Mali olarak düzlüğe çıkacağına inanıyorsan bekle, yoksa bence sat gitsin. Mahkemeden çok umudun olmasın.
Yetkili servisler riske girmek istemez, hasar varsa söyler ve değiştirir. Ama usta her türlü çevirir.
Radyatörü tamir ettiriz der 2 gün sonra tekrar çatlar, tekrar yaptırırsın tekrar çatlar, abi bu olmuyor sana çıkma buldum der... o da başka sorun yaratır sonra paşa paşa sıfır radyatör almak zorunda kalırsın.
Bu sebeple yaptırabilecek gücün yoksa bekle yada bu haliyle sat.
Bir sonraki sezona toparlamış olurum olmasına da, bu haliyle satarsam zaten herşeyden vazgeçmiş oluyorum, zararımı da tazmin edemeyeceğim ve de ederininde oldukça altına gidecek.
Dışarıda bu motor göremediğim büyük bir problemi yoksa 3-5bine toplanır gibi geliyor bana. Ben şimdi en ufak tamirat olmayacak, tümden değişecek gözüyle baktığım için servis faturasının yüklü çıkacağını tahmin ediyorum. Değilse makine şu durumda, yorum sizin:
Özellikle ön maşa-gidon aksamı beni düşündürüyor, burası en kötü durumda presle halledilebilirse sadece ram-air kanalı, bir kaç karenaj tamiri ile biter gider. Radyatör suyunun da detaylı inceleyemedim ama radyatörden değil, borudan kaçırdığını düşünüyorum, çünkü tam motorun altından damlıyor. Koruma takozu eğilip gömülmüş karenaja, belki de oradan. Beni tshirt ile sağlam bırakan bir düşüş ile blok çatlamış olamaz herhalde...
Ha bu arada önfreni bugün bir kaç kez sık bırak yapınca birden sertleşti ve tutuyor gördüğüm kadarıyla, manetin kırık oluşu ve diskteki ufak yamukluk dışında fren normal gibi. Hidrolik sıvısı hava/boşluk yapmış sanırım biraz yan durunca yerde makine. Akü 2 haftada tamamen ölmüş, marş almamasının top yekün sebebi muhtemelen. Hatta sıvının akü suyu olabileceğini de düşünmüyor değilim öte yandan ama elimi dokundurdum(yeşilimsi, antifreeze mi / kurşun oksit mi? muallak ) asit olsa yakardı sanırım...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)