Mt 125 in kasasını değiştirmeselermiş keşke...
Mt 125 in kasasını değiştirmeselermiş keşke...
yukarıda paylaşılan listeye göre (hangi ülke olduğunu bilmiyorum ama muhtemelen güneydoğu asya ya da hindistan) r-25 ten %15 ucuz gözüküyor. buna göre hesabınızı yapın. ama ülkemizde irrasyonel fiyatlandırma olduğundan yaptığınız hesaba da güvenmeyin
çok güzel görünmekte :S
Duke varken mt ikinci planda benim için. Naked ın sözlük tabiri artık Duke oldu bende
r25...mt25...mt125 hep Endonezya Yamaha malı galiba doğru mu...
http://www.yamaha-motor.co.id/products/matic.html
Mt-125 fransa diye biliyorum.
Mt-125
R-125
Wr-125
Xt660z Tenere
Xmax
Xcıty
Xenter
Hepsi Fransa
R25
Mt-25
Yeni nmax scooter
Endonezya
Trıcıty
Delıght
Tayland
Cygnus
Crypton
Ybr125
Cin
Diğer bütün yamahalar japon
Güzel ama mt125 gibi olamamış. Mt125 in yanında görüntü itibarı ile zayıf kalmış. Ters maşa, depo kanatları vs olsaymış iyi olurdu.
Mt-125 ve z250sl arasında gidip gelen biri olarak ben de tipini bu iki cihazdan üstün bulmadım.
Yamaha Endonezya sitesine koymuş bu arada motoru.
http://www.yamaha-motor.co.id/new/mt-25/color.html
Beyler doğru konuyu mu hortlatıyorum bilmiyorum ama, bu motosiklet hakkında düşünceleriniz neler ? z250, z300 tadında bir şey bekleyebilir miyiz ? Tork ve beygir değerleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Ben bu motor karakterinin Naked modele uyacağını hiç düşünmüyorum. Sonradan kopan ve devirle yürüyen bir motor çıplak bir motorda ne kadar efektif olur. Çıplak bir motor kullanıcısı olarak zaten 120-130'dan sonrası çekilmez hale geliyor. Bu motor sınıfındaki rakiplerine göre alt değerlerde daha cansız. Eğer oynayıp güzel bir kıvama getirdilerse tebrik ederim ve hayranlıkla motoru izlerim ama ben aynı şekilde sunulacağını düşünüyorum...
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
MT25'in motoru R25'teki motor. Ben de o kadar araştırdım, motora hiçbir ayar çekilmemiş. Beygiri de torku da 10000+ küsür devirlerde veriyor. Sadece ismi "MT" bu motorun, sırf mt125 ile mt07 arasında bir isim olsun diye yapılmış.
Motor seçme aşamasındayım ben de, iki silindir diye bunu düşünüyordum şehir içinde kullanacağım diye; ama şehir içinde de 10000 devirle nereye gidiyorsun abi? Şehir dışı kullanayım desen, 250'lik motorun sınırı belli, ee karenaj da yok, bağırttır bağırttır ancak 130-140 yapsın, yapacağın benzin masrafına değer mi acep?
Şekli şemali güzel, mt125'in kasası olsaydı daha bir olay olurdu. 250'lik tek silindirli alacağız artık; o da ne kawasaki mi kaldı geriye? Biri bir akıl versin Allah aşkına!
Evet maksimum güç ve torku yamaha 10 bin devir üzerinde verdiği için doğal olarak o güçleri yakalayabilmek için de gazı açmamız gerekecek ve yakıt sarfiyatıda artmış olacak . Bende r 25 alacaktım ama fazla masrafa girmeden Kawasaki z 250 sl aldım . R25 ile aynı torkları üretiyorlar . Tek silindir 28 hp . 10.500 devirde kesiciye giriyor . Maksimum torku ise 8.200 rpm'de maksimum gücü ise 9.700'de veriyor . Şehiriçinde gazlamadan 7.000 deviri geçmeden kullanırsanız eğer 3 litre yakıyor 100 km'de .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Valla naked motorda hele ki tek silindirli motorda bizim motorlarımız fazlasıyla yeterli. Benim motorumun maksimum tork değeri 7000 devirde ortaya çıkıyor 24.17nm olarak. 6 viteste 6000 devirde 120 ile gidiliyor. 8000 civarında da 140-145 km'leri görüyor motor daha fazlasına gerek var mı bence hiç gerek yok
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)