Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

motor cup 100 cc 110 cc ye çevirme

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Asil.KurT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Soma
    Motosikleti
    1992 MZ - Skygo 125 - LifanTay100cc - Arora Verano
    Arkadaşlar bende 100cc Lifan tay var şuan 2014 de sıfır almıştım üzerindeki her şey orijinal. 25 bin km de.
    Çekişten çok düştü, tek başıma rampa da 40 km hıza düşüyor ve arabalarla sıkıntı yaşıyorum.
    Öncelikle ne yapmam gerekiyor?
    Sanırım Kompresör de azalma var neden olabilir nasıl çözülür?
    Ayrıca son hız yokuş aşağı en fazla 110 Km eskiden 120 yapıyordu!
    Şimdi sadece dişlileri değiştirsem yine rampa da fayda etmez diye düşünüyorum.
    Piston silindir vs değiştirmek mi çözüm olur? değişecekse hazır el atmışken 110cc olarak değiştirsem daha iyi bir çözüm olmuş olur mu?
    Bu arada zincir dişlilerini de değiştirmeli miyim?

    Lütfen bilgisi olanlar yorum yaparsa çok sevinirim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    kesinlikle degmez!
    ne vaktine, ne parana ne de aldigin riske deger...
    onun yerine baska motora gec. 100den 200e gecince bariz farkeder ama 100den 125 gecinde pekte farkli bir dunya yok.

  3. #23
    Asil.KurT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2011
    Şehir
    Soma
    Motosikleti
    1992 MZ - Skygo 125 - LifanTay100cc - Arora Verano
    Şuan motoru değiştirme fikrim ve durumum yok bunu da göz önünde bulundurursak?

  4. #24

    Üyelik
    05 Ekim 2018
    Alıntı Asil.KurT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan motoru değiştirme fikrim ve durumum yok bunu da göz önünde bulundurursak?
    göz önunde bulunduruyorum ve gereksiz bir atraksiyon olarak göruyorum
    caninin kiymeti yok mu...
    o masrafi ekipmana ayir, daha iyi lastik al
    olmadi o parayi veya zamani egitime ayir
    guzel kardesim gerek yok böyle seylere ama yine de hayat, para, vakit ve motor senin...

  5. #25
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Alıntı davidcover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biz 125 yaptırdık cup son hız fazla değişmedi tek fark çekiş ve serileşme oldu ön orjinal 14 dişli vardı üzerinden 2 den 1 aldığımız zaman kafayı kaldırıyodu sonra hızlı gitsin diye ön dişliyi 17 yaptık bu sefer çekiş düştü 3 viteste 110 görüyodu düzlükte rampa aşağı 4 140 kadar geldi yokuş bitmeye başladıydı saldık sonra önü 15 yaptık bize yetti yani son hız fazla değişmiyo 125 yaptırırsan ön dişli 15 yap tavsiyemdir
    Ben 200cc ile 140 ı görmüyorum Yapma öyle şeyler... :D 100 ile 110cc arasında fark yok gibi bişey boşa para harcama, önce arka dişliyi küçült.. buda tork kaybetmene neden olacak, yokuşlarda çekmeyecek makine bu seferde...
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)