Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Çita 180 200'ccye yükseltmek istiyorum yardım ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    Selamun aleyküm arkadaşlar kuba çita 180 fc motorum var , motorumu 200 cc ye çıkarmak istiyorum şuanlık sadece 200 lük silindir ve 200 lük debriyaj ve son olarak 200 lük karbürator takmak istiyorum. Sizce üst kapak ve krank değiştirmesem orjinal bıraksam sıkıntı çıkarmı cevaplarınızı bekliyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Evet krankı değiştirmeden sıkıntı çıkarır. Sıkıştırma oranı düşer ve güç de düşer. O motora 180lik deseler de aslında 150cc. Sitesinde de öyle yazıyor zaten. Doğru bir modifiye için üst kapak ve krank da değişmeli.

  3. #3
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    180cc olan motoru 200cc ye çıkarmak
    hiç uğraşma kardeşim ettiğin masraf sonradan çıkan sorunlar bulaşma
    250cc desen anlarım ama 20cc için bulaşma bir faydasını göremezsin zararını görürsün
    ninja h2 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    19 Ağustos 2015
    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    180cc olan motoru 200cc ye çıkarmak
    hiç uğraşma kardeşim ettiğin masraf sonradan çıkan sorunlar bulaşma
    250cc desen anlarım ama 20cc için bulaşma bir faydasını göremezsin zararını görürsün
    180 lik olarak geçsede silindiri 150lilik

  5. #5
    Sepya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    -
    Keşke R125te çıkarılabilse 180FC gayet atik bir motor prk bir fark olacağını sanmam

  6. #6
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    KOMPLE ÜST KAPAK FİLAN SİLİNDİR 200 CC LİK ALMAN LAZIM. 65.5 PİSTON VE İÇİNDEKİ GEREKLİ CART CURTLARDA DAHİL. ÖZEL YAPIM GÜZEL OTURAKLI Bİ KRANK VE DERECELİ GÜZEL BİR EGZANTRİK İLE PÜSKÜRTMELİ 200 LÜK KARBÜRATÖR DE TAKTIĞIN ZAMAN GÜZEL BİR USTA AYARIYLA O MOTORU YERİNDE TUTAMAZSIN

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Arkadaş mesaj attı parçaları sordu akşam yazıcam gerekli parçaları. Ben balansörlü Cg 210 topladım 700km'yi geçti motor. Basit bikaç sorunum var birincisi daha hava filtresi ayarlayamadım motoru sıkmayan cinsten. İkincisi de egzoz orjinal olduğundan motoru çok sıkıyor devir 9000'i bulunca motor boğuluyor. Onları da düzeltirsem canavar gibi olacak.

  8. #8
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaş mesaj attı parçaları sordu akşam yazıcam gerekli parçaları. Ben balansörlü Cg 210 topladım 700km'yi geçti motor. Basit bikaç sorunum var birincisi daha hava filtresi ayarlayamadım motoru sıkmayan cinsten. İkincisi de egzoz orjinal olduğundan motoru çok sıkıyor devir 9000'i bulunca motor boğuluyor. Onları da düzeltirsem canavar gibi olacak.
    Eksozu kökünden sök abi gereksiz

  9. #9
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Bthndmrl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksozu kökünden sök abi gereksiz
    O zaman da subaplar yanıyor. Aslında egzozu tamamen açmak da iyi değil, boş boru gibi olmamalı egzoz. Belirli bir miktarda basınç uygulamalı motora.
    ninja h2 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)