honda eğitim için bilgi verebilecek???
-
04 Ağustos 2015, 17:06
#1
Ybr 125 motosikletim var henüz bin km civari yol yaptım ilerleyen zamanlarda daha büyük cc geçmek istiyorum bu bağlamda hondanin guvenli sürüş 2 egitimine katılmaya niyetim var ki sistem şuan onu uygun görüyor..
eğitimi cbf 150 ile veiyolar ve saat 9 ile 16 arasi 2 gün için 520 lira ücreti var ücreti bi sekilde ayarlayabilirim fakat o paraya değer mi tavsiye edermisiniz?? Özellikle Şehir içi kullanim için Faydasi olur mu?? Honda nin yada başka bi yerden eğitim alan arkadaş abi ve dostlar yardimci olur mu??
Reklamlar
-
04 Ağustos 2015, 17:15
#2
kesinlikle honda'dan yürü sana çok şey katacak honda'dan 3 eğitim almış biri olarak söylüyorum
-
04 Ağustos 2015, 17:20
#3
O paraya değer. Faydası çokça olur. Para biriktirip hemen GS3 almak isteyebilirsin.
-
04 Ağustos 2015, 17:25
#4
Teşekkürler hedefim ve hayalim 600 lük racing serisinden bi model
-
04 Ağustos 2015, 17:28
#5
GS2 ve bir kaç yerden daha kapalı alan ve yol eğitimleri almış biri olarak sizin yerinizde olsam şunun gibi (http://ca-egitimduyuru.tumblr.com/po...i-alan-kontrol) bir eğitime katılmayı tercih ederdim. Kapalı alan hakimiyeti önemli. Ama Honda'nın kapalı alan eğitimlerinde motoru yatırarak u dönüşleri yapıyoruz. Bize esas lazım olan şey motoru dik tutarak yarım debriyaj gaz arka fren kombinasyonu ile u dönüşü yapabilmek. Ama bu Honda'da yok. Gerçek yol ve trafik koşullarında ne yapılacağını yol eğitimleri kazandırıyor. Limit noktası okuma, konumlanma hassasiyeti, diğer sürücülerle bilgi alışverişi gibi konular Honda'da yok. Ortak temel konular elbette var. Ama ben kısıtlı zaman bütçeyi ART, GiS, OMM, Caner Atagün veya artık hangisi olursa Yol Sanatı tayfasından bir yerlerden bir teori+kapalı alan+ yol eğitimi için ayırmayı daha mantıklı daha faydalı buluyorum. Caner Atagün linkini eğitim takvimi yakın ve Bursa'da diye verdim. Yoksa Yol Sanatı kafasından başkaları da olabilir.
-
04 Ağustos 2015, 17:44
#6
zaferce adlı üyeden alıntı
GS2 ve bir kaç yerden daha kapalı alan ve yol eğitimleri almış biri olarak sizin yerinizde olsam şunun gibi (
http://ca-egitimduyuru.tumblr.com/po...i-alan-kontrol) bir eğitime katılmayı tercih ederdim. Kapalı alan hakimiyeti önemli. Ama Honda'nın kapalı alan eğitimlerinde motoru yatırarak u dönüşleri yapıyoruz. Bize esas lazım olan şey motoru dik tutarak yarım debriyaj gaz arka fren kombinasyonu ile u dönüşü yapabilmek. Ama bu Honda'da yok. Gerçek yol ve trafik koşullarında ne yapılacağını yol eğitimleri kazandırıyor. Limit noktası okuma, konumlanma hassasiyeti, diğer sürücülerle bilgi alışverişi gibi konular Honda'da yok. Ortak temel konular elbette var. Ama ben kısıtlı zaman bütçeyi ART, GiS, OMM, Caner Atagün veya artık hangisi olursa Yol Sanatı tayfasından bir yerlerden bir teori+kapalı alan+ yol eğitimi için ayırmayı daha mantıklı daha faydalı buluyorum. Caner Atagün linkini eğitim takvimi yakın ve Bursa'da diye verdim. Yoksa Yol Sanatı kafasından başkaları da olabilir.
hondanın eğitimi trafikte çok işine yarayacaktır gs eğitiminden sonra honda gs okulu kurucularından Murat Denizhan'dan yol eğitimlerinide alabilir gis park kapalı alan eğitimi hikaye bana göre diğer bahsettiğiniz eğitim kuruluşları ile ilgili bilgim yok
-
04 Ağustos 2015, 17:54
#7
Karalı adlı üyeden alıntı
hondanın eğitimi trafikte çok işine yarayacaktır gs eğitiminden sonra honda gs okulu kurucularından Murat Denizhan'dan yol eğitimlerinide alabilir gis park kapalı alan eğitimi hikaye bana göre diğer bahsettiğiniz eğitim kuruluşları ile ilgili bilgim yok
GiS'te 3 türlü kapalı alan eğitimi var. Temel başlangıç, beceri geliştirme ve İleri sürüşün ilk basamağı hakimiyet. (bkz. http://www.gisakademi.com/index.php/...ilendirme.html)
Benim almayı önerdiğim üçüncüsü. OMM'de ADAC, ART'ta kapalı alan hakimiyet adıyla geçiyor. 1500-2000 km'dir motosiklet kullanan, kendi motosikleti, tam ekipmanı ve ehliyeti olan sürücülere veriliyor. Bu bahsedilen kapalı alan hakimiyet eğitimini -GiS dışında- iki farklı yerden üç kere aldım. Honda GS2'ye kıyasla kesinlikle daha gerçek hayata dönük ve daha faydalı olduğunu düşünüyorum. Aksini düşünmek elbette olası. Ancak okuyanlar anlasın, karıştırılmasın diye sormak istedim. Sizin aldığınız ve hikaye dediğiniz bu üç eğitimden hangisi? Temel başlangıç mı, Beceri geliştirme mi, hakimiyet mi?
-
04 Ağustos 2015, 18:26
#8
zaferce adlı üyeden alıntı
GiS'te 3 türlü kapalı alan eğitimi var. Temel başlangıç, beceri geliştirme ve İleri sürüşün ilk basamağı hakimiyet. (bkz.
http://www.gisakademi.com/index.php/...ilendirme.html)
Benim almayı önerdiğim üçüncüsü. OMM'de ADAC, ART'ta kapalı alan hakimiyet adıyla geçiyor. 1500-2000 km'dir motosiklet kullanan, kendi motosikleti, tam ekipmanı ve ehliyeti olan sürücülere veriliyor. Bu bahsedilen kapalı alan hakimiyet eğitimini -GiS dışında- iki farklı yerden üç kere aldım. Honda GS2'ye kıyasla kesinlikle daha gerçek hayata dönük ve daha faydalı olduğunu düşünüyorum. Aksini düşünmek elbette olası. Ancak okuyanlar anlasın, karıştırılmasın diye sormak istedim. Sizin aldığınız ve hikaye dediğiniz bu üç eğitimden hangisi? Temel başlangıç mı, Beceri geliştirme mi, hakimiyet mi?
gis parktan bu saydığınız 3 eğitimi birden alan arkaşım var bu eğitimden sonra yaklaşık 10bin km yaptı daha sonra bizim çocuklar murat hocanın gs2 eğitine gideceklermiş benide çağırdılar günüm musait olduğu için bende gittim ve gis park eğitimi alan arkadaşımın yaptığı parkurları görünce gis parkın hikaye olduğunu gördüm arkadaşımın gs eğitimden sonraki günlük hayattaki sürüşünde yüksek derecedeki farkı'da gördüm tamamen kendi görüşüm budur benim göremediğim farklı avantajları'da olabilir gis parkın
-
04 Ağustos 2015, 18:37
#9
Karalı adlı üyeden alıntı
gis parktan bu saydığınız 3 eğitimi birden alan arkaşım var bu eğitimden sonra yaklaşık 10bin km yaptı daha sonra bizim çocuklar murat hocanın gs2 eğitine gideceklermiş benide çağırdılar günüm musait olduğu için bende gittim ve gis park eğitimi alan arkadaşımın yaptığı parkurları görünce gis parkın hikaye olduğunu gördüm arkadaşımın gs eğitimden sonraki günlük hayattaki sürüşünde yüksek derecedeki farkı'da gördüm tamamen kendi görüşüm budur benim göremediğim farklı avantajları'da olabilir gis parkın
Doğru. GS parkurlarında çok daha fazla kuka var ve o parkurlarda dönmesi çok zevkli.
-
04 Ağustos 2015, 18:40
#10
zaferce adlı üyeden alıntı
Doğru. GS parkurlarında çok daha fazla kuka var ve o parkurlarda dönmesi çok zevkli.
evet hocam çok zevkli fırsat buldukça gidiyorum yalnız gs2 den sonrada arkadaşı yakalayamıyoruz kaşke götürmesydik
-
04 Ağustos 2015, 18:42
#11
Karalı adlı üyeden alıntı
evet hocam çok zevkli fırsat buldukça gidiyorum yalnız gs2 den sonrada arkadaşı yakalayamıyoruz
Ben de bunu anlatmaya çalışıyorum zaten. GS'ler zevkli zevkli motoru döndürmek için. Otoparklarda motor sürecek olsak no problem.
-
04 Ağustos 2015, 19:01
#12
Trafikteki sürüşü çok değiştiriyor gs eğitimi faydası çok benim anlatmaya çalıştığım budur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)