Arkadaşlar Benim Motor Dayun Atl 125 1 Ay Önce Aynı Yolda 135 i Görürken Ne Kadar Denediysem 120 Yi Geçmiyo Karbüratörde Pislik var Diye Temizlettirdim Gene Aynı Sorun Sizce Sıkıntı Nedir
Arkadaşlar Benim Motor Dayun Atl 125 1 Ay Önce Aynı Yolda 135 i Görürken Ne Kadar Denediysem 120 Yi Geçmiyo Karbüratörde Pislik var Diye Temizlettirdim Gene Aynı Sorun Sizce Sıkıntı Nedir
yok amk 155 yap o motorla 120yi görmüş hala .. töbe yarabbi kardeşim arkandan 3 5 km rüzgar itelemiştir ayrıca o günde yemeği az yiyip 2 3 kilo hafifsen haydii tamam 135 e tamamlanmıştır işte neyin derdindesiniz anlamıyom ki
Kardeşim O Güne Kadar Rahat 130 135 i Görüyodum O Günden sonra 120 geçmiyo
4Vaqrant sakin ol kardeşim bu tip motorların hepsinin ibresi hatalı.Adam ibrede yazanı söylüyor.Benim motorda mondial 100 uag ibre 130 gösteriyor gps 108,16.
Kardeş İbreyi Birkaç Motorla Ve arabayla Karşılaştırdım Aynı
Ya Hiç Daha Önce O Hızı yapmamıs olsam anlarımda yanı çok 135 leri gördüm
Uğur38 arkadaşım, yarışarak hayatımızı idame etmiyorsak kullandığımız motorları limitlerde kullanmaya çalışmak bana pek makul gelmiyor.
3-5 motosikletle yapılan gezilerde dahi deli gibi tapa gaz giden adamla, sakin giden adam arasında iki- üç dakika fark ediyor. Kritik sapaklarda, arkadaki sakin süren vatandaşı beklediğiniz zaman daha bir sigara içmeden vatandaşın yetiştiğini görürsünüz uzun yolda. Öyleyse bu hırs niye?
Örneğin ben kullandığım motosikletle 140 km. hızı geçince kontrolün artık azaldığını, ani, beklenmedik bir şey başıma gelse ciddi sıkıntı yaşayacağımı hissediyorum. Yokuş ve rüzgar durumuna göre buna rağmen kendimi güvende hissetmezken limit denemiyorum. Kontağı her çevirişte sevdiklerinizi düşünün.
125 cc bir motor emin olun ki 100 km üzeri hızlarda optimum gidebilsin diye üretilmemiştir. Üreticinin sahip olmadığı kaygılarla, kapasitesi, fiyatı belli araçlara misyon yüklerseniz, kendi becerinizle aletin motor, mekanik, tasarım sınırlarını zorlarsanız sonuç trajedi olabilir. Buna gerek yok.
120'yi görseniz ne 135'i görseniz ne fark edecek? Dakikalarla ölçülecek zaman kazanmanız, büyük maddi kazanç sağlamanıza mı yol açacak? Hayır sadece büyük ego tatmini olacaksa, yanınızdan mermi gibi geçecek bir racer kafilesine denk gelirseniz, bu kadar temelsiz başarılara bel bağlamış egonuz gene yerle bir olur. Adamların kullandığı motorların silüetlerini dahi göremezsiniz.
Kullandığınız alet, şehir içinde de belli menzilli gezilerde de sizi hatta artçınızı keyifle seyahat ettirecek, büyük pratiklik sağlayacak, rüzgarı ve özgürlüğü tattıracak bir makine. Bu makineye hız gibi, limitleri zorlamak gibi anlamlar yüklerseniz hem mutsuz olur, hem ısrarcı olursanız hüsrana uğrarsınız.
Gezdiğiniz, geçtiğiniz yerleri gözlemleyerek, seyahatin ve motosiklet sürmenin ayrıcalığını bilhassa daha makul süratlerde tadarak bu nedenle örneğin mermi gibi giden racerların falan alamayacağı tadları, görüntüleri ve hazzı biriktirerek sürerseniz, sürücü olarak evriminiz de motosiklet serüveninden edineceğiniz kalite de daha doğru şekillenir bence.
Şimdi burun kıvırıp arka dişliye müdahale önerecek, başka açıklama yağacak apaçi gençlikten birileri de üşüşsün, umrumda değil. Yapmayın, etmeyin, motosikletçi olmak ne demektir yeniden düşünün kardeşim..
Hız Yapmakta Sıkıntım Yok Sadece Motora Ne Oldugunu Anlamak istiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
belki Karbüratörü Temizllettiğimde Az yaksın die Ayar yapmıs olabilirmi oda hızı etkileyebilir
Manifolt lastikleri düzfün oturtulmuş mu ona bakmak lazım aklıma gelen. Temizletmeden sonra hava ayarı kurcalandıysa sorun o da olabilir
135te rüzgar arkadan itelemiş 120ide önden. Düşük ccde giydiğin mont şişse hızın düşer, çok kasma
Manifolt lastikleri Ne oluyo Kardeş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)