elleri bırakınca oluşan gidon sallaması
-
Honda Forza 250 kullanıcılarının hepsi olmasa da büyük bir kısmı aynı sorunlardan şikayetçi. Ben aynı sorunu yaşamadım. Forza kullanıcılarının bir kısmı lastik değişimi sonrası sorunun giderildigini yazıyor Facebook forumlarında. Ama lastik değişimi sonrasında balans ayarı yapıldığını bilmiyorlar herhalde.
Reklamlar
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/200070-yeni-sehirici-motosikletim-turunun-son-ornegi.html
Konu hortlayacak ama olsun,faydalı bilgi herzaman gereklidir. Üstteki konuda bahsettiğim yeni aldığım cbf 150 daha 2500 km de olmasına rağmen yolda ellerimi bıraktığımda ama 20 ama 50 km hızla deli gibi gidon sallıyordu.
Ne diskin yamukluğu ne furş takımı boşluğu,ne jant kırığı eziği v.s hiçbir sorunu yok. Ama gidon sallıyor deli gibi işte..
Bu akşam aklıma geldi.. Top case yi söküp çıktım,sallamadan en ufak bir eser yoktu.. Halbuki topcase çok büyük değil,dolu değil ama gidon sallamada aşırı derecede etkili demekki..
Bu sorunu yaşayan yaşayacak olan arkadaşlara şimdiden bir ipucu olsun istedim.
Reis,bazi topcase demirleri geriye doğru uzun oluyor,haliyle çanta tablasinida geriye montajladiginda,arka tarafa baski ve agirlik merkezini bozuyor.
Gerekirse tablayi seleye yaklaştir,olabildigince öne al.
Cantanin en arka noktasi ile motosikletin arka camurluk hizasi 10cm yi geçmesin.arkaya taşmasin.
Farki goreceksin.
-
Lastik tabanının düzleşerek balık sırtı formunu kaybetmesi bu duruma sebep olabilir, lastik değişimi sonrası düzelme nedenlerinden birisi bu, bizzat yaşadığım bir durum.. 10000km yi deviren lastik bu durumu yapıyor kullanmaya bağlı olarak, çantayı çıkarırsanız bi 3-4 bin km düzeliyor sonra tekrar yapıyor, zaten 20000 devirmeden lastik değişince düzeliyor
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Reis,bazi topcase demirleri geriye doğru uzun oluyor,haliyle çanta tablasinida geriye montajladiginda,arka tarafa baski ve agirlik merkezini bozuyor.
Gerekirse tablayi seleye yaklaştir,olabildigince öne al.
Cantanin en arka noktasi ile motosikletin arka camurluk hizasi 10cm yi geçmesin.arkaya taşmasin.
Farki goreceksin.
Hatunu nasıl artçı alacağım o zaman?
Rahatsız ettiğinden değil,elleri bırakıp gittiğimden de değil de bişey için lazım oldu bıraktım ellerimi o zaman farkettim.. Ama elini sıkı sıkı tutmaya gerek yok parmağını koysan kesiliyor.. Benim için kullanımda sıkıntı yok yani..
Önerin için teşekkürler yinede...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Samet Ağır adlı üyeden alıntı
Hatunu nasıl artçı alacağım o zaman?
Rahatsız ettiğinden değil,elleri bırakıp gittiğimden de değil de bişey için lazım oldu bıraktım ellerimi o zaman farkettim.. Ama elini sıkı sıkı tutmaya gerek yok parmağını koysan kesiliyor.. Benim için kullanımda sıkıntı yok yani..
Önerin için teşekkürler yinede...
Reis,kalkipta cantayi artci selesine yapiştir demedim,canta tablasi selenin arka ucunu silme geçsin yeter,yenge az biraz öne gelecek o kadar.
Yeri gelir,cantaya yuk ve eşya koyarsin,ön frende sorun çikartmasin.canta boşken bile hafif sallama yapiyorsa yukte daha fazla yapar.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Reis,kalkipta cantayi artci selesine yapiştir demedim,canta tablasi selenin arka ucunu silme geçsin yeter,yenge az biraz öne gelecek o kadar.
Yeri gelir,cantaya yuk ve eşya koyarsin,ön frende sorun çikartmasin.canta boşken bile hafif sallama yapiyorsa yukte daha fazla yapar.
Anladım dediğini de,sen benim esprimi kaçırmışsın..
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Gidon rulmanını 1/8 tur sıkın gidon salınımı geçer , lastikle , balansla , çantayla uğraşmayın , hafif motorlarda bu durum daha çok yaşanır , gidon rulmanı nı önce kontrol edin , teker havada iken tam ortada takılma yoksa 1/8 tur sıkın , abartıp daha fazla sıkmayın motor bu seferde virajda sürekli diklenmeye çabalar..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)