Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

KTM Duke 200 kullanıcı yorumlarım (Fotoğraflı)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Merhaba. 1 ay ve 650 km'dir Duke 200 kullanıyorum. Motorum 2015 model, ABS'siz versiyon. İlk motorum Pcx 125 idi. Her ne kadar teknik karşılaştırma/değerlendirme yapacak kadar konuya hakim olamasam da, Duke 200 düşünen arkadaşlar için genel bir değerlendirme yazısı yazmak istedim.

    Şimdi "neden Duke?" sorusunu çok duyuyorum. Öncelikle tipi ve rengi çok hoşuma gidiyor. Yaramaz, afacan bir erkek çocuk gibi duruyor. Trafikte oldukça ilgide çekiyor. Sürekli günlük yaşamda sorular soranlar oluyor. "Yeğenim bu kaç basıyor?", "Arka lastik enliymiş baya, ne bunun markası?", "Bunun egzozu nerde yav?" gibi sorular en çok gelenler arasında.

    PCX 125 nasıldı? Harikaydı, rahattı. Sattığıma benden çok kız arkadaşım (tek artçım sayılır) üzüldü. Her şeyi iyiydi ama zevk yoktu. Ne bileyim bir vites düşürüp uzama, güç, atraksiyon yoktu kısaca. Tam 2. motorluk. Alacaksın büyük bir makine, yanına çekeceksin PCX'i. Bagajı çok iyiydi.

    Neyse atraksiyon ararken motor arayışına girdim. Bir ara 3 günlük Pulsar maceram oldu. İyi motor ama bana gitmedi. Artçı konforu çok eksilerde, titreşim boldu. Bunları yinede görmezden gelirdim belki ama o zırıltı çekilmezdi. Kafaya taktımı takıyorum, yola bakamıyordum zırıltının kaynağını aramaktan. Denge sensöründen kaynaklandığını öğrendim sonraları ama zaten geri vermiştim bile. Pulsar kullanan arkadaşlar bana kızmasınlar. Ayrıca f/p olarak şu an en iyisi olduğunu düşünüyorum.

    PCX ile devam etme kararı verdim bir süre. En azından Honda servis, parça, kalite iyi dedim. Demez olaydım. Disk kilidini unuttum ön diski eğdim. O kurumsal dediğimiz Honda, genel merkezi aramama bile rağmen, beni tam 3 hafta bekletti. Gold Wing kullansam neyse ama PCX gibi satış patlaması yaşayan bir modelde, parçayı bu kadar beklemek can sıktı. Neyse geldi, takıldı parça. Sonra 4 bin bakımı için servise gittim. Adamların sülalesi rahat. 13.30 da randevum var, 16.00 da motor daha lifte çıkmamıştı. Küfürleşmeye vardı olay. O gün yemin ettim, Honda Antalya Merkez'e yeni bir servis açmadıkça, bir daha hiç bir motorunu almam diye. Öylede oldu.

    Derken kan iyice kaynadı ve bir gün RX3i denerken bir abimizle KTM'e uğradık. RC 200'e gözüm kaydı. Foruma konu açtım, vazgeçirdiler. Dedikleride mantıklı geldi, almadım. Ama aklım KTM markasındaydı. Gittim ve bu yaramaz oğlanı aldım bende.

    Artıları:
    +Hakikaten ilgi çekici, gözler üstünüzde oluyor, (bazen rahatsız oluyorum)
    +Kızılay dağıtmış gibi her tarafta yok,
    +İvmelenmesi harika, artık sollamaya çıkarken acaba tıkanır mıyım demiyorum,
    +Malzeme kalitesi muazzam. Çelik fren hortumuna kadar detaylı düşünülmüş,
    +Hata affediyor. Dün stoppie çalıştım trafiğe kapalı alanda. Ön tekeri kendi acemiliğimle bir kaç kez kaydırdım ama toparlamayı bildim,
    +Çok hafif. Acemi biriyseniz kolay kolay olduğu yerde yatıramazsınız, (Yerine göre dezavantaj)
    +Şu ana kadar pulsar ve inazuma ile ışıkta gaza gelme sonucu kalkış yaptım. Yüzümü kara çıkarmadı, geçebildim ama çokta fark açamadım. Açıkçası çokta bir hız merakım yok ama artık ışıklarda ara gaz verip, tip tip bakanları, kalkışta aynadan izliyorum. Lafım kasksız, reflektörlü eşofmanlı ve olur olmaz yerde teker yapmaya çalışan apaçileredir. Yanlış anlaşılma olmasın
    +Aksesuar bol. Kişiselleştirmek için çok fasla seçenek var.

    Eksileri:
    -Bu motoru sürekli artçı alanlar almasın. artçı konforu zayıf. Sele çok sert, dolgu şart,
    -Sesi özellikle 7 bin devirden sonra çok çıkıyor. Bu bana göre eksi,
    -Orijinal lastiklerine güvenemiyorum ama IRC'den iyi olduğunu söyleyebilirim. Yinede lastik şart.
    -Ayak pegleri geride. Bu benim hoşuma gidiyor aslında ama binenler tuhaf karşılıyor,
    -Her naked gibi rüzgar manyağı oluyorsunuz,
    -Artçı tutamakları çok işlevsel değil,
    -Servis sayısı az.
    -Aksesuar çok demiştik ama çokta pahalı. Değer mi sorusunu çok sorduruyor.

    Elimden geldiğince ve tarafsızca yazmaya çalıştım. Varsa bir hatam affola. Atladığım, eklememi istediğiniz, soracağınız bir şey varsa çekinmeden söyleyebilirsiniz. Tekeriniz düz bassın, buyurun fotolar



















    Not: Bu yazı acemi birinin, acemice inceleme yazısıdır. Yazdıkları kendi deneyimleridir, hiçbir art niyet ve polemik amacı taşımamaktadır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    4Vaqrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara / Çorum
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300
    Çok doğru bi not yazmışsın

  3. #3
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Lastikleri bende ktm kullanicisi olarak degistirdim rosso 2 aldim ilerde dusunursen tavsiye ederim yol tutusu guzel..

    Yazi cok guzel olmus samimiyetle okudum acikcasi, ktm ve sele snrm hep sert hrr,
    Mexico bunu beğendi.

  4. #4
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Plakayıda çekeydin abide yolda sokakta selam verirdik ) hayırlı olsun.
    Mexico bunu beğendi.

  5. #5
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    arkadaş, şöyle seksi seksi fotolar koyup insanı zıvanadan çıkarmayın bu sıcaklarda!
    Mexico bunu beğendi.

  6. #6
    okan kömür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda grom
    Msxten sonra ya duke 390 maddi durum el vermessede duke 200 alıcam allah kaza bela vermesin
    Mexico bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı okan kömür adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Msxten sonra ya duke 390 maddi durum el vermessede duke 200 alıcam allah kaza bela vermesin
    Pulsar'ı da listene bi ekle istersen...
    The Power of The Dreams.

  8. #8
    okan kömür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda grom
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar'ı da listene bi ekle istersen...
    Ktm nin tipi daha hos geliyo bana birazda tasarımı rengi etkiliyo daha tecrubesizim 125 le yeterince tecrube yapınca hepsini deneyerek seçicem
    Mexico bunu beğendi.

  9. #9
    cıbırlover1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2015
    Şehir
    Polonya
    Motosikleti
    CBR 125R
    Ahhh ahhh su göstergeler , yakısıyor mu Ktmmmmmm

  10. #10
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Cok guzel olmus incelemeniz ellerinize saglik allah kaza bela vermesin size, masallah cok guzel tertemiz motorunuz kiskaniyorum valla :D

    Bir duke kullancisi olarak ekleme yapmak isterim size ayip olmazsa,
    1-Geride olan ayak peglerine alisinca asiri rahat geliyo hatta iyi ki geride diyorsunuz, benim motora alistiktan sonra ybr bana cok tuhaf geldi zor alistim.
    2-Gosterge tablosu kucuk duruyo da okumakta hic sikinti yasanmiyo hatta cok guzel oturtulmus her sey yerli yerinde, benim tek sikayetim o devir saatinin tipi, yanina bi tane analog devir saati olsaymis tadindan yenmezdi.
    Mexico bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cok guzel olmus incelemeniz ellerinize saglik allah kaza bela vermesin size, masallah cok guzel tertemiz motorunuz kiskaniyorum valla :D

    Bir duke kullancisi olarak ekleme yapmak isterim size ayip olmazsa,
    1-Geride olan ayak peglerine alisinca asiri rahat geliyo hatta iyi ki geride diyorsunuz, benim motora alistiktan sonra ybr bana cok tuhaf geldi zor alistim.
    2-Gosterge tablosu kucuk duruyo da okumakta hic sikinti yasanmiyo hatta cok guzel oturtulmus her sey yerli yerinde, benim tek sikayetim o devir saatinin tipi, yanina bi tane analog devir saati olsaymis tadindan yenmezdi.
    Altına imzamı atıyorum. Gösterge çok hoşuma gidiyo ama devir saati ufak kalıyor.

    (Temizlik içinde Motul shine&go kullanıyorum )

  12. #12
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Amortisör çorabı alın
    Yoksa on çatal akma yapabilir
    Sokollu bunu beğendi.

  13. #13
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Güzel inceleme. Test ettikten sonra kafamdan geçenlerin aynısını yazmışsınız.

    Yakıt değerlerini de ekleyebilirdiniz.

    Benim gibi sırık arkadaşlara gitmeyebilir, arka tarafa Pulsar gibi bir çamurluk düşünülebilir .

    Farklı kullanıcılar da görüşlerini yazarsa alacak arkadaşlara yardımcı olmuş olursunuz.


    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisör çorabı alın
    Yoksa on çatal akma yapabilir
    Sen de kullanmıştın sanırım uzun süre, eksi gördüğün tarafları neler merak ediyorum. Yağ sıçratmadan bahsetmiştin bir sayfada, sonrasını baktım göremedim.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  14. #14

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Boyum 1.85 90 kiloyum. Ben rahatım ama artçılı yolculuk çekilmiyor pek. Yakıt olarak 2.5-3 litre arası yakıyorum.

  15. #15
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    yakıtı gaza tepkımesı cok ıyı
    halatadı damagımda

    ama km gostergesı bozuldu spormoto tamır etmemek ıcın elınden gelenı yaptı ben bastırınca baska musterıye gelen km saatı bana takıldı
    amortısor ıcerısınde bulunan yuzuklerden bır tanesı fabrıkasyon hatalıymıs tabı bunu 2 ya da 3 kere kece degıstırdıkten sonra buldular
    her seferınde canakkaleden ıstanbula gelıyordum

    son olarak da engıne ısıgı kırmızı kırmızı yanıp sonmeye basladı
    yagı suyu tamamdı ama sıkıntı verdı
    kafa komple sokuldu toz temızlendı normale dondu sonrasında elden cıkardım
    sahıbıne herseyı anlattım herseyı tamam satıldı.
    Sokollu bunu beğendi.

  16. #16
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Güzel yazı olmuş.
    Aradan ben de girip bakıyorum bu dukelere çok hoşuma gidiyor, şöyle 2. bir motor olarak nasıl olur diye, şehiriçi sağa sola gitmeye alsam mı lan dedirtmiyor değiller

  17. #17
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Artçı tutamaçlarının nesini beğenmediniz anlamadım. Küçük mü?

  18. #18
    Ahmtmngrsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial Z-one-S 180
    Arkadaslar benim merak ettigim bir durum var ; duke 200 de hiz limitleyici var mi ? Birkac kisi var dedi ama arastirdim bulamadim

  19. #19

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    @tyrung arkama oturan kisi biraz kalipliysa tutamaclari tutamiyor.

    @Ahmtmngrsy evet 138 km de kesiciye giriyorlar. Daha o kadar basmadim ama oyleymis

  20. #20
    Ahmtmngrsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial Z-one-S 180
    Hiz kesici olmasi kotu olmus :( Bu kadar hafif ve yanlis hatirlamiyosam 28 beygirlik bi motorun 160-180 civarlarinda yapmasi lazim dogal olarak cbr250 yi de tokatlamali ama 138 düşük olmuş bu alete , yok mu kesiciyi kaldirmanin yolu :D


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)