadıklarından ve bunun ezikliğini yaşadıklarından etraftaki r25'den üstün motorlara bk.atma durumundalar,insanlar şunu istiyor;havalı olmak yani görünüş ve yüksek devirin sesi, birde bir taraflarını yırtarak abi 180 gördüm demek bunları karşılayan piyasaki en iyi racing çakması motor r25. 600cc-1000cc kullananlar forumda ben 290 gördüm diye kendilerini ortaya atıyorlarmı ,gerek yok çünkü
    Bu tarz şeyler hep düşük cc kullanıp bunu kendine yediremeyen kompleksli insanlarda
    Allah aşkına duke 390 ile r25 niye karşılaştırırsın
    Ayrıca r25 bence amacına ters bir motor ,
    36hp için 13.000 devir nedir ya
    Honda,ktm,kawasaki veya suzuki 'nin 250 cc motorları bence daha makul ve kullanıcı dostu motorlar,
    Ha benim için motor = şekil yapmaksa r25 işimi görür orası ayrı,
    Kullananların bir kısmı için bu söylediklerim ,herkes aynı niyetle bu motoru almıyordur tabiki
    xawa ve essegesse bunu beğendiler.

  13. #53

    Üyelik
    11 Mayıs 2015
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R 25
    R25 tavsiye ederim. ama alırsanız 800 TL civarında Rosso 2 masrafınısa düşünün derim.
    Motora binerken ilk önce Alah'a sonra aksesuarına güven.
    Ayetel Kürsi okumadan yola çıkmam.

  14. #54
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Az evvel KTM'deydim. Nasıl olduysa Duke 250 Türkiye'de kalmadı dediler. 2014 Duke 390 verelim dediler: 18000 TL.

    2014 390'da kaydırmalı debriyaj yok diye biliyordum ben; ama var dediler?

    Ama Allah için, yakından görünce bi başkaymış.

  15. #55
    Ayrton_SENNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az evvel KTM'deydim. Nasıl olduysa Duke 250 Türkiye'de kalmadı dediler. 2014 Duke 390 verelim dediler: 18000 TL.

    2014 390'da kaydırmalı debriyaj yok diye biliyordum ben; ama var dediler?

    Ama Allah için, yakından görünce bi başkaymış.
    Bir de kimsenin bahsetmediği spormoto rezilliği vardır KTM'de. Motor bir var derler bir yok. Bir gümrükte derler bir gemide. Parasını peşin verirsiniz, 1 ay boyunca hem 250 hem de 200 temin edemezler. Sonra lanet olsun dersiniz.

    Ayrıca size 390 için fazla fiyat vermişler. Bana gel sana 17000'e 390 verelim vazgeç şu 250 sevdasından demişlerdi. Ben KTM'den vazgeçtim, iyi ki de öyle yapmışım.

  16. #56
    buraxdj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800 / Honda Msx 125
    R 25 Fanatikliği ? Şu sıralar motosiklet değiştirme arifesindeyim ve fiyat limitim R 25 civarlarında fakat asla R 25 düşünmüyorum öyle söyleyeyim
    Youtube : Burax Yolda
    Mototaş Aş. çalışanı

  17. #57

    Üyelik
    22 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250
    iki motoru kıyaslayacak olursak R25 ss olması sebebi sadece daha yakışıklı ve çift silindir. Gerisi 5 para etmez. Düke ise parça olarak kaliteden ziyade artı olarak da kaydırmalı debriyaj Abs fren ve lastik sunuyor... şehir motoru olarak tasarlandığı içinde tek silindir beğeni kişiye göre değişir. Motor alırken de görünümden ziyade parça kalitesini sorgularsanız o vakit düke'nin kalitesini anlarsınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

    Ha birde şu var tabi ilk başlarda düke r25 den pahalıydı. Ve az çok bunun nedenini anlayabiliyorduk. Fakat şuan r25 16.350 oldu. Düke ise 16.000 TL bunun nedenini anlayamıyoruz. Ne ekledi motorada bu fiyat bu kadar yükseldi. Cevap hiç birşey. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Ederinin çok çok üzerinde satıyorlar yanahayı.

  18. #58
    Remzidemir41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Ama şidmi Ktm250(naked) de teker yapmak var...

  19. #59

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Konuyu açan arkadaşım bunu iyi oku.

    Daha öncede defalarca yazdım. Bizim ülkemiz de şöyle bir algı var. Kaç basıyor yokuş aşağı gidersen rüzgarı arkana alırsan üzerine yatarsan son limitlerinde iyiceee basarsan bir iki saniye 190 basıyor. Ovvvv süper 190 basıyor bu iyi . E basıyor da ayağında naylon teker var. Frenleri nedir bilmiyorum ama ABS yok. E nasıl durursan artık Allah'a emanetsin. 36 hpnin torkunu hissetmek için de sürekli yüksek devir kullanmak lazım bu da ayrı bir saçmalık. Yüksek devir kullanmanın genel olarak motor ömrünü kısalttığını da hepimiz biliyoruz.

    KTM ABS kaydırmalı debriyaj koymuş rosso 2 leri'de takmış. Ama demiş bu motor 250 cc saçmalığın alemi 160 kmh'de limit koymuş. Hem motor ömrü uzun olsun hemde binicisinin güveliği için. Tork dersen binince anlarsın. Ulan bu nasıl 250 cc bu nasıl tork dedirtiyor adama. Azıcık sert gaza dokun hiç gecikme yok anında şahlanıyor alet. Bu aletde düşük devirde bile acayip bir tork var gaza dokununca o torkun hissiyatıyla istemsizce sırıtıyordum. 250 cc sınıfında gerçekten rakibi yok şuan. Hele ki yeni kasalar olayı bitimiş. KTM daha iyisini yapana kadar en iyisi bu.

    Bence tek eksi yanı yedek parça fiyatları pahalı. Tamam Ktm'nin ki pahalı yamahanın ki ucuz mu ? Yamaha servise girenler isyanlarda hergün forumlarda okuyoruz. Yaklaşık 1 sene DUKE 250 kulladım nakit ihtiyacından satmak zorunda kaldım. Herhangi bir sorunuz olursa cevaplaya bilirim ama ne olur DUKE ile R25 MT25 serisini kıyaslamayın. Gerçekten DUKE'nin rakibi değil o motorlar.

    Bunlar da yeni kasalar.






  20. #60
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    R25 in hakkını yedirtmem çok seviyorum. R25 çok başka bir motor. Tüm super sport makinalar yüksek devir çevirmek için tasarlanmıştir haliyle motorun yıpranma süresi ve oranı diğer motor sınıflarına göre biraz daha fazladır lakin alırken bunu bilerek almıyor muyuz. Ben kullandığım süre boyunca kimi zaman devirli kimi zaman dusuk devirde kullandım. 7000-8000 devirlerde cruise modundada cok keyif aldım. Çok güzel motor r25
    IRau bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)