Yüksek vergi dilimimde ABS 1400-1500 tl fark yapıyor. Ninja300 de nekadar isteniyor fikir veriyor zaten. ABS yi çık 20 bin tl. Düz renk ninja ABS siz 17.600 arada 2.400 fark var. Avrupadaki farkla oran aynı gibi.
R25 in bulunduğu nispeten düşük vergili segment yani az motor çok iş diyen orta halliler ve yani başlayan/geçiş motoru alanlar bu distiribütörlerin asıl kurbanları
. satış sayıları yüksek 1000 tane satışı hedefliyor adamlar Honda yılda 1077 tane sattı diye. Dolayısıyla yüksek kar marjı iştahlarını kabartıyor, aç gözlülük yapıyorlar.
R25 e yapacağı 500 tl zam XJ-6 ya, R6 ya R1'e yapacagı 1000 tl zamdan daha değerli, XJ-6 senede 30 tane satmaz, 600 ve 1000 cc toplam 100 tane satmaz ö yüzden 500-500 giydirecekler bu çok açık
Şu inazumaya F karanajlı ya 400cc motor lazım. 40-45 hp güç 160-170 roketlese açınca, çeyrek gazla 120 sabit giden, ve şimdiki fiyat 15.500 a o zaman mütevazi kişilerin türkiye turuna çıkacağı motor olur.
Tamam segment farklı motor at gibi ama bütün bakınları gelmiş, en az 2000 tl masraflı 2005 dl 650 lere de kimse 18-20 isteyemez. 10 yaşında motorlar yahu.
15-16 bine 400-500 cc çift silindir makina şart bu ulkeye
17 den fazla cb500 lere mantığı zorluyor, o yüzden herkez MT-07 lere yöneliyor.
Honda ABS li nc750S i de yamahadan 1000-1500 ucuza vermesse ekmek yok o sınıfta ona