Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Mecidiyeköy Motosiklet Kazası 11.06.2015

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    02 Temmuz 2014
    Motosikleti
    2014 CBR 650F
    Allah rahmet eylesin...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Hemen hemen hergün bir ölümlü yada ağır kaza haberleri gelmeye başladı. Motosiklet.net teki forum içeriklerine baksak 600 lük alıcam ne tavsiye edersiniz. 600 lüğe benziyor. Görenler soruyor 600 lük mü? Şeklinde akıldan mantıktan uzak, tamamen etiket ve gösteriş merkezli bir motosiklet sürücü kitlemiz olduğu kesin..

    Ben şahsen kaç defa almayın diye yazı yazdığımı hatırlıyorum bu foruma. SS almayın.almayın.almayın. 250 likte olsa bu motosiklet ne İstanbula nede Türkiye ye hiçmi hiç uygun değil.. Kaza riskinizi en az x5 arttırıyorsunuz. Soyluyoruz anlatamıyoruz. Bu motosikletlerin sürüş pozisyonları doğal değil. YOğun trafik akışına hiç uygun değiller. Bu ülkede 600 cc üzeri birsürü enduro var, scooterler bile var 400 cc ve üzeri, hatta Naked motosikletler var ama SS motorlardaki bu kötü kaza oranları hepsinin toplamını 3 e 5 e katlar eminim.

    NEdir bu 600 luk motor alıcam merakı şu kadar basıcam bu kadar gidicem. Bu neyin kafası..Nereye gidiyosun yolmu var sanıyomusunki otomobil sürücüsü farkında bu motosikletin ne olduğunun...

    Avrupa gibi düzenli bir bölgede bile belirli bir deneyimden sonra satın alınabilen bu motorları 18 yaşında bir çocuk ben motor sürmeyi öğrendim diyerek satın alabiliyor.

    Motosiklet severler olarak acınacak haldeyiz...İşimiz gücümüz 600 lük 1000 lik olsun gören ne güzel motor desin falan filan olmuş.


    Ölen arkadaşa Allah Rahmet eylesin. Kalanlara Başsağlığı diliyorum...

    Ancak artık bu forumda ben 600 luk ss alıcam 1000 lik alıcam diyen özellikle 30 yaş altı ve güvenli sürüş eğitimini 3n düst düzeyde almayan ve bu motorları tam ekipmanla kullanmayan kim var ise ağır ve şiddetli eleştirilerde bulunacağım.

    Cehaletin bir sınırı olmalı makul ve mantıklı seviyede... Artık yeter..

  3. #23
    K4NuNi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2015
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    CBR 125R
    Allah merhuma rahmet eylesin. Bi an bende olabilirdim diye düşündüm. Allah hepimize kolaylık versin.

  4. #24
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    allah rahmet eylesin

  5. #25
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hemen hemen hergün bir ölümlü yada ağır kaza haberleri gelmeye başladı. Motosiklet.net teki forum içeriklerine baksak 600 lük alıcam ne tavsiye edersiniz. 600 lüğe benziyor. Görenler soruyor 600 lük mü? Şeklinde akıldan mantıktan uzak, tamamen etiket ve gösteriş merkezli bir motosiklet sürücü kitlemiz olduğu kesin..

    Ben şahsen kaç defa almayın diye yazı yazdığımı hatırlıyorum bu foruma. SS almayın.almayın.almayın. 250 likte olsa bu motosiklet ne İstanbula nede Türkiye ye hiçmi hiç uygun değil.. Kaza riskinizi en az x5 arttırıyorsunuz. Soyluyoruz anlatamıyoruz. Bu motosikletlerin sürüş pozisyonları doğal değil. YOğun trafik akışına hiç uygun değiller. Bu ülkede 600 cc üzeri birsürü enduro var, scooterler bile var 400 cc ve üzeri, hatta Naked motosikletler var ama SS motorlardaki bu kötü kaza oranları hepsinin toplamını 3 e 5 e katlar eminim.

    NEdir bu 600 luk motor alıcam merakı şu kadar basıcam bu kadar gidicem. Bu neyin kafası..Nereye gidiyosun yolmu var sanıyomusunki otomobil sürücüsü farkında bu motosikletin ne olduğunun...

    Avrupa gibi düzenli bir bölgede bile belirli bir deneyimden sonra satın alınabilen bu motorları 18 yaşında bir çocuk ben motor sürmeyi öğrendim diyerek satın alabiliyor.

    Motosiklet severler olarak acınacak haldeyiz...İşimiz gücümüz 600 lük 1000 lik olsun gören ne güzel motor desin falan filan olmuş.


    Ölen arkadaşa Allah Rahmet eylesin. Kalanlara Başsağlığı diliyorum...

    Ancak artık bu forumda ben 600 luk ss alıcam 1000 lik alıcam diyen özellikle 30 yaş altı ve güvenli sürüş eğitimini 3n düst düzeyde almayan ve bu motorları tam ekipmanla kullanmayan kim var ise ağır ve şiddetli eleştirilerde bulunacağım.

    Cehaletin bir sınırı olmalı makul ve mantıklı seviyede... Artık yeter..
    O motorları çocuk oyuncağı sanıyorlar. Yapmayın etmeyin pişmeden almayın dedinmi de gelip ayar veren oluyor. "Ben 600lük ile başladım bişey olmadı bik bik bik" Her şeyden önce 600lük ile başladım diyen adam doğru mu söylüyor yalan mı söylüyor onu bilmiyoruz. Velev ki doğru söylüyor olsun. Senin şansın yaver gitti diye başkasının kanına niye giriyorsun kardeşim. Ben 56 yaşındayım. Nereden baksan sırtımda 300bin kilometre vardır. Ben bile 1000lik motora binerken üç defa salavat getiriyorum. 3-5bin kilometre yapınca milletin kanına girmek helal mi oluyor! Biz para pul beklemeden aman insanlar zarar görmesin diye bu forumda çabalayıp duruyoruz. Bari genç çocukların zarar görmesine neden olmayın.

    Bir de şiirsel dille motor yazana deli oluyorum. Bırakın abicim bu romantizm işlerini. Bu motor denen alete bindinmi kıçnı azraile teslim ediyorsun. Ona göre dikkatli olmalar için öğüt verin insanlara. Geçengün oğlum da bu forumdan öyle bir şiirsel tanımlama bulmuş. Yok rüzgarmış ta yok özgürlükmüş te yok ölümle alay etmekmiş te. Az daha ağız burun dalıyordum velete.
    berkturk, Alper_tim, newmoto76 ve 7 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  6. #26

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Haklısın Atilla Abi büyüklerimiz olarak sizden bu konularda genç arkadaşları uyarmak adına destekler bekliyoruz. Yazık günah can gidiyor aileler perişan oluyor. 40 yaşıma geldim halen motosikletten korkuyorum. Araba kullanırken bile korkuyorum. Bu ulkenin trafik canavarı hiçbirşeyin olmadığı kadar gerçek.

  7. #27

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    Allah rahmet eylesin, geride kalanlarına sabır versin...

    motor sahibi olmadığım halde, devlet tarafından motorcular için bir farkındalık yaratma projesi sunulması lazım...diye düşünüyorum...

    bu biraz acı olacak ama... can kaybı yaşanan motor kazalarının olduğu bölgede...büyük afişler veya panolar asılmalı...

    o kadar denyo şöförler var ki eğitimsiz... cart diye makas atıcam derken hop göremediği bir motorcuyu ezmesi an meselesi...

    yada araç içi kameralara zorunluluk getirilmesi

    milleti çalıp çırpmaya alıştıran siyasetçiler eminim tekrardan insanların birbirine olan saygısını arttırmaya yönelik uygulamalar yapabilir.

  8. #28
    ilkerabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    YOK Şimdi.. Corsa 05
    Alıntı Bune adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 1000rr sanırım plaka sorgulattığımda daha 1 ay önce ruhsat çıkartıldığını gördüm galiba motoru yeni almış kaza yapan merhum. Allah rahmet eğlesin. ...
    Altın elbiseli Barkın:
    O sezon çok şanslılarsa başlarına bişey gelmez, sonraki sezon ya tövbe ederler bırakırlar, ya da aramızdan ayrılırlar..

  9. #29

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Allah rahmet eylesin.bi motorcu daha eksildi zaten motorcu yok. Olanlarda gidiyor. Ben gecen bi yuksek beygirli 250 lik ss kullandim. 5 senedir motor kullanmama ragmen Aman aman dedim bune. Bastikca basasi geliyor insanin arkadaslar uzak durun resmen olum makinesi. O motora bindikten sonra kendi kendime dedimki bununla trafikte kesin basima is gelir. Ki 600 lugu hayal bile edemedim gucunu.Butun motorlarda gecerli bu risk.Ve Yuksek hiz yapmayin arkadaslar. Butun bedenimiz acikta gidiyoruz. Tehlikenin boyutu cok buyuk. 80 km gecmeyin. O hizlarla bedeninimiz disaridan gelicek en ufak tehlikelere karsi acik olarak ilerliyoruz.yere temas eden iki tane incecik teker 200 metre yuksekte elimizde uzun bi degnek ipin uzerinde dengede durmak gibi bisey bu. Eline uzun bi cubuk verseler 200 metre yukseklikteki ipin ustune cikip dengede durun deseler hangimiz dururuz hicbirimiz durmayiz yada bicagi baskasi gozumuze tuttugunda hemen cek deriz ne olur ne olmaz. Riski almayiz.ama is motora gelince sanki herkez olumsuz.Daha gecen forumda otobanda yavas gidilmez yok trafik hizli ilerliyor.Falan diye insanlar kendilerine hiz yapmak icin bahane cikariyor.Motor bu 150 km hizla giderken allah korusun teker kaysa bisey olsa. Birakin olmeyi Sakat kalmadan o kazayi atlatmak neredeyse imkansiz. Aklinizi basiniza alin. kaza olmicak diye bisey yok. Olur ama neticenin dahada agirlasmasina sebebiyet vermeyelim arkadaslar. Tedbirimizi elden birakmayalim.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  10. #30
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    Tabikide kaza olacak, burada asıl sorulması gereken soru o adamın bacağının nasıl koptuğudur.
    Böyle saçma bariyer sistemi olurmu?
    yasdal ve braveguy bunu beğendiler.

  11. #31
    hakikiteker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2014
    Şehir
    İzmir-Çiğli
    Motosikleti
    Corsa 1.3 CDTI :(
    Alıntı aytacaksel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabikide kaza olacak, burada asıl sorulması gereken soru o adamın bacağının nasıl koptuğudur.
    Böyle saçma bariyer sistemi olurmu?
    Devletin vatandaşına değer vermediği, sadece kağıt üstü verileri seçmenin gözüne sokmak için iş yaptığı bir ülkede UMURSANMIYORUZ! O parti bu parti demeye çalışmıyorum, bu zamana kadar kim ne yaptıysa benim bildiğim bu şekilde yaptı. Taş çatlasa bariyerin maliyeti iki katına çıkar. Çok mu pahalı arkadaş, ekipmansız motora binmek gibi bir şey bu yaptıkları. Para yoksa yol da yapma o zaman, neyleyim ben milyon km yolu o yolun bir km'si bile güvenli olmadıkça.
    AttilaXtreme, tozluklu ve braveguy bunu beğendiler.
    Rüzgarın saçlarını yalayıp,saçlarının ahenkle dans etmesi olayına hiç girmiyorum, çünkü kasksız binmiyoruz

  12. #32
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Kazaya dair uzun videoyu seyrettiğimde fikrim değişti. Hızın yüksek olduğu çok net, fakat enteresan bir kaç detay var, arabanın arkasına baktığımda tavan tarafında hasar var, bir de sağ çamurlukta ince bir ayrılma söz konusu. Motosiklet 100-150 metre ileride, ama aldığı hasar 100-150 metre sürüklenmişçesine bir hasar değil gibi gözüküyor. Ayrıca rahmetlinin bacağı ayrılmış, eğer kaza anında motosikletin altında kalıp sürüklendiyse bu olabilir diye düşünüyorum, veya bariyere takılıp kopma ihtimali de olabilir. Fakat motosikletten kurtulduktan sonra motosiklet 100 metre daha ileri gitmiş veya sürüklenmiş, aldığı tahribat oldukça az gibi geldi gözümü, asıl derdim bu adamın nasıl öldüğü ile alakalı. Eğer motosiklet az hasar aldıysa ve sürüklenerek değil de, sürücüyü üzerinden attıktan sonra iki tekerlek üzerinde gidip devrildiyse, bu adam nasıl öldü? Bacağı nasıl ayrıldı? Bulandırmak için sorgulamıyorum, o bölgedeki mobese kayıtlarının medyaya verilmesi gerektiği kanısındayım.

  13. #33
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Alıntı potasyum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin, geride kalanlarına sabır versin...

    motor sahibi olmadığım halde, devlet tarafından motorcular için bir farkındalık yaratma projesi sunulması lazım...diye düşünüyorum...

    bu biraz acı olacak ama... can kaybı yaşanan motor kazalarının olduğu bölgede...büyük afişler veya panolar asılmalı...

    o kadar denyo şöförler var ki eğitimsiz... cart diye makas atıcam derken hop göremediği bir motorcuyu ezmesi an meselesi...

    yada araç içi kameralara zorunluluk getirilmesi

    milleti çalıp çırpmaya alıştıran siyasetçiler eminim tekrardan insanların birbirine olan saygısını arttırmaya yönelik uygulamalar yapabilir.
    Güzel öneri. İş kazaları ile ilgili kamu spotları yayımlanıyor etkili olduklarını düşünüyorum. Motosiklet ile yapılan yüksek hız, hatalara dair farkındalık oluşturmak adına bir şeyler yapılması gerekli, dev bilboardlar çok etkileyici olur, katılıyorum. Bir kaza haberi aldığımızda hemen sürüşümüze bir tedirginlik geliyor, sahte özgüvenimiz törpüleniyor. Bu bildboardlar da hafızamızda yer ettikçe sürüşümüze özenimiz artabilir.

  14. #34

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Allah rahmet eylesin. Yakinlarina sabirlar versin. Dun e 5 te yanimdan vizzztt diye gecen racing 600 luk bir motor saniyeler icinde o yogun trafikte sinyal vermeden sanki pistte suruyormus gibi pespese seri makaslar atiyordu iyi cesaret. Sanirim motorun gucune cok fazla guveniyorlarki seri makas atabiliyorlar. Zaten araclarin yuzde 90 i cep telefonu ile mesgul olduklarindan kaza oranlari cogaliyor. Dikkat edin cep telefonlari cikmadan evvel kaza oranlari dusuktu. Adam yolda araciyla ilerlerken clas ve clanss oynuyordu.
    Zaten motorlar hizli,
    araclar sizi goremiyor. Ve bu yuzden sanki onlar bizi hic bir zaman goremiyormus gibi hareket ederek surekli defansif surmeliyiz. Agresif surersek bir gun patlamak söz konusu olabilir allah korusun.
    Tabi egzozunuz yuksek derecede bir sese sahipse o zaman sizi diger arac suruculerinin gorme sansi fazlalasiyor. O yuzden yuksek sesli egzoz trafikte sart . kufur edenler etsin bosver. Kötü söz sahibine aittir. Ancak maalesef ozellikle istanbulda yuksek sesli bir egzoz şart ve farzdır.
    AttilaXtreme ve RmMuR bunu beğendiler.

  15. #35

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı leopessia adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazaya dair uzun videoyu seyrettiğimde fikrim değişti. Hızın yüksek olduğu çok net, fakat enteresan bir kaç detay var, arabanın arkasına baktığımda tavan tarafında hasar var, bir de sağ çamurlukta ince bir ayrılma söz konusu. Motosiklet 100-150 metre ileride, ama aldığı hasar 100-150 metre sürüklenmişçesine bir hasar değil gibi gözüküyor. Ayrıca rahmetlinin bacağı ayrılmış, eğer kaza anında motosikletin altında kalıp sürüklendiyse bu olabilir diye düşünüyorum, veya bariyere takılıp kopma ihtimali de olabilir. Fakat motosikletten kurtulduktan sonra motosiklet 100 metre daha ileri gitmiş veya sürüklenmiş, aldığı tahribat oldukça az gibi geldi gözümü, asıl derdim bu adamın nasıl öldüğü ile alakalı. Eğer motosiklet az hasar aldıysa ve sürüklenerek değil de, sürücüyü üzerinden attıktan sonra iki tekerlek üzerinde gidip devrildiyse, bu adam nasıl öldü? Bacağı nasıl ayrıldı? Bulandırmak için sorgulamıyorum, o bölgedeki mobese kayıtlarının medyaya verilmesi gerektiği kanısındayım.
    Motor yerde suruklenince cok hasar almaz diye dusunuyorum. arabanin yan tarafindaki darbeyi goz onunde bulundurursak muhtemelen arabanin yana vurduktan sonra bariyere carpmistir. ayagini bariyerlere carpma ihtimali cok yusek yoksa kolay kolay kopmaz hangi ayaginin koptuguda onemli belkide aracla motor arasindq sikismis olabilir

  16. #36
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rahmet eylesin. Yakinlarina sabirlar versin. Dun e 5 te yanimdan vizzztt diye gecen racing 600 luk bir motor saniyeler icinde o yogun trafikte sinyal vermeden sanki pistte suruyormus gibi pespese seri makaslar atiyordu iyi cesaret. Sanirim motorun gucune cok fazla guveniyorlarki seri makas atabiliyorlar. Zaten araclarin yuzde 90 i cep telefonu ile mesgul olduklarindan kaza oranlari cogaliyor. Dikkat edin cep telefonlari cikmadan evvel kaza oranlari dusuktu. Adam yolda araciyla ilerlerken clas ve clanss oynuyordu.
    Zaten motorlar hizli,
    araclar sizi goremiyor. Ve bu yuzden sanki onlar bizi hic bir zaman goremiyormus gibi hareket ederek surekli defansif surmeliyiz. Agresif surersek bir gun patlamak söz konusu olabilir allah korusun.
    Tabi egzozunuz yuksek derecede bir sese sahipse o zaman sizi diger arac suruculerinin gorme sansi fazlalasiyor. O yuzden yuksek sesli egzoz trafikte sart . kufur edenler etsin bosver. Kötü söz sahibine aittir. Ancak maalesef ozellikle istanbulda yuksek sesli bir egzoz şart ve farzdır.
    Evet. Cep telefonları temel etken ama birde elindeki elektronik cihazlara giriş yapan kamyonlu veya minübüslü plasiyer arkadaşlar var. Onlar da ayrı bir dert. İki elleri ile direksiyona abanıp avuç içindeki o minik elektronik cihazlara giriş yapyorlar. Tabi araç kullanırken bira patates cipsi yapıp telefonla konuşanlar veya not alanlar hiç saymıyorum bile.

    Dün akşam gördüğümü anlatayım çıldırın;
    Zuhuratbaba lunaparkının önündeki yol 34 DV .... Direksiyonda benim yaşlarımda bir hırt. Çakma sarışın 30 civarı bir hanıfendiyi yakıştırmış yan koltuğa ve elinde akıllı telefon açık. Çoğunlukla yan koltuktaki hanımefendiye doğru eğilip akakaka kikiki ince ince yazıyor o arada gözü akıllı telefonunda cük cük cük bişeyler giriyor, o yetmedi sığır sol elini camdan çıkarıp sağa sola selam filan verip laf atıyor. Muhtemelen oralarda tanınan birisi ve yanındaki çakma sarışını vitrin yapıyor.

    İşte bu adamların olduğu trafikte motor kullanıyoruz.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  17. #37
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı pcmnyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor yerde suruklenince cok hasar almaz diye dusunuyorum. arabanin yan tarafindaki darbeyi goz onunde bulundurursak muhtemelen arabanin yana vurduktan sonra bariyere carpmistir. ayagini bariyerlere carpma ihtimali cok yusek yoksa kolay kolay kopmaz hangi ayaginin koptuguda onemli belkide aracla motor arasindq sikismis olabilir
    Peki arabanın sol tavanının ezik ve camın kırık olması ? Belki araç daha önceden hasarlı olabilir, tampondan ya da tavandan.. Kamera görüntüsü olmadan ortaya çıkması zor gibi.

  18. #38

    Üyelik
    24 Mart 2015
    Sabahlari orada cok trafik oluyor aslinda sagdan yardiriyomuydu acaba. kamera olsaydi gorurduk herseyi

  19. #39
    yusufbaris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2014
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GW250 Inazuma
    CBF 150 ile motor hayatıma başladım.30000 km yol yaptım onunla.
    Baktım bu motor yetmiyo Fazer almaya heveslendim.Bir kere test sürüşü yaptıktan sonra kendim ve eşim için o motordan vazgeçtim.Gerçekten gaz tepkileri inanılmaz farklı ve korkutucu.
    Allah tüm ss motor süren arkadaşlara yardım etsin.ss almak isteyen bir arkadaşımı da vazgeçirmek için uğraşıyorum.Çünkü yaşı genç ve ss makineler şeytan gibi.
    Onun yerine Suzuki İnazuma aldım.Motora her binişimde bir korku hissetmiyorum desem yalan olur.

    Allah arkadaşımızın ailesine sabır versin
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  20. #40
    _engin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 800
    Allah mekanini cennet eylesin yakinlarina sabirlar versin ismi Numan Şekercioglu


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)