Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

metzeler lasertec KAYMA PROBLEMİ

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    merhaba dostlar pulsarımda metseler lazertec var 2000 km de filan takılmıs suanda 7500 de motor virajlarda falan motor altımdan kayıyor acemide değilim yani %100 lastik kayıyor una bir care varmıdır. kimseye tavsiye etmiyorum kuruda böyle kayıyorsa ıslakta nasıl olur düsünemiyorum . kaymaya cözüm bulabiirmiyiz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    bende de aynı motor aynı lastik var ama bende kayma falan kesinlikle yok. ıslak yolda bile kolay kolay kaymadı kışın kullandım. yazın da gayet iyi yol tutuşu. sizde neden öyle oldu acaba. lastik havanız uygun mudur? ya da lastik gerçekten 2000 kmdeyken sıfır mı takılmış ve lastik üretim tarihi yeni midir?

  3. #3

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    aklıma lastik üretim tarihi geldi acaba lastik,ğin üretim tarihi eski ve güneşte filan bekletildiyse sertleşmiş olabilir belki

  4. #4
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Üretim yılı ve lastik hava basıncı çok önemli.

    Eğer bunları atladıysanız kontrol etmekte fayda var.

  5. #5
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    Lastiğin yanında örneğin; 1426 gibi 4 haneli bir rakam vardir. Yani 1426 numarası; 2014 yilinin 26. haftasında üretildigini gösterir.
    Buna bir bakın derim.

  6. #6
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    14-16 tarihli lastik hava basıncı kac olmalı ?

    motoru virajda yatırırken lastigin en kenar noktasına gelince bi yanlama yapıyor hemen motoru geri toplamak zorunda kalıoruz birde firene basıp tekeri kitlediğimde arkası hic basmamıs gibi frene kayıyor tutunmuyor yola

  7. #7
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    4x4
    Pulsara haddinden fazla gorev yukluyorsun gibi geldi bana

  8. #8
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    kontrayı verdikten sonra hafif gaz açıyormusun viraj içinde ? Mesafelerin kısamı lastik tam ısınmıyormu ? Lastik basınçlarını kontrol ediyormusun ?

  9. #9
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14-16 tarihli lastik hava basıncı kac olmalı ?

    motoru virajda yatırırken lastigin en kenar noktasına gelince bi yanlama yapıyor hemen motoru geri toplamak zorunda kalıoruz birde firene basıp tekeri kitlediğimde arkası hic basmamıs gibi frene kayıyor tutunmuyor yola
    metzellerle kayma problemi yaşayanlar olduğunu daha önceleride duymuştum ama senin durumunda çok etken olabilir ben tekkişi için öne 25 arkaya 28 basıyordum ama 2 kişi kullandığım için öne 26 arkaya 30 başarak kullanıyorum kışın ise ön tek kişi için ön 27 arka 30 çift kişi için ön 28 arka 32 yapıyorum bir sorunla karşılaşmadım lastik hava basıncını ayarlarken lastiğin soğuk olmasına dikkat et sıcakta hava genleştiği için normalden daha fazla hava basabilirsin bir diğer söylemek istediğim kaymaya etken olabilcek kendimce tahminlerim
    1 virajda yattıktan sonra gaza birden asılıyormusun
    2 virajda vites kküçültme gibi frenleme gibi hamleler yapıyormusun ve bu esnadamı kayma oluyor
    3 sağa yattığında bir sorun yok fakat sola yattığında kayma yapıyorsa lastiğe zincirden yağ sıçrıyor olabilirmi lastiğinde yağ veya kahve rengimsi görünüm almış yüzeyler varmı
    4 lastıklerin yeterli ısıya ulaştığından eminmisin
    senden kaynaklı sorun yok ise farklı bir markaya yönel derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsara haddinden fazla gorev yukluyorsun gibi geldi bana
    haddinden fazla anlam derken ben 90 km virajlara girdiğim oldu daha ustune cesaret edemedim ama çok sağlam yatırmışlığım oldu denge konusunda pulsar oldukça başarılı lastik olarak bridgestone batlax bt 45 önde F arkada R olarak kullanıyorum gayette memnunum şöyle kötü böyle kötü beş para etmez diyenlerde çok gördüm ama gerçekten sağlam lastik


    cb deki lastiklerde batlax dır

  10. #10
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    amortisörler de işini tam yapamıyorsa virajda sıkıntı olur, yağ kaçağı yada patlak olma ihtimalini kontrol ettin mi?

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Kayıyor mu kaymıyor mu


    Bir açıklık getirelim

  12. #12

    Üyelik
    10 Mart 2017
    Viraja yattığında böyle bi kayıp tak diye sonra hemen toplarlıyor ise hava basıncındandır.

  13. #13
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    her lastik kayar önemli olan sınırları bilmektir buda ustalıktan geçer.

  14. #14

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Pulsarın arka frenini ziyadesi ile hissiz buluyorum. Battlax'lar ile ben de birkaç kez motorun kıçını yanımda gördüm. Ama zamanla alışıp dozajlayabiliyorsun.

    Bu arada, lastiğin son sınırına kadar yatırıyorsan, orası zaten sınır, kayabilir.

  15. #15

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    kafa yorarsan kayma kontrolünü öğrenirsin dikkatli ol...

  16. #16
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    benim tvs'de metzeller me22 var ıslak kuru çok beğendiğim bir lastik kayma vs yok..

  17. #17

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    metzellerle kayma problemi yaşayanlar olduğunu daha önceleride duymuştum ama senin durumunda çok etken olabilir ben tekkişi için öne 25 arkaya 28 basıyordum ama 2 kişi kullandığım için öne 26 arkaya 30 başarak kullanıyorum kışın ise ön tek kişi için ön 27 arka 30 çift kişi için ön 28 arka 32 yapıyorum bir sorunla karşılaşmadım lastik hava basıncını ayarlarken lastiğin soğuk olmasına dikkat et sıcakta hava genleştiği için normalden daha fazla hava basabilirsin bir diğer söylemek istediğim kaymaya etken olabilcek kendimce tahminlerim
    1 virajda yattıktan sonra gaza birden asılıyormusun
    2 virajda vites kküçültme gibi frenleme gibi hamleler yapıyormusun ve bu esnadamı kayma oluyor
    3 sağa yattığında bir sorun yok fakat sola yattığında kayma yapıyorsa lastiğe zincirden yağ sıçrıyor olabilirmi lastiğinde yağ veya kahve rengimsi görünüm almış yüzeyler varmı
    4 lastıklerin yeterli ısıya ulaştığından eminmisin
    senden kaynaklı sorun yok ise farklı bir markaya yönel derim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------



    haddinden fazla anlam derken ben 90 km virajlara girdiğim oldu daha ustune cesaret edemedim ama çok sağlam yatırmışlığım oldu denge konusunda pulsar oldukça başarılı lastik olarak bridgestone batlax bt 45 önde F arkada R olarak kullanıyorum gayette memnunum şöyle kötü böyle kötü beş para etmez diyenlerde çok gördüm ama gerçekten sağlam lastik
    https://www.youtube.com/watch?v=CbblaGIgXyY
    https://www.youtube.com/watch?v=cQfMQ1cj3ic
    cb deki lastiklerde batlax dır
    Aga ne ce konuşuyo bu adam? Almancaya bile aşinayım nerenin köylüsü bu herif

  18. #18
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .......lastiğin yanında 1426 gibi 4 haneli bir rakam vardir. Yani 1426 numarası; 2014 yilinin 26. haftasında üretildigini gösterir.....

    kafalar karışmasın numaranın ilk iki hanesi haftayı diğeri seneyi belirtir..

    konu hakkında şöyle diyebilirim..metzeler iyidir kendi motorlarımda 3-4 takım farklı modellerini kullandım hep memnun kaldım çevremdede şikayet eden pek yok

    motosiklet lastikleri fazla veya eksik hava ile 500 km bile kullanılsa kötü şekilde aşınıyorlar ve o lastikten bir daha tutuş beklemeyin..

    özellikle artçı aldığınızda arka lastik havasını üşenmeyin arttırın !

  19. #19
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga ne ce konuşuyo bu adam? Almancaya bile aşinayım nerenin köylüsü bu herif
    Ne o la zorunamı gitti beğenmediysen okumazsın zaten sana yazılmış bir cevapda değil o küçük dünyana dönebilirsin
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  20. #20
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne o la zorunamı gitti beğenmediysen okumazsın zaten sana yazılmış bir cevapda değil o küçük dünyana dönebilirsin
    Arkadaş ilk video konuşan adam için demiş yazılan cevap için dememiş sanırım.
    efendy06 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)