Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

R125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    125 CC racinglere olan ilgim açtığım ve bulunduğum konulardan beli oluyor fakat bu sefer bir şey sormayacağım yazılmış bir şey hakkında bilgi isteyeceğim. Bir forumda bir şeyler okurken R125 hakkında gözüme çarpan bişey oldu. İstenirse bir kit ile 182CC olabileceğini okudum bu konu hakkında bilgi almak istedim bu markayı bir kaç yerde daha okumuştum Malossi diye. Teşekkürler iyi forumlar
    Link: http://www.turkishriders.org/forum/i...hp?topic=18500


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    16 Ağustos 2015
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10r
    Böyle bişey varsa gerçekten ilginç olur ama gerek olduğunu sanmıyorum.yani bırak 125cc de kalsın
    Sepya bunu beğendi.

  3. #3
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Abi olay malossi için nedir ne değildir diye

  4. #4
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Modifiye olayını en iyi ben bilirim, ustalık olarak demiyorum yaşamışlık olarak Motorum 150'likken hızlanması yavaştı ama hafif inişte 120km hıza çok rahat çıkardı. Şimdi 210cc yaptım 1.6 motorlu araba gibi hızlanıyo ama 90-100 km hız civarı vuruntu yapmaya başlıyo 100'ü geçemiyorum, daha da çözemedim sorunu. Dişli değiştirdim deviri düşürdüm ama hâla inatla 100km hızı geçmiyo Vuruntuyu bi geçirebilsem düzde 130'u görecek yokuş aşağı km saati patlatıcam heralde Senin de başına gelmesin modifiyeden sonra böyle bişey çinlinin parçaları çerez parası, istediğim yerini istediğim kadar oynarım ama Yamaha'da böyle bi iş gerçekten pişman ettirebilir.
    Sepya bunu beğendi.

  6. #6
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Abim yamaha bahane :D Malossiyi bir kaç kere daha duydum da merak ettim :D

  7. #7
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Modifiye olayını en iyi ben bilirim, ustalık olarak demiyorum yaşamışlık olarak :) Motorum 150'likken hızlanması yavaştı ama hafif inişte 120km hıza çok rahat çıkardı. Şimdi 210cc yaptım 1.6 motorlu araba gibi hızlanıyo ama 90-100 km hız civarı vuruntu yapmaya başlıyo 100'ü geçemiyorum, daha da çözemedim sorunu. Dişli değiştirdim deviri düşürdüm ama hâla inatla 100km hızı geçmiyo :cherry: Vuruntuyu bi geçirebilsem düzde 130'u görecek yokuş aşağı km saati patlatıcam heralde :) Senin de başına gelmesin modifiyeden sonra böyle bişey çinlinin parçaları çerez parası, istediğim yerini istediğim kadar oynarım ama Yamaha'da böyle bi iş gerçekten pişman ettirebilir.
    Dostum ilgine hayranım :D Ama bir kaç şey sorucam sana. Yaptığın motordaki egzantrik derecelimi yoksa aldığın gibi 200 lük diyemi taktın. Ayrıca krank ın strong lu mu ? Yani direk 200 lük krank ı alıp taktınmı yoksa işlem gördümü o krank ? Piston üst yüzeyinde oynama yaptınmı yapmadınmı ? Yani 200 lük parçaları alıp motora takmakla bizim bu cg ler dertsiz 200 olmuyor. Elbet bir ayar gerekiyor. Bizim burdaki yapılı motorların 3. 4. viteslerinde tekere gelirken orantısız güçten takla attıkları var. Bide 17-32 dişliler 18-30 lar düşün bunları yiyen götüren motorlar bunlar.

    Dostum bilmiyorum hani hiç gerçekten usta yapımı bir motora bindinmi ama inan onların yaptığı motorların düz de 140 150 garantisi var. Vuruntu demişsin krank ını güçlendir olmazsa başka birşeyden yapabilceğini hiç tahmin edemiyorum. Çok bilgim yok ama umarım yardımcı olmuşumdur.

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kinqdai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ilgine hayranım :D Ama bir kaç şey sorucam sana. Yaptığın motordaki egzantrik derecelimi yoksa aldığın gibi 200 lük diyemi taktın. Ayrıca krank ın strong lu mu ? Yani direk 200 lük krank ı alıp taktınmı yoksa işlem gördümü o krank ? Piston üst yüzeyinde oynama yaptınmı yapmadınmı ? Yani 200 lük parçaları alıp motora takmakla bizim bu cg ler dertsiz 200 olmuyor. Elbet bir ayar gerekiyor. Bizim burdaki yapılı motorların 3. 4. viteslerinde tekere gelirken orantısız güçten takla attıkları var. Bide 17-32 dişliler 18-30 lar düşün bunları yiyen götüren motorlar bunlar.

    Dostum bilmiyorum hani hiç gerçekten usta yapımı bir motora bindinmi ama inan onların yaptığı motorların düz de 140 150 garantisi var. Vuruntu demişsin krank ını güçlendir olmazsa başka birşeyden yapabilceğini hiç tahmin edemiyorum. Çok bilgim yok ama umarım yardımcı olmuşumdur.
    Egzantrik orjinal Cg 125. Külbütör yine Cg 125. Krank'a strong yapma dediğin olayın ne olduğunu bi yazarsan ben de öğrenmiş olurum Cg 200 balansörlü krank taktım Zongshen marka.

    Piston silindir üst kapak, herşeyi alındığı gibi taktım oynama yapmadım.

  9. #9
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzantrik orjinal Cg 125. Külbütör yine Cg 125. Krank'a strong yapma dediğin olayın ne olduğunu bi yazarsan ben de öğrenmiş olurum Cg 200 balansörlü krank taktım Zongshen marka.

    Piston silindir üst kapak, herşeyi alındığı gibi taktım oynama yapmadım.
    O motorun yürememe sebebi bence çok :D Oralarda CG ustası varmıdır bilmem ama güzel dereceli bir egzantrik yaptırabilirsin. Motor su gibi şıkırdar ve verimi de bi o kadar fazladır. Ayrıca krank a strong dediğim olay tornacılar tarafından krank a yapılan bir işlem. Ağırlaştırılıyor, boyutu ayarlanıyor neler neler Ben çok söylüyorum bizim bu taraftaki motorların yarışlarında adamlar bitişe 1.90 2.10(km/h) arası ile giriyor diye inanmayan çok Ama harbi makineler isteyene bir kaç video atarım :D ADANA ANTEP MERSİN OSMANİYE çevre illerde olsan kesin daha geniş kapsamlı bilgi sahibi olursun. Büyük bir kısmı senin kağıt üzerindeki hesaplamalarınla toplanmış bir 210 cc Ama güzel ilerliyorsun takip ediyorum seni inş o motorun bir canavar olur
    Mengu16 bunu beğendi.

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kinqdai adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O motorun yürememe sebebi bence çok :D Oralarda CG ustası varmıdır bilmem ama güzel dereceli bir egzantrik yaptırabilirsin. Motor su gibi şıkırdar ve verimi de bi o kadar fazladır. Ayrıca krank a strong dediğim olay tornacılar tarafından krank a yapılan bir işlem. Ağırlaştırılıyor, boyutu ayarlanıyor neler neler Ben çok söylüyorum bizim bu taraftaki motorların yarışlarında adamlar bitişe 1.90 2.10(km/h) arası ile giriyor diye inanmayan çok Ama harbi makineler isteyene bir kaç video atarım :D ADANA ANTEP MERSİN OSMANİYE çevre illerde olsan kesin daha geniş kapsamlı bilgi sahibi olursun. Büyük bir kısmı senin kağıt üzerindeki hesaplamalarınla toplanmış bir 210 cc Ama güzel ilerliyorsun takip ediyorum seni inş o motorun bir canavar olur
    Ben titreşim makinesi istemiyorum krank orjinal kalsın Dereceli egzantrik alabilirim, külbütörü de Cg 200 almaya çalışıcam. Egzantrik dişlisini silindiri biraz yukarı kaldırıp takmak mümkün. Tabi motoru indirmem lazım uzayınca sökülmüyo hiç bişey. Subap ayarı yapmak için bile şaseden ve külbütör kapağının üzerinden az bişey taşlama yapmam lazım. Ayar için açamadım motoru neyseki toplarken on numara ayar çekmişim

  11. #11
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben titreşim makinesi istemiyorum krank orjinal kalsın Dereceli egzantrik alabilirim, külbütörü de Cg 200 almaya çalışıcam. Egzantrik dişlisini silindiri biraz yukarı kaldırıp takmak mümkün. Tabi motoru indirmem lazım uzayınca sökülmüyo hiç bişey. Subap ayarı yapmak için bile şaseden ve külbütör kapağının üzerinden az bişey taşlama yapmam lazım. Ayar için açamadım motoru neyseki toplarken on numara ayar çekmişim
    Krankda yapılacak oynama performans a aşırı katkı sağlayacaktır ama siz bilirsiniz Neyse zevkle takip ediyorum inş güzel sonuçlar elde edersin

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Yamaha yzf r125
    Adamlar nelerle uğraşıyor helal olsun :D
    Sepya bunu beğendi.

  13. #13
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Malossiyi biraz araştırdım avrupada cc ve vergi oranını düşürmek için kullanılan bir kit yani 50 cc bir motoru 125 cc yaparak hem performans hemde düşük vergi elde ediyor. Genellikle scooterlsrda kullanılıyormuş.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)